• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2013

Started by Nixon, October 14, 2011, 16:03:35 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Yngve


Nixon

Quote from: krøvel vellevold on March 09, 2012, 16:03:42 PM"Lov i Norge" er det nok. Men det går selvsagt ut over avisens troverdighet om de gjør det. Så avisen selv har nok sikkert regler mot det.


Det er forsåvidt ikke hver enkelt avis som bestemmer dette, men det er noe de har forpliktet seg til gjennom den såkalte Tekstreklameplakaten som på mange måter er et tillegg til Vær varsom-plakaten.

Men det er flust av gråsoner her og de fleste medier prøver å strekke det lengst mulig for å tekkes annonsørene. Men for annonsøren er det nest beste å være i rett seksjon, som i dette tilfelle vil være på sportssidene som du påpeker.
Rød makt på Hansa

stig

Quote from: Brann_ruler86 on March 09, 2012, 18:09:32 PM
Noen andre som ikke har fått noe info om årets partoutkort? Har forstått det slik at alle får nye kort i år og at det ihvertfall er noen som har fått beskjed om at årets kort er klar til henting.


Har lest info på brann.no. Antar de bruker det som sin informasjonskanal. Har også fått mail om denne medlemsdagen i butikken hvor partoutkort kunne hentes, men om den kun gikk til de med partoutkort på bataljonsfeltene vet jeg ikke.
Nettsideansvarlig

Nixon

Man trenger ikke å være rakettforsker for å forutse at det kommer til å dukke opp mange med gammelt partoutkort på Stadion på første hjemmekamp.
Rød makt på Hansa

Northside

I tradisjonens tro på stadion så skal det være rot med billetter første seriekamp, sånn e det bare!

krøvel vellevold

Når det gjelder det å reklamere for p-kort-salget - og hvor mye det koster, så er det jo påfallende hvor lite aktive Brann er til å reklamere for p-kort-salget der det er gratis også; nemlig Branns egen hjemmeside.

Jeg finner bare to saker om årets p-kort-salg på brann.no: En sak som stod på forsiden da nysalget startet for flere uker siden, og en sak som står fast på forsiden om at salget er i full gang. Men at Brann selger p-kort er jo noe alle vet. Hvor er budskapet som skal få folk til å klikke seg inn på de sidene? Hvorfor står det bare at "det starter i dag kl 13" og "salget er i full gang"? Hva er det for slags markedsføring? Brann har satt prisene vesentlig ned på flere felter, og dette er jo selvsagt en "nyhet" og et salgsargument som burde vært frontet tydelig allerede på forsiden. Men neida, Branns strategi er "Vi selger p-kort. Hvorfor du skal kjøpe det, får du finne ut sjøl."
Legg ned hele klubben!

Nixon

Men er det sånn at billettsjefen er ute i pappaperm? Det kan kanskje forklare litt. For dersom de ikke har erstattet han med en ny person (noe de sannsynligvis ikke har i en såpass kortvarig permisjon) og bare latt andre (i saken fra Dagbladet er det Gorm som uttaler seg) overta arbeidsoppgavene hans blir alt gjerne bare halvgjort. Det har jeg sett fra flere arbeidsplasser der jeg har jobbet.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

March 10, 2012, 17:06:12 PM #357 Last Edit: March 10, 2012, 17:08:05 PM by krøvel vellevold
Quote from: Nixon on March 10, 2012, 16:41:46 PM
Men er det sånn at billettsjefen er ute i pappaperm? Det kan kanskje forklare litt. For dersom de ikke har erstattet han med en ny person (noe de sannsynligvis ikke har i en såpass kortvarig permisjon) og bare latt andre (i saken fra Dagbladet er det Gorm som uttaler seg) overta arbeidsoppgavene hans blir alt gjerne bare halvgjort. Det har jeg sett fra flere arbeidsplasser der jeg har jobbet.


