• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

FFK -Brann (semifinale), onsdag 21 sept., kl.20.00

Started by Gulløl, August 24, 2011, 11:28:16 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Det er helt klart at ikke alle partoutkortinnehavere får billett. Og hvordan Brann vil plukke ut de heldige blir spennende å se. Sannsynligvis først de som har betalt dyrt for setet sitt på VIP-en, og så resten av bermen.

Når det gjelder at medlemmene har rett på billett er det helt greit etter min mening. Det er en fordel som har vært i mange år og som alle har visst om. Alle som ville hatt den fordelen har hatt god tid til å ordne det.

Og for orden skyld. Jeg er ikke medlem selv og får ingen glede av den ordningen.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Gulløl

September 19, 2011, 13:25:18 PM #201 Last Edit: September 19, 2011, 13:47:17 PM by Gulløl
Når  Algerøy sier at de ca. 8000 partoutkort-innehavere vil være først i køen når et eventuelt salg av cupfinalebilletter starter betyr det ikke at alle får billett. Og helt først i køen er vel ikke partoutkort-innehavere, der tar Algerøy en halvbløff.

Fakta er vel at så vidt jeg vet at før nevnte partoutkort-innhavere får sine billetter skal følgende ha sine billetter:

1.   Alle ansatte i Brann skal ha et antall hver, slik at hver enkelt kan invitere litt familie og venner.

2.   Alle medlemmer i Brann skal ha en billett hver.

3.   Alle sponsorer skal ha billetter. Er litt usikker om de har rett på flere billetter utover antall seter de har i losjene.

4.   Alle som var med på båttur med bataljonen til semifinalen mot Viking skal ha en billett hver.

(og muligens flere grupper som jeg har glemt)

Deretter:

5.   Alle VIP-ere, de som har kjøpt sete på Stadion er garantert en billett hver.

6.   Deretter "vanlige" partoutkort-innehavere etter ansenitet.

Er vel ca. 7000 billetter Brann har rett på fra NFF litt varierende ut fra hvem som blir motstander. Ved en eventuell finale er det vel omtrent ingen som sier nei til sin kjøpsrett til cupfinalebillett, om de ikke reiser selv er det som oftest noen andre i familien eller blant venner som tar den billetten.

Vet ikke hvor mange billetter det går før partoutkort-innehaverne under pkt.6 får begynne å forsyne seg, men det bli nok fort mellom 1000 og 2000 av partoutkort-innehaverne som ikke får cupfinalebillett. Husker jeg rett var det vel slik i 2004 også, med etterfølgende skuffelser, store diskusjoner og spetakkel. Så for mange av de som kjøpte partoutkort før eller i denne sesongen(uten tidligere ansenitet) er det bare å la være å bygge opp for mye forhåpninger om cupfinalebillett, da kan en bli skikkelig skuffet.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Markmus

Quote from: Spelaren on September 19, 2011, 08:51:33 AM
Då var forkjøpsretten til cupfinalen i boks for min del også. Eg var medlem, og hadde partoutkort (som ble brukt éin gang) for 2010 men fornyet ingen av disse foran denne sesongen. Er sjølvsagt fornøyd om eg skulle klare å snike meg til ein kamp på Ullevaal, men forstår utmerket godt at dette ville virke provoserende på folk som har brukt atskillig meir penger på partoutkort. Forkjøpsrett for cupfinalebilletter er ikkje nevnt under medlemsfordeler på Brann.no heller.


Kan hende Brann håper på å få ekstra mange partoutkortholdere til neste sesong, men jeg tipper konsekvensen blir at de MED partoutkort blir så forbannet at de ikke fornyer når de ikke får brukt forkjøptsretten på cupfinalen.
Ka du ve?

Spelaren

Quote from: Nixon on September 19, 2011, 13:15:39 PM
Når det gjelder at medlemmene har rett på billett er det helt greit etter min mening. Det er en fordel som har vært i mange år og som alle har visst om. Alle som ville hatt den fordelen har hatt god tid til å ordne det.


