• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger 2012

Started by Lasaron, September 03, 2011, 17:13:55 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

storB

Quote from: krakra on November 15, 2011, 16:36:10 PM
Hvis vi henter Soko og forlenger med Bajter er iallefall DMen fylt opp med Austin, Soko, Bajter og Barmen. Neste på listen burde være en høyrekant, en back og to stoppere.


Ikke en spiss men to stoppere faktisk..
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

krakra

Vi har i det minste en god spiss, som er bra nok for førsteelveren. Vi har bare en stopper som holder nivået eller har potensialet som er bra nok. Kalven, Grorud og Yaw er rett og slett for dårlige.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on November 15, 2011, 16:36:10 PM
En DM-signering, som kan bli bra. Har ikke akkurat troen på at Soko blir noen drømmesignering, men han kan utfylle Austin på en bra måte. Hvis han holder seg skadefri, vel å merke.

Hvis vi henter Soko og forlenger med Bajter er iallefall DMen fylt opp med Austin, Soko, Bajter og Barmen. Neste på listen burde være en høyrekant, en back og to stoppere.


Så den ene spissen vi har er nok?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Grorud og Kalven duger fint som backup. Maks 1 stopper til.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Quote from: Klaus_Brann on November 15, 2011, 16:57:38 PM
Quote from: krakra on November 15, 2011, 16:36:10 PM
En DM-signering, som kan bli bra. Har ikke akkurat troen på at Soko blir noen drømmesignering, men han kan utfylle Austin på en bra måte. Hvis han holder seg skadefri, vel å merke.

Hvis vi henter Soko og forlenger med Bajter er iallefall DMen fylt opp med Austin, Soko, Bajter og Barmen. Neste på listen burde være en høyrekant, en back og to stoppere.


Så den ene spissen vi har er nok?
Nei, men situasjonen på stopperplass er langt mer prekær.

krakra

Quote from: Klaus_Brann on November 15, 2011, 16:58:40 PM
Grorud og Kalven duger fint som backup. Maks 1 stopper til.
Ja, så lenge førstevalgene holder seg skadefri.

Jose Arrogantio

Ojo kommer ikke til å spille alle kamper neste sesong, og da trenger vi en backup. Dessuten har Skarsfjord vist seg villig til å sende inn 2 spisser om vi jager mål, så vi trenger ny spiss slik også. Grorud er god nok til å spille backup, vi trenger ikke mer enn en ny stopper akkurat nå.

krakra

Grorud er ikke god nok til å være backup. Da tar jeg heller Grønner. En dårlig 28-åring skal ikke være backup for et lag med gullambisjoner. Det sier seg selv. Vi trenger kanskje en backup til Ojo, men det er mye viktigere med kvalitet i forsvaret. Spiller for spiller er det utvilsomt at har klar størst mangler i defensive ferdigheter.

Vi har flere spillere som kan score fra andre posisjoner enn spiss. Vi har også spillere som Finne, Larsen og Bentley som kan fungere fint som backup på topp hvis vi går vekk fra den grusomme spillestilen vi bruker nå. En spillestil som uansett bør forkastes hvis Skarsfjord skal ha noen fremtid i klubben.

Jose Arrogantio

Gullambisjoner allerede neste sesong er urealistisk. Vi trenger ny spiss, høyrekant, to defensive midtbaner (en om Bajter blir), ny venstreback, og to stoppere. At vi skulle få tak i kvalitet i alle de posisjonene i et overgangsvindu med ressursene vi har blir drømmetenking.

krakra

November 15, 2011, 17:28:51 PM #709 Last Edit: November 15, 2011, 17:32:12 PM by krakra
Vi trenger ikke kvalitet i alle de posisjonene for å kjempe om gull. Så god er ikke motstanden i TL. Får vi en klassestopper, en god og lovende v.back, en lovende stopper, en kvalitets-DM, en lovende DM, en god høyrekant og en lovende spiss skal vi kjempe om gull.

