• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Soma

Started by hjallisen, October 30, 2003, 10:20:26 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

hjallisen

ed beina plantet på bakken

KennethS

åpne telefonene igjen! skal ringe til eg bilr grønn og blå i trynet, det vil si det blir eg uansett når alle pengene mine til mat går til Brann :) anyway ofrere alt for at Soma blir Brann spiller
tå på Brann

Skumling

Ja! Soma er en kjempespiller som vil forsterke ethvert lag i eliteserien. Hadde vært utrolig gøy å få han til Brann. Jeg skal bidra med min skjerv, må bare ut og rane noen gamle damer først.

KennethS

no e det på tide at Brann får fingen ut hvis de vil sikre seg soma! må jo være mulig og skaffe de 2-3 milionene som Bryne forlanger for han.
tå på Brann

Xminator

Nå virker det som om de legger seg etter Kihlberg istedenfor. Tror ikke det er plass til begge de to i stallen. Kihlberg er vel også litt billigere i innkjøp (kan gå fra molde pga lønnskutt), og er vel omtrent like god som Soma, med fordel svensken når det gjelder erfaring.

Branntilegdør

er ikke soma tiltenkt en rolle i forsvaret da?? ved siden av ørnen?

Ã?ge

Hovedsaklig som defansiv midbanespiller, men er interesant fordi han kan spille forsvar også

megleren

Vi slipper kihlberg. Han skrev ny kontrakt med Molde. Heldigvis. Han er en grisespiller. Inn med Soma!
r og blir et sittesvin på Hansa

Branntilegdør

kan ikke ha grisespillere i  Brann :P da blir det ikke noe uefacup pÃ¥ oss

KRISA

men til neste år sikkert jo brann mesterliga/uefa-cup gjennom spill i tippeligaen:D. da trenger vi ikkje komme med via kjøkkenveien.

KennethS

ser dessverre ut som at Brann aldri kommer til og ta kontakt med Soma. De vet at han e til salgs de vet ka Bryne skal ha for han, men ingenting blir gjort. Blir vel tilbake der Brann kjøper ubrukelige finner, estlendere og svensker.
tå på Brann

Thorleif

og briljante nigerianere...... Gi dere nå folkens. Tror det er slutt på bomkjøpene. Det virker som om gjengen i Stadionveien sjekker skikkelig før de gjør noe nå. Håper på noen gullkorn..... :-)

KennethS

Quote from: "Thorleif"og briljante nigerianere...... Gi dere nå folkens. Tror det er slutt på bomkjøpene. Det virker som om gjengen i Stadionveien sjekker skikkelig før de gjør noe nå. Håper på noen gullkorn..... :-)



koffor ta sjangsen på en ny Olifinjana når vi vet at vi får en klasse spiller i Soma? e jo bare til og kjøpe han det, han styrker garantert Brann laget.
tå på Brann

Xminator

Samtidig vil han holde Haugen utenfor laget, så der er konflikten mellom lokalt og stjerner utenfra igjen.

jinxter

Hvorfor begynne å snakke om bomkjøp o.l. når alle spillerene som har vært diskutert på disse sidene har bevist at de klarer seg i skandinaviske ligaer? Tåpelig å blande inn sånt i diskusjonene når det ikke har vært snakk om å hente ukjente spillere i det hele tatt.

Erik


Branntilegdør

ørnen og soma bak = null hull..

Ã?ge

Så no må Brann få ræven i gir!

Erik

Ja jeg er enig, no når han hinter frem her bør Brann få fortgang her, ikke bare sitte og vente på at han forsvinner til en annen klubb!!!

KennethS

pris på under 2 mill , det har da Brann råd til og betale selv. Lurer fælt på kor mange penger Brann samlet inn på det ringe greiene.
tå på Brann

Skaumannen

Quote from: "Xminator"Samtidig vil han holde Haugen utenfor laget, så der er konflikten mellom lokalt og stjerner utenfra igjen.


Soma kan spille midt-stopper, og flyttes fram hvis det kommer eventuelle skader.
Ulfstein kan da komme inn på laget som stopper.

Noen som kan fortelle mere om det ringe-greiene?

Pulekenn

Tror og håper at Brann vil gjøre dette mest mulig diskret slik at prisen blir lavest mulig. Brann har jo allerede signalisert at de er interessert i karen.

