• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fordelingen av cupfinalebilletter

Started by Torvanger, September 21, 2011, 22:02:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ostraume

Quote from: stig on September 28, 2011, 10:34:39 AM
Det vet vi ikke før vi har vasket listen og ser hva totalantallet på hva vi har lovet vekk blir.


Noen aning om når dette er gjort og oversikten klar?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

http://www.bataljonen.no/?page=26&news=651

Lørdag er neste møte for Bataljonsstyre. Etter det møte skal vi ha klart datoer og praktisk gjennomføring av billettsalget, og vil komme med info om dette.

Sannsynligvis ikke før dette styremøtet vil jeg tro.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

mbs

Jeg synest vi skal være veldig fornøyd med styret i Bataljonen så langt og cupfinale opplegget.
1. Informasjonen har kommet klart frem, og de har tydligvis vært i forkant på hva som skal ut.
2. Det virker utad at de har en god kommunikasjon og avtaler med Brann.
3. De har klart å booket et cupfinale show.

Takk for en god jobb sålangt.

Sissel

Hvordan tror dere det kommer til å bli med plassering? Jeg og samboeren står ved siden av hverandre på Frydenbø, vil dette medføre at vi får plasser ved siden av hverandre på Ullevål? Eller blir billettene delt ut helt tilfeldig slik at en ikke kan regne med å være i nærheten av noen en kjenner på kampdagen?

1908

Få håpe at Bataljonen får noen felt for seg selv der vi kan stå fritt... (unummererte plasser)
=)

Nixon

Quote from: stig on September 28, 2011, 10:22:01 AMProblemet blir jo når en henter 1 hos Brann og 2 hos oss. Vi må tenke litt på den.


Jeg kjenner flere som vil foretrekke å få billett fra Bataljonen i stedet for fra Brann. Disse er medlemmer i Brann og har lang nok ansiennitet i Bataljonen. De er redd for å bli plassert langt unna den syngende Bataljons-gjengen.

Jeg vil vel tro at dere vil skyve mest mulig billetter over på Brann slik at flest mulig av Bataljonen sine medlemmer skal få billett. Men det er noe å tenke på siden det tross alt er mange engasjerte supportere som er medlem begge steder. Kanskje en bytteordning? At de kan bytte billetten sin fra Brann inn i en Bataljonsbillett, og så kan de siste på Bataljonen sin liste få Brann sine billetter? De vil ikke bry seg så mye om plassering.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Nixon

Quote from: Sissel on September 28, 2011, 11:55:50 AM
Hvordan tror dere det kommer til å bli med plassering? Jeg og samboeren står ved siden av hverandre på Frydenbø, vil dette medføre at vi får plasser ved siden av hverandre på Ullevål? Eller blir billettene delt ut helt tilfeldig slik at en ikke kan regne med å være i nærheten av noen en kjenner på kampdagen?


Bataljonen svarer på dette litt lenger oppe. Det skal gå fint dersom man henter ut billetten sammen.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Northside

Jeg vil tro og håpe at alle Bataljonen sine billetter blir på nedre VG. Da burde vi kjørt unummerert slik at folk kan stå med de man kjenner, pluss at vi muligens kan organisere en liten forsangergruppe sentralt på tribunen.

Nixon

Quote from: Northside on September 28, 2011, 12:00:36 PM
Jeg vil tro og håpe at alle Bataljonen sine billetter blir på nedre VG. Da burde vi kjørt unummerert slik at folk kan stå med de man kjenner, pluss at vi muligens kan organisere en liten forsangergruppe sentralt på tribunen.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Sissel

Quote from: Nixon on September 28, 2011, 12:00:31 PM
Quote from: Sissel on September 28, 2011, 11:55:50 AM
Hvordan tror dere det kommer til å bli med plassering? Jeg og samboeren står ved siden av hverandre på Frydenbø, vil dette medføre at vi får plasser ved siden av hverandre på Ullevål? Eller blir billettene delt ut helt tilfeldig slik at en ikke kan regne med å være i nærheten av noen en kjenner på kampdagen?


Bataljonen svarer på dette litt lenger oppe. Det skal gå fint dersom man henter ut billetten sammen.


