• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger 2012

Started by Lasaron, September 03, 2011, 17:13:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

dudo

Niasse er en typisk spiller jeg ville hatt inn på en slik kvote. De som hentes skal selvsagt være bedre enn de vi har, eller med veldig, veldig spennende egenskaper. Det er ikke snakk om å fylle kvoten med Labbetusser.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Kvoten må ikke fylles, men det er heller ikke noe å tjene på å ikke fylle den. Ideelt sett burde man kanskje hatt plass til enda flere slike. Ett slags utvidet prøvespill. Det blir som å ikke fylle hele ungdomskvoten.

Nixon

Quote from: dudo on February 14, 2012, 13:33:29 PM
Niasse er en typisk spiller jeg ville hatt inn på en slik kvote. De som hentes skal selvsagt være bedre enn de vi har, eller med veldig, veldig spennende egenskaper. Det er ikke snakk om å fylle kvoten med Labbetusser.


Det hadde jo selsvagt vært flott. Men jeg er redd for at vi hadde fått mange av typen Mezquida og Juninho. Og da kan vi klare oss uten.
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: Xminator on February 14, 2012, 13:40:48 PM
Kvoten må ikke fylles, men det er heller ikke noe å tjene på å ikke fylle den. Ideelt sett burde man kanskje hatt plass til enda flere slike. Ett slags utvidet prøvespill. Det blir som å ikke fylle hele ungdomskvoten.


Spillerne i ungdomskvoten er allerede i klubben. Her kommer det nye som skal integreres med språk, miljø og ikke minst spillestil. Så det blir ikke helt det samme. Et spørsmål er jo hva det gjør med kvaliteten på treningene.
Rød makt på Hansa

dudo

Quote from: Nixon on February 14, 2012, 13:41:59 PM
Quote from: dudo on February 14, 2012, 13:33:29 PM
Niasse er en typisk spiller jeg ville hatt inn på en slik kvote. De som hentes skal selvsagt være bedre enn de vi har, eller med veldig, veldig spennende egenskaper. Det er ikke snakk om å fylle kvoten med Labbetusser.


Det hadde jo selsvagt vært flott. Men jeg er redd for at vi hadde fått mange av typen Mezquida og Juninho. Og da kan vi klare oss uten.


Joda, men så lenge det ikke koster allverden, så er det verdt et forsøk i mine øyne.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Lister

Begge de to du nevnte hadde potensiale, selv om ene nok kun var med for det sosiale.

Problemet var at de ikke klarte å tilvenne seg spillestilen og var veldig enkle å ta ut med litt fysikk.
Guinness - Makes you drunk

roaldinho

Quote from: dudo on February 14, 2012, 13:51:16 PM
Quote from: Nixon on February 14, 2012, 13:41:59 PM
Quote from: dudo on February 14, 2012, 13:33:29 PM
Niasse er en typisk spiller jeg ville hatt inn på en slik kvote. De som hentes skal selvsagt være bedre enn de vi har, eller med veldig, veldig spennende egenskaper. Det er ikke snakk om å fylle kvoten med Labbetusser.


Det hadde jo selsvagt vært flott. Men jeg er redd for at vi hadde fått mange av typen Mezquida og Juninho. Og da kan vi klare oss uten.


Joda, men så lenge det ikke koster allverden, så er det verdt et forsøk i mine øyne.


Enig med Dudo her. Greit nok at vi har egne talenter i Haugen, Barmen, Larsen, osv, men det er også i mine øyne greit å kunne fylle kvoten om det ikke koster noe særlig. Nå tenker jeg først og fremst på unge utenlandske spillere som får en kortidskontrakt og som skal bevise at de er god nok. Samtidig bør man såklart kjøre på med talenter som Barmen, Larsen, og flere andre sånn at det blir en blanding. Det at man også satser på utenlandske vil også styrke Brann i fremtiden, for da vil unge spillere se at Brann gjør en meget god innsats på utvikling og vil da komme hit. Man skal som sagt ikke glemme spillere i egen by, de er minst like viktig de. Det er sådan veldig viktig å gi de unge sjansen når de fortjener det, og der syntes jeg Skarsfjord har vært dårlig.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Hatleking

Er det noko nytt med Niasse forresten? Skarsfjord hadde vel allereie bestemt seg, men når skal han kunngjere det?