P-kort-salget er jo en meget viktig inntektskilde til klubben. Når den ansvarlige for dette er i permisjon i de månedene dette foregår, så er det jo horribelt at dette bare skal gjøres halvveis mens han er vekke. De må få inn en vikar hvis ikke andre i bedriften kan utføre denne viktige jobben skikkelig. Dette er ikke kontorarbeid som kan legges på vent. Den dårlige annonseringen på brann.no er dessuten noe billettsjefen neppe kan klandres for. Brann.no er mest opptatt av utdrikningslag og hva diverse spillere liker best til middag.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Visst er det horribelt. Men jeg er ikke overrasket dersom det har en sammenheng.

Men billettsjefen kan ikke etter min mening fraskrive seg alt ansvar dersom ikke han får nok publisitet på nettsiden. Han må jo pushe på for å få dette. Mase til det skjer noe. Ting skjer som oftest ikke av seg selv.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on March 10, 2012, 17:19:11 PM
Visst er det horribelt. Men jeg er ikke overrasket dersom det har en sammenheng.

Men billettsjefen kan ikke etter min mening fraskrive seg alt ansvar dersom ikke han får nok publisitet på nettsiden. Han må jo pushe på for å få dette. Mase til det skjer noe. Ting skjer som oftest ikke av seg selv.


Men billettsalg er så essensielt i Brann-økonomien, at det burde være unødvendig. Selv de som administrerer brann.no burde jo se at de må bruke siden aktivt til å få inn penger til klubben.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Vi må jo gå ut fra at billettsjefen i Brann har en plan for årets billettsalg. Vi må også gå ut fra at aktiv bruk av Brann sin egen nettside er en del av disse planene. Og til slutt må vi vel gå ut fra at han er inne på denne nettsiden med jevne mellomrom. Og dersom ikke planen hans er blitt satt ut i livet må han reagere på dette. Så han må som alle andre med ansvar klandres dersom ikke jobben blir gjort rett. Bare spør Lysbakken!:)

Alternativet er jo at brann.no ikke er med i planene. Og da kan man sikkert si at noen andre der oppe burde gjort jobben til billettsjefen og lagt ut info på eget initiativ. Men det gjør jo ikke saken bedre!
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Konklusjonen er at NOEN ikke har gjort jobben sin...
Legg ned hele klubben!

Nixon

Jepp! Det er utrolig hvor stille det er på billettfronten. Ikke bare i forhold til nysalg. Men også når det gjelder oss gamle som visstnok skal bytte ut kortene våre. Hadde ikke jeg frekventert dette forumet hadde jeg sannsynligvis ikke visst noe. Jeg snakket med min far tidligere i dag, og han ante ingenting.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on March 10, 2012, 19:16:31 PM
Jepp! Det er utrolig hvor stille det er på billettfronten. Ikke bare i forhold til nysalg. Men også når det gjelder oss gamle som visstnok skal bytte ut kortene våre. Hadde ikke jeg frekventert dette forumet hadde jeg sannsynligvis ikke visst noe. Jeg snakket med min far tidligere i dag, og han ante ingenting.


Første hjemmekamp blir utsatt en time for at p-kort-innehaverne skal få byttet kortene sine før de går inn. Halvparten får ikke med seg den første timen likevel.
Legg ned hele klubben!

Wingfoot

March 12, 2012, 10:13:50 AM #364 Last Edit: March 12, 2012, 10:39:02 AM by Wingfoot
Quote from: Brann_ruler86 on March 09, 2012, 18:09:32 PM
Noen andre som ikke har fått noe info om årets partoutkort? Har forstått det slik at alle får nye kort i år og at det ihvertfall er noen som har fått beskjed om at årets kort er klar til henting.


Eg var å hentet mitt og samboeren sitt kort i forrige uke. Da så det ut som om de hadde printet ut alle kortene, og hadde de liggende i butikken i by'n.

Ellers er det litt info her:
http://www.brann.no/nyheter/brannbutikken-holder-stengt/
Står på Frydenbø og synger av full hals!

krøvel vellevold

March 12, 2012, 10:54:39 AM #365 Last Edit: March 12, 2012, 10:58:06 AM by krøvel vellevold
Kanskje så mange som 20 p-kort kan være solgt de siste 5 dagene, dere! Her går det unna!

