• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Cup-kamptråd: Fana - Brann 11.05

Started by abe78, May 10, 2011, 13:07:15 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

StuckedPaaOstlandet

JAAAAAAA!! Men blir vel ekstraomganger, men de burde gå greit, brann har vel ikke brukt opp alle kreftene enda!

Nightfox


Spelaren

AAAARGH FLAKS! For deretter å sjå Bentley drite seg ut.
GÃ¥ av.

SK

Bentley bør byttes ut selv om vi ikke har flere å sette inn

kabelmann

Opdal viser sin enorme rekkevidde og Bentely sitt fantastiske skuddbein. Vi har et superlag på gang.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

falchen

Bentley kan pongtere men driter seg ut igjen

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

SK


kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Spelaren

JAJAJAJAAAAAAAAAA BENTLEY??? ELLER???
GÃ¥ av.


skuteviken

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Klaus_Brann

HAHAHAH! JAAAAAA! Vi er videre og VIF ute! Hadde jeg aldri trodd.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nightfox

Vi dreit oss faktisk ikke ut, men det gjorde vif.. hehe..

Tom C

Det var jo fantastisk ironi. Bentley, dagens dårligste, blir dagens mann. :D Herlig!
Aldri mer Obos....

dudo

Gidd gjøre det spennende? Takker Bentley for den returen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

StuckedPaaOstlandet

hahahahaha, blir for dumt, jaja sikkert greit at bentley får en scoring!

Erlend

Hva i helvete skjedde der?? Bentley reddet oss!

dons599

FYYYY FAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNN

falchen

Endelig!

Men elendig av Brann. Slike kamper er ikke hjertevenlige

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Romarius


dudo

Dyngeland altså, for en type! Digger han.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Fez

Dårlig av Ojo der, eller jævli bra av Dyngeland?

apop


Joggi Bogga

Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Nightfox

Hadde ojo scoret der har jeg aldri sett en kamp som lyger mer på resultatet, på samme måte som den ikke gjør det.. Opdal har knapt hatt noe å gjøre i andre omgang, vi har stanget og stanget, Fana ser ut til å dra det i land og har også et tverliggerskudd etter 2-2 hvor de kan stjele seieren, og vi vant "nesten" 4-2

Erlend

Vi scorte 3 og VIF er ute. DEILIGE sluttminutter!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Huff

Pinlig, men, men. VIF er altids ute, det er ikke vi.

Nightfox

Hvis noen ønsker å se kampen baklengs, kan de gå inn på nrk.no nå.

StuckedPaaOstlandet

produksjonen når nye høyder nå!

ajjah

Da skjermen gikk i svart hos nrk gikk jeg over til Ã¥ se kjelsÃ¥s - vif!!  Da ble humøret bedre, de tapte for et lag med Tufte sangen som klubb-sang. Og nÃ¥ har brann snudd! SÃ¥ brÃ¥tt kan en ødelagt kveld snu! :)

Nightfox

Der reduserte brann til 2-1 ved Erik Mjelde.... Etter kampslutt..

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Speedy

sÃ¥ umÃ¥telig unødvendig Ã¥ vente til 80. minutt før man begynner Ã¥ spille fotball..  


kameramannen holder på å spole tilbake og vise oss høydepunktene nå
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

aso008

Kan bli spennende 16.mai, ikke akkurat overbevisende av Start heller mot Vennesla 4-3.

Yngve


Erlend

Vi har vært vitne til mirakler i dag!