Huff

Quote from: Hatleking on February 14, 2012, 14:16:29 PM
Er det noko nytt med Niasse forresten? Skarsfjord hadde vel allereie bestemt seg, men når skal han kunngjere det?


Ifølge dagens BA kommer er en fremdeles usikker på om en vil hente han (forbehold om feil da jeg såvidt rakk og skumme gjennom artikkelen for et par timer siden og ikke er helt i vater i dag), han har angivelig vært meget ujevn, vist en del bra og en del elendig. Det jobbes dog angivelig med lån og opsjon. Virker på meg som en først og fremst vil ha inn en spiller som i større grad er en ''trygg'' investering. En som en regner med skal levere, snarere enn et risikoprosjekt. Brann jakter fremdeles en spiller som mestrer både kant og spiss, finner en dette går en neppe for Niasse og en har visstnok konkrete navn på blokken. Antar således at Brann har bestemt seg for å hente Niasse (på lån) dersom de andre ikke-nevnte alternativene ikke materialiserer seg. Av nevnte spillere fremkommer det forøvrig at Brann prøvde seg på Stokkelien i samme artikkel.

Xminator

Quote from: Nixon on February 14, 2012, 13:41:59 PM
Quote from: dudo on February 14, 2012, 13:33:29 PM
Niasse er en typisk spiller jeg ville hatt inn på en slik kvote. De som hentes skal selvsagt være bedre enn de vi har, eller med veldig, veldig spennende egenskaper. Det er ikke snakk om å fylle kvoten med Labbetusser.


Det hadde jo selsvagt vært flott. Men jeg er redd for at vi hadde fått mange av typen Mezquida og Juninho. Og da kan vi klare oss uten.


Eller det kan være en Zsolt, Olofinjana eller Austin. Skal man gå rundt å være redd for å utnytte de mulighetene som finnes så kan man like godt legge ned klubben.

Huff

Quote from: Nixon on February 14, 2012, 13:41:59 PM
Quote from: dudo on February 14, 2012, 13:33:29 PM
Niasse er en typisk spiller jeg ville hatt inn på en slik kvote. De som hentes skal selvsagt være bedre enn de vi har, eller med veldig, veldig spennende egenskaper. Det er ikke snakk om å fylle kvoten med Labbetusser.


Det hadde jo selsvagt vært flott. Men jeg er redd for at vi hadde fått mange av typen Mezquida og Juninho. Og da kan vi klare oss uten.


De utlendigene TIl har hentet har vel vært bra eller meget bra. Gjør en bra forarbeid skal det være mulig å unngå Labbetusser og Mezqidaer, men det forutsetter selvsagt grundign kartlegging og at en ikke kun hører på en agent med en klar egeninteresse i at en hente spilleren. Feilkjøp har en alltid, men det er mulig å minimere antallet. Virker som Brann i tilfellet Niasse er seg selv ulik og gjør bra arbeid.

Nixon

Quote from: Xminator on February 14, 2012, 16:27:04 PM
Quote from: Nixon on February 14, 2012, 13:41:59 PM
Quote from: dudo on February 14, 2012, 13:33:29 PM
Niasse er en typisk spiller jeg ville hatt inn på en slik kvote. De som hentes skal selvsagt være bedre enn de vi har, eller med veldig, veldig spennende egenskaper. Det er ikke snakk om å fylle kvoten med Labbetusser.


Det hadde jo selsvagt vært flott. Men jeg er redd for at vi hadde fått mange av typen Mezquida og Juninho. Og da kan vi klare oss uten.


Eller det kan være en Zsolt, Olofinjana eller Austin. Skal man gå rundt å være redd for å utnytte de mulighetene som finnes så kan man like godt legge ned klubben.