Takker, leste tydeligvis ikke den teksten godt nok :)

osoerli

Quote from: Nixon on September 28, 2011, 11:59:25 AM
Quote from: stig on September 28, 2011, 10:22:01 AMProblemet blir jo når en henter 1 hos Brann og 2 hos oss. Vi må tenke litt på den.


Jeg kjenner flere som vil foretrekke å få billett fra Bataljonen i stedet for fra Brann. Disse er medlemmer i Brann og har lang nok ansiennitet i Bataljonen. De er redd for å bli plassert langt unna den syngende Bataljons-gjengen.

Jeg vil vel tro at dere vil skyve mest mulig billetter over på Brann slik at flest mulig av Bataljonen sine medlemmer skal få billett. Men det er noe å tenke på siden det tross alt er mange engasjerte supportere som er medlem begge steder. Kanskje en bytteordning? At de kan bytte billetten sin fra Brann inn i en Bataljonsbillett, og så kan de siste på Bataljonen sin liste få Brann sine billetter? De vil ikke bry seg så mye om plassering.


Går utfrå at alle Brann sine billettar er nokolunde samla.  Det beste er å skyve flest mulig over på Brann, slik at flest mogleg i bataljonen får billett (eg har medlemsskap utan hol frå 2008 og har eit ørlite håp).  Så kan ein vel heller be Brann om å plassera medlemene som næraste nabo til bataljonsfeltet.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Røde Jarl

QuoteJeg kjenner flere som vil foretrekke å få billett fra Bataljonen i stedet for fra Brann. Disse er medlemmer i Brann og har lang nok ansiennitet i Bataljonen. De er redd for å bli plassert langt unna den syngende Bataljons-gjengen.


Ja, litt spent på hvordan dette vil bli gjort. Har i teorien krav på billett fra både brann(Brann medlem) og fra bataljonen(Bare medlem i 2 år men var med på stavanger turen). Håper eg  kan velge om eg vil ha billett fra brann eller bataljonen sin kvote, da velger eg selfølgelig å stå med bataljonen siden det er der eg kjenner folk og vil være med på å skape mest mulig stemning. Store mengder fisherman's friend er kjøpt inn, klar til å synge.  ;)

stig

Vi er jo selvsagt interessert i at alle som får billett fra brann, skal bruke den kanalen, slik at vi kan tilby flere medlemmer billett. Ser problemet med at folk heller vil stå med Bataljonen, og dette må vi snakke med Brann om .Mulig vi får til en ordning der folk som blir tilbudt billett av Brann kan bytte den. Dvs hente hos oss, mens vi får tilsvarende tilbake av Brann. Kun en tanke, men dette skal vi ta opp.

Nettsideansvarlig

ostraume

Bra tenkt! Ikke bra om færre medlemmer får billett bare fordi "kaksene" med flere muligheter helst vil stå med Bataljonen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Spelaren

Eg vil no tru "kaksene" har lyst å sette ræven sin ned og bare ta stemningen inn over seg...
Gå av.

ostraume

Hehe, ja nå trakk jeg kaksebegrepet såpass langt at alle som får billett fra Brann kommer i den kategorien.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

He he, det er såpass mange som ikke får billett at de som er sikret to steder sikkert føler seg som en kakse!:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Gulløl

Er det ikke slik at bataljonslistene, medlemslistene og VIP listene(Brannalmenningen) blir samkjørt og kryss-sjekket mot hverandre ? Det er vel noen som er med på to eller tre av listene. Går ut fra i slike tilfeller får den personen en billett og ikke to tre billetter. All fornuft tilsier ihvertfall at slik bør det være.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Wingfoot

Det er det de har sagt.

De skal "vaske" listene mot hverandre, dvs hvis du er berettiget til billet fra Brann, så får du fra Brann og Bataljonen fjerner deg fra deres liste, slik at nestemann i køen heller får den.

Det er ihvertfall slik jeg tolker det  ;)
Står på Frydenbø og synger av full hals!

stig

Da tolker du riktig.

Vi har begynt "vaskeprosessen" nå, først og fremt mot vår egen viking-liste, også følger Brann sine lister etter. Det som har blitt diskutert litt her, er folk som er berettighet billett fra Brann, men som heller vil bruke muligheten fra Bataljonen for plasseringens skyld. Ikke sikkert tallet er så høyt, men vi skal se på det. Vi er avhengig av Brann i de tillfellene i så fall.
Nettsideansvarlig

Lidenskapen

'' Hei! :-)

Hyggelig å kunne meddele at dere får 4 billetter til Cupfinalen for Herrer! Mer informasjon vil komme, skulle det være noe spørsmål er det bare å ta kontakt!

