• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger 2012

Started by Lasaron, September 03, 2011, 17:13:55 PM

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Go Down

dudo

Quote from: Nixon on September 19, 2011, 17:15:40 PM
Quote from: dudo on September 19, 2011, 17:09:03 PM
Denne Våge Nilsen-hypen ... Er han egentlig så god? Vel hadde han noen bra skudd i fjor, men han har ikke overbevist så voldsomt i kampene mot oss, og har vel heller ikke blitt løftet frem som en stor spiller for FKH i år? Jeg frykter det er et klassisk tilfelle av en spiller som koster mer enn han smaker.


Han var frisk mot oss på fredag. Men klart. Hypen her inne når det gjelder lokale talenter kan av og til bli i overkant. Men dette er en spiller jeg gjerne skulle sett komme til Brann.


Det kan hende. Jeg sitter igjen med inntrykket av at vi ble fullstendig voldtatt på vår egen venstreside, så JVN er ikke den som ga det sterkeste inntrykket, for å si det sånn.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Quote from: dudo on September 19, 2011, 17:09:03 PM
Denne Våge Nilsen-hypen ... Er han egentlig så god? Vel hadde han noen bra skudd i fjor, men han har ikke overbevist så voldsomt i kampene mot oss, og har vel heller ikke blitt løftet frem som en stor spiller for FKH i år? Jeg frykter det er et klassisk tilfelle av en spiller som koster mer enn han smaker.
Han var vel skadet fra april til juli, så det påvirker jo seosngen endel. I fjor viste han veldig mye kvalitet og var TLs kanskje beste venstreback.

krakra

Quote from: dudo on September 19, 2011, 17:18:13 PM
Quote from: Nixon on September 19, 2011, 17:15:40 PM
Quote from: dudo on September 19, 2011, 17:09:03 PM
Denne Våge Nilsen-hypen ... Er han egentlig så god? Vel hadde han noen bra skudd i fjor, men han har ikke overbevist så voldsomt i kampene mot oss, og har vel heller ikke blitt løftet frem som en stor spiller for FKH i år? Jeg frykter det er et klassisk tilfelle av en spiller som koster mer enn han smaker.


Han var frisk mot oss på fredag. Men klart. Hypen her inne når det gjelder lokale talenter kan av og til bli i overkant. Men dette er en spiller jeg gjerne skulle sett komme til Brann.


Det kan hende. Jeg sitter igjen med inntrykket av at vi ble fullstendig voldtatt på vår egen venstreside, så JVN er ikke den som ga det sterkeste inntrykket, for å si det sånn.
Virkelig? Jeg mener å huske at Sævarsson var i trøbbel oftere enn Fakiri.

dudo

Ok, skaden har selvsagt mye å si. Men jeg frykter uansett at dette vil koste mer enn det smaker. FKH trenger jo sikkert heller ikke selge, all den tid de har solgt for rundt 10 mill allerede i år.

Når det er sagt har jeg ikke noe godt alternativ på lur, så om vi får han til en fornuftig pris er det kanskje verdt et forsøk. Hvor lang kontrakt har han?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Jeg kan heller ikke huske at Fakiri på noen måte ble voldtatt. Han hadde nær sagt som vanlig bra kontroll på kanten sin. Og var det ikke Våge Nilsen som hadde flere tunneler ute på den andre kanten?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krakra

Quote from: dudo on September 19, 2011, 17:28:37 PM
Ok, skaden har selvsagt mye å si. Men jeg frykter uansett at dette vil koste mer enn det smaker. FKH trenger jo sikkert heller ikke selge, all den tid de har solgt for rundt 10 mill allerede i år.

Når det er sagt har jeg ikke noe godt alternativ på lur, så om vi får han til en fornuftig pris er det kanskje verdt et forsøk. Hvor lang kontrakt har han?
Han har kontrakt ut 2012, det er nok derfor det er aktuelt. Kan jo også vente til i sommer, men skulle gjerne settt en ny venstreback på plass allerede ved sesongstart

Gulløl

September 19, 2011, 17:32:24 PM #56 Last Edit: September 19, 2011, 17:36:25 PM by Gulløl
Joacim Våge Nilsen har nettopp begynt å spille igjen etter langtidsskade. Ut fra det var han overraskende god og frisk på fredag. Han har et godt forhold til Skarsfjord. Han er en lokal gutt med et Brann hjerte, er kun 20 år, hadde en stor sesong på venstreback for FKH i fjor. Et absolutt førstevalg som venstreback forsterkning foran 2012 sesongen. Topper min ønskeliste sammen med Even Hovland. Klarer vi å hanke inn de to der, skal vi bli så pass styrket bakover neste år at vi kan sikte oss oppover et par plasser på tabellen. Men men om Hardball ikke er i aktiv modus for tiden er vel dette drømmer. Og Skarsfjord tar  ingen intiativ for han vil IKKE tigge.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Quote from: Gulløl on September 19, 2011, 17:32:24 PMOg Skarsfjord tar  ingen intiativ for han vil IKKE tigge.


