• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Reise til cupfinalen

Started by Brannfrelst, September 22, 2011, 07:48:57 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

bernu

Da var tog lørdags morgen i boks :)
Samme med cupfinaleshowbillett og kampbillett :)
Hmmm.... mangler reise hjem ja....
Satser på at det dukker opp en flybillett eller så kaster jeg meg på et av togene og står hele turen...
HANSA - Z

KEO

Er det mangen her inne som tar Natt toget natt til Lørdag?
kan jo bli litt av en natt:-)
Nu kør vi!

Markmus

Hørte noen snakke om å ta nattoget på dagen.
Ka du ve?

1908

Jeg skal på natt toget i morgen kveld.. Livlig kan det bli, men da bør det vere i kioskvognen.. Vil helst ikke bli kastet av på Voss :P

hansastril

Noen som skal kjøre bil bortover etter 4 på fredag? Trenger å være i Oslo lørdag formiddag for å skaffe billett.
Stolt og kry

ingereidsvåg

Hei!
Er det noen som vil kjøpe t/r billetten min (u/overnatting)  på bataljonen sin buss med avgang lørdag morgen?
Eller er det eventuelt mulighet for å avbestille?

inger_eidsvag@hotmail.com

Hansakongen

Quote from: ingereidsvåg on November 03, 2011, 23:51:41 PM
Hei!
Er det noen som vil kjøpe t/r billetten min (u/overnatting)  på bataljonen sin buss med avgang lørdag morgen?
Eller er det eventuelt mulighet for å avbestille?

inger_eidsvag@hotmail.com


Mener du kan avbestille, men du må vel uansett betale full pris for turen vist du ikke får solgt den videre slik jeg har sett på BBB sitt tur regler.

stig

Informasjon til våre reisende. Svarer gjerne på spørsmål om noe er uklart.
Nettsideansvarlig

Dan Inge

Quote from: stig on November 04, 2011, 02:10:03 AM
Informasjon til våre reisende. Svarer gjerne på spørsmål om noe er uklart.


muligheter for å bytte fra dagbuss lørdag til nattbuss natt til lørdag?
kjør over pakket!!

Nixon

Flesland. Stor tetthet av røde strikkegensere. Merkelig hvordan de disse plaggene dukker opp ved hver cupfinale, og så er de så sjelden å se på Stadion ellers!:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

LikeABoss

Strikkegenser? For noen pingler... Nei, her skal drakten på.. og hvis det blir kaldt, er det bare å drikke mer..

bernu

Rekker man å komme seg til Gardermoen for 18.20 flyet til Bergen ?
Jeg aner ikke hvor lang tid man vil bruke fra Ullevål via Oslo S til Gardermoen....
HANSA - Z

Utmedsnolken

Quote from: bernu on November 04, 2011, 10:00:13 AMRekker man å komme seg til Gardermoen for 18.20 flyet til Bergen ?
Jeg aner ikke hvor lang tid man vil bruke fra Ullevål via Oslo S til Gardermoen....

Er mange som reiser hjem enda tidligere. Men er jo avhengig av om det blir ekstraomganger eller ikke
"og der snubler Sæternes igjen"

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on November 04, 2011, 08:37:23 AM
Flesland. Stor tetthet av røde strikkegensere. Merkelig hvordan de disse plaggene dukker opp ved hver cupfinale, og så er de så sjelden å se på Stadion ellers!:)


Disser du strikkegensere?
Vi har planer om å starte Strikkeklubben Brann, for å være en motpol til produktifiserte Sportsklubben Brann.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vebo

November 04, 2011, 13:31:36 PM #164 Last Edit: November 04, 2011, 13:33:48 PM by vebo
Quote from: bernu on November 04, 2011, 10:00:13 AM
Rekker man å komme seg til Gardermoen for 18.20 flyet til Bergen ?
Jeg aner ikke hvor lang tid man vil bruke fra Ullevål via Oslo S til Gardermoen....


Mitt fly går 18.00, regner med å rekke enten ekstraomganger eller premieutdeling. Uansett bedre å feire i bergen enn oslo :)

Flybussen går rett utenfor stadion, kan bestilles billett på flybussekspressen.no, tar 1 t min. Alternativ er bane til oslo s også flytoget derfra. Kjenner folk som har fly 17 også.
Tiocfaidh ár lá


bernu

Det lønner seg å "henge" litt inne på Norwegian.no.
Etter å nesten fått kjøpt billett med 22-flyet to ganger, poppet det plutselig opp en ledig plass på 20.30 flyet. Kjøpt og betalt :)
Veldig fornøyd!
Dere som mangler fly, det kommer en ledig plass i hvertfall et par ganger i timen. Vær kjapp så blir det fly :)
HANSA - Z

Storsæter

Quote from: stig on November 04, 2011, 02:10:03 AM
Informasjon til våre reisende. Svarer gjerne på spørsmål om noe er uklart.


Er det slik at ein bør møte opp tidleg for å "få plass" på den første bussen??

Go Up