Selvom det høres rart ut, bør vi nå stole på at Brann-styret gjør de riktige valgene :)

Ellers var det herlig å se rettferdigheten seire, ved at Spania slo Norge

Jeg er klar for en ny èra!!!!
Den som har begge beina i bakken, står stille

Karsten

Trodde mjelde ville bruke soma som defensiv midtbane(helge's plass) ?

DrMeland

Akkurat hvor Soma spiller er ikke så nøye for han er en KLASSE-spiller. En av de bedre spillerne i hele Eliteserien, ung og bortimot komplett. Definitivt en mann for Brann. Ble kåret til beste spiller (i Rogaland) av Stavanger Aftenblad foran samtlige av Vikings spillere. Ikke uten grunn at Viking er interessert...
rMeland

Xminator

NÃ¥ bruker han Gunnar Martin Kjenner, og GMK trenger penger ser det ut for.

Ragnvald Soma blir solgt til belgia eller østerrike for ingenting så snart Bryne er slått konkurs og Soma er fristilt fra kontrakten. Man skal være rimelig Naiv for å ikke se hvilket spill GMK er i gang med nå.

Hvorfor følger det alltid drit med når GMK er innblandet? Han slår jo seg selv denne gangen, går over liket til en hel fotballklubb for å berike seg selv. Og han kaller seg selv regelekspert.

Du er en jævla vampyr Gunnar Martin Kjenner

Kagain

JA det kan på meg virke som om GMK er litt for glad i penger og ikke så overvettig glad i den norske tippeligaen som sådan. Det er et trist faktum.

bergenpetter

Tenkte jeg skulle informere om at jeg vet fra sikre kilder at Soma dessverre (eller er det det?) ikke kommer til brann. Familien har siste ordet, og de er ikke villig til å flytte på seg i norge. dette har han også informert pol med i dag ettermiddag.

personelig syntes jeg utviklingen er grei, han virker pÃ¥ meg som en person,  like vinglete som PFO, og ville nok aldri spillt med hjerte utenpÃ¥ brann drakten uansett.. brann mÃ¥ være nøye med Ã¥ finne de riktige typene, og soma var nok ikke det.. han har nok ogsÃ¥ ett selvbilde som kan bli litt vanskelig Ã¥ bære noen ganger, er til forveksling likt en annen "slager",  r.nordman

Yngve


bergenpetter


KennethS

Quote from: "bergenpetter"Tenkte jeg skulle informere om at jeg vet fra sikre kilder at Soma dessverre (eller er det det?) ikke kommer til brann. Familien har siste ordet, og de er ikke villig til å flytte på seg i norge. dette har han også informert pol med i dag ettermiddag.

personelig syntes jeg utviklingen er grei, han virker pÃ¥ meg som en person,  like vinglete som PFO, og ville nok aldri spillt med hjerte utenpÃ¥ brann drakten uansett.. brann mÃ¥ være nøye med Ã¥ finne de riktige typene, og soma var nok ikke det.. han har nok ogsÃ¥ ett selvbilde som kan bli litt vanskelig Ã¥ bære noen ganger, er til forveksling likt en annen "slager",  r.nordman



Quote from: "bergenpetter"vent å se..



sikre kilder jaja
tå på Brann

BrannMann

jokomelk og brød og seriegull!!!

Knixen

Blir fett med Soma på laget. Som sagt, no gjelder det å finne en spiss eller to til dette laget.

For øvrig, vi får stenge mobilabonnementet til Kjenner de neste 9 dagene for sikkerhets skyld.

Ã?rnen

Velkommen til Brann og Bergen Soma. Du har i kveld varmet hjerte-roten til mange Brann tilhengere. Olofinjana og Soma sentralt vil være blant landets beste duo sentralt på midten. Nå skal Brann laget drilles inn i god Mjelde ånd til seriestarten. Medalje i 2004.

Xminator

Soma og Olofin sentralt vil ha svakheter. Ingen av de er ballvinnere som Helge Haugen. Det vi derimot vinner er luftstyrke på midten, og noen sinnsykt lange innkast. Vi kommer til å se innkast der midtstopperene blir med opp i angrep.