Bare Olofinjana av de tre kom som prøvespiller. Både Zsolt og Austin var mye mer etablerte spillere enn Mezquida og Juninho, så det kan ikke sammenlignes. Og jeg begynner å bli lei av disse sør-amerikanerne som det aldri blir noe av

Jeg sier ikke at vi ikke skal ha prøvespillere. Men det må være litt mening bak det. Og ikke bare for å fylle ut en kvote. Men klart. Niasse virker lovende. Så kanskje vi er på rett spor ett eller annet sted.
Rød makt på Hansa

dudo

Zsolt var da prøvespiller på treningsleir i utlandet?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Quote from: dudo on February 14, 2012, 17:21:49 PM
Zsolt var da prøvespiller på treningsleir i utlandet?


Et tvilstilfelle!:) Det ble vel sagt at det var prøvespill, og Zsolt trodde det vel også en liten stund. Men Brann hadde i realiteten bestemt seg før han kom. Zsolt fortalte dette selv i et intervju for ikke så lenge siden.
Rød makt på Hansa

Gulløl

February 14, 2012, 17:33:01 PM #2714 Last Edit: February 14, 2012, 17:37:27 PM by Gulløl
Viking er i ferd med å gå i gang med en sør-amerikansk eksperiment med to brasilianere. Tipper med 90 % sannsynlighet at de vil erfare det samme som Brann, ganske bra spillere, men som ikke klarer å tilpasse seg spillestilen i eliteserien. Benkfyll med noen innhopp og retur før 2013 sesongen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lister

Hvis de ikke sender de hjem i rullestol og på krykker.
Guinness - Makes you drunk

Huff

Denne Anier som siddisene har hentet virker dog spennende, satser på at han kun er god i treningskamper. Irriterende nok snakker vi vel akkurat spillertypen Brann trengte; bakromsspiss/høyrekant.

krakra

Jeg er enig i at vi ikke bør hente inn utlendinger ukritisk bare for å fylle en kvote. Det kan forringe kvaliteten på laget og i trening. Femmerbanden er ikke sammenlignbar. De er ikke en del av a-laget. De er vanlige juniorspillere som kan benyttes i TL i et fåtalls kamper. Det koster ingenting å fylle femmerlisten.

Samtidig kan det være spillere vi vet har gode ferdigheter, men som vi er usikre på av andre grunner. De må vi gjerne leie inn. Men ingen ny Labukas takk. En elendig spiller med en elendig CV.

Lister

Nå var ikke labbetuss her på lån, men er ellers enig.

Med mindre en må fylle et spesifikt behov i et kort tidsrom har det lite for seg å leie inn eldre "etablerte" spillere, men et par unge leiesoldater er positivt.
Guinness - Makes you drunk

Lasaron

Det er riktignok naiv utopi som ligger bak, men jeg håper Walstad betyr et farvel med lån og korte kontrakter. Gjør et godt forarbeid, og gi lange kontrakter. Ha tro på dem som signeres. Unngå slitsomme spekulasjoner og uforutsigbarhet. Glimrende med Piotr sin forlengelse i så måte.
Tren på langskudd

krakra


Lasaron

Haha!
Ja, jeg husker det. Tror riktignok det var 4-årskontrakt jeg ville han ham på, pga alderen. Men likevel. Glad det ikke skjedde, ja. Nå var dette tidlig i perioden hans, og jeg hadde jo ikke noen idè om at han var helt udugelig. Legg merke til det jeg skrev om godt forarbeid :)
Tren på langskudd

kabelmann

Aj aj aj... 4-års kontrakt til Tadas Uduglius skulle tatt seg ut.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

osoerli

25 av 90 fekk kontrakt.  Høgare andel enn eg hadde trudd.
http://fotball.bt.no/eliteserien/article224322.ece

Roald: Planen, slik jeg forstår den, er....
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Xminator

Quote from: krakra on February 14, 2012, 19:10:08 PM
Jeg er enig i at vi ikke bør hente inn utlendinger ukritisk bare for å fylle en kvote. Det kan forringe kvaliteten på laget og i trening. Femmerbanden er ikke sammenlignbar. De er ikke en del av a-laget. De er vanlige juniorspillere som kan benyttes i TL i et fåtalls kamper. Det koster ingenting å fylle femmerlisten.

Samtidig kan det være spillere vi vet har gode ferdigheter, men som vi er usikre på av andre grunner. De må vi gjerne leie inn. Men ingen ny Labukas takk. En elendig spiller med en elendig CV.


