• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Molde - Brann 11.09 kl 20

Started by Torvanger, August 30, 2011, 08:22:01 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krakra

Quote from: Hatleking on September 11, 2011, 22:06:29 PM
Quote from: krakra on September 11, 2011, 22:03:10 PM
Quote from: Nixon on September 11, 2011, 22:01:48 PM
Quote from: krakra on September 11, 2011, 22:00:51 PM
Quote from: Huff on September 11, 2011, 21:59:02 PM

Og der bekrefter Grorud mitt inntrykk av han som den dårligste Brannstopperen på klareringer gjennom tidende.
Men mannen scorer mål!


He he, var det ikke bomkjøp du skrev?
Ja, han er jo fortsatt en skrekkelig dårlig stopper:) Men det er jo bra at han ordner balanse i regnskapet.


Både Grorud og Amankwah var gode i dag. Spesielt sistnevnte var god i pasningspelet.
Gode? I andreomgang kanskje, da Molde knapt presset, men i førsteomgang var de fullstendig på bærtur. Feilplassert og elendige klareringer.

Hatleking

Quote from: krakra on September 11, 2011, 22:08:17 PM
Quote from: Hatleking on September 11, 2011, 22:06:29 PM
Quote from: krakra on September 11, 2011, 22:03:10 PM
Quote from: Nixon on September 11, 2011, 22:01:48 PM
Quote from: krakra on September 11, 2011, 22:00:51 PM
Quote from: Huff on September 11, 2011, 21:59:02 PM

Og der bekrefter Grorud mitt inntrykk av han som den dårligste Brannstopperen på klareringer gjennom tidende.
Men mannen scorer mål!


He he, var det ikke bomkjøp du skrev?
Ja, han er jo fortsatt en skrekkelig dårlig stopper:) Men det er jo bra at han ordner balanse i regnskapet.


Både Grorud og Amankwah var gode i dag. Spesielt sistnevnte var god i pasningspelet.
Gode? I andreomgang kanskje, da Molde knapt presset, men i førsteomgang var de fullstendig på bærtur. Feilplassert og elendige klareringer.


Amankwah var på etterskot ved den eine scoringa, elles var dei greie. Når Molde styrar, finn dei opningar uansett. Absolutt godkjend av begge.

Hansakongen

Quote from: Gepard on September 11, 2011, 22:07:43 PM
DEN svei tenker eg Moen !! Herlig instilling på brann i år , den kan ingen ta fra de, skarsfjord har fått til en fantastisk moral i laget og det sikrer poeng i dag.

Men herregud hvor mye bedre en kan bli, på rent elementære individuelle ferdigheter. Og hjemme mot VIf blir en utfordring, uten Torp og Austin. Men her må Brann legge inn protest, andre gule kortet er helt fullstendig vissvass.






Hjemme mot vif :). Er nå Arabaland(Haugesund) vi skal spille mot på fredag,

Nixon

Quote from: Hatleking on September 11, 2011, 22:06:00 PMMen NOKON bør sjå over Moen sin innsats her - han var elendig!!


Vi ble snytt for en klar straffe. den er grei. Men utvisningen til Torp synes jeg er helt grei dersom man ser objektivt på det. Han holder en Moldespiller som er på en overgang. Det er en situasjon som ofte gir kort. At Torp slår ballen i bakken etter å ha diskutert med dommeren gir nesten alltid kort. Så i sum er dette to gule som man ser hele tiden. Og ikke noe kontroversielt etter min mening.

Men hadde vi utlignet med 11 mann? Jeg tror ikke det!:)
Rød makt på Hansa

osoerli

Då må det bli 4-4-2 i neste kamp som heldigvis er heimekamp og mot Haugesund.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

ostraume

Synes det er utrolig å lese all sytingen som har vært i denne kamtråden. Alle forventer at vi skal bli pisset på, og så er det altså en helt fortjent U, selv om dommeren gjør sitt beste for å sabotere og Piotr gir bort et mål. Laget viser enorm moral her, og hadde faen meg fortjent alle tre poengene.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Utmedsnolken