Er det flere enn meg som lurer på om Brann er dårlige på å markedsføre de billige p-kortene med vilje, slik at de kan vise til at det ikke ble noen suksess med nedsatte priser - men at de derimot har tapt x antall millioner på det, og dermed kan sette prisene opp igjen neste år?
Legg ned hele klubben!

storB

Quote from: krøvel vellevold on March 12, 2012, 10:54:39 AMEr det flere enn meg som lurer på om Brann er dårlige på å markedsføre de billige p-kortene med vilje, slik at de kan vise til at det ikke ble noen suksess med nedsatte priser - men at de derimot har tapt x antall millioner på det, og dermed kan sette prisene opp igjen neste år?


Du får sende en mail til DAF om det, istedet for at det skal bli ville spekulasjoner her inne. Bruker å svare ganske raskt..
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on March 12, 2012, 10:54:39 AMEr det flere enn meg som lurer på om Brann er dårlige på å markedsføre de billige p-kortene med vilje, slik at de kan vise til at det ikke ble noen suksess med nedsatte priser - men at de derimot har tapt x antall millioner på det, og dermed kan sette prisene opp igjen neste år?


Jeg har svært vanskelig for å tro at de er så kyniske. Jeg oppfatter prisreduksjonen som noe hele klubben står bak.

Men er Brann noe dårligere til å markedsføre partoutkortene i år? Synes det er slik hvert år.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: storB on March 12, 2012, 11:05:52 AM
Quote from: krøvel vellevold on March 12, 2012, 10:54:39 AMEr det flere enn meg som lurer på om Brann er dårlige på å markedsføre de billige p-kortene med vilje, slik at de kan vise til at det ikke ble noen suksess med nedsatte priser - men at de derimot har tapt x antall millioner på det, og dermed kan sette prisene opp igjen neste år?


Du får sende en mail til DAF om det, istedet for at det skal bli ville spekulasjoner her inne. Bruker å svare ganske raskt..


Han er på pappaperm.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on March 12, 2012, 11:17:48 AM
Quote from: krøvel vellevold on March 12, 2012, 10:54:39 AMEr det flere enn meg som lurer på om Brann er dårlige på å markedsføre de billige p-kortene med vilje, slik at de kan vise til at det ikke ble noen suksess med nedsatte priser - men at de derimot har tapt x antall millioner på det, og dermed kan sette prisene opp igjen neste år?


Jeg har svært vanskelig for å tro at de er så kyniske. Jeg oppfatter prisreduksjonen som noe hele klubben står bak.

Men er Brann noe dårligere til å markedsføre partoutkortene i år? Synes det er slik hvert år.


Det som er spesielt ille i år, er jo at de faktisk har en nyhet å fortelle - men ikke gjør det. Nytter ikke å ha en vare på tilbud, når ingen får vite om det...

Når det gjelder disse free seating-plassene på Bataljonens felt; de som ikke følger spesielt godt med på det som står på bataljonen.no (for der står det faktisk nevnt et sted), vil villedes til å tro at det er utsolgt på free seating-plassene. Dermed blir ikke de plassene solgt. Man må jo gjette seg til at disse plassene har fått felt-navnet "S". Derfor tror jeg nysalget av disse plassene går heller dårlig.

Info er tydeligvis veldig vanskelig.

Legg ned hele klubben!

Lister

Nok en endring som ikke kommer fra daffy selv og er derfor dømt til å motarbeides.

Lurer på hvilke kjepper han har på lur når den tiden kommer at vi får et faktisk ståfelt.
Guinness - Makes you drunk

Kalinkasvingen



Han er på pappaperm.
[/quote]

Det må jeg si er en driftig kar. Han var det ifjor på denne tiden også, når jeg mailet fordi jeg var lei spammen hans.

Gulløl

March 12, 2012, 17:01:59 PM #372 Last Edit: March 12, 2012, 17:22:46 PM by Gulløl
Greit nok at noen er så driftig at de klarer å lage et barn i året. Men hvorfor plassere pappapermen på den
absolutt travleste tiden i året for en partoutkort og billettansvarlig, og det 2 år på rad ? ???

