• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Start - Brann 17/10-2011 19:00

Started by roaldinho, October 04, 2011, 16:29:30 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Den skulle Haugen fått vekk!! Dette tror jeg ikke vi henter inn igjen.
Rød makt på Hansa

Gud


vekkreist

God natt. Etter denne kampen ser jeg faktisk IKKE frem til Cupfinalen ......  

Belfort

Faen så veikt av Haugen. Vi er i ferd med og skjemme oss fullstendig ut for fotball Norge

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on October 17, 2011, 19:00:39 PM
Det må være mulig å score et par ganger til på dette Start-laget hvis gutta bare tar seg sammen.


Unnskyld, jeg mente selvfølgelig at det må være mulig for dette Start-laget å score et par ganger til på oss. Faen.

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Torvanger

Pinlig, skammelig, flaut. Som forventet.

Markmus

Dette skyldes utelukkende at vi ikke har evnen til å drepe kamper og dermed lar motstander komme inn igjen i kampene.

Drit og dra, Skarsfjord, eller hent inn noen som kan taktikk. Dette går ikke. Du er genial på det mentale, men på det taktiske stinker du.
Ka du ve?

Utmedsnolken

Er omtrent dette nivået spillet har hatt hele sesongen utenom noen kamper i starten. Har fått god uttelling
"og der snubler Sæternes igjen"

Ricky

Vi venter vel fortsatt på denne sesongens braktap.. Snakker vi 6-1 i kveld?

Corleone

De hjelpesløse hjelper slår til igjen.
Forresten, flott å gi Skarsfjord ny kontrakt i vår dårligste periode av året.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

kabelmann

Det er så hinsides irriterende å se Brann starte med Mjelde på høyre og Bentley på venstre. Vi kunne like godt startet med 9 mann. De to på kantene er det samme som ikke å ha kanter i det hele tatt. Hvorfor måtte bare Bentley ut? Mjelde skulle definitivt vært tatt ut i samme slengen.

Når det er sagt så har det jaggu meg vært mange dårlige Brann-spillere utpå der så langt i kveld.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

OmOssSjølOgHansaøl

Nja, tror ikke vi rakner. Nå viser faktisk spillerne god moral og bedre innsats enn tidligere i kampen. Men det skal godt gjøres å hente inn igjen dette.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Nightfox

Start er så dårlig at vi fort kan tape med både 5 og 6 baklengsmål

roaldinho

Andre gang Haugen lar markeringen løpe forbi. Første gang ble det mål, denne gang skudd utenfor etter at trefoten presser han ut.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Gepard

Haugen, du må FAEN meg våkne opp!! Her får du spilletid an mass og da holder det der ikke!

storB

Faen Haugen, våkne. Du skal DEKKE, ikke stå å se på
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

roaldinho

Haugen bør absolutt bli fritatt for markering. Det ser vi her er hans svakeste side.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

nummer9

Quote from: kabelmann on October 17, 2011, 19:14:27 PM
Det er så hinsides irriterende å se Brann starte med Mjelde på høyre og Bentley på venstre. Vi kunne like godt startet med 9 mann. De to på kantene er det samme som ikke å ha kanter i det hele tatt. Hvorfor måtte bare Bentley ut? Mjelde skulle definitivt vært tatt ut i samme slengen.

Når det er sagt så har det jaggu meg vært mange dårlige Brann-spillere utpå der så langt i kveld.

Synes ikke Bentley gjorde det så dårlig i 1. omgang jeg.

Gepard


dudo

Horribel defensiv innsats av Haugen. Ingen tvil. Og Labbetuss inn?! Skars er en kuk.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

roaldinho

Haha! Gustav gidder ikke spille på en umarkert Mjelde ute på kanten. Må vel bety noe.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Kjell249

Haugen bør faen meg bli fritatt for alt som har med spill i rød trøye å gjøre. Endelig kommer byttet!
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961


bernu

Jeg syns Haugen burde få mye mer spilletid... Han er jo knallgod!!
HANSA - Z

storB

Quote from: dudo on October 17, 2011, 19:19:36 PM
Horribel defensiv innsats av Haugen. Ingen tvil. Og Labbetuss inn?! Skars er en kuk.


Hallo!! To hodesterke spisser = mange flotte innlegg fra våre to eminente vinger samt våre to fantastiske sidebacker.
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

roaldinho

HELVETE da! Ta ut Mjelde istedenfor, Mjelde får jo spille uansett hvor dårlig han spiller. Selv om Haugen har vært bedre så får Mjelde fortsette. La Larsen få spille for Mjelde nå!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

roaldinho

Quote from: bernu on October 17, 2011, 19:21:10 PM
Jeg syns Haugen burde få mye mer spilletid... Han er jo knallgod!!


Bedre enn Mjelde iallefall. Ikke at det er noen prestasjon.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

kabelmann

Mjelde og det forbannede klippekortet hans. Har han noe på Skars, eller?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

storB

Gustav, og under tvil Austin og Pietr som får godkjendt i min bok idag.
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

olebrann3


kabelmann

Det gule kom ikke et sekund for tidlig. Start kunne/burde hatt to allerede.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

olebrann3

Hadde mannen i svart med seg kort idag? Hvordan klarte han da å unngå å gi søgård gult?

Gepard

At Mjelde har en 10èr på ryggen må være tidenes spøk. Herregud

LikeABoss

Quote from: tj00m on October 17, 2011, 17:59:59 PM
Og Brann taper aldri da Ojo scorer ;)


Den statistikken ryker iallefall i dag..

olebrann3


Torvanger

Skarsfjord sitter ikke ut 2012 dersom denne trenden fortsetter.

kabelmann

Skal si Brann har løftet seg etter at Labben kom inn.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

tj00m

Quote from: LikeABoss on October 17, 2011, 19:26:08 PM
Quote from: tj00m on October 17, 2011, 17:59:59 PM
Og Brann taper aldri da Ojo scorer ;)


Den statistikken ryker iallefall i dag..


Uten tvil.. Håper Mjelde drar på seg en strekk før cupfinalen..
Brann Bergens Stolthet!

storB

Bruun og Brann har en Gentlemans agreement med MIM. Kan ikke skjønne annet etter tidenes kollaps mot addecco laget i 2012.
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Romarius

3. ekstremt pinlige kampen på rad dette. Men det er jo dette som er normalnivået i følge Skarsfjord, så vi har ingen grunn til å kritisere. Bare til å glede seg til de tre neste sesongene.

kabelmann

MIM: Her i Start har vi det kjekt og det må Brann bare forholde seg til.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Gepard

Nå som det igjen viser seg å stemme dette med de hjepesløses hjelper, er ikke dette faktisk noe en bør ta tak i idrettsveien? Ba og BT hører dere ??? Dette må faen meg belyses, er så inni helsikens pinlig å se hvordan man driter seg ut gang på gang mot drittlag. Noe er råttent !!

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on October 17, 2011, 18:58:07 PM
Quote from: olebrann3 on October 17, 2011, 18:56:43 PMSå snart vi leder en kamp så skal vi slutte å angripe ordentlig. Altfor feigt.


Og denne mannen skal trene Brann i tre år til.


Akkurat DET er ikke sikkert.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

olebrann3

Det er de røde som ligger på nedrykk sant? De blir jo rævkjørt!


storB

Status 2011: 6 plass a poeng med storlaget Odd, mens vestlandets stolthet Haugesund er på plassen foran.
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Go Up