• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Til alle Hansa- og sitte-slitere

Started by Stoffi, October 29, 2003, 10:43:41 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Stoffi

Klanen kommer med 1000 mann til Stadion på lørdag og vi trenger alle mann på SS.
Vær så snill, i bare denne ene kampen, kom ned på SS og ignorer drittungene og hjelp oss å knuse Klanen.

Hvis ikke, så frykter jeg at vi blir utsunget på Stadion, det har ikke hendt så lenge jeg har gått på Stadion....
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Bergen Sin Gutt

Nei, vi skal synge de ut fra Hansa.

megleren

Visst dere tror at det kommer tusen fra Vålerengen drømmer dere med åpne øyne. Dette er pr jippo fra vår felles venn i Brann. Markedsanvarlig.Sist han snakket slik var der solgt tretten tusen billetter sa han. Men når de leste opp tilskuer antallet på stadda var der knappe ti tusen. Hause opp stemningen kaller jeg det! Vent å se.
r og blir et sittesvin på Hansa

Gina

Har hørt at klanen stiller minst 3 busser, + 1 fly samt alle de som reiser privat. Jeg har gitt oppe matte, men det høres ut som en del for meg...
ina

C@Bøe_79

Quote from: "Gina"Har hørt at klanen stiller minst 3 busser, + 1 fly samt alle de som reiser privat. Jeg har gitt oppe matte, men det høres ut som en del for meg...



Høres yt som 500stk toppen.... Men det er fri på Søndag,så mange blir de nok uansett...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Bergen Sin Gutt

En fra Klanen fortalte meg nettopp at det er 200 som reiser med de, og at de sannsynligvis blir rundt 300 viffere tilsammen i Bergen.

Ã?ge

Bor jo mye oslo-pakk i Bergen, plus mange som reiser uorganisert, så blir nok endel klans aper.

Bergen Sin Gutt

Quote from: Bor jo mye oslo-pakk i Bergen, plus mange som reiser uorganisert, så blir nok endel klans aper.


Jo, jeg tror også at de blir langt flere enn 300!!

Skumling

Kanskje SS og Hansa kan forsøke noen felles rop? Hadde vært tøft hvis "Vi e Brann, Bergens stolthet" osv hadde runget fra tribune til tribune. Kunne også funket med litt langvarige sanger (hvis vi har noen da).

Men nå må vi ikke ha som mål å synge ut klanen, dere. Vi skal blåse vif-spillerne av banen og ballen i mål for svingende.

Sotraanda

ater, heter, hater NFF!

KennethS

inne på forumet til Vif tror de det kommer rundt 500, men det spiller ingen rolle kor mange som kommer fra Vif, vi bør gi alt fordet, spiller ingen rolle om vi møter Vif eller Moss, men virker jo for mange her inne at det e viktigere og synge mot Vif enn mot Moss.
tå på Brann

Realisten

Kan virke som Klanen skal plasseres i Hansa-svingen i denne kampen...

http://www.klanen.no/forum/index.php?t=msg&goto=17495&#msg_17495

Kan det stemme?

Rudi

Har også hørt rykter om det ja, så da vil i hvert fall de som skal sitte på Hansa og synge dem vekk få et aldri så lite problem. Nei, her bør alle stille på Store Stå, så vi kan vise hele Norge at vi fortsatt vet hvilken klubb vi støtter!

Rudi
Selv om du er en fyrig elsker, så er du ikke automatisk skikket til å være gynekolog!"
Ivar Hoff om at Kjetil Rekdal ønsket å bli Brann-trener i framtiden.

Erik

Klanen har fått billetter på nåverende bortetribune og noen hundre på felt S... Hansa svingen er utsolgt, det var den i går og!!!

Professoren

Quote from: "Erik"Klanen har fått billetter på nåverende bortetribune og noen hundre på felt S... Hansa svingen er utsolgt, det var den i går og!!!


Like greit, hadde klanen fått billetter i Hansa-svingen, kunne det blitt stygge scener.Har forstått det sånn at det er endel casuals der

Erik

Tror ikke det hadde gått ann, pga det er så mangen som ha sesongkort der osv... kan ikke bare hive de vekk heller...

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Professoren"Like greit, hadde klanen fått billetter i Hansa-svingen, kunne det blitt stygge scener.Har forstått det sånn at det er endel casuals der



"Casual(s)" er vel et internasjonalt begrep brukt om folk som går uten supporterutsyr(hvis brukt i fotballsammenheng), og ikke en betegnelse på fotballpøbler/hooligans/bråkmakere/voldsmenn.

"Casual wear/casual dressed" betyr oversatt på korrekt måte at man går hverdagslig kledd, og brukes i mange forskjellige sammenhenger utenom fotball.

JhonnyBeGood

Quote from: "Skumling"Kanskje SS og Hansa kan forsøke noen felles rop? Hadde vært tøft hvis "Vi e Brann, Bergens stolthet" osv hadde runget fra tribune til tribune.

Enig. Kanskje vi kan prøve på lørdag, kom igjen SS inveter Hansa med på leken.
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Erik

Tror det hadde vert mest liv i det om alle kom på SS og sang den der, enn en sterk gruppe synger halve delen, og en mindre gjeng synger den siste delen...

Yngve

pri 1 må uansett vere å få med Hansaen på synginge, gjerne "vi e brann, bergens stolthet" men må og prøva å få med heile stadion på rop. visa oslo folke kvem som er best på stemmning og synging!

Stoffi

Har ikke folk fattet enda at vi ikke greier det sånn som det er nå??????????????????????
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

C@Bøe_79

Det er laget til gjerde der ARG stod tidligere,dette for å få de litt vekk fra SS...
Vif har med sponsorer de sitter på Felt S og ved siden av de står Klanen i Klokkesvingen..
Klanen skal altså ikke stå i sitt vanlige bur:)
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Go Up