Er vi sikker på at Ojo ikke er på en ekstra lang sommerferie og har fått broren til å steppe inn for seg?
"og der snubler Sæternes igjen"

krakra

Quote from: Hatleking on September 11, 2011, 22:09:08 PM
Quote from: krakra on September 11, 2011, 22:08:17 PM
Quote from: Hatleking on September 11, 2011, 22:06:29 PM
Quote from: krakra on September 11, 2011, 22:03:10 PM
Quote from: Nixon on September 11, 2011, 22:01:48 PM
Quote from: krakra on September 11, 2011, 22:00:51 PM
Quote from: Huff on September 11, 2011, 21:59:02 PM

Og der bekrefter Grorud mitt inntrykk av han som den dårligste Brannstopperen på klareringer gjennom tidende.
Men mannen scorer mål!


He he, var det ikke bomkjøp du skrev?
Ja, han er jo fortsatt en skrekkelig dårlig stopper:) Men det er jo bra at han ordner balanse i regnskapet.


Både Grorud og Amankwah var gode i dag. Spesielt sistnevnte var god i pasningspelet.
Gode? I andreomgang kanskje, da Molde knapt presset, men i førsteomgang var de fullstendig på bærtur. Feilplassert og elendige klareringer.


Amankwah var på etterskot ved den eine scoringa, elles var dei greie. Når Molde styrar, finn dei opningar uansett. Absolutt godkjend av begge.
Jeg gir en femmer til Grorud og en treer til Yaw. Grorud får pluss for scoringene. Ingen av dem er bedre enn Kalvenes, som også er en temmelig svak midtstopper.

nummer9

Det som gjør meg mest forbannet er hvordan Berg Hestad ikke fikk gult kort på noen av hans taklinger som ble avblåst mens Brann hadde overganger, mens det skal være automatisk gult når en er litt for aktiv med hender.

krakra

Hvordan blir den defensive midtbanen seende ut mot Haugesund hvis Bajter fortsatt er ute da? Haugen og Mjelde? Aiai! Eller tørr Skarsfjord å gi sjansen til Barmen eller Birkelund? Blir Zsolt flyttet opp?

Klaus_Brann

Quote from: Hansakongen on September 11, 2011, 22:07:49 PM
Oppsummering bra opphenting av brann. Men helvetes dommer pakk... Håper atter en gang at brann legger inn en protest....


Det hjelper nok dessverre lite. Men han prøvde jo det han kunne å ta fra oss muligheten til poeng.
Molde-spilleren skulle hatt gult på den siste der og, akkurat det samme Torp først fikk gult for.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Hatleking

Quote from: krakra on September 11, 2011, 22:10:28 PM
Quote from: Hatleking on September 11, 2011, 22:09:08 PM
Quote from: krakra on September 11, 2011, 22:08:17 PM
Quote from: Hatleking on September 11, 2011, 22:06:29 PM
Quote from: krakra on September 11, 2011, 22:03:10 PM
Quote from: Nixon on September 11, 2011, 22:01:48 PM
Quote from: krakra on September 11, 2011, 22:00:51 PM
Quote from: Huff on September 11, 2011, 21:59:02 PM

Og der bekrefter Grorud mitt inntrykk av han som den dårligste Brannstopperen på klareringer gjennom tidende.
Men mannen scorer mål!


He he, var det ikke bomkjøp du skrev?
Ja, han er jo fortsatt en skrekkelig dårlig stopper:) Men det er jo bra at han ordner balanse i regnskapet.


Både Grorud og Amankwah var gode i dag. Spesielt sistnevnte var god i pasningspelet.
Gode? I andreomgang kanskje, da Molde knapt presset, men i førsteomgang var de fullstendig på bærtur. Feilplassert og elendige klareringer.


Amankwah var på etterskot ved den eine scoringa, elles var dei greie. Når Molde styrar, finn dei opningar uansett. Absolutt godkjend av begge.
Jeg gir en femmer til Grorud og en treer til Yaw. Grorud får pluss for scoringene. Ingen av dem er bedre enn Kalvenes, som også er en temmelig svak midtstopper.