Både den lovende DMen, og en nye kantspilleren kan komme fra egne rekker i form av Birkelund/Barmen eller Kalve.

Og får vi ikke alt på plass før plassene i stalle uansett ikke sperres med middelmådigheter som ikke er gode og aldri vil bli det. Heller Grønner enn Grorud. Dog ekstremt tragisk at vi valgte å ikke hente Dure. Nærmer seg en skandale.

Gulløl

November 15, 2011, 17:44:30 PM #710 Last Edit: November 15, 2011, 17:48:33 PM by Gulløl
Går heller for Grorud som backup neste år fremfor Kalvenes. To jevngode spillere men der Kalvenes er blitt 35 år ved seriestart mens Grorud er 28 år(nærmer seg 29 år). Kalvenes sin alder + at han er mer skadeutsatt gjør at jeg rangerer han bak Grorud. En skal også huske på at Grorud kun har en sesong i eliteserien og vil sannsynligvis ta nivået bedre neste år med mer erfaring så noe utviklingspotensial bør det være. Kalvenes holder maks årets nivå, men vil trolig merke alderen mer neste år og blitt enda tregere. Grønner bør også være et valg foran Kalvenes neste år i forhold til spilletid.

Realistisk midtstopper 4-er i stallen neste år: Zsolt, Grorud, Grønner, Kalvenes.

Så kan vi drømme om denne: Zsolt, Hovland(eller en annen klassestopper),Grorud, Grønner.

Har fremdeles et håp om at Hardball bruker "Huseklepp pengene" på Hovland eller en annen klassestopper. Brann slipper fremdeles inn alt for mye mål så behovet er absolutt der.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Jose Arrogantio

Quote from: krakra on November 15, 2011, 17:28:51 PM
Vi trenger ikke kvalitet i alle de posisjonene for å kjempe om gull. Så god er ikke motstanden i TL. Får vi en klassestopper, en god og lovende v.back, en lovende stopper, en kvalitets-DM, en lovende DM, en god høyrekant og en lovende spiss skal vi kjempe om gull.

Både den lovende DMen, og en nye kantspilleren kan komme fra egne rekker i form av Birkelund/Barmen eller Kalve.



Mye drømmetenkning her ennå, om det skal gjøres på et vindu. Vi bør ha ambisjoner om å kjempe om gull, men det blir nok heller over 2-3 år enn allerede neste år. Ikke bare trenger vi den tiden til å få satt sammen stallen med nok kvalitet, men talentene du nevner trenger nok den tiden før de eventuelt er gode nok til å ta del i et lag kjempende om gull.

bernu

1. Hovland kommet aldri til Brann.
2. Vi er ikke i nærheten av gull. Hverken neste år eller året etter det.
Med mindre vi henter 5-7 nye spillere av god tippeligastandard.
Og det skjer ikke.
3. Og når vi driver seriøst å vurderer å hente spillere som soko hat vi lagt lista så lavt at kan forvente varierende spill, nedturer noen oppturer, lite publikum og en lignende sesong som i år.
4. Og fremdeles mase om Dure begynner å bli kjedelig. Det er foreløpig ingenting som tyder på at han blir den neste Hangeland.
HANSA - Z

krakra


krakra

Quote from: bernu on November 15, 2011, 18:13:40 PM
1. Hovland kommet aldri til Brann.
2. Vi er ikke i nærheten av gull. Hverken neste år eller året etter det.
Med mindre vi henter 5-7 nye spillere av god tippeligastandard.
Og det skjer ikke.
3. Og når vi driver seriøst å vurderer å hente spillere som soko hat vi lagt lista så lavt at kan forvente varierende spill, nedturer noen oppturer, lite publikum og en lignende sesong som i år.
4. Og fremdeles mase om Dure begynner å bli kjedelig. Det er foreløpig ingenting som tyder på at han blir den neste Hangeland.