Jeg må jo bare spørre... Har du noe skriftlig som kan underbygge at Skarsfjord, som er øverste ansvarlig for det sportslige, er helt initiativløs i Brann sine overganger?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krakra

September 19, 2011, 17:55:25 PM #58 Last Edit: September 19, 2011, 17:57:53 PM by krakra
Det stod i Våge Nilsen-artikkelen. Skarsfjord sa at vi var avhengige av eksterne midler for en spiller som Våge Nilsen, men at han ikke ville ut å tigge.

Det er trist hvis gode spillere glipper fordi Hardball og Brann sitter og venter på at den andre skal ta kontakt. Nå begynner vi å få kontroll på økonomien igjen og har et solid sportslig fundament. Da bør vi satse litt. Ikke hodeløst, men litt. Få et skikkelig samarbeid i gang igjen og hent 2-3 unge, gode spillere som forsterker førsteelveren foran neste sesong.

Gulløl

Ordrett fra noe av BA artikkelen:

Trolig må Brann bla opp minst tre-fire millioner kroner for å kjøpe han fri til neste sesong, forutsatt at bømlingen ikke setter pennen på en ny avtale. Dagens kontrakt strekker seg ut neste sesong.
-   Vi er ikke i posisjon til å hente kontraktsspillere som Joakim. Da må eksterne aktører komme til, fastslår Skarsfjord.
Og de hjelperne vil ikke Brann treneren legge seg på knær for.
-   Jeg kommer aldri til å gå på tiggerferd! Skal vi hente spillere ved hjelp av investormidler må vi gjøre oss fortjent til det. Det beste er å få opp spillerne våre selv, og det er vi ekstremt opptatte av i Brann, sier Skarsfjord.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hatleking

Viss me kjøper Våge Nilsen og Hovland, er det så absolutt ikkje hovudlaust, men ein investering for framtida. Viss me derimot kjøper Moldskred for 4 millionar, Sundgot for 3 millionar og Morten Fevang for 3 millionar, er me ute og køyrer.

Nixon

Quote from: krakra on September 19, 2011, 17:55:25 PMDet stod i Våge Nilsen-artikkelen. Skarsfjord sa at vi var avhengige av eksterne midler for en spiller som Våge Nilsen, men at han ikke ville ut å tigge.


Men derfra og til å si at Skarsfjord er initiativløs er da en lang vei. Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men det er vel vanlig med både hint og direkte spørsmål før man begynner å tigge.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Klaus_Brann

Jeg regner da med at Brann og Hardball har kontakt sammen, uten at Skarsfjord eller Bruun må tigge.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Jeg regner med at når Skarsfjord sier tigge, så mener han det ikke bokstavelig.

Utmedsnolken

Quote from: krakra on September 19, 2011, 20:28:59 PM
Jeg regner med at når Skarsfjord sier tigge, så mener han det ikke bokstavelig.


uansett så burde det ikke være Skarsfjord sitt ansvar å skaffe penger til kjøp. noen andre må da ha tid til å drive med det, så han kan ta seg av laget.
"og der snubler Sæternes igjen"

monzilla

Jeg håper jo på sikt at vi greier å fase ut Hardball, greier vi å hente spillere på egenhånd er det absolutt det beste.

krakra

Selvfølgelig, men hvis alternativene er å hente en Even Hovland med Hardball eller en ny Lars Grorud på egenhånd, så velger jeg Hovland.

Hatleking

Quote from: krakra on September 19, 2011, 21:03:29 PM
Selvfølgelig, men hvis alternativene er å hente en Even Hovland med Hardball eller en ny Lars Grorud på egenhånd, så velger jeg Hovland.


Sjølvsagt. Forresten er Kim André Madsen som spelar i Strømsgodset òg eit spanande alternativ. Han har veldig stor fart og er ung. Hovland er førsteval, men Madsen trur eg kan bli stor òg.

Belfort

Hva skyldes denne passiviteten fra Hardball? Er en nedleggelse like om hjørnet?