Overraskande, men eg kan eigentleg ikkje endre på meiningane dine - så la gå.

ostraume

Og Dure er bedre enn de alle tre, antar jeg? Synes Grorud skal få noen kamper før dommen "temmelig svak" felles.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Brann_ruler

Nå sitter moen i garderoben og hulker. Blir nok å møte på Hallèns kontor mandag for hårføner. Solskjær har nok allerede sendt ut sine bekymringer for at molde ikke får lettere vei til gullet. Han er jo tross alt "den utvalgte" som skal gi gull til molde i 100 års jubileet. Uten Solskjær hadde det vært millioner av tilskuere færre på hver eneste kamp i tippeligaen.




krakra

Quote from: ostraume on September 11, 2011, 22:12:48 PM
Og Dure er bedre enn de alle tre, antar jeg? Synes Grorud skal få noen kamper før dommen "temmelig svak" felles.
Han er ikke noe markant dårligere iallefall, og har potensialet til å bli mye bedre. Til og med bedre enn Zsolt.

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on September 11, 2011, 22:09:45 PM
Quote from: Hatleking on September 11, 2011, 22:06:00 PMMen NOKON bør sjå over Moen sin innsats her - han var elendig!!


Vi ble snytt for en klar straffe. den er grei. Men utvisningen til Torp synes jeg er helt grei dersom man ser objektivt på det. Han holder en Moldespiller som er på en overgang. Det er en situasjon som ofte gir kort. At Torp slår ballen i bakken etter å ha diskutert med dommeren gir nesten alltid kort. Så i sum er dette to gule som man ser hele tiden. Og ikke noe kontroversielt etter min mening.


Det må da gå an å bli litt forbannet i kampens hete.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Quote from: Hatleking on September 11, 2011, 22:12:20 PM
Quote from: krakra on September 11, 2011, 22:10:28 PM
Quote from: Hatleking on September 11, 2011, 22:09:08 PM
Quote from: krakra on September 11, 2011, 22:08:17 PM
Quote from: Hatleking on September 11, 2011, 22:06:29 PM
Quote from: krakra on September 11, 2011, 22:03:10 PM
Quote from: Nixon on September 11, 2011, 22:01:48 PM
Quote from: krakra on September 11, 2011, 22:00:51 PM
Quote from: Huff on September 11, 2011, 21:59:02 PM

Og der bekrefter Grorud mitt inntrykk av han som den dårligste Brannstopperen på klareringer gjennom tidende.
Men mannen scorer mål!


He he, var det ikke bomkjøp du skrev?
Ja, han er jo fortsatt en skrekkelig dårlig stopper:) Men det er jo bra at han ordner balanse i regnskapet.


Både Grorud og Amankwah var gode i dag. Spesielt sistnevnte var god i pasningspelet.
Gode? I andreomgang kanskje, da Molde knapt presset, men i førsteomgang var de fullstendig på bærtur. Feilplassert og elendige klareringer.


Amankwah var på etterskot ved den eine scoringa, elles var dei greie. Når Molde styrar, finn dei opningar uansett. Absolutt godkjend av begge.
Jeg gir en femmer til Grorud og en treer til Yaw. Grorud får pluss for scoringene. Ingen av dem er bedre enn Kalvenes, som også er en temmelig svak midtstopper.


Overraskande, men eg kan eigentleg ikkje endre på meiningane dine - så la gå.
Vi får se hva de andre børsene gir.

ostraume

Blir spennende ja, kan fort være duket for Barmen, og sikkert Mjelde.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Markmus

Quote from: Nixon on September 11, 2011, 22:09:45 PM
Han holder en Moldespiller som er på en overgang


Det er latterlig inkonsekvent. Det var ikke så ille og Thioune slenger seg til helvete ned i gresset. Latterlig å gi gult #2 også for å slå ballen hardt ned i gresset.

Mer markeringssyk klysedommer finner man ikke. Han er så fantastisk elendig at jeg ikke kan fatte og begripe hvorfor han dømmer eliteserie. Edvartsen er jo Collina i forhold!
Ka du ve?

Nixon

Quote from: Markmus on September 11, 2011, 22:15:13 PMDet er latterlig inkonsekvent. Det var ikke så ille og Thioune slenger seg til helvete ned i gresset. Latterlig å gi gult #2 også for å slå ballen hardt ned i gresset.