Med vennlig hilsen
**** ******

Frisk Forsikring
Salgsansvarlig  ''

JEG ELSKER FRISK!! JEG SKAL TE ULLEVAAL!!!!

de har visst hatt en helt sinnsyk pågang de siste dagene, så det har nesten bare endt i en loddtrekning hele prosjektet. så kan vel kalles en suksess! eg e iallefall strålende fornøyd!! jeg har også krav til en billett via Brann så det mest hederlige er vel og gi den til bataljonen så vet jeg at dere formidler den til en lykkelig sjel!
Jeg er en tiger, jeg er en løve. For å bli konge må du jobbe som en slave. I dag jobbet jeg som en slave, derfor ble jeg konge.
Toni Nhleko: ^^Strandløve^^

Utmedsnolken

Quote from: Lidenskapen on September 28, 2011, 15:21:01 PM
'' Hei! :-)

Hyggelig å kunne meddele at dere får 4 billetter til Cupfinalen for Herrer! Mer informasjon vil komme, skulle det være noe spørsmål er det bare å ta kontakt!

Med vennlig hilsen
**** ******

Frisk Forsikring
Salgsansvarlig  ''

JEG ELSKER FRISK!! JEG SKAL TE ULLEVAAL!!!!

de har visst hatt en helt sinnsyk pågang de siste dagene, så det har nesten bare endt i en loddtrekning hele prosjektet. så kan vel kalles en suksess! eg e iallefall strålende fornøyd!! jeg har også krav til en billett via Brann så det mest hederlige er vel og gi den til bataljonen så vet jeg at dere formidler den til en lykkelig sjel!


4?!? var det ikke bare 1 man skulle få?
"og der snubler Sæternes igjen"

Klaus_Brann

Det var vel det de sa ja. Men han har kanskje sendt inn 40 navn?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Quote from: Lidenskapen on September 28, 2011, 15:21:01 PM
de har visst hatt en helt sinnsyk pågang de siste dagene, så det har nesten bare endt i en loddtrekning hele prosjektet.


Er det lov? Det står da ganske eksplisitt at man skal få billett.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Lidenskapen

Ja, de som har sendt inn får, vi var 4 stk som sendte inn 40 navn så vi kunne få 4 billetter ved siden av hverandre.. Så sendte mail med navn i stedet for linken, det ble vel aldri en loddtrekning utav det, men ble vurdert ettersom sikkert over 5000 bergensere har prøvd den veien.... Var nesten ingen sunnmøringer så taler på at nesten alle disse billettene  blir røde, var snakk om så mange som 1000 stk

Så jeg har ikke gått noen snarvei for og skaffe meg ufordelsmessig mange billetter, som sagt så vil billetten min fra brann mest sannsynlig gå til bataljonen:)
Jeg er en tiger, jeg er en løve. For å bli konge må du jobbe som en slave. I dag jobbet jeg som en slave, derfor ble jeg konge.
Toni Nhleko: ^^Strandløve^^

stig

Det ville vært en fantatisk gest av deg, og vi tar gjerne i mot din billett fra Brann.
Nettsideansvarlig

Lidenskapen

skulle bare mangle stig. tar kontakt på facebook når jeg har den i hende :)
Jeg er en tiger, jeg er en løve. For å bli konge må du jobbe som en slave. I dag jobbet jeg som en slave, derfor ble jeg konge.
Toni Nhleko: ^^Strandløve^^

meidell

Bare å vente i spenning på om man får napp hos Frisk da. Noen som har fått svar fra Frisk som vet hvor lang tid det tar før man får tilbakemelding? Jeg har sendt e-post med navn til begge de to kontakpersonene som stod i linken..

evenskb

Har fått lovnad om 1 bilett av frisk forsikring etter å ha gitt de 10 leads.(10 navn med tlf på folk som vil mota samtale om forsikring. var lett anbefales til alle uten billett)
Pluss at jeg får en igjennom bataljonen.
Er det mulig å få byttet de til 2 ved siden av hverandre?????