1. At Hovland kommer til Brann er urealistisk så lenge Hardball holder seg i bakgrunnen. Hvis Hardball bestemmer seg for å bidra er det virkelig ikke urealistisk at han kommer.
2. Vi kan godt kjempe om gull allerede neste sesong. Laget har ikke så store huller og de største manglene ligger i spillestilen. Se på Molde, som tar suverent gull. De har middelmådigheter både i midtforsvaret og på topp. De har riktignok en stor stall, men de kostet ikke spesielt mye.
3. Var det ikke du som sutret over spillerne vi hentet foran årets sesong også og hvordan det at vi hentet slike spillere gjorde at vi ikke kunne forvente annet enn nedrykksstrid? Mener bestemt at du var spesielt kritisk til kjøpet av Ojo. Jeg er heller ikke voldsom fan av Soko, men holder han seg skadefri er han en bra TL-spiller og det er ikke mange lag som har en bedre midtbaneduo enn Soko - Austin.
4. Selv om Dure kanskje ikke vokser til å bli en av PLs beste midtstoppere som Hangeland, så har han allerede vist mye som tyder på at han kunne gjort en minst like bra jobb som Grorud og at han definitivt har potensialet til å både bli en av TLs beste midtstoppere og en fremtidig landslagsstopper. Fast i TL som 18-åring og med storspill mot Start. En skandale at han glapp.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on November 15, 2011, 16:59:46 PM
Quote from: Klaus_Brann on November 15, 2011, 16:57:38 PM
Quote from: krakra on November 15, 2011, 16:36:10 PM
En DM-signering, som kan bli bra. Har ikke akkurat troen på at Soko blir noen drømmesignering, men han kan utfylle Austin på en bra måte. Hvis han holder seg skadefri, vel å merke.

Hvis vi henter Soko og forlenger med Bajter er iallefall DMen fylt opp med Austin, Soko, Bajter og Barmen. Neste på listen burde være en høyrekant, en back og to stoppere.


Så den ene spissen vi har er nok?
Nei, men situasjonen på stopperplass er langt mer prekær.


Hva har du drukket i dag? Jeg vil ha. Vi har én spiss, den andre er totalt bås. I tillegg kan han brått bli solgt i løpet av sommeren.

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Hvis han blir solgt må han selvfølgelig erstattes, det gjelder da alle spillerne. Jeg sier heller ikke at det ikke er behov for en ny spiss, men at behovet for nye stoppere er større. Vi har i det minste en god spiss, som er nok til å fylle rollen i og med at vi bare bruker en spiss. Vi har bare en god stopper, og en dårlig. Det gjør at stopperplassen er en svakhet også i førsteelveren, i tillegg til at vi ikke har gode backup-spillere der.

Joggi Bogga

Kjenner ikke til spilleren, men ser at han ikke får fornyet kontrakten. Hvis en skadeplaget Soko er alternativet så synes jeg det hadde det vært heftig om vi signerte Testo om han holder mål sportslig. En fin anledning til å sette dagsorden så vel som historiske spor etter oss.

http://espn.go.com/sports/soccer/news/_/id/7216831/pro-soccer-player-david-testo-announces-gay
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Jose Arrogantio

Har aldri sett en god fotballspiller på et kanadisk fotballag.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on November 15, 2011, 20:17:02 PM
Hvis han blir solgt må han selvfølgelig erstattes, det gjelder da alle spillerne. Jeg sier heller ikke at det ikke er behov for en ny spiss, men at behovet for nye stoppere er større. Vi har i det minste en god spiss, som er nok til å fylle rollen i og med at vi bare bruker en spiss. Vi har bare en god stopper, og en dårlig. Det gjør at stopperplassen er en svakhet også i førsteelveren, i tillegg til at vi ikke har gode backup-spillere der.