Den første kan absolutt diskuteres. Hvor mye han holder og hvor lett Moldespilleren faller. Men den andre blir da nesten konsekvent dømt gult kort på?
Rød makt på Hansa

Lasaron

Herlig av Brann!
Meget god moral. Jeg er veldig fornøyd.
Piotr hadde en stor tabbe, elllers kun gode involveringer. Det gir karakteren 6. Enkelt og greit.
At Torp og Austin må sone lever jeg greit med. Da får de pausene jeg maser om.
Tren på langskudd

krakra

Nja. Veldig usikker på den andre. Syns ikke det er vanlig å dømme gult kort for å kaste en ball i bakken. Det gjøres som regel når ballen sparkes eller kastes vekk. Mitt inntrykk er at bare de mest selvhøytidelige og arrogante dommerne gir kort for slike "utbrudd".

Jeg var forøvrig redd for at Torp skulle slå ned Moen.

nummer9

Quote from: Nixon on September 11, 2011, 22:18:12 PM
Quote from: Markmus on September 11, 2011, 22:15:13 PMDet er latterlig inkonsekvent. Det var ikke så ille og Thioune slenger seg til helvete ned i gresset. Latterlig å gi gult #2 også for å slå ballen hardt ned i gresset.


Den første kan absolutt diskuteres. Hvor mye han holder og hvor lett Moldespilleren faller. Men den andre blir da nesten konsekvent dømt gult kort på?

Etter å ha sett det igjen, synes jeg det er strengt. Har kaster den ikke langt vekk, han deiser den ikke den veldig hardt i bakken. Han dytter den mest ut av hendene til Holmvik, og jeg synes derfor det er ganske hardt idømt.

olebrann3

Quote from: krakra on September 11, 2011, 22:19:45 PM
Nja. Veldig usikker på den andre. Syns ikke det er vanlig å dømme gult kort for å kaste en ball i bakken. Det gjøres som regel når ballen sparkes eller kastes vekk. Mitt inntrykk er at bare de mest selvhøytidelige og arrogante dommerne gir kort for slike "utbrudd".

Jeg var forøvrig redd for at Torp skulle slå ned Moen.

Hadde faktisk vært deilig om han hadde gjort det, se bortifra 10 kampers karantene.

Forøvrig er det Branns 5. uavgjort på rad

Nixon

Problemet til Torp er at han gjør det en stund etter forseelsen. Etter at han har diskutert med dommeren. Dersom han hadde kastet ballen i bakken med en gang hadde det vært noe annet.
Rød makt på Hansa

Markmus

Quote from: Nixon on September 11, 2011, 22:18:12 PM
Quote from: Markmus on September 11, 2011, 22:15:13 PMDet er latterlig inkonsekvent. Det var ikke så ille og Thioune slenger seg til helvete ned i gresset. Latterlig å gi gult #2 også for å slå ballen hardt ned i gresset.


Den første kan absolutt diskuteres. Hvor mye han holder og hvor lett Moldespilleren faller. Men den andre blir da nesten konsekvent dømt gult kort på?


Det er jo ikke slik at han kaster vekk ballen. Moen har utrolig lav takhøyde. Når han dømmer så enormt elendig, så bør takhøyden være skyhøy.
Ka du ve?

dudo

Quote from: Markmus on September 11, 2011, 22:23:09 PM
Quote from: Nixon on September 11, 2011, 22:18:12 PM
Quote from: Markmus on September 11, 2011, 22:15:13 PMDet er latterlig inkonsekvent. Det var ikke så ille og Thioune slenger seg til helvete ned i gresset. Latterlig å gi gult #2 også for å slå ballen hardt ned i gresset.


Den første kan absolutt diskuteres. Hvor mye han holder og hvor lett Moldespilleren faller. Men den andre blir da nesten konsekvent dømt gult kort på?


Det er jo ikke slik at han kaster vekk ballen. Moen har utrolig lav takhøyde. Når han dømmer så enormt elendig, så bør takhøyden være skyhøy.