Hvem sier noe om ukritisk? Bankersspillere får man ikke på lån eller korte kontrakter med mindre det er helt spesielle forhold som tilsier det. Men en spiller som Bajter? Labukas fylte også en rolle i stallen, og det er etterpåklokskap å si han ikke burde fått det halve året. Det er to plasser i stallen til denne typen spillere. Da kan man ta større risiko og hente to spillere som skal ha gode offensive egenskaper, og om det ikke virker så er det glemt.

Talentene får spilletid om de er gode nok.

Jose Arrogantio

Skal ikke hente spillere bare for å hente dem. Men hvis Brann i løpet av sin forhåpentligvis stadig pågående jakt på spillere finner en spiller de synes virker spennende men er usikker på av forskjellige grunner er et lån riktig. Men å tenke at nå har vi to plasser så da får vi lete etter noen for å fylle den kvoten blir litt feil synes jeg.

Onside !!!

Gammel sak, men Brann burde kjenne sin besøkelsestid her!
http://www.sognavis.no/lokal_sport/article5910167.ece

Xminator

Quote from: Jose Arrogantio on February 15, 2012, 11:20:41 AM
Skal ikke hente spillere bare for å hente dem. Men hvis Brann i løpet av sin forhåpentligvis stadig pågående jakt på spillere finner en spiller de synes virker spennende men er usikker på av forskjellige grunner er et lån riktig. Men å tenke at nå har vi to plasser så da får vi lete etter noen for å fylle den kvoten blir litt feil synes jeg.


Det hadde vert feil med dobbel dekning. Så lenge stallen er tynn, så er det direkte uklokt å ikke lete etter risikospillere i posisjoner der de kan gjøre nytte for seg.

Med de regelendringene som kommer rundt spillerkontrakter nå, så er det ikke umulig vi får en fremtid med alle spillere på korttidskontrakter. Enkelt og greit fordi klubbene ikke er tjent med å skrive lange kontraker når spillerene kan bryte dem ved å si "ikke fornøyd". Vi er på veit dit at spillere er ansatte med 1 månders oppsigelsestid. Det eneste som kommer til å begrense spillerene er overgangsvinduene.

Jose Arrogantio

Quote from: Xminator on February 15, 2012, 12:10:27 PM
Quote from: Jose Arrogantio on February 15, 2012, 11:20:41 AM
Skal ikke hente spillere bare for å hente dem. Men hvis Brann i løpet av sin forhåpentligvis stadig pågående jakt på spillere finner en spiller de synes virker spennende men er usikker på av forskjellige grunner er et lån riktig. Men å tenke at nå har vi to plasser så da får vi lete etter noen for å fylle den kvoten blir litt feil synes jeg.


Det hadde vert feil med dobbel dekning. Så lenge stallen er tynn, så er det direkte uklokt å ikke lete etter risikospillere i posisjoner der de kan gjøre nytte for seg.

Med de regelendringene som kommer rundt spillerkontrakter nå, så er det ikke umulig vi får en fremtid med alle spillere på korttidskontrakter. Enkelt og greit fordi klubbene ikke er tjent med å skrive lange kontraker når spillerene kan bryte dem ved å si "ikke fornøyd". Vi er på veit dit at spillere er ansatte med 1 månders oppsigelsestid. Det eneste som kommer til å begrense spillerene er overgangsvinduene.


Jeg sier ikke at det er feil å lete etter spillere for å dekke dobbel dekning. Lete etter spillere for å fylle en kvote er feil, og det er inntrykket jeg har fått at noen folk her vil.

Xminator

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10069431

FFK nærme konkurs. Nå er det vel AS'et som har problemer, og lisensene ligger nok i klubben, så en konkurs vil neppe utløse frislipp av spillere. Det kan derimot utløse salg av profiler når klubben må tilpasse budsjettene sine.

Hadde ikke takket nei til Tarik Elyounoussi i den offensive 3'eren vår.

Jose Arrogantio

Eneste semi-realistiske spilleren som ville vært mer perfekt for Brann nå er Huseklepp. Tarik hadde vært perfekt i Brann, og hadde løftet oss til klare medaljekandidater. Skulle ønske Brann hadde penger så vi kunne prøvd oss.