Nixon

Quote from: krakra on September 19, 2011, 20:28:59 PM
Jeg regner med at når Skarsfjord sier tigge, så mener han det ikke bokstavelig.


Men kanskje ikke langt unna. For samarbeidet mellom Brann og Hardball har alltid vært at Brann kommer med et ønske, og så sier Hardball ja eller nei. Og jeg regner med Skarsfjord snakker om et scenario etter et nei fordi Hardball mener at Brann ikke har gjort seg fortjent til det. Slik han er sitert på.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krakra

Quote from: Hatleking on September 19, 2011, 21:21:52 PM
Quote from: krakra on September 19, 2011, 21:03:29 PM
Selvfølgelig, men hvis alternativene er å hente en Even Hovland med Hardball eller en ny Lars Grorud på egenhånd, så velger jeg Hovland.


Sjølvsagt. Forresten er Kim André Madsen som spelar i Strømsgodset òg eit spanande alternativ. Han har veldig stor fart og er ung. Hovland er førsteval, men Madsen trur eg kan bli stor òg.
Vi har bare en god stopper i Brann, og ingen talenter som kan forventes å slå til i løpet av neste sesong iallefall, så for min del kan vi gjerne hente begge.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on September 19, 2011, 20:28:59 PM
Jeg regner med at når Skarsfjord sier tigge, så mener han det ikke bokstavelig.


På ditt innlegg lenger opp så virker det jo som om du tror at de ikke snakker med hverandre.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Hatleking

Quote from: krakra on September 19, 2011, 21:41:12 PM
Quote from: Hatleking on September 19, 2011, 21:21:52 PM
Quote from: krakra on September 19, 2011, 21:03:29 PM
Selvfølgelig, men hvis alternativene er å hente en Even Hovland med Hardball eller en ny Lars Grorud på egenhånd, så velger jeg Hovland.


Sjølvsagt. Forresten er Kim André Madsen som spelar i Strømsgodset òg eit spanande alternativ. Han har veldig stor fart og er ung. Hovland er førsteval, men Madsen trur eg kan bli stor òg.
Vi har bare en god stopper i Brann, og ingen talenter som kan forventes å slå til i løpet av neste sesong iallefall, så for min del kan vi gjerne hente begge.


Det er nok totalt urealistisk. Isolert sett hadde det nok vore fint, men med tre klassestopparar må ein slite benken. Uansett trur eg det er lurt å ha to klassestopparar som ein satsar på og køyrar skikkeleg inn. Grorud/Yaw er gode nok til å kunne steppe inn ved karantene og slikt. Heller Våge Nilsen og Hovland enn Madsen og Hovland :)

Gulløl

Tror at det at Skarsfjord og Brann hittil ikke har lykkes med sin siste store investering (Bentley til 4 mill) med investorpenger gjør at de verger seg litt for å be om nye midler på dette tidspunktet. Hadde de lykkes bedre med Bentley hadde de sikkert "følt seg fortjent" til å be om nye midler. Ikke sikkert Hardball føler det på samme måten, kanskje de ser mer på totalen av kjøps spillere og Bosman spillere hentet siste året, der har Brann lykkes svært så godt.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Quote from: Klaus_Brann on September 19, 2011, 22:11:32 PM
Quote from: krakra on September 19, 2011, 20:28:59 PM
Jeg regner med at når Skarsfjord sier tigge, så mener han det ikke bokstavelig.


På ditt innlegg lenger opp så virker det jo som om du tror at de ikke snakker med hverandre.
Hardball har iallefall ikke vært spesielt aktive det siste året, til tross for at de fikk den daglige lederen de angivelig ønsket og Brann har fått den økonomiske kontrollen de etterlyste.

Hatleking

Quote from: Gulløl on September 19, 2011, 22:16:25 PM
Tror at det at Skarsfjord og Brann hittil ikke har lykkes med sin siste store investering (Bentley til 4 mill) med investorpenger gjør at de verger seg litt for å be om nye midler på dette tidspunktet. Hadde de lykkes bedre med Bentley hadde de sikkert "følt seg fortjent" til å be om nye midler. Ikke sikkert Hardball føler det på samme måten, kanskje de ser mer på totalen av kjøps spillere og Bosman spillere hentet siste året, der har Brann lykkes svært så godt.