1908

Syns Bataljonsbilletter skal gå til Bataljonsmedlemmer.. At ikke andre som får billetter fra alt og alle skal bytte dette inn med Bataljonsbilletter.. De som får fra Frisk osv bør holde seg til de og la andre få billetter som de fortjener ;)

stig

September 28, 2011, 18:01:45 PM #280 Last Edit: September 28, 2011, 18:03:43 PM by stig
Vi kommer ikke til å drive dette i stor skala, hvis i det hele tatt, men det blir utelukkende opp mot Brann. Altså for de som har rett på billett både hos bataljonen og Brann. Spørsmålet handler bare om justerte kvoter slik at vi kan få "rene" felt.
Nettsideansvarlig


Nixon

Ja, det blir helt feil dersom allverdens sponsorbilletter skal byttes inn i en Bataljonsbillett. Det blir litt annerledes med medlemmer i Brann etter min mening. Mange av de som er medlem i Brann og har lang ansiennitet i Bataljonen er sannsynligvis engasjerte supportere som går fast på kamp og lager stemning på Hansa. Det blir nesten slik at det blir litt urettferdig at de ikke får stå sammen med andre likesinnede supportere bare fordi de i tillegg velger å støtte Brann med medlemskap.

Men klart. Alle skal være glad for at man i det hele tatt får billett!:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Lidenskapen

vi som tydeligvis ikkje e ''skikkelige'' supportere og ikke får bataljonens billetter, så er det håp, det ser ut som at der som Frisk og diverse andre sponsorer deler ut billetter til vanlige dødelige er på samme plass, og det er vel ca 80% bergensere som har kuppet det, så blir vel en stor rød seksjon her og. satser på at de prøver og organisere oss litt. mange her inne som har fått igjennom feks Frisk forsikring o.l. ?
Jeg er en tiger, jeg er en løve. For å bli konge må du jobbe som en slave. I dag jobbet jeg som en slave, derfor ble jeg konge.
Toni Nhleko: ^^Strandløve^^

Nixon

Quote from: Lidenskapen on September 28, 2011, 19:21:39 PM
vi som tydeligvis ikkje e ''skikkelige'' supportere og ikke får bataljonens billetter, så er det håp, det ser ut som at der som Frisk og diverse andre sponsorer deler ut billetter til vanlige dødelige er på samme plass, og det er vel ca 80% bergensere som har kuppet det, så blir vel en stor rød seksjon her og. satser på at de prøver og organisere oss litt. mange her inne som har fått igjennom feks Frisk forsikring o.l. ?


Så det å være medlem av supporterklubben er ikke for den vanlige dødelige supporter? Det er jo bare tull.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on September 28, 2011, 19:24:19 PM
Quote from: Lidenskapen on September 28, 2011, 19:21:39 PM
vi som tydeligvis ikkje e ''skikkelige'' supportere og ikke får bataljonens billetter, så er det håp, det ser ut som at der som Frisk og diverse andre sponsorer deler ut billetter til vanlige dødelige er på samme plass, og det er vel ca 80% bergensere som har kuppet det, så blir vel en stor rød seksjon her og. satser på at de prøver og organisere oss litt. mange her inne som har fått igjennom feks Frisk forsikring o.l. ?


Så det å være medlem av supporterklubben er ikke for den vanlige dødelige supporter? Det er jo bare tull.


Nei prinsipper er visst viktigst for en del.
Legg ned hele klubben!

Dan Inge

kommet noe nærmere løsning på hvordan billettene blir overlevert til de som skal ha de? og hvor mangen billetter har Bataljonen tilgjengelig??
kjør over pakket!!

Nixon

Quote from: Dan Inge on September 28, 2011, 19:32:27 PM
kommet noe nærmere løsning på hvordan billettene blir overlevert til de som skal ha de? og hvor mangen billetter har Bataljonen tilgjengelig??


Quote from: Nixon on September 28, 2011, 11:51:06 AM
http://www.bataljonen.no/?page=26&news=651

Lørdag er neste møte for Bataljonsstyre. Etter det møte skal vi ha klart datoer og praktisk gjennomføring av billettsalget, og vil komme med info om dette.