Så du mener at vi skal vente med å finne backup/erstatning til han til vi vet han blir solgt? Jeg tipper den tankegangen hadde blitt kritisert hvis den hadde kommet fra Brann, noe den delvis også har gjort, i alle fall tidligere.
Jeg ser hva du sier, og er totalt uenig. Jeg vil også gjerne tilbake til 4-4-2, men uavhengig av om det skjer eller ei, trenger vi en bedre backup. Ojo kan bli skadet også.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Quote from: Klaus_Brann on November 15, 2011, 20:45:21 PM
Quote from: krakra on November 15, 2011, 20:17:02 PM
Hvis han blir solgt må han selvfølgelig erstattes, det gjelder da alle spillerne. Jeg sier heller ikke at det ikke er behov for en ny spiss, men at behovet for nye stoppere er større. Vi har i det minste en god spiss, som er nok til å fylle rollen i og med at vi bare bruker en spiss. Vi har bare en god stopper, og en dårlig. Det gjør at stopperplassen er en svakhet også i førsteelveren, i tillegg til at vi ikke har gode backup-spillere der.


Så du mener at vi skal vente med å finne backup/erstatning til han til vi vet han blir solgt? Jeg tipper den tankegangen hadde blitt kritisert hvis den hadde kommet fra Brann, noe den delvis også har gjort, i alle fall tidligere.
Jeg ser hva du sier, og er totalt uenig. Jeg vil også gjerne tilbake til 4-4-2, men uavhengig av om det skjer eller ei, trenger vi en bedre backup. Ojo kan bli skadet også.

Igjen: Jeg sier ikke at vi ikke trenger en backup til Ojo, eller at vi ikke burde hente en erstatter før han blir soglt. Jeg sier at det først og fremst er viktigere å ha en stopper som faktisk holder mål ved siden av Zsolt enn å ha en  backup for Ojo. Og når han er hentet mangler vi fortsatt en god nok backup på stopperplass, noe jeg også anser som viktigere fordi vi er langt dårligere defensivt enn offensivt.

Det er flere spillere som kan være backup for Ojo: Finne, Bentley og Larsen. De vil slite med den primitive krigerstilen vi bruker nå, men den må vi uansett gå vekk i fra neste sesong.

Nixon

Enig at vi først og fremst trenger en god stopper. Men ikke at vi trenger enda en stopper før vi må ha en spiss. Finne, Bentley og Larsen ligger ikke på Grorud-nivå som spisser etter min mening.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krakra

Det kommer ann på hvordan vi spiller. Med en spillestil som ikke legger så voldsomt mye opp til duellspill så kan Bentley klare seg bra også som ensom spiss. Larsen og Finne holder kanskje ikke Grorud-nivå, men de har definitivt større potensiale.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on November 15, 2011, 20:50:25 PM
Quote from: Klaus_Brann on November 15, 2011, 20:45:21 PM
Quote from: krakra on November 15, 2011, 20:17:02 PM
Hvis han blir solgt må han selvfølgelig erstattes, det gjelder da alle spillerne. Jeg sier heller ikke at det ikke er behov for en ny spiss, men at behovet for nye stoppere er større. Vi har i det minste en god spiss, som er nok til å fylle rollen i og med at vi bare bruker en spiss. Vi har bare en god stopper, og en dårlig. Det gjør at stopperplassen er en svakhet også i førsteelveren, i tillegg til at vi ikke har gode backup-spillere der.


Så du mener at vi skal vente med å finne backup/erstatning til han til vi vet han blir solgt? Jeg tipper den tankegangen hadde blitt kritisert hvis den hadde kommet fra Brann, noe den delvis også har gjort, i alle fall tidligere.
Jeg ser hva du sier, og er totalt uenig. Jeg vil også gjerne tilbake til 4-4-2, men uavhengig av om det skjer eller ei, trenger vi en bedre backup. Ojo kan bli skadet også.