No har me dog seld Huseklepp for ein god slump med pengar - meir enn det me kjøpte Bentley for. No som Hardball òg har prosent i Ojo(?), synst eg at det berre er rett og rimeleg viss me får satse litt igjen. Me skal lære av våre feil, men spelarar som Hovland og Våge Nilsen er IKKJE feil.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on September 19, 2011, 22:20:21 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 19, 2011, 22:11:32 PM
Quote from: krakra on September 19, 2011, 20:28:59 PM
Jeg regner med at når Skarsfjord sier tigge, så mener han det ikke bokstavelig.


På ditt innlegg lenger opp så virker det jo som om du tror at de ikke snakker med hverandre.
Hardball har iallefall ikke vært spesielt aktive det siste året, til tross for at de fikk den daglige lederen de angivelig ønsket og Brann har fått den økonomiske kontrollen de etterlyste.


Det betyr vel ikke at de ikke snakker sammen av den grunn?
Jeg skjønner de godt, de har etterspurt bedre styring, og da vil de kanskje se det an over litt lenger tid enn å bare hoppe på med en gang Brann har fått nogenlunde kontroll igjen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Vi får tro de jobber sammen i det skjulte ja. Jeg ser heller ingen grunn til at Skarsfjord skal snakke opp prisen i media med å si at Hardball står klar til å bidra. Slikt har vi brent oss på før.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

catometeret

Tror vi har en god sjangs til å hente Vaage Nilsen pga Skars og spillerens eget ønske. Må nok ut med 5-6 millioner minst, før FKH slipper han. Tror også Vaage Nilsen kan gjøre det bra siden brann spiller et spill hvor backene er mye med i spillet og går fremover.

Sogndal har lange tradisjoner for å kreve hinsides urimelige overgangssummer, pluss at molde er inne i løkken og da er det nesten helt sikkert at Hovland kommer til  å bli for dyr. Grønner er for ung til å bli fast TL stopper enda, syns han burde få et utlån til Adecco for å etablere seg på det nivået. Heller det enn 5 X 2 minutters innhopp på stadion. Her må vi nok gi kalvenes et år til eller ordne en kortsiktig overgang for å ha god dekning.

Tror Branns forsterkningsjakt kommer til å fokusere seg på et nytt midtbaneanker etter Austin, som jeg er temmelig sikker på går til en dårlig pl klubb i høst. Først Andresen og så Austin har vist hvor stor forskjell en taklings og pasningssterk defensiv midt, og vi har virkelig ikke råd til å ikke ha det.


Nixon

Hovland vil til Solskjær. Det er vel liten tvil om det. Så han kan vi bare glemme.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

osoerli

Hardball er nok med dei.  Men dei ropar ikkje høgt om det i pressa.  Det er det same som å be om at alle spelarane Brann ønskjer å kjøpa går opp 30-40% i pris.  Betre at dei går litt stille i dørene, som no.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

roaldinho

Quote from: Nixon on September 20, 2011, 10:58:36 AM
Hovland vil til Solskjær. Det er vel liten tvil om det. Så han kan vi bare glemme.


Jeg tror han heller vil til utlandet.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Hatleking

Quote from: Nixon on September 20, 2011, 10:58:36 AM
Hovland vil til Solskjær. Det er vel liten tvil om det. Så han kan vi bare glemme.


Viss ikkje Sogndal aksepterar bod frå Molde, kan han ikkje dit. Viss me byr slik at Sogndal aksepterar, har eigentleg Hovland ikkje noko val. Viss me dog ikkje får Hovland, synst eg me skal gå for Madsen i Strømsgodset.

Utmedsnolken

Quote from: Hatleking on September 20, 2011, 14:21:07 PM
Quote from: Nixon on September 20, 2011, 10:58:36 AM
Hovland vil til Solskjær. Det er vel liten tvil om det. Så han kan vi bare glemme.

Viss me byr slik at Sogndal aksepterar, har eigentleg Hovland ikkje noko val.


Dette kan da ikke stemme. Hvis Baune byr 4 millioner på Hovland og Sogndal sier ja, så må han gå dit?
"og der snubler Sæternes igjen"

Hatleking

Quote from: Utmedsnolken on September 20, 2011, 14:31:18 PM
Quote from: Hatleking on September 20, 2011, 14:21:07 PM
Quote from: Nixon on September 20, 2011, 10:58:36 AM
Hovland vil til Solskjær. Det er vel liten tvil om det. Så han kan vi bare glemme.

Viss me byr slik at Sogndal aksepterar, har eigentleg Hovland ikkje noko val.


Dette kan da ikke stemme. Hvis Baune byr 4 millioner på Hovland og Sogndal sier ja, så må han gå dit?