Vi snudde en kamp
Sævarsson hadde et nydelig innlegg
Bentley scorte

Gulløl

Håper at dagens dårlige prestasjon gjør at de skjerper seg maksimalt til Start kampen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

vebo

Fantastisk kameramann!! Han laget repriser jo :)
Tiocfaidh ár lá

SK

Fortjent seier, men måten det skjer på er håpløs. Hvorfor begynner vi ikke å spille fotball før i 2.omgang?
Skarsfjord må ta kritikk for det som skjer i første, taktikken hans var helt feil. Langballer opp mot spissene skal ikke være nødvendig mot slike dårlige lag som dette, og det funket jo ikke i det hele tatt. Trade-offen med å redusere til 3 mann bak, mot å få Yaw inn på topp, mislyktes så det holdt. Yaw skal kun inn på spissplass hvis vi trenger en target-man der. Og det trenger vi ikke når vi allerede har Ojo.

Nixon

Quote from: Gulløl on May 11, 2011, 19:00:11 PM
Håper at dagens dårlige prestasjon gjør at de skjerper seg maksimalt til Start kampen.


Det funket bra sist de dummet seg ut mot et lokalt lag...

Ellers er det vel greit å si minst mulig om denne nesten-skandale-kampen. Annet enn at det i alle fall ikke er kjedelig å være Brannsupporter!:)
Rød makt på Hansa

Gulløl

Quote from: vebo on May 11, 2011, 19:03:01 PM
Fantastisk kameramann!! Han laget repriser jo :)


Dette var en kameramann som overførte slik de gjorde pÃ¥ tidlig 60 tall  ;D
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Romarius

Vel vel. Hva fikk man så ut av dette da? Av spillere man var spesielt interessert i å følge med på, var i hvert fall Bentley legendarisk slapp og dårlig, både taktisk og ellers. Eneste gangen han faktisk gjorde en god jobb var da han scorte - da nærmest spurtet han faktisk, mens de andre stod og så på.
Opdal var ikke veldig betryggende på det lille han fikk å gjøre, og kunne godt ha sluppet inn nr 3 på slutten, uten å en gang være i nærheten av skuddet.
Grorud fikk jeg ikke så mye inntrykk av, men Fana slapp i overkant enkelt til de gangene de få gangene kom på besøk.
Kalve så jeg ikke mye til.
Ellers ikke imponert av Ojo og Guastavino denne kampen. Mye ego, slurv og dårlige taktiske valg.

Men men, vi henger med fortsatt. Tar gjerne en tur til Ullevål igjen

Tom C

Synes ikke man kan legge all skyld p åtaktikken til Skars heller. For jeg har sjelden sett så mange dårlige involveringer som Bentley hadde i denne kampen, og Ojo hadde ikke mange silkemyke ballmottak for å si det sånn. Så vil vel si at spillerne må ta sin del av skylden for at det ble såpass spennende.

For man kan vel ikke skylde på banen, selv om det er den mest humpete krøllgressbanen jeg har sett..?
Aldri mer Obos....

Klaus_Brann

Quote from: aso008 on May 11, 2011, 18:58:09 PM
Kan bli spennende 16.mai, ikke akkurat overbevisende av Start heller mot Vennesla 4-3.


Det var få TL-lag som var gode i dag:

Bærum- S08 2-3
H-L- Stabæk 1-2
Kjelsås-VIF 2-1
Vindbjart-Start 3-4
Birkebeineren-Godset 1-2

Det resterende lagene vant heller ikke stort, med unntak av bartene som vant 0-5.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

SK

Quote from: Tom C on May 11, 2011, 19:06:51 PM
Synes ikke man kan legge all skyld p åtaktikken til Skars heller. For jeg har sjelden sett så mange dårlige involveringer som Bentley hadde i denne kampen, og Ojo hadde ikke mange silkemyke ballmottak for å si det sånn. Så vil vel si at spillerne må ta sin del av skylden for at det ble såpass spennende.

For man kan vel ikke skylde på banen, selv om det er den mest humpete krøllgressbanen jeg har sett..?


Spillerne skal selvsagt ha mest kritikk, men jeg tror rett og slett ikke at vi hadde sluppet inn to mål hvis vi hadde hatt fire mann i forsvar. Det tok seg ikke opp før vi begynte å spille mer langs bakken i 2.omgang.

Go Up