Eg finner ærlig talt ingenting om denne fordelen, og den er heller ikkje oppgitt som ein av fordelene ved å fornye, ref utdrag av Algerøys epost tidligere i år:

Stemmerett på årsmøtet
48 timers forkjøpsrett på billettkjøp
Gavekort i Brannbutikken ifbm fødselsdagen din
10% rabatt på ordinære varer i Brannbutikken
Brann nyhetsbrev til din e-post
Gullkort dersom du har partoutkort

Gå av.

Nixon

Quote from: Spelaren on September 19, 2011, 13:32:08 PM
Quote from: Nixon on September 19, 2011, 13:15:39 PM
Når det gjelder at medlemmene har rett på billett er det helt greit etter min mening. Det er en fordel som har vært i mange år og som alle har visst om. Alle som ville hatt den fordelen har hatt god tid til å ordne det.


Eg finner ærlig talt ingenting om denne fordelen, og den er heller ikkje oppgitt som ein av fordelene ved å fornye, ref utdrag av Algerøys epost tidligere i år:

Stemmerett på årsmøtet
48 timers forkjøpsrett på billettkjøp
Gavekort i Brannbutikken ifbm fødselsdagen din
10% rabatt på ordinære varer i Brannbutikken
Brann nyhetsbrev til din e-post
Gullkort dersom du har partoutkort




Ja, jeg kommenterte det litt tidligere i tråden. Men det er jo veldig rart dersom medlemmene ikke har den fordelen når de som ikke har giddet å fornye før nå skal få billett.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Nixon

Quote from: Gulløl on September 19, 2011, 13:25:18 PMFakta er vel at så vidt jeg vet at før nevnte partoutkort-innhavere får sine billetter skal følgende ha sine billetter:

1.   Alle ansatte i Brann skal ha et antall hver, slik at hver enkelt kan invitere familie og litt venner.

2.   Alle medlemmer i Brann skal ha en billett hver.

3.   Alle sponsorer skal ha billetter. Er litt usikker om de har rett på flere billetter utover antall seter de har i losjene.

4. Alle som var med på båttur med bataljonen til semifinalen mot Viking.

(og muligens flere grupper som jeg har glemt)

Deretter:

5.   Alle VIP-ere, de som har kjøpt sete på Stadion skal ha en billett hver.

6.   Deretter "vanlige" partoutkort-innehavere etter ansenitet.


Bataljonen håper vel også på en del billetter i tillegg til Stavanger-billettene.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Nixon

Quote from: Markmus on September 19, 2011, 13:27:53 PMKan hende Brann håper på å få ekstra mange partoutkortholdere til neste sesong, men jeg tipper konsekvensen blir at de MED partoutkort blir så forbannet at de ikke fornyer når de ikke får brukt forkjøptsretten på cupfinalen.


Det er en stund siden Brann lovet vekk cupfinalebilletter til den vanlige partoutkortinnehaver, så noe forkjøpsrett er det ikke snakk om selv om Brann sier at de vil bli prioritert. Men det er klart at det lett kan bli konflikter når de oppdager at medlemmene får. Kanskje uten å gå på så mange kamper.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Gulløl

Helt greit at medlemmer får fortrinnsrett. Nå er vel Brann i cupfinalen i snitt hvert 6 - 7 år. Så slik sett har medlemmene betalt 2400 - 2800 kr i medlemsavgift for å få denne billetten. Så mange andre store fordeler er det vel ikke å være medlem. Denne fordelen ble vel godt belyst før 2004 finalen, så vi alle har hatt muligheten i etterkant å benytte oss av den inn mot en ny finale om vi ville.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

September 19, 2011, 14:30:16 PM #208 Last Edit: September 19, 2011, 14:38:24 PM by Gulløl
Algerøy bruker feile ordvalg. Han burde ikke gått ut med at partoutkort-innhavere vil være først i køen når et eventuelt salg av cupfinalebilletter starter.
Han burde sagt at de er først i køen foran de som ikke har partoutkort, men bak de ca. 5 -6 gruppene(opplistet) som har fortrinnsrett.
Slike dårlige formuleringer skaper misforståelser og spetakkel når kampen om eventuelle cupfinalebilletter settes i gang. De forhåpninger han har bygget opp hos nye partoutkort-innhavere slår da tilbake på han og Brann.