Igjen: Jeg sier ikke at vi ikke trenger en backup til Ojo, eller at vi ikke burde hente en erstatter før han blir soglt. Jeg sier at det først og fremst er viktigere å ha en stopper som faktisk holder mål ved siden av Zsolt enn å ha en  backup for Ojo. Og når han er hentet mangler vi fortsatt en god nok backup på stopperplass, noe jeg også anser som viktigere fordi vi er langt dårligere defensivt enn offensivt.

Det er flere spillere som kan være backup for Ojo: Finne, Bentley og Larsen. De vil slite med den primitive krigerstilen vi bruker nå, men den må vi uansett gå vekk i fra neste sesong.


Finne til backup for Ojo i 4-5-1? Det skulle blitt morsomt ja. Larsen passer sikkert kjempebra som ensom spiss også. Bentley har ikke bevist en dritt i år der han er best, så jeg har også mine tvil til han.
Vi må jo ikke det hvis Skarsfjord ikke vil det, og det er vel lite som tyder på at han endrer det hittil...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Ikke kjempebra, men bra nok. Iallefall Larsen og Bentley.

Hvis ikke Skarsfjord endrer spillestilen i løpet av neste sesong så regner jeg med at han ikke er hovedtrener i 2013.

Lister

En ting bentley kan er å holde på ball så å dytte han på topp sammen med en rask makker som liker raske løp og kantspill og en indreløper sammen med en kreativ OM bak + en som tar andre kanten er ikke så alt for gale.

Men hjelper lite å holde på ball hvis ikke løpene er der, eller pasningen kommer.
Guinness - Makes you drunk

brannl

Quote from: krakra on November 15, 2011, 17:28:51 PM
Vi trenger ikke kvalitet i alle de posisjonene for å kjempe om gull. Så god er ikke motstanden i TL. Får vi en klassestopper, en god og lovende v.back, en lovende stopper, en kvalitets-DM, en lovende DM, en god høyrekant og en lovende spiss skal vi kjempe om gull.

Både den lovende DMen, og en nye kantspilleren kan komme fra egne rekker i form av Birkelund/Barmen eller Kalve.

Og får vi ikke alt på plass før plassene i stalle uansett ikke sperres med middelmådigheter som ikke er gode og aldri vil bli det. Heller Grønner enn Grorud. Dog ekstremt tragisk at vi valgte å ikke hente Dure. Nærmer seg en skandale.


Du værden! Når du hele tiden snakker om at talentene må få mer spilletid, og samtidig skal hente nærmest et helt nytt lag, hvordan skal det da bli plass til talentene? Noe som ikke henger på greip her.

ostraume

Helt enig med krakra at en god stopper bør prioriteres fremfor spiss. Selvsagt trenger vi Ojo-backup, men som det sies, der har vi i alle fall en klassespiller i posisjonen. Så får vi jobbe med å finne en "Armann" som holder bedre nivå enn Tadas.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Xminator

Tror ikke Brann kommer til å prioritere stopper før Yaw finner seg ny klubb.

osoerli

Kan promillekøyraren vera interessant for oss?
(Vi har jo hatt Bakke)
http://fotball.bt.no/eliteserien/article215023.ece
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

ostraume

Vil tro Jørgensen står på listen, ja. Dette er vel det nærmeste vi kommer en Torp-klone?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

osoerli

Quote from: ostraume on November 16, 2011, 09:35:27 AM
Helt enig med krakra at en god stopper bør prioriteres fremfor spiss. Selvsagt trenger vi Ojo-backup, men som det sies, der har vi i alle fall en klassespiller i posisjonen. Så får vi jobbe med å finne en "Armann" som holder bedre nivå enn Tadas.


