• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tromsø - Brann 29.05 20:00

Started by TheRock, May 25, 2011, 18:53:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

TheRock

Ser tilnærmet umulig ut... Bunnsolide Tromsø uten tap så langt i sesongen, vi må stille uten Austin og det ser ut som om Torp må stå over også, ettersom han velger sine egne sko..:

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/kan-miste-storkampen-trange-sko-har-gjort-torp-syk-3502758.html

krøvel vellevold

Quote from: TheRock on May 25, 2011, 18:53:27 PM
Ser tilnærmet umulig ut... Bunnsolide Tromsø uten tap så langt i sesongen, vi må stille uten Austin og det ser ut som om Torp må stå over også, ettersom han velger sine egne sko..:

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/kan-miste-storkampen-trange-sko-har-gjort-torp-syk-3502758.html


Nei vi vinner vel ikke der enda et år. Seierskvoten i Nord-Norge er nok brukt opp for de neste 20 årene nå.

Siste 2 på Alfheim: 2-0-0 og 5-0. Siste 3 på Alfheim: 2-1-0 og 5-0. Branns 3 siste i Nord-Norge (TIL + Glimt): 3-0-0 og 7-0.

Legg ned hele klubben!

krakra

Aiai. Mjelde-Zsolt. Det blir treige saker.

Gepard

Denne er det ingen vits å se nei..

Hovedgrunnen til våre suksess er Torp og Austin duoen. Den er vekke.

Så skal man i tillegg splitte opp vår eneste gode stopperpar. Ikke bra.

Dessverre kan fort Juni bli måneden hvor alt gikk skeis og man vinket ettertrykkelig farvel til medaljekamp. tror fort de neste 5 kampene kan ende opp uten seier. Tar muligens poeng hjemme mot Sogndal og aafk. Men borte mot Til, Viking og sarpsborg stinker det tap lang vei uten vårt beste lag på banen.

Zsolt Mjelde er fryktelig lite fotrappe spilllere. Blir sjebnesvangert. Spennende med Haugen i en off midtbane selvfølgelig, men han hadde fortjent å ha Austin og Torp bak seg.

Denne her turneringen Austin nå er med på, hva er det for noe fjas egentlig ?


dudo

Quote from: Gepard on May 25, 2011, 19:42:56 PM
Denne her turneringen Austin nå er med på, hva er det for noe fjas egentlig ?


Nord- og mellom-Amerikas svar på EM. Selvsagt noe man skal takke nei til når man blir spurt. ;)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Utmedsnolken

Quote from: dudo on May 25, 2011, 19:52:32 PM
Quote from: Gepard on May 25, 2011, 19:42:56 PM
Denne her turneringen Austin nå er med på, hva er det for noe fjas egentlig ?


Nord- og mellom-Amerikas svar på EM. Selvsagt noe man skal takke nei til når man blir spurt. ;)


hvorfor kan ikke de arrangere det samtidig som vi har EM? Håpløs kalender
"og der snubler Sæternes igjen"

vebo

Jeg synes ikke denne kampen var helsvart til tross for helsvart resultat. Flere enkeltpillere utmerket seg, og bentley tok store steg slik jeg ser det. For å være helt ærlig så er jeg temlig sikker på at hans største problem er farten. Han har hode, teknikk og to silkeben. Haugen spilte seg heller ikke helt bort, til tross for at han fremdeles tar noen merkelige valg, og sammen med CET så utgjør de en farlig defansiv midtbane selv om de har fantastisk teknikk begge to. Midtstopperene må ta mye av skylden for målene mot.
Tiocfaidh ár lá

ostraume

Enig i at Haugen klarte seg bra. Milevis unna Austin-klasse selvsagt, men noe annet  kan man heller ikke forvente.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

Quote from: vebo on June 01, 2011, 08:03:00 AM
Jeg synes ikke denne kampen var helsvart til tross for helsvart resultat. Flere enkeltpillere utmerket seg, og bentley tok store steg slik jeg ser det. For å være helt ærlig så er jeg temlig sikker på at hans største problem er farten. Han har hode, teknikk og to silkeben. Haugen spilte seg heller ikke helt bort, til tross for at han fremdeles tar noen merkelige valg, og sammen med CET så utgjør de en farlig defansiv midtbane selv om de har fantastisk teknikk begge to. Midtstopperene må ta mye av skylden for målene mot.
Bentley er jo egentlig rask, men han har en merkelig måte å utfordre på. Litt sånn krabbeaktig. Da går det sakte.

vebo

Quote from: krakra on June 01, 2011, 10:12:59 AM
Quote from: vebo on June 01, 2011, 08:03:00 AM
Jeg synes ikke denne kampen var helsvart til tross for helsvart resultat. Flere enkeltpillere utmerket seg, og bentley tok store steg slik jeg ser det. For å være helt ærlig så er jeg temlig sikker på at hans største problem er farten. Han har hode, teknikk og to silkeben. Haugen spilte seg heller ikke helt bort, til tross for at han fremdeles tar noen merkelige valg, og sammen med CET så utgjør de en farlig defansiv midtbane selv om de har fantastisk teknikk begge to. Midtstopperene må ta mye av skylden for målene mot.
Bentley er jo egentlig rask, men han har en merkelig måte å utfordre på. Litt sånn krabbeaktig. Da går det sakte.


Han blir stadig fraløpt av forsvarsspillere på jakt etter ball i bakgrunn...
Tiocfaidh ár lá

Go Up