Det var mye misnøye rundt billettfordelingen i 2004, ser ikke ut som Brann har lært siden den gang. Den gang trodde også de fleste med partoutkort at de var sikret billett.
Går Brann ut med riktig og presis info god tid i forkant kan en unngå dette. Nå er de for sent ute, burde gitt den infoen like etter kvartfinale seieren. Om Brann vinner onsdag kveld er folk helt i hundre fra torsdag av for å sikre seg billett, og har de trodd de har en rett som de ikke får ja da blir det skikkelig ampert.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

September 19, 2011, 15:40:37 PM #209 Last Edit: September 19, 2011, 15:44:39 PM by Gulløl

Lasse Staw ute med strekk mot Brann. Jon Masalin skulle uansett stått i mål på onsdag, har vist stått i alle cupkampene i år. I serien har han bare et innhopp. Sikkert ikke noe dårligere keeper en Staw, siden han har vært med å bidratt til at FFK har kommet til semifinalen.
Ellers var det i foremiddag rundt 1000 billetter tilgjengelig.
http://www.f-b.no/ffk/staw-ute-med-strekk-1.6501050
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Mitt forslag: alle som drar på semien og har partoutkort får billett!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Quote from: Klaus_Brann on September 19, 2011, 15:44:13 PM
Mitt forslag: alle som drar på semien og har partoutkort får billett!

Og Ablegøy ved inngangen som gir klem og gullkort til cupfinalen til alle  ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on September 19, 2011, 13:43:18 PM
Quote from: Spelaren on September 19, 2011, 13:32:08 PM
Quote from: Nixon on September 19, 2011, 13:15:39 PM
Når det gjelder at medlemmene har rett på billett er det helt greit etter min mening. Det er en fordel som har vært i mange år og som alle har visst om. Alle som ville hatt den fordelen har hatt god tid til å ordne det.


Eg finner ærlig talt ingenting om denne fordelen, og den er heller ikkje oppgitt som ein av fordelene ved å fornye, ref utdrag av Algerøys epost tidligere i år:

Stemmerett på årsmøtet
48 timers forkjøpsrett på billettkjøp
Gavekort i Brannbutikken ifbm fødselsdagen din
10% rabatt på ordinære varer i Brannbutikken
Brann nyhetsbrev til din e-post
Gullkort dersom du har partoutkort




Ja, jeg kommenterte det litt tidligere i tråden. Men det er jo veldig rart dersom medlemmene ikke har den fordelen når de som ikke har giddet å fornye før nå skal få billett.


I det første innlegget skriver du at dette er noe som har vært i mange år og som alle (visstnok) har visst om, mens det her ikke vises som en fordel. Da blir jeg forvirret.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Gulløl on September 19, 2011, 15:46:40 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 19, 2011, 15:44:13 PM
Mitt forslag: alle som drar på semien og har partoutkort får billett!

Og Ablegøy ved inngangen som gir klem og gullkort til cupfinalen til alle  ;)


Ja takk begge deler!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Positive nyheter. I følge ba.no ser det ut som at alle er disponible i følge Skarsfjord. Det er et berettighet håp om at spissreserven Tadas Labukas rekker oppgjøret også. Går ut fra at Kalvenes også er klar siden Skarsfjord sier alle.
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5742415.ece
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Nixon

Quote from: Klaus_Brann on September 19, 2011, 15:48:19 PMI det første innlegget skriver du at dette er noe som har vært i mange år og som alle (visstnok) har visst om, mens det her ikke vises som en fordel. Da blir jeg forvirret.


Ja, jeg er forvirret selv. For det er utenkelig at Brann gir billett til de som fornyer nå, og ikke de som betalte ved betalingsfristen. Når enn den var.

Forklaringen kan være at de har stoppet med denne fordelen til årets nye medlemmer. Kanskje det ble for mange medlemmer etter mobiliseringen før årsmøtet?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Gulløl

September 19, 2011, 16:38:46 PM #218 Last Edit: September 19, 2011, 16:57:55 PM by Gulløl
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

abe78

.og husk!

krakra


Nixon

Quote from: krakra on September 19, 2011, 17:15:08 PM
Haugen og Guastavino kan bytte plass.


