• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Maximiliano Bajter

Started by OmOssSjølOgHansaøl, July 18, 2011, 21:24:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

dudo

Bajter er like soleklart nest best på DM som Austin er best. Minst. Blir ikke lei meg om han blir med videre, selv om jeg ikke tror han er den som leder oss til nye høyder.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Han har vært litt ujevn. Uten ujevnheten hadde han vært bra å ha med videre. Så det kan bare være han trenger å bli varmere i trøyen. Synes vi i alle fall bør forlenge låneoppholdet.
Ka du ve?

Huff

Mtp skadene skule han virkelig storspilt for å ha vært med videre, han er i beste fall ''helt grei'' og det holder ikke for en mye skadet spiller.

Lister

Varm i trøyen var han vel før han kom til kalde norge :P

Men ja, å passe inn i spillergruppen kan ta litt tid, men det som nok har vært Bajter sitt problem stort sett hele tiden og er det som gjorde at han slet med å etablere seg på penareol er skader, han har en plagsom lårmuskulatur, er vi og han heldige så holder han seg skadefri og da tror hvertfall jeg at, hvis vi får beholde han, så kan han bli veldig bra på midtbanen. Stor motor og stor aksjonsradius, ikke alltid touchet sitter, men duellstyrken er der.
Guinness - Makes you drunk

Torvanger

Bajter imponerte meg mot RBK, åpenbart har han ikke slått like mye til her inne eller hos journalister. I min bok var han høyt og lavt og bidro til å gjøre midtbanen kompakt. Gode pasninger.

dudo

Til en forandring er jeg helt enig med Torvanger. Bra kamp, og jeg synes han har vist nok til å få kontrakt neste år - dog uten den helt store overgangssummen. Noen som vet hvordan kontrakts-/opsjonssituasjonen hans er?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Huff

For meg avhenger det av hva det medisinske apparatet har å si om skadene samt lønn og overgangssum. I tillegg er Austins fremtid i klubben en relevant variabel ift at jeg i motsetning til Torvanger ikke er imponert over pasningsspillet hans og mener han er for dårlig på dette til å være Austins sidemann. Som Austinbackup er han dog et strålende alternativ, men dette avhenger av pris og lønn, vi kan ikke bruke masse penger på backupspillere.

Xminator

Som nevnt i en annen tråd, han viser helt klart at tippeligatempoet er inne. Fungerer helt greit som makker for Austin, noen Austinerstatter er han ikke.

roaldinho

Quote from: Xminator on November 01, 2011, 16:24:39 PM
Som nevnt i en annen tråd, han viser helt klart at tippeligatempoet er inne. Fungerer helt greit som makker for Austin, noen Austinerstatter er han ikke.


Torp-erstatter. Men enig med Huff angående skadeproblemer, lønn og overgangssum. Er ikke noe særlig å ha en skadeplaget spiller på laget som er mer ute enn på banen.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Churchill

Maxi begynner å bli varm i trøya og han leverer svært bra idag. Han bør signeres permanent og være med i fremtidsplanene på Stadion.
...we shall never surrender.

roaldinho

Baijter viste absolutt at han er en mann for fremtiden. Flere gode taklinger, brudd og til tider god pasningsspill. Klarte også å komme seg ut av trange situasjoner, og hadde også en heading som gikk like over.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

osoerli

Maxi mÃ¥ vera med vidare.  Ingen tvil om det.  Det er vel sagt at Brann har opsjon pÃ¥ kjøp og eventuell kjøpesum allereide er avtalt.  Nokon som kjenner summen?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Lister

Han bør bli mer kontant i korte pasninger, ellers har han stor aksjonsradius, var både høyt og lavt i går. Veldig dyktig til å bryte opp motstandernes spill sentralt.

Har sagt det hele tiden: Får vi kontroll på lårmusklaturen hans så blir han en god signering.
Guinness - Makes you drunk

kabelmann

Jeg tror BT hadde bestemt seg allerede før kampen hvilken børskarakter han skulle få. Man skal være rimelig forutinntatt for å sette han opp som lagets svakeste sammen med Bentley.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Erlend

Agenten hans uttalte vel at Bajter er bedre enn samtlige i dagens Brannstall. Sign him up!