I tillegg er vi ikke så sårbare om Olofin må stå over kamper (skader/karantener/landslag). Selv om vi mister det offensive spillet til Olofin i de kampene, så beholder vi en som kan vinne i luften.

Utrolig positivt, nå håper jeg bare Brann ikke blir griske og prøver å tyne Bryne, men legger de 2 millionene på bordet og blir ferdig med det.

Og så får vi krysse fingrene og håpe på en ny spiss :) Eller to.

Skaumannen


Ã?rnen


Stoffi

Knarvik.... jaja.... Han er nå ikke i nærheten av Olof og Soma sitt nivå, og heller ikke i nærheten av Helge Haugen.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

XPen

Stoffi:

Knarvik har ikke vert i slag denne sesongen.....men alle kan "våkne" opp igjen. Tror ikke Brann bør kvitte seg med knarvik, jeg tror Knarvik vil komme tilbake til gamle takter!

IKKE optimist, men realist

Sotraanda

Quote from: "Knixen"Blir fett med Soma på laget. .


Eg tipper Soma aldri kommer til Brann eg, for sånn som det ligger ann i dag, så ser det jo veldig dårlig ut.
Bryne krever mer enn Brann vil gi.
Det er jo så klart mulig at Bryne kjører taktikk og prøver å få så mye som mulig for Soma, men herregud, de må jo ha penger så raskt som over hodet mulig.
Nei, viss ikke Soma er Brann spiller før jul tror eg desverre aldri han blir det.....!!! ;(

F**** og asså!!!
ater, heter, hater NFF!

Rick Maverick

D e brann som kjører taktikk tror jeg, det irriterer meg også. Bryne har sagt at prisen er det som er forespeilet i media altså ca 2 mill. Det vet brann sant? men de vet også at soma har blitt enig og da er bryne i en jævelig dårlig forhandlingsposisjon. Jeg er en ekte brann supporter, men jeg synes det er for jævelig det brann nå gjør, vi setter kniven mot strupen på et lag i trøbbel. Dette kunne fort vært brann hadde ikke sandefjords skudd i første runde gått i stanga eller dommern annulert målet som burde vært mål!


Eg e skuffet, jeg trodde ikke vi skulle synke så dypt på denne saken. Soma er nok ikke fornøyd nå.

Gi bryne de sure pengene ikke la grådigheten gjøre at vi mister soma :twisted:
er har dere den!

Stoffi

Er faktisk helt enig. De krever ikke mye penger for Soma i det hele tatt.

Men sÃ¥ er vi  jo i den situasjonen at Brann har lite penger, sÃ¥ det er egentlig ganske vanskelig for oss Ã¥ vite om det er taktikk eller det at de ikke har mer penger i det hele tatt.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

HÃ¥kon

Bryne krever visst nok 1 million kroner mer enn Brann vil betale, hvis det har seg slik at Brann nå har tilbudt 1 million så er det bare teit av Brann, man hvis Bryne plutselig krever 3 er ikke det så kult heller. Det burde da gå an å komme fram til en løsning her. Frykter at Brann har gått litt ned samtidig som Bryne har gått litt opp. Men Soma må til Brann, vi trenger ham og han vil til Brann.

Ikke rot til dette nå!!!!!!!!!!!

Ricky

Det er sikkert ikke verre enn at Brann prøver seg med et bud litt under (1,5 mill?), mens Bryne prøver seg med 2,5 mill sånn helt i starten av forhandlingene. De ender nok opp på ca 2 mill til slutt.

KennethS

koffor kan ikkje bare Chess slenge pengene på bordet??????? de e jo helt vil og skal kjøpe spillere til Brann ellers.
tå på Brann

KennethS

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/article166560.ece

hvis Brann dropper Soma til fordel for han østerrikeren så gidd eg faen meg ikkje gå på stadion igjen før mjelde forsvinner, helt utrolig at de i det hele tatt kan tenke tanken på og ofre soma for en spiller vi bare får på lån en sesong.
tå på Brann

Stoffi

Hvis de tar han østerrikeren i stedet for Soma, ja då har de virkelig gjort det.
Greit nok at Soma forsvinner en eller annen gang, men han kommer i hvertfall til å bli der mer enn en sesong hvis han kommer.


Brann,  SKJERP DOKKAR!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up