Ellers bør Brann komme med en oppdatering på partoutkortsalget kjapt, dumt om mange tror at free seating-plassene er utsolgt om de ikke er det ? Dette er også plasser som Brann burde hatt en egen høyprofilitert markedsføring på både på Brann.no og i Bergens avisene, siden de vil bety mye for stemningen på Stadion.
Det koster vel ikke noe å få journalistene til å lage en nyhetssak på free seating plassene, de kunne blant annet filmet Ablegøy når han står midt på feltet og sang Brann sanger. Utrolig hvor lite kreative de er, ikke rart hele partoutkortsalget går i dass, et salg over 8000 kan de nok se langt etter. Ikke sikkert de har passert 7000 enda, og det er bare 3 uker til første hjemmekamp. Nå må noen ta tak her !!!  :o
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

aleksanderhjelleseth

ja noe bør gjøres kjapt, en helside i bt og Ba, repotasjer om profilene,  kjøp 2 partourkort og få med 2 drakter, og en klem? :)  selv skal eg kjøpe ved neste lønning, free seating for the win.

Gulløl

March 12, 2012, 20:05:56 PM #374 Last Edit: March 12, 2012, 20:08:25 PM by Gulløl
Noen som vet hvor lang "trykketid" det er på partoutkort på Stadion i år ?  Jeg var tidlig ute og betalte for
5 måneder siden og har enda ikke hørt et pip fra Brann om at de er klar enda. Noen flere som ikke har hørt noe ?

Ikke lett å selge nye kort når selv faste partoutkortinnehavere ikke får.

Ja ja alle skal vel få (en gang) men tviler på at alle som har betalt for partoutkort står smilende utenfor Stadion 30 mars  :P
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

psv-hasund

Quote from: Gulløl on March 12, 2012, 20:05:56 PM
Noen som vet hvor lang "trykketid" det er på partoutkort på Stadion i år ?  Jeg var tidlig ute og betalte for
5 måneder siden og har enda ikke hørt et pip fra Brann om at de er klar enda. Noen flere som ikke har hørt noe ?

Ikke lett å selge nye kort når selv faste partoutkortinnehavere ikke får.

Ja ja alle skal vel få (en gang) men tviler på at alle som har betalt for partoutkort står smilende utenfor Stadion 30 mars  :P


Du kan gå å hente i butikken i sentrum. Du vil nok ikke få egen mail, men alle er klar. Butikken blir pusset opp mellom 7-14 mars og da må du hente på stadion.

kabelmann

DAFs åndsfrende Per Bergerud tror ikke pris alene er årsaken til det pinlige oppmøtet i Holmenkollen. Han nevner en mange grunner, men ingen markedsundersøkelse fra HvaDeNåHetDeSomDaffenPratetOm. Besynderlig.

http://www.nettavisen.no/sport/vinter/article3354315.ece
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

dudo

Det er jo ikke pris alene. At hopping er møkkjedelig spiller nok også inn.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Daffy var jo negativ til både prisnedsettelse og free seating på bataljonsfeltet. Tilfeldig da at man hverken promoterer de nedsatte prisene, eller at man ikke informerer om hvor (hva man har kalt feltet) man skal kjøpe free seating-plasser? Til høsten får vi høre at nedsatte priser og free seating ikke var noen suksess, og at man går tilbake til enda høyere priser og faste plasser neste år.
Legg ned hele klubben!

kabelmann

Quote from: dudo on March 12, 2012, 21:59:44 PM
At hopping er møkkjedelig spiller nok også inn.


Pøh.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krøvel vellevold

Har Bataljonen tatt kontakt med Brann angående at man må gjette seg til hvor man skal kjøpe p-kort til free seating-feltet? Eller skal man gjøre som Brann, og bare krysse fingrene og håpe på at folk finner ut av dette selv?
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

For øvrig; kommer Brann med en uttalelse om at de nedsatte prisene ikke har gitt ønsket effekt, så skal det bli månelyst. Makan til tafatt markedsføring skal man lete lenge etter!
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Her er noen som har tatt tak:

http://oddgrenland.no/article.php?Id=3448

Dessverre for en annen klubb.