Xminator

Da mener vel agenten han skal ha mer lønn enn samtlige også, og der ligger nok grunnen til at det neppe blir noen permanent overgang til Brann.

dudo

... eller til at agenten sier det. Forhandlinger! Med en såpass skadeutsatt spiller er en prestasjonsbasert lønn selvsagt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

November 21, 2011, 13:26:47 PM #67 Last Edit: November 21, 2011, 13:31:06 PM by Gulløl
Bajter blir bedre og bedre. Men fremdeles en del å gå på etter skaden og tilpasning til norsk fotball. Signerer Brann spilleren og han holder seg skadefri blir han en klassespiller neste år. Samarbeidet mellom han og Austin begynner absolutt å ligne noe og blir nok enda bedre på sikt. Bajter ligner Torp som spiller på mange måter men har en hodestyrke som et par hakk bedre. Selv om han ikke har prøvet seg som kantspiller i Brann har han en styrke der også. Før han ble skadet vekslet han med suksess mellom kant og sentralt i Penarol, så han er nok en god kantspiller også.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dudo

Quote from: kabelmann on November 21, 2011, 08:57:29 AM
Jeg tror BT hadde bestemt seg allerede før kampen hvilken børskarakter han skulle få. Man skal være rimelig forutinntatt for å sette han opp som lagets svakeste sammen med Bentley.


VG gir Bajter en 6er og Bentley 3. Kunne nok godt gitt Bentley 4, men at det var forskjell på dem er ingen tvil om!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

kabelmann

Quote from: dudo on November 21, 2011, 13:33:06 PMVG gir Bajter en 6er og Bentley 3. Kunne nok godt gitt Bentley 4, men at det var forskjell på dem er ingen tvil om!


Ja, VG virker å være langt nærmere sannheten.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Huff

Ingen tvil om at han er en bra spiller som holder nivået, hvorvodt han fremdeles er i tilpasningsmodus og har klassepotensiale på kort sikt er også spennende. Men, sålangt har han vist seg som meget skadeutsatt og han har -slik jeg ser det- også vist at han ikke er riktig makker for Austin. Dermed vil en rekke faktorer avgjre hvorvodt vi henter han permanent.

For det første bør han ikke ha noen topplønn, per nå har han ikke vist seg som noen klassespiller og han er skadeutsatt -under millionen. Punkt to er nært beslektet: Overgangssum. Brann bør ikke betale mye penger for Bajter, skal klubben ha flere millioner bør volde oss unna. For det tredje avhenger en signering av spillere inn og ut. Skulle Rudy mot formodning signere ny kontrakt samtidig som vi henter en Torperstatter. Jeg ser på Bajter som en perfekt backup for Austin, men kan vi ta oss råd til en såpass dyr backup? Jeg vil da heller bruke pengene på posisjoner der vi i langt større grad skriker etter forsterkninger. Eksempelvis venstreback, stopper, kant/spissbackup. Vi har allerede flere som kan bekle en DM-posisjon halvveis tilfredsstillende, de er svakere enn Bajter, men eksempelvis Mjelde holder ikke akkurat 2.divisjons nivå heller. Som en ren DM -ikke så vandrende som Austin ser jeg faktisk for meg en plass til Bajter om Austin selges, skjer dette synes jeg også han bør signeres uansett. Han er ikke noe enormt risikomoment og selv om vi henter en erstatter fra en rimelig bra hylle synes jeg det vil være trygt med en Bajter som backup. Skal vi kun benytte oss av Austin en sesong til tror jeg Bajter kan hentes slik at vi får testet ut om han blir god nok som ren erstatter. Selges både Austin og Gustav seg jeg og for meg en mindre formasjonsendring der Bajter kan få plass som ren DM, litt avhengig av hvilke posisjoner som forsterkes og hvilke spillertyper som kommer inn.

4-3-3

1)-------Bajter--------------------2)-Bajter-Ny DM
-----Haugen-Kvelle----------------------Kvelle

Kant---------------Bentley-------------Haugen
----------Ojo-----------------------.----Ojo-Gustav

I alt 1) Selges både Gustav og Austin. Pengene brukes på en klassemakker til Zsolt, en god venstreback, en Ojobackup og en kant. Alt 2) Gustav beholdes, vi bruker pengene på ny spillende DM og backup til Ojo/rival til Gustav samt en skikkelig wingback, som blir liggende slik Sæv lå i går, og holder bredden, Gustav i en rimelig fri rolle ved siden av Ojo.

Klaus_Brann

Han vokser for hver kamp virker det som ja, og bør absolutt være med videre.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Jepp, Bajiter bør virkelig være med videre. Han har fått tillit og spilt seg bedre og bedre.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Lister

Penarol har nok mer eller mindre avskrevet Bajter så tror ikke problemet vil ligge der, greit nok at stjernet nok tjener greit der nede, men lønningsnivået ellers er relativt lavt så tror nok flere faktorer spiller inn for at både klubb og spiller kan se seg fornøyd med en moderat økonomisk pakke.