Gepard

Hvis det finnes en nubbesjans for at Hardball fremdeles er med, er dette det riktige tidspunktet. Legg inn et godt bud på Tarik. En fantastisk spiller som hadde fullendt dagens stall.

Han kommer nok til å bli solgt nå..

Gepard

Relativt utrolig at de ikke solgte Borges i fjor sommer (?) når de har en så anstrengt økonomi, Norske klubber i mellomsjiktet må få opp øynene hva gjelder salg av spillere, de er helt avhengige av det.

krakra

ATarik, dure, hussain og han der råsterke DMen deres hadde vært bra

Hatleking

Quote from: krakra on February 15, 2012, 14:38:55 PM
ATarik, dure, hussain og han der råsterke DMen deres hadde vært bra



Hehe, ja - dei har nok av spanande spelarar. Det er synd me har nok stopparar frå før. OM'ar òg.

krakra

Quote from: Hatleking on February 15, 2012, 14:56:08 PM
Quote from: krakra on February 15, 2012, 14:38:55 PM
ATarik, dure, hussain og han der råsterke DMen deres hadde vært bra



Hehe, ja - dei har nok av spanande spelarar. Det er synd me har nok stopparar frå før. OM'ar òg.
Alle kan spille DM. Dessuten er det snart på tide å tenke litt gremover. Dure og Hussain er så enorme talenter at får vi sjansen så må vi bare sikre oss dem og rydde plass ved første anledning

Hatleking

Quote from: krakra on February 15, 2012, 14:58:03 PM
Quote from: Hatleking on February 15, 2012, 14:56:08 PM
Quote from: krakra on February 15, 2012, 14:38:55 PM
ATarik, dure, hussain og han der råsterke DMen deres hadde vært bra



Hehe, ja - dei har nok av spanande spelarar. Det er synd me har nok stopparar frå før. OM'ar òg.
Alle kan spille DM. Dessuten er det snart på tide å tenke litt gremover. Dure og Hussain er så enorme talenter at får vi sjansen så må vi bare sikre oss dem og rydde plass ved første anledning


Joda, men no har me blant anna 7 forsvarar forutan Grønner. Då seier det seg sjølv at nokon må ut.

krakra

Quote from: Hatleking on February 15, 2012, 15:18:27 PM
Quote from: krakra on February 15, 2012, 14:58:03 PM
Quote from: Hatleking on February 15, 2012, 14:56:08 PM
Quote from: krakra on February 15, 2012, 14:38:55 PM
ATarik, dure, hussain og han der råsterke DMen deres hadde vært bra



Hehe, ja - dei har nok av spanande spelarar. Det er synd me har nok stopparar frå før. OM'ar òg.
Alle kan spille DM. Dessuten er det snart på tide å tenke litt gremover. Dure og Hussain er så enorme talenter at får vi sjansen så må vi bare sikre oss dem og rydde plass ved første anledning


Joda, men no har me blant anna 7 forsvarar forutan Grønner. Då seier det seg sjølv at nokon må ut.
Ja. hvis du ignorerer det faktum at Dure kan spille DM. Han kan også leies ut. Finnes nok av TL-klubber han kan forsterke. Neste sesong forventer jeg at Kalvenes, fakiri og Grorid forsvinner. Da kan TLs kanskje største stoppertalent under 20 år være bra og ha.

Xminator

http://fotball.bt.no/eliteserien/article224332.ece

Listen over prøvespillere siden 2000. Overraskenede mye norsk for å si det slik.

Gulløl

Fabijan Cipots prøvespill endte med tårer. Med bare noen minutter igjen av testkampen mot Birmingham på Stadion ble Cipot stygt skadet av en grisetakling fra Marcos Painter. Nesten et år senere var den slovenske landslagsspilleren tilbake. Han har spilt toppfotball i hjemlandet og gjorde etter hvert comeback på landslaget. Cipot spiller i dag for ND Mura i slovensk eliteserie.