Heldigvis ser ikkje Skarsfjord det på same måten.  Me skal ha 1 helst 2 spissar før me i det heile tenker tanken på ny stopper.  Me har i dag 2 spissar der 1 forhåpentlegvis forsvinn etter denne sesongen.  3-4 spissar er naturleg i einkvar stall.  Me har 3 stopperar + 1 skada som kanskje forsvinn etter sesongen + ein ung og lovande.  Så der har me grei dekning.  Eventuell ny stopper må vera betre og raskare en Yaw og Grorud, og det er nok ikkje enkelt eller billig.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

nummer9

http://fotball.bt.no/eliteserien/article214994.ece

Dumt om et lokalt venstreback-talent forsvinner til en annen TL-klubb. Er Skage bedre? Er Heggeland for langt unna TL-nivå?

roaldinho

Hva med å bytte Mjelde med Soko? Det vil frigjøre lønningen Mjelde får, og man får inn en bedre spiller i stallen. Samtidig er det dette med skadene til Soko, det er jo urovekkende. Om Brann klarer å få han skadefri så ser jeg på dette som en god deal. Ingen tvil om at Soko er en bedre spiller enn Mjelde på alle områder når han er skadefri. Soko har ett godt overblikk, god pasningsfot og skuddfot. Han ville passet godt i Brann, og fått fart i angrepsspillet.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krakra

Quote from: osoerli on November 16, 2011, 11:03:10 AM
Quote from: ostraume on November 16, 2011, 09:35:27 AM
Helt enig med krakra at en god stopper bør prioriteres fremfor spiss. Selvsagt trenger vi Ojo-backup, men som det sies, der har vi i alle fall en klassespiller i posisjonen. Så får vi jobbe med å finne en "Armann" som holder bedre nivå enn Tadas.


Heldigvis ser ikkje Skarsfjord det på same måten.  Me skal ha 1 helst 2 spissar før me i det heile tenker tanken på ny stopper.  Me har i dag 2 spissar der 1 forhåpentlegvis forsvinn etter denne sesongen.  3-4 spissar er naturleg i einkvar stall.  Me har 3 stopperar + 1 skada som kanskje forsvinn etter sesongen + ein ung og lovande.  Så der har me grei dekning.  Eventuell ny stopper må vera betre og raskare en Yaw og Grorud, og det er nok ikkje enkelt eller billig.
Du ser deg jo totalt blind på tall. Ja, vi har tre stoppere og en spiss med kontrakt neste sesong, men to av disse stopperne er for dårlige. Vi har en stopper og en spiss som holder mål. Vi spiller med to stoppere og en spiss. Da sier det seg selv at behovet for ny stopper er større enn behovet for ny spiss.

Og å telle Grønner med i regnestykket tror jeg du kan glemme. Han kommer garantert ikke til å starte noen TL-kamper neste sesong og er heldig hvis han får mer enn 2-3 innhopp. Tipper at Skarsfjord sender Sævarsson inn i midtforsvaret før han bruker Grønner fra start.

krakra

November 16, 2011, 14:43:51 PM #735 Last Edit: November 16, 2011, 19:22:53 PM by BBB-mod
Quote from: brannl on November 16, 2011, 03:55:27 AM
Quote from: krakra on November 15, 2011, 17:28:51 PM
Vi trenger ikke kvalitet i alle de posisjonene for å kjempe om gull. Så god er ikke motstanden i TL. Får vi en klassestopper, en god og lovende v.back, en lovende stopper, en kvalitets-DM, en lovende DM, en god høyrekant og en lovende spiss skal vi kjempe om gull.

Både den lovende DMen, og en nye kantspilleren kan komme fra egne rekker i form av Birkelund/Barmen eller Kalve.

Og får vi ikke alt på plass før plassene i stalle uansett ikke sperres med middelmådigheter som ikke er gode og aldri vil bli det. Heller Grønner enn Grorud. Dog ekstremt tragisk at vi valgte å ikke hente Dure. Nærmer seg en skandale.