Spilleren får et miljøskifte og et bra medisinsk apparat rundt seg, samtidig som han også får muligheten til å vise seg litt frem for utlandet (vi må ikke glemme at norge er et vindu mot verden :P)
Klubben blir kvitt en spiller som var lovende, men som etter flere skader har gått seg en del fast og ikke vært så mye mer enn en utlånsnomade (hvis en regner inkl brann) de siste årene.
Tror ikke han har all verden igjen av kontrakten sin heller, så tviler på at penarol vil kreve så mye for han.

Tipper han går til brann på en rimelig kontrakt med en relativt lav overgangssum for å gjøre en solid innsats i tippeligaen i tre, kanskje fire år før han får hjemlengsel og går for en billig sum eller som bosman til en middelmådighet i segunda.

Helt greit for min del, klarer vi å holde han skadefri kan han bli en bra spiller sentralt.
Guinness - Makes you drunk

krakra

Agenten uttalelse om at Bajter er bedre enn alle på Brann tar jeg med et busslass av salt. Han har gjort det bra så langt, men jeg ser ikke de klare ekstremferdighetene som skal gjøre at han slår til for fult og dominerer når han har vendt seg til nivået. Han har stor løpskraft, men resten av ferdighetsregisteret varierer fra helt greit til bra. Tror han har potensialet til å ligge oppunder nivået til Torp og er relativt sikker på at han aldri vil nå nivået til Austin.

Men likefult en spiller vi helt klart bør ha med videre. Gode allround-ferdigheter. Holder et bra nok nivå på alle områder som er viktige for en DM og har som nevnt en veldig bra løpskapasitet, så han og Austin kan forme et bra team de.

Alzheimer/Silverspurs

Er det berre meg eller virkar ikkje Bajter på grensa til veldig treig? Syns han slit med å henge med når offensive midtbanespelarar setter fart, og markerer sjelden tidsnok.

Lister

Han er ikke treg, men han mangler rykk. En del av det kan nok forklares med skadehistorikken og godt mulig det kommer seg med riktig trening, behandling og restitusjon
Guinness - Makes you drunk

javsnes

Vil også påstå at pasningsspillet hans ikke er helt topp. Har sett ham slå vekk flere baller en de som har nådd en medspiller.

dudo

Det ville mildt sagt vært oppsiktsvekkende.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Giles

Bajter mangler dessverre mye. Viktigst er som nevnt mangel på tempo. Ellers er det på det jevne og det er det mange som er....

Henrik8

Jeg synes Bajter har vist nok gjennom høsten til at han kan være med videre. Han er posisjoneringssterk defensivt, og dekker mange riktige rom. I tillegg er han en relativt god ballvinner.

Det kan godt være at det er ønskelig å hente inn en bedre defensiv midtbanespiller i tillegg for å forsterke startoppstillingen. Bajter har likevel en funksjon i troppen da han er god nok til å være back-up, og vi uansett bør ha tre defensive midtbanespillere.
Kjør over pakket 09`

dudo

Det er selvsagt et spørsmål om pris, men jeg tør minne om at alternativet later til å være Sokolowski.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Lister

Tja, det trenger nødvendigvis ikke være en enten/eller situasjon.
Guinness - Makes you drunk

Jose Arrogantio

Med Bajter og Sokolowski kommer vi vel til å ha to skadeutsatte spillere på defensiv midtbane. Ikke akkurat ideelt. Hvis apparatet vårt fikk reparert dem begge ville det vært knall, men tviler egentlig.

dudo

Quote from: Lister on November 21, 2011, 23:28:37 PM
Tja, det trenger nødvendigvis ikke være en enten/eller situasjon.


Vel, det høres veldig dyrt ut å kombinere disse to samt Austin. Vi trenger en ny First Price-spiller.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Lister

Soko kommer nok vederlagsfritt hvis han kommer og tviler på at han får en spesielt høy lønn. Greit nok at han vil ligge noe over grunnlønnen, men han har vel rundt millen i dag og med den skadehistorikken tror jeg ikke han kan regne med all verden mer enn det. Bajter tror jeg heller ikke kommer til å koste all verden.

Trenger vi en first price er vel bajter det nærmeste vi kommer primer primeo.

Hvis det finnes noe apparat i norge som kan reparere de to så er det vårt, soko var dessuten mer eller mindre skadefri før han kom til viiiging så noe må de gjøre feil der oppe. Bajter har en trøblete muskelatur, men heldigvis har vi en god del ekspertise på akkurat det området.
Guinness - Makes you drunk

krakra

Nå skal vi ikke ta helt av fordi vi har hatt en god sesong i forhold til skader. Skal ikke lenger tilbake enn i fjor for å finne en sesong hvor vi hadde store skadeproblemer og de imponerte ikke akkurat i forhold til Grorud i starten av sesongen.

