• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger 2012

Started by Lasaron, September 03, 2011, 17:13:55 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

Quote from: Nixon on August 08, 2012, 14:15:05 PM
Vi får håpe dette stemmer. Det er uansett ikke første gang en spiller blir koblet til en klubb uten at det er noe i det.

Hehe, ja nå får noen tipse Preston at de ikke får noe konkurranse på han :P. Tipper det er agenten hans som har laget en bløffhistorie på han for å hausse han opp. Skulle vært artig og vist hvem agenten var, John Shittu kanskje  ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Leffen

Det som ER rart er at det kommer fra SkySport. Det er vel kanskje den aller mest troverdige kilden når det kommer til overganger. Skjønner ikke hvorfor de skulle gidde å lage en sak om en så middelmådig spiller hvis det ikke var NOE i ryktene. Men håper det bare er tull og tøys.

dex1974

Sky Sports kommer og med rykter/spekulasjoner som ikke alltid har vært troverdige!
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

melkegutten


HenningSB

Merker jeg blir litt stressa når jeg ser Rosenborg har signert Reginiussen, og at Tarik og Mix mest sannsynlig singnerer innen kort tid..!

Nixon

Ikke stress! Brann jobber tilsynelatende også med spillere. Sågar spillere med betydelig mer internasjonal erfaring enn de som trønderpakket henter. Nå sist en spiss som har spilt for en haug med engelske klubber. Et land som de nye bartespillerne bare kan drømme om. Så jeg er ikke bekymret!
Rød makt på Hansa

Xminator

Vi kunne begynt med å få Karadas spilleklar til Lørdag...

Ricky

Da tror jeg faktisk jeg heller vil ha han Preston-aktuelle 32-åringen

GlennK

Quote from: HenningSB on August 09, 2012, 00:40:59 AM
Merker jeg blir litt stressa når jeg ser Rosenborg har signert Reginiussen, og at Tarik og Mix mest sannsynlig singnerer innen kort tid..!


Har hørt at Brann satt i møte med Stabæk og pappa-Mix når de var i Bærum og spilte..

Hatleking

Eg synst me bør leggje press på Ojo slik at han signerar ein kontrakt. Viss ikkje han gjer det, kan det hende at me rett og slett må selgje han allereie no. Så hentar me Børven rett framfor nasa til Vålerengen.

revert

Quote from: GlennK on August 09, 2012, 10:44:04 AM
Quote from: HenningSB on August 09, 2012, 00:40:59 AM
Merker jeg blir litt stressa når jeg ser Rosenborg har signert Reginiussen, og at Tarik og Mix mest sannsynlig singnerer innen kort tid..!


Har hørt at Brann satt i møte med Stabæk og pappa-Mix når de var i Bærum og spilte..


Vet du om hvor konkret man snakket om ting? Mix er en spiller jeg godt kunne tenke meg å se i Branndrakt, men hvis RBK har råd og mulighet ender han vel dessverre opp der.

The Boss

Fredrik Haugen klar for Sandefjord!

Lånes ut til Sandefjord ut sesongen.

Hva sier man til dette? Eg synes godt han kunne blitt, men om alternativet er 5-6 minutters innhopp i annenhver kamp er det mer fornuftig å la han spille fast i et TL jagende Adecco lag ut sesongen.

http://fotball.bt.no/eliteserien/article246169.ece


GlennK

Quote from: revert on August 09, 2012, 12:00:50 PM
Quote from: GlennK on August 09, 2012, 10:44:04 AM
Quote from: HenningSB on August 09, 2012, 00:40:59 AM
Merker jeg blir litt stressa når jeg ser Rosenborg har signert Reginiussen, og at Tarik og Mix mest sannsynlig singnerer innen kort tid..!


Har hørt at Brann satt i møte med Stabæk og pappa-Mix når de var i Bærum og spilte..


Vet du om hvor konkret man snakket om ting? Mix er en spiller jeg godt kunne tenke meg å se i Branndrakt, men hvis RBK har råd og mulighet ender han vel dessverre opp der.


Nei, det er jeg usikker på, men fikk høre at sjansen for at han ender i Brann er halvparten så stor som at han går til RBK.

Wingfoot

http://fotball.bt.no/eliteserien/article246169.ece

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6181884.ece

Tror det vil være bra for Haugen å få godt med spilletid igjen, og gjerne få litt mer selvtillit.
Så får han heller kjempe om en plass på laget igjen til neste sesong ;)
Står på Frydenbø og synger av full hals!

Belfort

Tror det ligger i kortene at denne overgangen blir permanent hvis Sandefjord rykker opp. Sandstø som har troen og vil gi han spilletid vil være det som drar han fra Bergen.

krakra

Ja. Hauge. i Brann er nok en tapt sak. Håper man ikke ødelegger Barmens fremtid i Brann også ved å satse på dårligere apillere fremover.