Du værden! Når du hele tiden snakker om at talentene må få mer spilletid, og samtidig skal hente nærmest et helt nytt lag, hvordan skal det da bli plass til talentene? Noe som ikke henger på greip her.

ostraume

Jaja, men et minimum av realisme hadde vært fint.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Jose Arrogantio

Mjelde og Grorud forsvinner ikke før kontrakten deres går ut. Yaw kan kanskje forsvinne på lån, men langt fra sikkert.

dudo

Har ikke Yaw utgående kontrakt?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Jose Arrogantio

Han skrev under ny kontrakt i fjor, den varer ut 2013.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Quote from: Jose Arrogantio on November 16, 2011, 15:39:51 PM
Mjelde og Grorud forsvinner ikke før kontrakten deres går ut. Yaw kan kanskje forsvinne på lån, men langt fra sikkert.
De gjør det hvis de får beskjed om at de ikke vil bli satset på. Yaw blir nok solgt hvis noen vil ha ham.

Huff

Quote from: osoerli on November 16, 2011, 10:53:23 AM
Kan promillekøyraren vera interessant for oss?
(Vi har jo hatt Bakke)
http://fotball.bt.no/eliteserien/article215023.ece


''Han er en ekstremt god pasningsspiller og har vært sentral for Sarpsborg 08 i år''

Dermed er det lite som tyder på det. Hadde han vært stopper og det var langpasninger han var ekstremt god på hadde vi derimot sikkert vært interesserte.

dudo

Jørgensen er like interessant som Sokolowski i mine øyne.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Huff

Quote from: dudo on November 16, 2011, 16:39:25 PM
Jørgensen er like interessant som Sokolowski i mine øyne.


I mine øyne er han langt mer interessant, men jeg er jo en tilhenger av pasningsspill, samt at vi henter spillere som vil tilbringe mer tid på treningsfeltet enn Haukeland.

Leffen

Ville soleklart valgt Jørgensen fremfor Sykolowski.
Men nå ser det ut til at førstnevnte er på vei til Tromsø gitt....

Yngve

Er Jørgensen den same karen som ikkje held meir enn 60 min per kamp?

Jose Arrogantio

Quote from: krakra on November 16, 2011, 16:24:17 PM
Quote from: Jose Arrogantio on November 16, 2011, 15:39:51 PM
Mjelde og Grorud forsvinner ikke før kontrakten deres går ut. Yaw kan kanskje forsvinne på lån, men langt fra sikkert.
De gjør det hvis de får beskjed om at de ikke vil bli satset på. Yaw blir nok solgt hvis noen vil ha ham.


Ingen i Tippeligaen eller utlandet kommer til å ta i mot Mjelde eller Grorud, og i hvert fall Mjelde kommer ikke til å være med på å gå ned til Adecco. Er ikke bare bare å kvitte seg med spillere.

krakra

Vel, han har fullført 11 av de siste 12 kampene. Den siste ble han tatt av etter 82 minutter. Så jeg tviler.

Tror han hadde problemer med allergi i sommer som gjorde at han ikke kunne fullføre kampene, men dette skal være fikset og av de 21 kampene han har startet er det bare 5 hvor han ikke har spilt minst 80 minutter.

krakra

Quote from: Jose Arrogantio on November 16, 2011, 17:21:13 PM
Quote from: krakra on November 16, 2011, 16:24:17 PM
Quote from: Jose Arrogantio on November 16, 2011, 15:39:51 PM
Mjelde og Grorud forsvinner ikke før kontrakten deres går ut. Yaw kan kanskje forsvinne på lån, men langt fra sikkert.
De gjør det hvis de får beskjed om at de ikke vil bli satset på. Yaw blir nok solgt hvis noen vil ha ham.


Ingen i Tippeligaen eller utlandet kommer til å ta i mot Mjelde eller Grorud, og i hvert fall Mjelde kommer ikke til å være med på å gå ned til Adecco. Er ikke bare bare å kvitte seg med spillere.

Go Up