Eneste forskjellen er Mikkelsen. Det kan være at han utgjør en veldig stor forskjell, men det kan også være at vi har hatt flaks denne sesongen.

dudo

Grorud-skaden kan ikke lastes Brannapparatet. Den var de ikke klar over.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Nei, men han spilte jo en treningskamp i VM som åpenbart kom for tidlig og ble ute resten av oppkjøringen. Den syns jeg Brannapperatet kan lastes for.

Lister

Han sikter vel til en lengre rekonvalesens enn forventet, men det er veldig vanskelig å forutse, spesielt på eldre spillere.

Men Mikkelsen er vel talentutvikler, du tenker nok på Monsen. Tror nok ikke han er hele forskjellen, men en veldig dyktig mann. Austgulen sitter også på en betydelig kompetanse og erfaring. Noe er nok tilfeldig, men heller mer mot at det er en kombinasjon av hell og dyktighet. Eller hell er vel heller ikke riktig ord; vi har unngått å være uheldige er mer riktig å si.
Guinness - Makes you drunk

krakra

Quote from: Lister on November 22, 2011, 00:01:12 AM
Han sikter vel til en lengre rekonvalesens enn forventet, men det er veldig vanskelig å forutse, spesielt på eldre spillere.

Men Mikkelsen er vel talentutvikler, du tenker nok på Monsen. Tror nok ikke han er hele forskjellen, men en veldig dyktig mann. Austgulen sitter også på en betydelig kompetanse og erfaring. Noe er nok tilfeldig, men heller mer mot at det er en kombinasjon av hell og dyktighet. Eller hell er vel heller ikke riktig ord; vi har unngått å være uheldige er mer riktig å si.

dudo

Det var nok helst spilleren selv som ikke var helt ærlig når han ble testet. Tro meg, det medisinske apparatet kan ikke lastes når det gjelder Grorud.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Chrisstah

Quote from: dudo on November 21, 2011, 23:37:31 PM
Quote from: Lister on November 21, 2011, 23:28:37 PM
Tja, det trenger nødvendigvis ikke være en enten/eller situasjon.


Vel, det høres veldig dyrt ut å kombinere disse to samt Austin. Vi trenger en ny First Price-spiller.


Bajter vil nok fungere perfekt som denne "first price" spilleren, alt i alt sÃ¥ virker det faktisk som at han er bedre enn det Torp var. 
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

dudo

Det kan hende, men jeg tror han blir en del dyrere enn Torp.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Quote from: Chrisstah on November 22, 2011, 02:30:10 AM
Quote from: dudo on November 21, 2011, 23:37:31 PM
Quote from: Lister on November 21, 2011, 23:28:37 PM
Tja, det trenger nødvendigvis ikke være en enten/eller situasjon.


Vel, det høres veldig dyrt ut å kombinere disse to samt Austin. Vi trenger en ny First Price-spiller.


Bajter vil nok fungere perfekt som denne "first price" spilleren, alt i alt sÃ¥ virker det faktisk som at han er bedre enn det Torp var. 
Bedre? Han virker vesentlig dårligere teknisk og i pasningsspillet. Noe jeg vil si er det viktigste for Ausin-makkeren. Det var nettopp Torps store ro med ballen som gjorde ham til Austins perfekte makker. Hva er det egentlig Bajter er bedre enn Torp på? Litt raskere og bedre i luften, men utover det er det ikke mye.

osoerli

Quote from: krakra on November 23, 2011, 07:30:00 AM
Quote from: Chrisstah on November 22, 2011, 02:30:10 AM
Quote from: dudo on November 21, 2011, 23:37:31 PM
Quote from: Lister on November 21, 2011, 23:28:37 PM
Tja, det trenger nødvendigvis ikke være en enten/eller situasjon.


Vel, det høres veldig dyrt ut å kombinere disse to samt Austin. Vi trenger en ny First Price-spiller.


Bajter vil nok fungere perfekt som denne "first price" spilleren, alt i alt sÃ¥ virker det faktisk som at han er bedre enn det Torp var. 
Bedre? Han virker vesentlig dårligere teknisk og i pasningsspillet. Noe jeg vil si er det viktigste for Ausin-makkeren. Det var nettopp Torps store ro med ballen som gjorde ham til Austins perfekte makker. Hva er det egentlig Bajter er bedre enn Torp på? Litt raskere og bedre i luften, men utover det er det ikke mye.