Jeg er faktisk helt enig med deg. Det er en elendig avgjørelse å skulle la en slik situasjon gjøre at Torp blir utvist etter 85 slitsomme minutter.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Kjell249

3-7 i sjanser på Aker stadion (tv2) er det ikke mange andre lag som klarer... Ingen tvil om at vi burde hadde 3 poeng. Moral i laget er stor!
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

krakra

Quote from: olebrann3 on September 11, 2011, 22:20:54 PM
Quote from: krakra on September 11, 2011, 22:19:45 PM
Nja. Veldig usikker på den andre. Syns ikke det er vanlig å dømme gult kort for å kaste en ball i bakken. Det gjøres som regel når ballen sparkes eller kastes vekk. Mitt inntrykk er at bare de mest selvhøytidelige og arrogante dommerne gir kort for slike "utbrudd".

Jeg var forøvrig redd for at Torp skulle slå ned Moen.

Hadde faktisk vært deilig om han hadde gjort det, se bortifra 10 kampers karantene.

Forøvrig er det Branns 5. uavgjort på rad
1-5-4 på de siste 10 kampene nå. Ikke sikkert det holder til medalje, men det er ikke store forbedringene som skal til før vi er et gullag. En skikkelig god midtstopper og en bra venstrekant så kan vi kjempe i toppen neste sesong hvis alle blir.

olebrann3

Oppsumere mot dommer/nff
-Etter 45 minutt skulle vi hatt 3 poeng
-Straffe til guastavino
-Fordelen til ojo, som burde vært frispark
-Gult til Austin og torp, menst berg hestad ikke får gult
-Rødt til torp?

Mange feil i en og samme kamp. Forøvrig var kanskje ikke mjelde kampens dårligeste, mulig dommeren tangerer mjelde!

dudo

Ikke mye marginer med oss for tiden. Med litt flaks er sølvet faktisk innefor rekkevidde. Men jeg er fortsatt redd for både RBK og VIF.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

kabelmann

Møkkadommer. Rett og slett. Begynner å bli en stund siden jeg så en så utpreget hjemmedommer.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

boven

For et herlig lag. Det er hva jeg tar med meg fra denne kampen.

Lasaron

Nu gælder det at holde kiæft om det der 0-3 og 3 poeng-greiene. Den moralen og det resultatet de viste i dag, den opplevelsen, den er mye verdt og må taes med videre. Ikke ødelegg det.
De uavgjorte kampene har vel stort sett vært mot topplag.
Tren på langskudd

Hatleking

Går det an å klage på at kampen vart utsatt så lenge som han vart?

Markmus

Quote from: Hatleking on September 11, 2011, 22:37:35 PM
Går det an å klage på at kampen vart utsatt så lenge som han vart?


Molde klagde i 2000, så Brann kan nok klage nå også. Synes vi bør gjør det bare på pur.
Ka du ve?

Jose Arrogantio

Forbannet på dommeren, elsker laget.

Hatleking

Quote from: Markmus on September 11, 2011, 22:40:21 PM
Quote from: Hatleking on September 11, 2011, 22:37:35 PM
Går det an å klage på at kampen vart utsatt så lenge som han vart?


Molde klagde i 2000, så Brann kan nok klage nå også. Synes vi bør gjør det bare på pur.


Eg får ingen trøbbel med samvitet om me får medhald for å seie det slik. Men kjenner eg NFF rett, blir det berre hypotetisk.

Lasaron

Jeg er egentlig glad for at Torp fikk rødt. Jeg tror Brann hadde tapt hvis ikke. Jeg bare tror det. Psykologi. I stedet for et hederlig 1-2 tap fikk vi 2-2 med mye herlig moral å ta med seg.

Og den moralen må vi ikke ødelegge ved å legge inn protest.
Tren på langskudd

storB

Quote from: krakra on September 11, 2011, 22:12:08 PM
Hvordan blir den defensive midtbanen seende ut mot Haugesund hvis Bajter fortsatt er ute da? Haugen og Mjelde? Aiai! Eller tørr Skarsfjord å gi sjansen til Barmen eller Birkelund? Blir Zsolt flyttet opp?