Ja, skal vi få det beste ut av Haugen kan det være lurt. Men det er jo fullt mulig for de to å variere dette i løpet av kampen.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Oppreist

Blir sinnsykt deilig å få tilbake spillesugne Austin og Torp!

Jeg har en god følelse for denne - men det blir viktig å score først. Kommer vi under må vi fremover og med vårt treige forsvar blir det lekestue for Tarik og Celso.  Det bør uansett ikke stå på motivasjonen til spillerne - tror de kommer til å jobbe som galleislaver. Ser Fredrikstad er storfavoritter, det bør tale til vår fordel. Hadde likt at de svevde etter seier mot Molde men den fikk vi dog ikke. 
Stein på stein blir Steinar.

Markmus

FFK var dritdårlige i helgen og spilte som et klart nedrykkslag. Borges virker f.eks. helt ute av slag.

Med andre ord hever de seg noe enormt på onsdag og slår oss.
Ka du ve?

SKBrannfan

Quote from: Nixon on September 19, 2011, 13:45:19 PM
Quote from: Gulløl on September 19, 2011, 13:25:18 PMFakta er vel at så vidt jeg vet at før nevnte partoutkort-innhavere får sine billetter skal følgende ha sine billetter:

1.   Alle ansatte i Brann skal ha et antall hver, slik at hver enkelt kan invitere familie og litt venner.

2.   Alle medlemmer i Brann skal ha en billett hver.

3.   Alle sponsorer skal ha billetter. Er litt usikker om de har rett på flere billetter utover antall seter de har i losjene.

4. Alle som var med på båttur med bataljonen til semifinalen mot Viking.

(og muligens flere grupper som jeg har glemt)

Deretter:

5.   Alle VIP-ere, de som har kjøpt sete på Stadion skal ha en billett hver.

6.   Deretter "vanlige" partoutkort-innehavere etter ansenitet.


Bataljonen håper vel også på en del billetter i tillegg til Stavanger-billettene.


Ja, for oss som ikke har bodd i Bergen hele sesongen (men som bataljonsmedlem) og dermed ikke har hatt mulighet for partoutkort, er det i det hele tatt noe håp for billetter ved en evt. cupfinale? Det blir vel da som evt. medlem av Bataljonen, men må innrømme at jeg ikke skjønner så mye av hvordan de kommer til å fordele dette. 

osoerli

Sidan FFK scorar dei fleste mål mot oss på dødball er det tid for Yaw.
Vil ha dette laget:

                Piotr
Birkir   Zsolt  Yaw   Fakiri
        Austin   Torp
                    (Baiter)
Guastavino  Haugen  Bentley
(Mjelde)                   (Larsen)
                 Ojo

På tide Mjelde starter på benken.
Larsen inn for Bentley etter 65 min.
Baiter inn for Torp etter 75 min.
Mjelde inn for Guastavino straks han skyter på alt som rører seg frå 30m+, eller forsøker å dribble 3 eller fleire.  Seinest etter 80 min.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

stig

Quote from: SKBrannfan on September 19, 2011, 22:00:24 PM
Quote from: Nixon on September 19, 2011, 13:45:19 PM
Quote from: Gulløl on September 19, 2011, 13:25:18 PMFakta er vel at så vidt jeg vet at før nevnte partoutkort-innhavere får sine billetter skal følgende ha sine billetter:

1.   Alle ansatte i Brann skal ha et antall hver, slik at hver enkelt kan invitere familie og litt venner.

2.   Alle medlemmer i Brann skal ha en billett hver.

3.   Alle sponsorer skal ha billetter. Er litt usikker om de har rett på flere billetter utover antall seter de har i losjene.

4. Alle som var med på båttur med bataljonen til semifinalen mot Viking.

(og muligens flere grupper som jeg har glemt)

Deretter:

5.   Alle VIP-ere, de som har kjøpt sete på Stadion skal ha en billett hver.

6.   Deretter "vanlige" partoutkort-innehavere etter ansenitet.


Bataljonen håper vel også på en del billetter i tillegg til Stavanger-billettene.