-Bajter dekker større rom.
-GÃ¥r tettere i press.
-Flink å komme nødvendige cm foran og skape frispark.
-Gjer ting enklare, sender ein pasning heller enn å gå med ballen.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Huff

Quote from: osoerli on November 23, 2011, 10:32:35 AM

-Bajter dekker større rom.
-GÃ¥r tettere i press.
-Flink å komme nødvendige cm foran og skape frispark.
-Gjer ting enklare, sender ein pasning heller enn å gå med ballen.


Enig i pkt to og tre her, usikker pÃ¥ om han dekker større rom, men problemet er at Bajter verken har Torps blikk eller pasninger. Tror han vil funke utmerket i en dyp rolle med nesten kun defensive oppgaver, sÃ¥ mÃ¥ minst to og helst tre spillere foran være enkelt spillbare rundt ham nÃ¥r det skal gÃ¥r fremover. Problemet er at den andre DMen, Austin, heller ikke er en stor pasningsspiller. Vi mÃ¥ dermed ha en pasningsspiller som kan være med pÃ¥ Ã¥ bygge opp spillet bakfra, Bajter er ikke denne typen, Torp var det. Bajter/Torp hadde funket om Austin ble solgt, Bajter er selvsagt mer begrenset enn Austin, men defensivt er han god og vil trolig bli bedre med en hel sesongoppkjøring bak seg. Bajter/Austin blir for primitivt pasningsmessig. 

krakra

November 23, 2011, 12:36:14 PM #97 Last Edit: November 23, 2011, 12:38:32 PM by krakra
Quote from: osoerli on November 23, 2011, 10:32:35 AM
Quote from: krakra on November 23, 2011, 07:30:00 AM
Quote from: Chrisstah on November 22, 2011, 02:30:10 AM
Quote from: dudo on November 21, 2011, 23:37:31 PM
Quote from: Lister on November 21, 2011, 23:28:37 PM
Tja, det trenger nødvendigvis ikke være en enten/eller situasjon.


Vel, det høres veldig dyrt ut å kombinere disse to samt Austin. Vi trenger en ny First Price-spiller.


Bajter vil nok fungere perfekt som denne "first price" spilleren, alt i alt sÃ¥ virker det faktisk som at han er bedre enn det Torp var.  
Bedre? Han virker vesentlig dårligere teknisk og i pasningsspillet. Noe jeg vil si er det viktigste for Ausin-makkeren. Det var nettopp Torps store ro med ballen som gjorde ham til Austins perfekte makker. Hva er det egentlig Bajter er bedre enn Torp på? Litt raskere og bedre i luften, men utover det er det ikke mye.


-Bajter dekker større rom.
-GÃ¥r tettere i press.
-Flink å komme nødvendige cm foran og skape frispark.
-Gjer ting enklare, sender ein pasning heller enn å gå med ballen.
Alt dette er ting som er mye mindre viktig i den rollen Bajter har soim Austin-makker enn Torps ballferdigheter. Usikker på om jeg er enig i 2 og 4 også. Mulig han gjør ting enklere enn Torp, men han gjør fortsatt flere feil. Torps evne til å holde på ballen og roe ned var jo en viktig styrke.

Syns ikke Bajter på noe tidspunkt har vært oppmot Torps nivå. Torp var en av våre beste spillere. Bajter har vært helt ok. Jeg syns også han kan bli med videre hvis vi ikke finner noe bedre, men det er da ingen grunn til å overdrive. Han har ikke akkurat vært fantastisk.

Huff

Quote from: krakra on November 23, 2011, 12:36:14 PM
Syns ikke Bajter på noe tidspunkt har vært oppmot Torps nivå. Torp var en av våre beste spillere. Bajter har vært helt ok. Jeg syns også han kan bli med videre hvis vi ikke finner noe bedre, men det er da ingen grunn til å overdrive. Han har ikke akkurat vært fantastisk.


Enig og legger igjen til at Torp var en mye riktigere spillertype ved siden av Austin enn Bajter. F

or å oppsummere: Bajter har vært bra, men ikke veldig god (som Torp) og har samtidig vist seg som feil makker for Austin. For min del vil jeg kun ha han med videre om Austin forsvinner.

Henrik8

Vi trenger uansett en back-up på defensiv midtbane. Den rollen fyller Bajter utmerket. Syns derfor gjerne han kan være med som en av tre defensive midtbanespillere.

Dersom pasningsspillet er vesentlig for spilleren som skal være Austins makker må jo Sokolowski være et godt valg. Han har pasningsfoten som sin største force.
Kjør over pakket 09`

Go Up