En av spillerne deres har jo alene solgt omtrent like mange kort som det Brann gjorde på denne e-post-kampanjen etter 5-1 over LSK...
Legg ned hele klubben!

osoerli

Quote from: krøvel vellevold on March 13, 2012, 09:10:49 AM
Her er noen som har tatt tak:

http://oddgrenland.no/article.php?Id=3448

Dessverre for en annen klubb.

En av spillerne deres har jo alene solgt omtrent like mange kort som det Brann gjorde på denne e-post-kampanjen etter 5-1 over LSK...

Vil tru Torp hadde klart å selgja eindel partoutkort.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

TheRock

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5968165.ece

Og her i byen er det supporterene selv som må ta tak for å få folk til Stadion...

Lister

Quote


QuoteOgså klubbenes interesseorganisasjon, Norsk Torpfotball, har engasjert seg.


Fixd
Guinness - Makes you drunk

Brann_ruler86

Gå ta banen!

Nixon

Jeg fikk første livstegn fra Brann sent i går kveld med mail om innbytte av partoutkortet. Det var ikke et øyeblikk for tidlig! Nå skriver de rett nok at de har sendt tidligere, men at det har vært tekniske problemer. Jeg har i alle fall ikke fått mail fra de tidligere.

Så nå får vi se om Brann klarer å få kommunisert dette til alle med partoutkort. Det blir presisert i mailen at Du kommer IKKE inn på Stadion med ditt gamle partoutkort. Så det kan bli festlig å være frivillig ved inngangsdørene i første seriekamp...
Rød makt på Hansa

ostraume

Jeg har ikke fått noe informasjon om dette.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

kabelmann

Vi fikk mail her på kontoret om det i dag.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Gulløl

March 14, 2012, 09:46:50 AM #390 Last Edit: March 14, 2012, 09:49:57 AM by Gulløl
Når Brann i slutten av februar begynte å sende ut mail om partoutkort gikk det til helvete når de hadde kommet til G i alfabetet. Så tok det en stund for IT leverandøren å fikse problemet. Deretter ble billettansvarlig liggende syk en periode. Men nå skal det vistnok sendes ut til resten av alfabetet i dag. Tror G-en går på fornavn, siden jeg selv heller ikke enda har fått.

Håper Brann i tillegg til en eventuell fungerende mailutsendelse i dag gir ny info på brann.no at p-kortene må hentes, og da presisere det i en overskrift. En vis prosent av mailene kommer nok ikke uansett frem av forskjellige årsaker(skiftet mailadr., går i søppelmailen, osv.osv.).

Jeg snakket selv med en i går som var helt sikker på at fjorårets partoutkort kunne brukes. Mange tror nok dette siden det vel var slik i fjor der en bare "fylte på" det gamle kortet fra 2010 sesongen.

Er ganske sikker på det blir en god del personer som kommer med gamle partoutkort 30 mars og vil inn på Stadion. Så det kan hende det blir mer underholdning ved inngangene en på banen den dagen  ;)


Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on March 14, 2012, 08:46:25 AM
Jeg fikk første livstegn fra Brann sent i går kveld med mail om innbytte av partoutkortet. Det var ikke et øyeblikk for tidlig! Nå skriver de rett nok at de har sendt tidligere, men at det har vært tekniske problemer. Jeg har i alle fall ikke fått mail fra de tidligere.

Så nå får vi se om Brann klarer å få kommunisert dette til alle med partoutkort. Det blir presisert i mailen at Du kommer IKKE inn på Stadion med ditt gamle partoutkort. Så det kan bli festlig å være frivillig ved inngangsdørene i første seriekamp...