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Dan Inge

kjør over pakket!!

bjss

September 28, 2011, 21:28:53 PM #289 Last Edit: September 28, 2011, 21:38:52 PM by bjss
Quote from: Lidenskapen on September 28, 2011, 15:21:01 PM
'' Hei! :-)

Hyggelig å kunne meddele at dere får 4 billetter til Cupfinalen for Herrer! Mer informasjon vil komme, skulle det være noe spørsmål er det bare å ta kontakt!

Med vennlig hilsen
**** ******

Frisk Forsikring
Salgsansvarlig  ''

JEG ELSKER FRISK!! JEG SKAL TE ULLEVAAL!!!!

de har visst hatt en helt sinnsyk pågang de siste dagene, så det har nesten bare endt i en loddtrekning hele prosjektet. så kan vel kalles en suksess! eg e iallefall strålende fornøyd!!


Flott! Jeg har mange venner som de siste dagene har blitt veldig glad i Frisk.
Det er faktisk noen på listene som får gode tiilbud og slår til og kjøper forsikring og :-)

Jeg har imidlertid ikke hørt noe om at folk har fått beksjed om at det er loddtrekning. Tvert i mot "annonseres" det fortsatt med at man får billetter mot 10 navn.

Frisk har også vært svært velvillige i forhold til folk som har sendt inn lister hver for seg men ønsker å sitte sammen. Det har bare vært å si ifra så lover de å ordne dette når billettene kommer.

Er det noen som har fått konkret beskjed om loddtrekning, eller at de ikke får billett?

The Boss

Eg sendte inn liste over 10 navn (disse 10 er klar over dette, og venter på telefonen) på mandag, med purring tirsdag, men har enda ikke hørt noe... Venter i spenning...

Lidenskapen

Quote from: Nixon on September 28, 2011, 19:24:19 PM
Quote from: Lidenskapen on September 28, 2011, 19:21:39 PM
vi som tydeligvis ikkje e ''skikkelige'' supportere og ikke får bataljonens billetter, så er det håp, det ser ut som at der som Frisk og diverse andre sponsorer deler ut billetter til vanlige dødelige er på samme plass, og det er vel ca 80% bergensere som har kuppet det, så blir vel en stor rød seksjon her og. satser på at de prøver og organisere oss litt. mange her inne som har fått igjennom feks Frisk forsikring o.l. ?


Så det å være medlem av supporterklubben er ikke for den vanlige dødelige supporter? Det er jo bare tull.


Ironien forsvant litt over nettet her..... Bataljonen er for alle syntes eg, er vel derfor eg e medlem der selv;)
Prøvde bare og la det skinne igjennom at alle oss som ikke hadde 5 år i BB kunne ordne oss billletter i større
grupperinger også, så det for bli en mini BB:) så beklager for de tærne eg feilaktig tråkket på her...
Jeg er en tiger, jeg er en løve. For å bli konge må du jobbe som en slave. I dag jobbet jeg som en slave, derfor ble jeg konge.
Toni Nhleko: ^^Strandløve^^

Gulløl

September 28, 2011, 22:49:39 PM #292 Last Edit: September 28, 2011, 22:51:13 PM by Gulløl
Ser at Norsk Skytterforbund er med på opplegget med Frisk. Har en sønn som er medlem der. Holder vel det slik at jeg selv slipper å melde meg inn for å sende inn listen ? Eller kan en bare sende inn liste på mail til en av de to kontaktpersonene og de aksepterer den uten medlemskap noen plass ?

Dere som har fått melding om billetter allerede, har dere oppgitt medlemskap og har dere inntrykk av at det er en betingelse ? (Lidenskapen og evenskb)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Quote from: The Boss on September 28, 2011, 21:41:18 PM
Eg sendte inn liste over 10 navn (disse 10 er klar over dette, og venter på telefonen) på mandag, med purring tirsdag, men har enda ikke hørt noe... Venter i spenning...



Samme her. Har billett gjennom ansiennitet, men det er alltid greit å gjøre borgerplikten sin og sørge for at Ullevaal blir mest mulig rød.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

kabelmann

Noe sier meg at Frisks selgere kommer til å prate med jævlig mange bergensere i tiden som kommer.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Lidenskapen

Quote from: Gulløl on September 28, 2011, 22:49:39 PM
Ser at Norsk Skytterforbund er med på opplegget med Frisk. Har en sønn som er medlem der. Holder vel det slik at jeg selv slipper å melde meg inn for å sende inn listen ? Eller kan en bare sende inn liste på mail til en av de to kontaktpersonene og de aksepterer den uten medlemskap noen plass ?

