• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kamptråd: VIF-Brann 07.05

Started by krakra, May 04, 2011, 12:49:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

vekkreist


roaldinho

Virker jo som at alle keepere som spiller for Brann har såpe på hanskene. Om Hirschfield hadde spilt for Brann istedenfor Engen så hadde sikkert samme skjedd.
Jeg håper virkelig ikke dette blir avgjørende.



Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Fellah hiver seg jo i benet te Mjelde.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


Kai-Olai

Er det bare meg, eller er TV2 Sumo gjennomført drit? Første, og siste, gang jeg bruker den galskapen!

vekkreist

funker bra hos meg. Ikke HD sending idag, men :P

Markmus

Korrekt nok gult til Mjelde for klikkingen. Kan fint vise at barnet filmer uten å klikke slik. Ellers fantastisk feilpasning av Mjelde. Håper han byttes til pause.
Ka du ve?

Markmus

Quote from: Kai-Olai on May 07, 2011, 15:34:31 PM
Er det bare meg, eller er TV2 Sumo gjennomført drit? Første, og siste, gang jeg bruker den galskapen!


Har jævlig god kvalitet i dag, jeg. Overfører fra laptop til TV-en.
Ka du ve?

roaldinho

FAEN! De forrige cornerne har jo vært bra, hvorfor ikke legge inn igjen? Tullete av Holmvik.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krakra

Både Opdal og Piotr sliter med at de er usikre i situasjoner hvor de skal være trygge. Enten må vi ha veldig uflaks, eller så må det gjøres noe feil med keepertreningen til Brann.

Kent

andre som synest det er hårreisende kommentatorer på tv2 sport?  forferdelig tydelig at de er engen fans

Gulløl

Quote from: Kent on May 07, 2011, 15:48:09 PM
andre som synest det er hårreisende kommentatorer på tv2 sport?  forferdelig tydelig at de er engen fans


Jeg har avbestilt TV2 sport, bruker Altibox sin tjeneste istedenfor. Minst like god. Og kommentatorene er vanligvis bedre en tv2 sport sine. Altibox har blant annet en enkel og brukervennlig reprisefunksjon som er grei(har alt sett Ojo målet 5 ganger 8)) . Og andre kjekke finesser.Kan også se alle tippeligakampene i reprise et par sesonger tilbake og frem til i dag. Må være Lysekunde for å bruke Altibox.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on May 07, 2011, 15:38:14 PM
Korrekt nok gult til Mjelde for klikkingen. Kan fint vise at barnet filmer uten å klikke slik. Ellers fantastisk feilpasning av Mjelde. Håper han byttes til pause.


Enig i den, men synes Mjelde har vært bra. Haugen kan komme innpå siste 20-30.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Det gjør ingenting at vi blir spilt lave når vi forsvarer oss så bra, ikke lar de bli rettvendte og er veldig kompakte.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vekkreist

Piotr med en horribel igangsetting som nesten ender opp i mål! skjerpings!

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

vekkreist

IGJEN Piotr!!! på blåbar tur! bommer helt på ballen i feltet!!

Klaus_Brann

Ut med Piotr! Hva i alle dager driver han med?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

FAEN! Der skal det være 2-0! Glimrende spilt og herlig pasning av Ojo. Bare å få ballen mellom stengene. Sævarsson skulle doblet antall mål denne sesongen.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

vekkreist

hva i svarte!??? Sævarson bommer på nesten åpent mål!

Kent

Piotr har vært på smuglerspriten før kamp eller?

krakra

uff, som å se en høyere Opdal utpå der. Ikke bra. Forventet at Piotr skulle være tryggere.

Nightfox

Vålerenga klarer ikke score selv om vi spiller med åpent mål. Flaut.

roaldinho

Er ingen garanti for at Piotr står neste seriekamp. Opdal skal uansett stå cup-kampen, det er bestemt på forhånd. Men neste seriekamp er mer og mer åpent nå. Trodde selv vi var kvitt keeperproblemet da Piotr signerte, men neida.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Quote from: roaldinho on May 07, 2011, 16:06:44 PM
FAEN! Der skal det være 2-0! Glimrende spilt og herlig pasning av Ojo. Bare å få ballen mellom stengene. Sævarsson skulle doblet antall mål denne sesongen.


Helt utrolig. Godt løp dog. Var det ikke Bentley?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vekkreist

jo. men synd at det var Sæv som var fremme ::/ skulle og burde stått 2-0 !!

Klaus_Brann

Sæv kan ikke jogge hjem slik at vi kommer i undertall der.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Quote from: Klaus_Brann on May 07, 2011, 16:11:00 PM
Quote from: roaldinho on May 07, 2011, 16:06:44 PM
FAEN! Der skal det være 2-0! Glimrende spilt og herlig pasning av Ojo. Bare å få ballen mellom stengene. Sævarsson skulle doblet antall mål denne sesongen.


Helt utrolig. Godt løp dog. Var det ikke Bentley?


Du har helt sikkert rett, var fremdeles frustrert over at Sævarsson bommet. Tenkte Ojo siden han er spissen.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

roaldinho

Faens Mjelde!!! Få han ut nå, han er jo helt ferdig. Treg i bevegelsene og kan ikke kontre. Så får han ikke ballen videre fordi han er så treg.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Kent

imponerende dømming.............................................

Klaus_Brann

NÅ kan Mjelde byttea ut. Vi må utnytte tre mot to.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vekkreist

ja ut med Mjelde nå. inn med Haugen. Burde ha fått ballen gjennom til Ojo eller Bently. Hadde fått en stor sjanse der!

vekkreist

mm.. enten så må vi score et mål snart, eller er jeg redd Vålerenga scorer.. dårlig magefølelse over resten av kampen nå.....

Kent

lurer på hva edvartsen har på tippekupongen sin!!

krakra

Få innpå Haugen da. Mjelde er tom

vekkreist

igjen er ikke Mjelde rask nok på pasningen fra Holmvik! ... BYTTE

Markmus

Mjelde når ikke en lett ball og kommentator sier "Mjelde har fortsatt fart i beina". Joda.
Ka du ve?

vekkreist

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

roaldinho

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OJO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Røde Jarl


vekkreist

Nå runger "HEEIA BRAN!!" over hele Ullevål!! deilig!!!!

Gulløl

Sinnsyk prestasjon. For en spiller  :) :)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Er han legende nå?? For en spiller!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Opdal kan stå fremover. Lenge sia jeg har sett så mye feil i buret.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vekkreist

ja er veldig skuffet over Piotr idag. Trodde aldri i verden han skulle spille så dårlig :(

krakra

Slik det ser ut nå har vi to keepere som konkurrerer om å spille minst dårlig. Utrolig skuffende av Piotr i dag.

Bentley skuffet også igjen, selv om han var bedre enn tidligere. Veldig omstendelig.

krakra

Synd at Austin er så ekstremt viktig. Tror han kunne trengt en pause nå. Får seg harde trøkker i ankelen i hver eneste kamp.

vekkreist


krakra

Hvem var det Gustav prøvde å sentre til?

vekkreist

prøvde å score tror jeg. enten det eller så han ikke Mjelde rett og slett. Gyllen mulighet til 3-0

Go Up