Ja, for oss som ikke har bodd i Bergen hele sesongen (men som bataljonsmedlem) og dermed ikke har hatt mulighet for partoutkort, er det i det hele tatt noe håp for billetter ved en evt. cupfinale? Det blir vel da som evt. medlem av Bataljonen, men må innrømme at jeg ikke skjønner så mye av hvordan de kommer til å fordele dette. 


Vi kommer til å fordele etter ansiennitet.
Nettsideansvarlig

Nixon

Vet dere hvor mange billetter dere får fra Brann?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]


Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dudo

Quote from: osoerli on September 19, 2011, 22:02:42 PM
Sidan FFK scorar dei fleste mål mot oss på dødball er det tid for Yaw.


Yaw er da trass i størrelsen en relativt veik type på dødballer.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Vi har slitt mot FFK hele denne sesongen, så har overhode ikke noen forhåpninger om cupfinale. Det blir i så fall en ren bonus på en sesong over all forventning.

En liten kommentar til Nixons "Ikke giddet å fornye før nå", det har vel ikke vert mulig å fornye før nå. Eller om Brann skal ha oss til å fornye før tiden og slå mynt på cupfinalefeberen. Vet ikke, men fikk ihvertfall brev om fornying av medlemskap med særs kort betalingsfrist...

Nixon

Quote from: Xminator on September 20, 2011, 06:33:20 AMEn liten kommentar til Nixons "Ikke giddet å fornye før nå", det har vel ikke vert mulig å fornye før nå. Eller om Brann skal ha oss til å fornye før tiden og slå mynt på cupfinalefeberen. Vet ikke, men fikk ihvertfall brev om fornying av medlemskap med særs kort betalingsfrist...


Ok, jeg fikk inntrykk av at dette var til medlemmer som ikke hadde betalt ved forrige fornyelsesfrist, men som nå fikk en sjanse til. Dersom det gjelder alle medlemmer stiller det seg litt annerledes.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

eivhelle

Quote from: Nixon on September 20, 2011, 07:06:51 AM
Quote from: Xminator on September 20, 2011, 06:33:20 AMEn liten kommentar til Nixons "Ikke giddet å fornye før nå", det har vel ikke vert mulig å fornye før nå. Eller om Brann skal ha oss til å fornye før tiden og slå mynt på cupfinalefeberen. Vet ikke, men fikk ihvertfall brev om fornying av medlemskap med særs kort betalingsfrist...


Ok, jeg fikk inntrykk av at dette var til medlemmer som ikke hadde betalt ved forrige fornyelsesfrist, men som nå fikk en sjanse til. Dersom det gjelder alle medlemmer stiller det seg litt annerledes.


Problemstillingen er at Brann aldri sendte ut noen faktura for fornying av medlemskapet i vår, men forventet at alle selv aktivt skulle gå inn på brann.no og fornye medlemskapet sitt. Da er det fort gjort å glemme det.

olebrann3

September 20, 2011, 09:26:31 AM #234 Last Edit: September 20, 2011, 09:28:44 AM by olebrann3
Quote from: osoerli on September 19, 2011, 22:02:42 PM
Sidan FFK scorar dei fleste mål mot oss på dødball er det tid for Yaw.
Vil ha dette laget:

                Piotr
Birkir   Zsolt  Yaw   Fakiri
        Austin   Torp
                    (Baiter)
Guastavino  Haugen  Bentley
(Mjelde)                   (Larsen)
                 Ojo

På tide Mjelde starter på benken.
Larsen inn for Bentley etter 65 min.
Baiter inn for Torp etter 75 min.
Mjelde inn for Guastavino straks han skyter på alt som rører seg frå 30m+, eller forsøker å dribble 3 eller fleire.  Seinest etter 80 min.


Umulig å si på forhånd når byttene skal gjøres. Om vi blir rævkjørt de første 20 minuttene bør det komme et bytte allerede da. Vist en er skadet må man bytte før. Vist vi spiller forykende fotball bør vi gjerne vente enda lengre en 65. Vist bentley mot all formodning skulle storspille er det dumt å ta han ut.