Nixon

Sikkert bra for Haugen med mer spilletid. Men jeg hadde jo håpet at han skulle få nok spilletid i høst til å bli fornøyd selv og å fortsette utviklingen sin her. Men med Huseklepp tilbake forsvant vel håpet om favorittposisjonen sin. Men en tapt sak? Det blir vel nå strengt tatt litt opp til han selv.
Rød makt på Hansa

Nixon

Det blir selvsagt god læring å servere Cato Hansen silkemyke det-som-kunne-vært-målgivende pasninger...:)
Rød makt på Hansa

haak

Haugen har fått mange sjangser i år og ikke tatt nivået.
Tror dette er klokt, så håper jeg at det betyr at vi kan hente noen som kan styrke laget.

Hatleking

Ja, trur dette er lurt. Dette gjer då plass for ein skikkeleg DM.

krakra

Blir kjipt å se ham storspille for Sandefjord i TL neate sesong sammen med Yaw.

Markmus

Litt usikker på hva jeg føler om dette utlånet. For noen uker siden hadde jeg syntes det var greit, men nå som Huseklepp er tilbake, så skulle jeg likt å se hva Haugen kunne få til sammen med ham. Tror Haugen trenger en kar som Huseklepp som kan lære ham opp. Ikke i ferdigheter, men i holdninger.
Ka du ve?

Hatleking

Quote from: krakra on August 09, 2012, 13:05:51 PM
Blir kjipt å se ham storspille for Sandefjord i TL neate sesong sammen med Yaw.


Slapp av. Dette er berre eit utlån :=)

krakra

Og rykker Sandefjord opp blir det høyst sannsynelig permanent.

Nixon

Quote from: krakra on August 09, 2012, 13:08:20 PMOg rykker Sandefjord opp blir det høyst sannsynelig permanent.


Jepp, det hadde kanskje vært det beste.

For aktiviteten på dette forumet...
Rød makt på Hansa

krakra

Ja. Når Haugen storspiller i TL for en annen klubb blir det nok stille.
Men det er nok en tapt sak. Nå gjelder det at vi ikke taper Barmen og. Noe som fort kan skje hvis Kvelle fortsetter å prioriteres foran ham. Han kan virke så ydmyk og sympatisk som han vil, men ingen ønsker å bli hvor de ikke satses på

Markmus

Bør virkelig bare være snakk om et utlån uten opsjon på kjøp...
Ka du ve?

Nixon

Quote from: krakra on August 09, 2012, 13:13:46 PMJa. Når Haugen storspiller i TL for en annen klubb blir det nok stille.


Omvendt. Mer aktivitet var poenget mitt, for det er litt dumt dersom du skal slippe opp for Haugen-materiell. Det ble jo veldig stille da Haugen spilte dårlig i vår og selv du ikke hadde argumenter for å snakke han inn på laget igjen. Jeg vil helst ikke at det skal skje igjen.

Ellers sender jeg noen tanker til Marit Voldsæter og Frode Hellebø. Det ser ikke ut til at den feite videresalgsavtalen deres kommer til å slå inn...
Rød makt på Hansa

krakra

Dårlig forretningside å finansiere unge loakle spillere til Brann og håpe på videresalg da.

Sindre32

Quote from: krakra on August 09, 2012, 13:21:00 PM
Dårlig forretningside å finansiere unge loakle spillere til Brann og håpe på videresalg da.


Kan vel virke som om Haugen har et aldri så lite holdningsproblem. Det kan ikke pengeinvesteringer rette på.

krakra

Joda, men det er jo ingen andre unge lokale i førsteelveren heller.

Belfort

Quote from: Sindre32 on August 09, 2012, 13:25:06 PM
Quote from: krakra on August 09, 2012, 13:21:00 PM
Dårlig forretningside å finansiere unge loakle spillere til Brann og håpe på videresalg da.


Kan vel virke som om Haugen har et aldri så lite holdningsproblem. Det kan ikke pengeinvesteringer rette på.


Det kan nok sikkert stemme. Uansett sitter jeg med en "ekkel" følelse at han kommer til å storspille under Sandstø.

Sindre32

Quote from: Belfort on August 09, 2012, 13:27:41 PM
Quote from: Sindre32 on August 09, 2012, 13:25:06 PM
Quote from: krakra on August 09, 2012, 13:21:00 PM
Dårlig forretningside å finansiere unge loakle spillere til Brann og håpe på videresalg da.


Kan vel virke som om Haugen har et aldri så lite holdningsproblem. Det kan ikke pengeinvesteringer rette på.


Det kan nok sikkert stemme. Uansett sitter jeg med en "ekkel" følelse at han kommer til å storspille under Sandstø.


For all del - sceneskifte og det å bli gitt tillitt skal man jo aldri undervurdere. Likevel kan det fortsatt hende at han aldri ville lyktes i Brann, uavhengig av hvordan han klarer seg i Sandefjord. Men det vil man jo aldri kunne vite svaret på.