Hvor mange som står i kø på første seriekamp fordi kortet ikke virker, kan jo være en fin indikasjon på hvor effektive disse e-mailene fra Brann er...
Legg ned hele klubben!

stig

Quote from: krøvel vellevold on March 13, 2012, 09:02:47 AM
Har Bataljonen tatt kontakt med Brann angående at man må gjette seg til hvor man skal kjøpe p-kort til free seating-feltet? Eller skal man gjøre som Brann, og bare krysse fingrene og håpe på at folk finner ut av dette selv?


Vi har diskutert på gårsdagens møte om den manglende infoen fra Brann om billettsalg og lavere priser. Vi presser på for at de skal være mer aktive, mens vi selv har fokus de neste to ukene på at man kan kjøpe parotutkort uten fast sete. hyppige facebook meldinger,samt holde artikkel om dette høyt på fremsiden.
Nettsideansvarlig

krøvel vellevold

Ser nå at man får opp free seating-feltet hvis man trykker på nedre del av B/C på billettkartet. Er dette en ny funksjon, eller har det vært slik hele tiden? Hvis det har vært slik hele tiden, sier det jo sitt at selv jeg som er inne på billettsiden støtt og stadig, ikke har oppdaget det før noen gjorde meg oppmerksom på det... Siden det heter B/C både oppe og nede, så er det jo en viss fare for at du tilfeldigvis trykker på den øvre delen selv om du skal ha billett på nedre del. Man forventer jo gjerne at det bare er ett setekart pr felt.  En annen ting er jo at man nå får motsatt problem; nemlig at de som vil ha fast plass på nedre - og trykker på nedre del av feltet på billettkartet, bare får opp free seating-feltet.
Legg ned hele klubben!

stig

Jeg tror det har vært slik hele tiden. Jeg fant nemlig ikke helt ut av det og fant kun nummererte plasser,  men oppdaget etterhvert at FB-S kom automatisk. Sikkert en del som iokke finner det faste sete de ønsker, og feilaktig havner på feltet der det virkelig skal synges;)
Nettsideansvarlig

Gulløl

Noen som har peiling på hvor mye som er solgt og hvor mye som er ledig på free seating-feltet sånn omtrent ? Noen sjanse for at det kan bli utsolgt før seriestart ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

http://www.brann.no/nyheter/brann-har-solgt-7300-partoutkort/

Brann har solgt 7300 pkort så langt, og ligger foran fjorårsskjema. Sikkert vanskelig å si hva som skyldes prisendringen og hva som skyldes en bra fjorårssesong. Det avhenger jo av hvor økningen har vært størst.

Hadde vært spennende å vite hvordan salget hadde vært med markedsføring.

Lidenskapen

Solgt ca 7300 ifølge Gorm til tv2sporten.no
Er vel relativt dårlig, men tror mye ligger på svak markedsføring fra brann
Jeg er en tiger, jeg er en løve. For å bli konge må du jobbe som en slave. I dag jobbet jeg som en slave, derfor ble jeg konge.
Toni Nhleko: ^^Strandløve^^

dudo

Solgt nest mest så langt, da, marginalt bak AaFK.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Quote from: dudo on March 14, 2012, 15:55:49 PM
Solgt nest mest så langt, da, marginalt bak AaFK.


Bak MFK også. De har solgt 7400.

Merker meg forøvrig et par uttalelser fra tv2.no-artikkelen det vises til over.

VIF har solgt 3060 p-kort, hadde 7200 i fjor, men ligger bare 800 bak fjoråret. Solgte de virkelig mer enn 3300 p-kort de siste ukene inn mot seriestart i fjor?

AaFK ligger på 7400 og håper på 7900. Tror jeg de skal få slite litt med. Salget deres har omtrent stått i ro i lang tid.

Brann ligger foran fjoråret, men jeg tror vi skal få slite med å klare de 8000 vi til slutt endte opp med i fjor. Grunnen er jo den meget overraskende seriestarten vi fikk i fjor. Vi solgte nok en del hundre fra seriestart til p-kort-salget stoppet 16/5. I år skal vi slite med å få en seriestart som ligger like langt over forventningene...

Legg ned hele klubben!

Go Up