• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tifo-gruppen takker!!

Started by C@Bøe_79, October 30, 2003, 12:08:42 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

C@Bøe_79

Da vi er så godt som ferdig med tifo-arbeid til kampen mot Vif,vil vi takke de som har deltatt..
Takk for hjelpen..
Har du tenkt å hjelpe idag,så ta heller turen i Badekaret og nyt Bergen Flyers..

MVH for Tifo-gruppen
Christian Bøe
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Sotraanda

Dere vil vel ikke si nøyaktig kordan tifoen kommer til å bli?

Men sånn ca, bare flagg å bluss? eller ENORMT mange flagg, mosaikk, kreppruller? konfetti, fyrverkeri etc??

Gleder meg!
ater, heter, hater NFF!

Erik

Bluss osv blir det ikke, det meste som skjer på Lørdag er dugnads arbeid... Hadde vi hatt masse penger osv skulle vi gjerne laget et svææææra tifo show, men desverre så har vi ikke det... Håper dere blir fornøyd med det vi har gjort....

Sotraanda

Vi får se på lørdag, er vel ikke særlig å forvente av de ressursene som er tilgjengelig...??

Venter i spenning!
ater, heter, hater NFF!

C@Bøe_79

Vi må ta en avgjørelse i kveld om det blir noe mer enn flagg,alle ideer har gått i vasken så langt..
Istedenfor å virke patetiske,kan det være vi dropper alt untatt flagg,men det er ikke min avgjørelse alene å ta.
Samtidig har mange lagt ned en god del timer på å hjelpe,hvis dette ikke brukes har de bare blemmer igjen for det:)

Vi håper på mer midler,og større velvilje fra medlemmene i BBB til neste år..
Da håper vi tifo og ikke minst stemningen på Stadion skal bli mycket bedre..

MVH
Christian Bøe
for Tifo-gruppen
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Sotraanda

Koffor kun ha flagg når dere har jobbet så mykje med tifoen???  :?
ater, heter, hater NFF!

BFA_15

Det er jo siste kampen... må få igang masse....... masse BLUSS.. det som er så koselig når du står å venter på at spenningen skal begynne... få BLUSS GUTTA på plass...

Erik

Du kan jo tenke litt før du skriver ting på forumet da... BLUSS osv koster en del penger, og hvis du følger litt med, har ikke vi en krone...

BFA_15

kanskje noen som var GODE medlemmer kunne spantet på brann??:S

Go Up