Og vist vi ligger under på slutten så er det ingenting å tape. Da fyrer vi inn labbetuss for f.eks torp. Vist ikke grorud starter er han en fin type å ha i feltet på slutten, da må man bytte inn han. Umulig å si nå hvem som skal byttes inn og når i kampen.

stig

Nettsideansvarlig

1908


Gulløl

Hehehe, nå får østfoldingene et innblikk i Bergens indre liv og øksejournalismen mot Brann.
Får håpe de ikke får sjokk ;D. Et av gullkornene:



http://www.f-b.no/sport/ingen-slakter-brann-som-denne-trioen-1.6501985
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Er det noen inngangsbillett til showet i morgen ?
Og er det noen maks antall som kan komme inn ?
Går ut fra at denne bakgården på hotel Fredrikstad får litt problem med å få alle inn vist 1/3 av Brann supporterne stiller på showet, altså ca. 500-600.

Håper de har kjøpt inn et par tankbiler med øl, begynner ølkranene å skumme allerede kvart over fem midt i drikkevisene og de beste Brann sangene blir det meget pinlig for hotelet og Fredrikstad by  ;).
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Utmedsnolken

For å jinxe max, så har jeg allerede kjøpt flybilletter til Oslo.
"og der snubler Sæternes igjen"

osoerli

Quote from: olebrann3 on September 20, 2011, 09:26:31 AM
Quote from: osoerli on September 19, 2011, 22:02:42 PM
Sidan FFK scorar dei fleste mål mot oss på dødball er det tid for Yaw.
Vil ha dette laget:

                 Piotr
Birkir   Zsolt  Yaw   Fakiri
         Austin   Torp
                     (Baiter)
Guastavino  Haugen  Bentley
(Mjelde)                   (Larsen)
                  Ojo

På tide Mjelde starter på benken.
Larsen inn for Bentley etter 65 min.
Baiter inn for Torp etter 75 min.
Mjelde inn for Guastavino straks han skyter på alt som rører seg frå 30m+, eller forsøker å dribble 3 eller fleire.  Seinest etter 80 min.


Umulig å si på forhånd når byttene skal gjøres. Om vi blir rævkjørt de første 20 minuttene bør det komme et bytte allerede da. Vist en er skadet må man bytte før. Vist vi spiller forykende fotball bør vi gjerne vente enda lengre en 65. Vist bentley mot all formodning skulle storspille er det dumt å ta han ut.

Og vist vi ligger under på slutten så er det ingenting å tape. Da fyrer vi inn labbetuss for f.eks torp. Vist ikke grorud starter er han en fin type å ha i feltet på slutten, da må man bytte inn han. Umulig å si nå hvem som skal byttes inn og når i kampen.


Skarsfjord gjer aldri bytter i 1.omgang.  Tidene er bare omtrentlege, det trur eg alle skjønar.  Også at ein sjølsagt kan bli tvungen til å gjera andre bytter ved evt. skader.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

steinbygger

Hva faen. Så akkurat at det spilles to serierunder etter cupfinalen!!!!!!!! Cupfinalen skal være festen som avslutter sesongen hvor man tar ut alt, men så har vi igjen både igjen LSK og AAFK etter finalen.

Er det rart at interessen går ned, er det ikke noe som er hellig lenger. Er vel bare at Rbk har hjemmekamp, først og siste serierunde samt 16 mai som står igjen nå.

Edit, til og med Rbk tradisjonen er slutt i og med at de spilte mot Brann i første runde i år.

Utmedsnolken

Er jo viktig å passe på at norske lag i europacupene får god matching. LSmart tenkt av vår kjære toppfotballsjef.
"og der snubler Sæternes igjen"

Gulløl

September 20, 2011, 12:44:14 PM #243 Last Edit: September 20, 2011, 12:55:04 PM by Gulløl
Ettermiddagsflyet til Rygge i morgen er utsolgt for lavprisbilletter, fremdeles noe fullprisbilletter å få tak i. Det samme gjelder morgenflyet tilbake til Bergen på torsdag.