Eg trur du tok poenget mitt. Han vil iallfall ikkje vera i Sogndal. Brann er nok betre for han enn Sogndal.

Utmedsnolken

Quote from: Hatleking on September 20, 2011, 14:42:08 PM
Quote from: Utmedsnolken on September 20, 2011, 14:31:18 PM
Quote from: Hatleking on September 20, 2011, 14:21:07 PM
Quote from: Nixon on September 20, 2011, 10:58:36 AM
Hovland vil til Solskjær. Det er vel liten tvil om det. Så han kan vi bare glemme.

Viss me byr slik at Sogndal aksepterar, har eigentleg Hovland ikkje noko val.


Dette kan da ikke stemme. Hvis Baune byr 4 millioner på Hovland og Sogndal sier ja, så må han gå dit?


Eg trur du tok poenget mitt. Han vil iallfall ikkje vera i Sogndal. Brann er nok betre for han enn Sogndal.


Hvem vil vel hit? :)
"og der snubler Sæternes igjen"

Xminator

Quote from: Nixon on September 19, 2011, 17:51:32 PM
Quote from: Gulløl on September 19, 2011, 17:32:24 PMOg Skarsfjord tar  ingen intiativ for han vil IKKE tigge.


Jeg må jo bare spørre... Har du noe skriftlig som kan underbygge at Skarsfjord, som er øverste ansvarlig for det sportslige, er helt initiativløs i Brann sine overganger?


Artikkelen i BT var strengt tatt tigging god nok. Det var klart nok fra både spiller og trener, prisen var også antydet og godt innenfor rammene man kan forvente av investorer, så hvor mye skal man egentlig måtte tigge?

Xminator

Quote from: Nixon on September 20, 2011, 10:58:36 AM
Hovland vil til Solskjær. Det er vel liten tvil om det. Så han kan vi bare glemme.


Vi kommer til å få problemer med samtlige spillere vi eventuelt konkurrerer med Molde om. De skal ut i CL-kvalikk med en haug milliarder i ryggen og hele norges solskjær i spissen.

Selv skal vi ut i ett år til med sparing, og ett lag som har noe å bevise, ikke bare motbevise. Så her blir det andresortering. Vi får håpe Brann har hatt mye folk på 1. divisjonskampene og kan snappe opp ett par nye overraskelser...

roaldinho

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3234415.ece

Fant ikke tråden om Akabueze, så limer inn her siden det gjelder fra 2012. Odd vil ha Akabueze  tilbake til neste sesong. De ser på han som sin spiller, og de mener også Brann skylder dem 1,5 mill for Akabueze.
Akabueze har også spilt fire semifinalekampe, og tapt dem alle. Han som skal jinxe dette?
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

olebrann3

Quote from: roaldinho on September 20, 2011, 21:11:13 PM
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3234415.ece

Fant ikke tråden om Akabueze, så limer inn her siden det gjelder fra 2012. Odd vil ha Akabueze  tilbake til neste sesong. De ser på han som sin spiller, og de mener også Brann skylder dem 1,5 mill for Akabueze.
Akabueze har også spilt fire semifinalekampe, og tapt dem alle. Han som skal jinxe dette?

Håper ikke vi selger om vi så får tilbake alle 4 millionene. Eg tror han slår til etter å ha fått en hel sesong oppkjøring med laget.

Spelaren

Quote from: roaldinho on September 20, 2011, 21:11:13 PM
og de mener også Brann skylder dem 1,5 mill for Akabueze.


Udramatisk. Det er nok kun snakk om eit avdrag som fortsatt er til forfall.
Gå av.

Nixon

Min første tanke er at han likegodt kan reise dersom vi får pengene våre tilbake. Vi kan jo håpe på en bedre sesong neste år, men han burde vært bedre nå, for er jo begrenset hvor lenge han kan "leve på skaden" han kom med. Vi er tross alt nesten i oktober.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Jose Arrogantio

Skaden er nok ingen unnskyldning lenger nei, men jeg tror han kan bli bedre neste sesong. I Odd har han jo bevist at han er en god fotballspiller, så tror det at han sliter på banen nå ligger mye i hodet. Tror han har mistet mye selvsikkerhet, og han trenger nok litt tid på å få spilt den på seg igjen. Med en vellykket sesongoppkjøring i vinter tror jeg vi kan se en bedre Bentley neste sesong.