ProphetSe7en

Quote from: Belfort on August 09, 2012, 13:27:41 PM
Quote from: Sindre32 on August 09, 2012, 13:25:06 PM
Quote from: krakra on August 09, 2012, 13:21:00 PM
Dårlig forretningside å finansiere unge loakle spillere til Brann og håpe på videresalg da.


Kan vel virke som om Haugen har et aldri så lite holdningsproblem. Det kan ikke pengeinvesteringer rette på.


Det kan nok sikkert stemme. Uansett sitter jeg med en "ekkel" følelse at han kommer til å storspille under Sandstø.


Så spørs det om det er Sandstø eller adecco-nivå som eventuelt er grunnen til storspill. Mulig han passer best på ett lavere nivå enn tippeligaen, for i Brann har han ikke vært god.

viks

Grorud på vei til Fredrikstad. Virker som en svært sannsynlig overgang. FFK sliter visstnok med å få Jørgen Horn til å forlenge. Hadde vært flott og fått Grorud bort, Kalvenes og Grønner er mer enn god nok dekning..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Sindre32

Quote from: viks on August 09, 2012, 13:37:42 PM
Grorud på vei til Fredrikstad. Virker som en svært sannsynlig overgang. FFK sliter visstnok med å få Jørgen Horn til å forlenge. Hadde vært flott og fått Grorud bort, Kalvenes og Grønner er mer enn god nok dekning..


Kilde? Blir meget glad hvis dette stemmer.

krakra


viks

Quote from: Sindre32 on August 09, 2012, 13:39:26 PM
Quote from: viks on August 09, 2012, 13:37:42 PM
Grorud på vei til Fredrikstad. Virker som en svært sannsynlig overgang. FFK sliter visstnok med å få Jørgen Horn til å forlenge. Hadde vært flott og fått Grorud bort, Kalvenes og Grønner er mer enn god nok dekning..


Kilde? Blir meget glad hvis dette stemmer.


BA og BT journalister melder det på twitter...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

krakra

Hadde vært noe hvis Horn eller Dure gikk motsatt vei.


Sindre32

Quote from: krakra on August 09, 2012, 13:41:31 PM
Hadde vært noe hvis Horn eller Dure gikk motsatt vei.


Er nok litt mye å håpe på, men vi ville vel ikke klaget :)

Belfort

Reagerte litt på denne: - sier den hurtige midtstopperen-  I forhold til Korken og svensken er han sikkert hurtig, men å definere Grorud som hurtig er vel ikke innertier.

Nixon

Quote from: krakra on August 09, 2012, 13:41:31 PM
Hadde vært noe hvis Horn eller Dure gikk motsatt vei.


Var det ikke du som senest i går ville ha Grønner opp som tredjevalg? Jeg vil vel tro at en spiller som Horn er bedre og vil bli foretrukket. Men Grorud ut er uansett ikke dumt. Han har vært en skuffelse. Man skulle jo tro at kapteinen og klippen på et opprykkslag fra Adecco skulle være bedre.
Rød makt på Hansa

HenningSB

Synes det er helt greit Grorud forsvinner. Han har ikke imponert veldig, kun ved et par kamper (Molde kampen f.eks). Men hvis dette da betyr at vi vil få inn Grønner på a-laget, samt Karadas på en bonuskontrakt for backup på stopper/spiss så er det helt ok for min del.

Haugen til Sandefjord på lån? Tjah, formen har ikke helt vært der, han hadde en haug med gode kamper før formen dalte litt synes nå jeg. Nå har vi såpass mange som kan bekle DM og OM at jeg synes det er greit han får kamptrening

krakra

Quote from: Nixon on August 09, 2012, 13:56:13 PM
Quote from: krakra on August 09, 2012, 13:41:31 PM
Hadde vært noe hvis Horn eller Dure gikk motsatt vei.


Var det ikke du som senest i går ville ha Grønner opp som tredjevalg? Jeg vil vel tro at en spiller som Horn er bedre og vil bli foretrukket. Men Grorud ut er uansett ikke dumt. Han har vært en skuffelse. Man skulle jo tro at kapteinen og klippen på et opprykkslag fra Adecco skulle være bedre.
Jeg vil ikke at Grønner skal være bak gamlinger som er for dårlige for førstelaget som Kalven og Grorud. Men Zsolt kunne trengt konkurranse.

Spelaren

Haugen har fortsatt potensiale, godt mulig det er det beste å prøve på ny med nye impulser og omgivelser. Men det er kjipt at det så ofte ikkje ordner seg for våre lokale unggutter. Har det egentlig nokongong betalt seg å leie ein unggutt ut for vår del?
Gå av.

Belfort

Hva skjer med Kalven? Bør ikke han melde overgang til bedrifts idrettslaget til Chess?

Hatleking

Grorud ut er riktig no. Sjå om me kan få Duré tilbake hit.

krakra


Hatleking


Go Up