Mye tilfeldigheter. Denne spilleren her imponerte under prøvespillet og hadde nok blitt signert om det ikke hadde vært for benbruddet. En spiller med kvaliteter som kom seg tilbake i landslaget. Kunne blitt en nøkkelspiller for Brann, en tilfeldig grisetakling eliminerte den muligheten.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gepard

Et navn som skiller seg ut for meg er Cipot, husker med gru smellet av knukket ben som gjallet på Hansatribunen.. Ellers er det forsåvidt hyggelig at man ikke gjorde noen store feil and de som ikke ble ansatt på denne listen, få eller ingen av de spillerne som har bemerket seg i andre klubber etterpå vel ? Denne David Zdrillic overrasker dog litt, 20 mål på 30 landskamper for Australia ? Vannvittig gode tall, men er vel gjerne mot Amerikansk Samoa o.l  ;) ?


Lister

Husker folk var oppom haukeland med blomster og ønsket å gi han penger osv.
Guinness - Makes you drunk

Klaus_Brann

Quote from: Gepard on February 15, 2012, 14:37:02 PM
Relativt utrolig at de ikke solgte Borges i fjor sommer (?) når de har en så anstrengt økonomi, Norske klubber i mellomsjiktet må få opp øynene hva gjelder salg av spillere, de er helt avhengige av det.


Jeg tror norske klubber i like stor grad bør få øynene opp for økonomistyring...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lister

Mulig jeg husker feil, men har ikke ffk solgt andeler av både borges og tarik til eksterne investorer?

Slik at de ikke fikk all verden når borges ble solgt og vil heller ikke tjene (annet enn å slippe eventuelle lønnsutgifter) store penger ved et salg av tarik.
Guinness - Makes you drunk

psv-hasund

Quote from: Gulløl on February 15, 2012, 15:44:31 PM
Fabijan Cipots prøvespill endte med tårer. Med bare noen minutter igjen av testkampen mot Birmingham på Stadion ble Cipot stygt skadet av en grisetakling fra Marcos Painter. Nesten et år senere var den slovenske landslagsspilleren tilbake. Han har spilt toppfotball i hjemlandet og gjorde etter hvert comeback på landslaget. Cipot spiller i dag for ND Mura i slovensk eliteserie.

Mye tilfeldigheter. Denne spilleren her imponerte under prøvespillet og hadde nok blitt signert om det ikke hadde vært for benbruddet. En spiller med kvaliteter som kom seg tilbake i landslaget. Kunne blitt en nøkkelspiller for Brann, en tilfeldig grisetakling eliminerte den muligheten.


Benbruddet skjedde rett før pause. Painteren kom ikke ut igjen i andre omgang som følge av taklingen. En av de få gangene det har vært litt temperatur på en "ubetydelig" treningskamp.

vebo

Brann snuser på Amin Askar. Er dette han som skal fylle høyrerollen? Billigsalg fra den konkurstuede ala gustavino?
Tiocfaidh ár lá

Markmus

Det begeistrer ikke så veldig.
Ka du ve?

Hatleking

Quote from: Markmus on February 15, 2012, 20:10:27 PM
Det begeistrer ikke så veldig.


Nei, me bør for all del gå for ein annan. Huseklepp, Niasse, Tarik og Halvorsen er no nokon eg gjerne hadde tatt (har eigentleg ikkje sett så mykje av Niasse), men dei tre andre hadde vore storveis. Askar er ikkje ein som vil få nivået opp - i tilegg er han utlending. Me treng ikkje middelmådige, utanlandske spelarar.

vebo

Nå må du passe deg litt - slik jeg ser det er han like norsk som deg. Han kom her da han var to år. Løk..
Tiocfaidh ár lá

Nixon

Quote from: Hatleking on February 15, 2012, 20:17:24 PMNei, me bør for all del gå for ein annan. Huseklepp, Niasse, Tarik og Halvorsen er no nokon eg gjerne hadde tatt (har eigentleg ikkje sett så mykje av Niasse), men dei tre andre hadde vore storveis. Askar er ikkje ein som vil få nivået opp - i tilegg er han utlending. Me treng ikkje middelmådige, utanlandske spelarar.


Utlending? Han kom til Norge som toåring. Men joda, dersom det er viktig for deg...

Ellers er jeg positiv. Til den prisen må det da være et bra kjøp. Selvsagt hadde Huseklepp og Tarik vært bedre. Men neppe realistisk med de små midlene som Brann har til rådighet.
Rød makt på Hansa

Go Up