Men fremdeles litt lavprisbilletter igjen på morgenflyet til Rygge i morgen tidlig. Det gjelder også kveldsflyet tilbake til Bergen torsdag.

På flyene til Gardemoen er det mer å velge i spesielt om en kan reise tidlig på dagen, men de tre ettermiddagsflyene mellom 15 og 17 er det bare svært få plasser igjen på.

Så det er fremdeles mulig å kaste seg på tur. Flybilletter og litt kampbilletter på Brann tribunene er det å finne her på forumet lenger oppe og på finn.no. Ellers er det noen hundre billetter igjen å kjøpe spredt rundt på stadion på billettservice.

Tok på gøy et hotell søk i Fredrikstad fra onsdag til torsdag. Tydelig at det er invasjon av Brann supportere i byen, det nærmeste hotellet med ledige rom er hele 11 km utenfor sentrum. Altså Fredrikstad må førebu seg på invasjon av norges beste fotballsupportere og skikkelig fest i byen  ;D

Ellers bra vær i Fredrikstad i morgen kveld, 13 grader og overskyet. Noe sol skal det bli tidligere på dagen. Ingen nedbør er meldt onsdag.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

FFK med fire obligatoriske kamper på rad uten seier. Tar man i betraktning at cupkampen mot Molde stod uavgjort etter ordinær tid, har de syv strake uten seier. Siste seier (utenom den mot ekstraomganger mot MFK) er..... (trommevirvel).... mot Brann selvsagt!

Brann har åtte obligatoriske kamper på rad uten tap. Siste tap var mot... (trommevirvel)... Fredrikstad selvfølgelig!

Disse tingene skulle tyde på FFK-seier i morgen.

På den annen side: Vi har tapt to ganger mot FFK i år. Tre hvis vi tar med treningskampen i vinter. Det er jo litt rart med tanke på at vi er et mye bedre lag på tabellen. Det skulle i grunn tyde på at det er vår tur nå.

Legg ned hele klubben!

roaldinho

Krøvel eller noen andre: Hva er statistikke til Brann på bortebane i cup-semien? Ja, jeg vet at det var en periode der det spiltes 2 kamper, men se bort i fra det.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Nixon

Quote from: roaldinho on September 20, 2011, 14:03:49 PM
Krøvel eller noen andre: Hva er statistikke til Brann på bortebane i cup-semien? Ja, jeg vet at det var en periode der det spiltes 2 kamper, men se bort i fra det.


http://www.brann.no/forsiden/14-grunner-til-a-tro-pa-cupfinale/

Brann har laget en slags statistikk.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Nixon

http://www.brann.no/nyheter/labukas-rekker-semifinalen/

Labukas er klar til i morgen. Men han bør etter min mening bare brukes i nødsfall, det er viktigere at han fortsatt er skadefri til søndag.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

roaldinho

Quote from: Nixon on September 20, 2011, 14:06:36 PM
Quote from: roaldinho on September 20, 2011, 14:03:49 PM
Krøvel eller noen andre: Hva er statistikke til Brann på bortebane i cup-semien? Ja, jeg vet at det var en periode der det spiltes 2 kamper, men se bort i fra det.


http://www.brann.no/forsiden/14-grunner-til-a-tro-pa-cupfinale/

Brann har laget en slags statistikk.


Takker. Og enig angående Labukas, han bør kun være nødstilfelle.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

stig

Quote from: Gulløl on September 20, 2011, 11:13:42 AM
Er det noen inngangsbillett til showet i morgen ?
Og er det noen maks antall som kan komme inn ?
Går ut fra at denne bakgården på hotel Fredrikstad får litt problem med å få alle inn vist 1/3 av Brann supporterne stiller på showet, altså ca. 500-600.

Håper de har kjøpt inn et par tankbiler med øl, begynner ølkranene å skumme allerede kvart over fem midt i drikkevisene og de beste Brann sangene blir det meget pinlig for hotelet og Fredrikstad by  ;).


Ingen inngangsbillett, men det er en kapasitet på ca 6-700 har vi blitt fortalt, så alle kommer nok ikke inn.

Tar for gitt at de beregner nok tankbiler.
Nettsideansvarlig

Go Up