• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Storvik

Started by Bekkalokket, October 30, 2003, 16:36:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bekkalokket

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=50745

Bergenser med fortid i RBK og Viking, som har takket nei til Brann 4-5 ganger ila karrieren. Seinest før årets sesong. Hva har han gjort for Bergen og Brann i løpet av denne "fantastiske" karrieren? Nada. For en klovn. Hetsing er på sin plass ifm VIF- kampen.

KennethS

dummeste eg har hørt, forstår godt at Storvik legger opp, han har vært plaget av skader hele året og han ikkje "ung" lengre heller. lykke til videre Storvik.
tå på Brann

jinxter

Jeg blir veldig lite imponert hvis han signerer for en annen klubb, men hvis han legger opp, så er det forståelig. Han prøvde seg, men kom aldri helt tilbake. Trist og dumt, men var ikke annet å vente.
Håper det går bra med ham :)

Storvik

Takk for alt Kenneth! En stor manns karriere er over folkens, lykke til med alt!

Bekkalokket

Takk for at du har takket nei til Brann annen hvert år siste 10-12 årene.
Takk for at du gikk til RBK for å hjelpe de til mer edelt metall.
Takk for at du gjennom mesteparten av karrieren har spilt for Viking.
Takk for at du før denne sesongen valgte Djurgården fremfor Brann.
Takk for at du, som bergenser, selv ikke i en alder av over tredve velger hjembyens stolthet fremfor Svensk fotball.
Takk for at du gikk til Brann når du ikke hadde noen andre valg.
Kort sagt:
Takk for alt. Altså Nada.

Til slutt: Takk til alle "BST- restene" som blindt hyller alt som itrekker seg rødt og hvitt.

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Bekkalokket"Takk for at du har takket nei til Brann annen hvert år siste 10-12 årene.
Takk for at du gikk til RBK for å hjelpe de til mer edelt metall.
Takk for at du gjennom mesteparten av karrieren har spilt for Viking.
Takk for at du før denne sesongen valgte Djurgården fremfor Brann.
Takk for at du, som bergenser, selv ikke i en alder av over tredve velger hjembyens stolthet fremfor Svensk fotball.
Takk for at du gikk til Brann når du ikke hadde noen andre valg.
Kort sagt:
Takk for alt. Altså Nada.

Til slutt: Takk til alle "BST- restene" som blindt hyller alt som itrekker seg rødt og hvitt.


Storvik legger ut i BA i dag om at hele sesongen og opplevelsen med Brann har vært negativ, og at han derfor ikke vil være en del av klubben. Deretter sier han at han vil spille i utlandet fordi "det kribler fortsatt i beina".

Kan ikke si jeg får sympati for for fyren.

Stoffi

Og akkurat DER, mistet jeg all respekt for Storvik.

Pipekonsert.... PFO og Storvik fortjener det begge to, selv om de spiller i den rød trøyen fortsatt.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Sotraanda

Quote from: "Stoffi"Og akkurat DER, mistet jeg all respekt for Storvik.

Pipekonsert.... PFO og Storvik fortjener det begge to, selv om de spiller i den rød trøyen fortsatt.



Kan du si meg en ting???

Korfor i SVARTE fortjener PFO pipekonsert?
Gi meg et godt svar!

PATETISK!
ater, heter, hater NFF!

jinxter

PFO ville fortsette i Brann, men fikk ikke noe nytt kontraktforslag pga overdreven vingling. Det er helt forståelig, men han har arbeidet hardt for laget i år, løpt og kjempet mye mer enn han har fått kreditt for. Blir helt feil å pipe på ham.
Han fortjener applaus for jobben han har gjort for Brann gjennom tre år, han har tross alt spilt nesten alle kampene, og har gjort mye bra for klubben.

Bekkalokket

Der mistet Stoffi all respekt for Storvik. Bra! Selv om man burde mistet all respekt for mannen midt på nitti- tallet. Bedre seint enn aldri da....

janos

Jeg har bare ett spørsmål Hvorfor vil alle gamle fotballspillere som har takket nei til brann da de var yngre (på Topp) spille i brann når de blir gamle og leddgikkten setter inn?

og hvorfor får de lov til det?


Håper Storvik får vodt i knea mot vif


:x

Stoffi

Quote from: "Sotraanda"


Kan du si meg en ting???

Korfor i SVARTE fortjener PFO pipekonsert?
Gi meg et godt svar!

PATETISK!


Fordi de fortjener det. Er selv imot å pipe mot egne spillere, men nok er nok! De kan faen med oppføre seg som profesjonelle fotballspillere!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Sotraanda

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Sotraanda"


Kan du si meg en ting???

Korfor i SVARTE fortjener PFO pipekonsert?
Gi meg et godt svar!

PATETISK!


Fordi de fortjener det. Er selv imot å pipe mot egne spillere, men nok er nok! De kan faen med oppføre seg som profesjonelle fotballspillere!



ELENDIG svar!

Petter er en knallgod fotballspiller, hadde han bare blitt mer uegoistisk og tørd å gått inn i enkelte taklinger hadde han blitt enda bedre.

Men å pipe han ut, det blir bare for dumt!
ater, heter, hater NFF!

monzilla

knallgod er vel å ta litt hardt i. Han har, som alle andre, sine dager der han får ting til å klaffe.

Jeg forstår at folk er fustrerte over fremgangsmåten hans i denne saken, men han sier han har hjemlengsel og det er ikke en god følelse å ha, så fra mitt synspunkt bør alle respektere valget han har tatt og ligge saken død.

Go Up