Du som er talentguru, hvem ranker du som best i den deffensive midtbane posisjonen av Barmen/Birkelund.
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Hatleking

Quote from: storB on September 11, 2011, 22:44:22 PM
Quote from: krakra on September 11, 2011, 22:12:08 PM
Hvordan blir den defensive midtbanen seende ut mot Haugesund hvis Bajter fortsatt er ute da? Haugen og Mjelde? Aiai! Eller tørr Skarsfjord å gi sjansen til Barmen eller Birkelund? Blir Zsolt flyttet opp?


Du som er talentguru, hvem ranker du som best i den deffensive midtbane posisjonen av Barmen/Birkelund.


Barmen har iallfall fått proffkontrakt, så han er vel foran Birkelund iallfall.

Lister

Tror nok det er mer sannsynlig å se Grorud eller Zsolt i den posisjonen, men tror dette kan være en kamp Barmen kan vise seg frem i.
Guinness - Makes you drunk

steinbygger

September 11, 2011, 22:52:55 PM #342 Last Edit: September 11, 2011, 22:54:50 PM by steinbygger

Morkel

Kansje årets vanskeligste bortekamp, dommeravgjørelser imot oss hele kampen og vi slår tilbake etter å ligge under 2-0. Er det virkelig lov å klage da. At vi fikk litt marginene med oss på slutten burde da bare mangle, vi skaper sjangser og står løpet mye bedre enn Molde, en begredelig første omgang burde ikke veie så tungt når de klarer å trekke det i land tilslutt.

brann89

Tabellen som Bataljonene viser til, er ikkje så mye å klage over :)
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Nixon

Rød makt på Hansa

Hatleking

Snillismen i Brann tar inga ende. Kanskje til det beste, men i all frustrasjon er eg djupt ueinig :p


olebrann3

Hadde vært sinnsykt deilig om guastavino hadde satt det frisparket, forøvrig hadde det kanskje vært bedre med rein kraft fra austin? Forøvrig var frisparket bra, men keeper hadde kanskje hatt det mer vanskelig å ta en kraftkule. Forøvrig hadde eg sagt motsatt om austin hadde tatt den og brent den over. Hadde det ikke vært bedre om guastavino hadde....

Eller ka om grorud hadde stanget siste corneren imål og fått ekte hattrick

Hatleking

Quote from: krakra on September 11, 2011, 22:13:50 PM
Quote from: Hatleking on September 11, 2011, 22:12:20 PM
Quote from: krakra on September 11, 2011, 22:10:28 PM
Quote from: Hatleking on September 11, 2011, 22:09:08 PM
Quote from: krakra on September 11, 2011, 22:08:17 PM
Quote from: Hatleking on September 11, 2011, 22:06:29 PM
Quote from: krakra on September 11, 2011, 22:03:10 PM
Quote from: Nixon on September 11, 2011, 22:01:48 PM
Quote from: krakra on September 11, 2011, 22:00:51 PM
Quote from: Huff on September 11, 2011, 21:59:02 PM

Og der bekrefter Grorud mitt inntrykk av han som den dårligste Brannstopperen på klareringer gjennom tidende.
Men mannen scorer mål!


He he, var det ikke bomkjøp du skrev?
Ja, han er jo fortsatt en skrekkelig dårlig stopper:) Men det er jo bra at han ordner balanse i regnskapet.


Både Grorud og Amankwah var gode i dag. Spesielt sistnevnte var god i pasningspelet.
Gode? I andreomgang kanskje, da Molde knapt presset, men i førsteomgang var de fullstendig på bærtur. Feilplassert og elendige klareringer.


Amankwah var på etterskot ved den eine scoringa, elles var dei greie. Når Molde styrar, finn dei opningar uansett. Absolutt godkjend av begge.
Jeg gir en femmer til Grorud og en treer til Yaw. Grorud får pluss for scoringene. Ingen av dem er bedre enn Kalvenes, som også er en temmelig svak midtstopper.


Overraskande, men eg kan eigentleg ikkje endre på meiningane dine - så la gå.
Vi får se hva de andre børsene gir.


VGLive var einig med meg, og ga Amankwah 5 og Grorud 7.

Go Up