Belfort

Spørsmålet er om han har mistet hurtighet etter operasjonen? Han var merkbar raskere i odd

krakra

September 20, 2011, 22:18:42 PM #94 Last Edit: September 20, 2011, 22:25:55 PM by krakra
Men vi ser jo tydelig hva som feiler farten hans. Han har jo TLs minst effektive løpssett for beina går mer ut i bredde enn rett fram. Ellers er det ikke sikkert at Bentley noen sinne vil slå til i Brann. Han vil ikke være den første spilleren som har gjort det bra i en TL-klubb og dårlig i en annen. Vi har jo Mjelde som var veldig god i Sandefjord og har 4-5 gode kamper for Brann, Holmvik var en av TLs beste v.backer i 2008 og floppet totalt i Brann.,

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on September 20, 2011, 21:38:31 PM
Min første tanke er at han likegodt kan reise dersom vi får pengene våre tilbake. Vi kan jo håpe på en bedre sesong neste år, men han burde vært bedre nå, for er jo begrenset hvor lenge han kan "leve på skaden" han kom med. Vi er tross alt nesten i oktober.


Helt enig. Han har ikke slått til, og det tror jeg heller ikke han vil gjøre.
Ser veldig få tegn på snarlig bedring hos han.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Jose Arrogantio

Quote from: Klaus_Brann on September 20, 2011, 22:32:23 PM
Quote from: Nixon on September 20, 2011, 21:38:31 PM
Min første tanke er at han likegodt kan reise dersom vi får pengene våre tilbake. Vi kan jo håpe på en bedre sesong neste år, men han burde vært bedre nå, for er jo begrenset hvor lenge han kan "leve på skaden" han kom med. Vi er tross alt nesten i oktober.


Helt enig. Han har ikke slått til, og det tror jeg heller ikke han vil gjøre.
Ser veldig få tegn på snarlig bedring hos han.


Jeg synes jeg så tegn til hva han kan bli i første omgang mot Haugesund, og var vel bare en litt kortbent/treg Mjelde fra å skaffe oss et mål med et fint innlegg.

Huff

Hvis Odd ønsker å betale omkring det vi betalte for gutten bør det ikke være diskusjon engang -vi bør umiddelbart selge. Jeg har tro på at han blir bedre, men per nå fremstår han som en totalflopp, og selv om historikken kan tilsi at han kommer sterkt tilbake er det ingen grunn til å sjanse på dette om en kan bli knitt han og sitte igjen med å ha gått i tilnærmet null. Nå tipper jeg riktignok at Odd ser for seg et svært rabbattert tilbakekjøp pga årets floppsesong, men skulle jeg ta feil er det bare å selge, selge selge.

Så var det dette med at venstrekanter ikke vokser på trær da, men ser en på årets Bentleysesong hadde selv Mjelde vært bedre, og Larsen er jo spennende dersom vi ikke finner noe bra på markedet vel og merke.

krakra

September 20, 2011, 22:54:48 PM #98 Last Edit: September 20, 2011, 22:56:52 PM by krakra
Nja. Det er greit å gi Bentley en sesong til. Han fikk en dårlig start på sesongen og fortjener en fresh start. Men da må han heve seg veldig mange hakk, hvis ikke tror jeg begge parter  vil være innstilt på at han forsvinner. Det er likvel ingen tvil om at Bentley besitter store kvaliteter.

roaldinho

Syntes ikke Bentley har vist noen formstigning i det hele tatt. Han har vist glimt noen ganger, men det gjorde han også i starten. Han har hele tiden vist glimt, men det er det. Han burde absolutt ha vist bedre takter nå i denne delen av sesongen enn hva som er realitet. Han er absolutt en god spiller, men det er godt mulig han passer mye bedre i en klubb som Odd som spiller annen type fotball.

Jeg har ikke troen på at Bentley kommer til å vise så mye mer neste sesong, og det står jo i artikkelen der at han er frustrert fordi han ikke har slått til. Det hjelper overhodet ikke på selvtilliten, og jeg tror ikke det blir så mye bedre heller. Han har fått mange sjanser til å vise hva han kan, og han har kun glimtet til.

En annen skrev her at han virket raskere i Odd (Kan godt være pga skaden at han har blitt tregere), og det er mulig, men de spiller vel på kunstgress også? Vet ikke hvor mye det har å si, men jeg vet iallefall at ballen går kjappere på kunstgress og dermed får han også brukt farten sin riktig der. For meg virker det som han begrenser farten selv fordi han ikke er sikker på lagkameratene. Om det er riktig er det mulig at han trenger mer tid, men jeg tviler.

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Go Up