Dere som har fått melding om billetter allerede, har dere oppgitt medlemskap og har dere inntrykk av at det er en betingelse ? (Lidenskapen og evenskb)


Har ikke oppgitt noe annet enn at eg e fra Bergen, sån som 98% av alle andre ''frisk deltakere'' hehe, like greit og bare sende de en mail til de kontakt personene som står oppført på siden hvor linken til billettene ligge :)

Mvh Patrick
Jeg er en tiger, jeg er en løve. For å bli konge må du jobbe som en slave. I dag jobbet jeg som en slave, derfor ble jeg konge.
Toni Nhleko: ^^Strandløve^^

bjss

Quote from: Gulløl on September 28, 2011, 22:49:39 PM
Ser at Norsk Skytterforbund er med på opplegget med Frisk. Har en sønn som er medlem der. Holder vel det slik at jeg selv slipper å melde meg inn for å sende inn listen ? Eller kan en bare sende inn liste på mail til en av de to kontaktpersonene og de aksepterer den uten medlemskap noen plass ?

Dere som har fått melding om billetter allerede, har dere oppgitt medlemskap og har dere inntrykk av at det er en betingelse ? (Lidenskapen og evenskb)


Dette har jeg skrevet om og svart på tidligere i denne tråden.
Det med medlemskap har ikke vært nødvendig/viktig for Frisk. De viktigste for dem ser ut til å være at listen med navn er "ok" og ikke bare rasket sammen av folk som overhodet ikke er interessert i noe tilbud.

Mine erfaringer er basert på lister som ble sendt inn i helgen og på mandag. Usikker på om dette har endret seg underveis dersom det nå er maaaange som har sendt inn lister.
Det må jo uansett være nok at du har en sønn som er medlem, så du burde i alle fall være på "trygg grunn". Jeg er i samme situasjon med deg ift barn i skytterlag.

vebo

Quote from: Klaus_Brann on September 28, 2011, 23:54:47 PM
Quote from: The Boss on September 28, 2011, 21:41:18 PM
Eg sendte inn liste over 10 navn (disse 10 er klar over dette, og venter på telefonen) på mandag, med purring tirsdag, men har enda ikke hørt noe... Venter i spenning...



Samme her. Har billett gjennom ansiennitet, men det er alltid greit å gjøre borgerplikten sin og sørge for at Ullevaal blir mest mulig rød.


Så da får jeg den andre?
Tiocfaidh ár lá

Klaus_Brann

Quote from: vebo on September 29, 2011, 09:39:06 AM
Quote from: Klaus_Brann on September 28, 2011, 23:54:47 PM
Quote from: The Boss on September 28, 2011, 21:41:18 PM
Eg sendte inn liste over 10 navn (disse 10 er klar over dette, og venter på telefonen) på mandag, med purring tirsdag, men har enda ikke hørt noe... Venter i spenning...



Samme her. Har billett gjennom ansiennitet, men det er alltid greit å gjøre borgerplikten sin og sørge for at Ullevaal blir mest mulig rød.


Så da får jeg den andre?


Har du lyst på?;)
Hvis de jeg har avtalt med har fått, skal du ikke se bort fra det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vebo

Quote from: Klaus_Brann on September 29, 2011, 12:12:21 PM
Quote from: vebo on September 29, 2011, 09:39:06 AM
Quote from: Klaus_Brann on September 28, 2011, 23:54:47 PM
Quote from: The Boss on September 28, 2011, 21:41:18 PM
Eg sendte inn liste over 10 navn (disse 10 er klar over dette, og venter på telefonen) på mandag, med purring tirsdag, men har enda ikke hørt noe... Venter i spenning...



Samme her. Har billett gjennom ansiennitet, men det er alltid greit å gjøre borgerplikten sin og sørge for at Ullevaal blir mest mulig rød.


Så da får jeg den andre?


Har du lyst på?;)
Hvis de jeg har avtalt med har fått, skal du ikke se bort fra det.


Jepp, då sier jeg fritt for den :)
Tiocfaidh ár lá

Go Up