• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Supportermøte 28. april

Started by dudo, April 19, 2011, 12:14:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

dudo

http://www.brann.no/nyheter/nytt-supportermote-28-april/

"Møtet holdes i Frydenbø Corner og starter klokken 19.00.

Denne gang ønsker Brann å informere om strategiprosessen som er startet i klubben. Hva går den ut på og hvem er involvert i den?

Så er det naturlig å gi en sportslig status etter seks serieomganger, og som vanlig fortelle publikum hvordan den økonomiske situasjonen er akkurat nå.

- Og ikke minst ønsker vi tilbakemeldinger og synspunkter fra supporterne. Dette er stedet for dem som har noe på hjertet, sier daglig leder Roald Bruun-Hanssen. Han kommer på møtet sammen med hovedtrener Rune Skarsfjord og trolig en eller to A-lagsspillere.

Det ventes at supportermøtet avsluttes cirka 20.30.

Alle er hjertelig velkommen!"
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Et supportermøte hvor Brann er inne i en positiv periode. Hvor lenge er det siden sist?
Ka du ve?

dudo

Fortsatt tid til å tape to kamper og ha en semi-krise! ;)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on April 19, 2011, 12:28:36 PM
Et supportermøte hvor Brann er inne i en positiv periode. Hvor lenge er det siden sist?


Det er vel en stund siden, hehe. Men uansett om det går bra eller dårlig håper og tror jeg de ser nytten av å fortsette med disse supportermøtene et par ganger i året. Det er en fin mulighet til å snakke direkte med de som styrer klubben vår, og en fin kanal.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

osoerli

Om nokon skal på møtet, spør om utlånavtalen med Jaiteh.  Har Randers opsjon på kjøp?  Kva då med uttalelsen til Skarsfjord: – Vi skal følge ham opp mens han er i Danmark. Tar han nye steg der, så er det også bra for Brann.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Noen interessante ting jeg håper tas opp:
- Har Brann tenkt å forsterkere i sommer? Har de isåfall begynt å kartlegge eventuelle forsterkning?
- Kommer Hanstveit hjem?
- Planlegger man å forsterke det sportslige apperatet i løpet av den nærmeste fremtiden?
- Hva er tanken bak Nicolaz? Er Brann trygge på at avtalen kan gjøres permanent hvis det er ønskelig?

Jose Arrogantio

Quote from: krakra on April 19, 2011, 19:54:05 PM
- Hva er tanken bak Nicolaz? Er Brann trygge på at avtalen kan gjøres permanent hvis det er ønskelig?


Kan legge til Juninho her, og om de har noen til å komme for de i sommer om de ikke tar steget. En enda tynnere tropp etter at de drar hjem er ikke gunstig...

Jeg lurer også på om de hva som skjer om bud på nøkkelspillere som f. eks. Austin kommer i sommer, om de er forberedt i forhold til eventuelle erstattere osv.

krakra

Mener at de skaffet opsjon på Juninho da lånet ble forlenget. Vi har jo ikke opsjon på Nico, så det er usikkert om vi i det hele tatt får kjøpt ham hvis vi ønsker det.

osoerli

Vil tru det blir spørsmål om plenen.
I tillegg til RBH, Scarsfjord og Mjelde gjer kanskje Brann lurt i å stilla med banemesteren.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Det bør de nok, og det kommer også til å bli stilt spørsmål av undertegnede av hvor innsatsen og agressiviteten fra de to første kampene ble av.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Quote from: Markmus on April 19, 2011, 12:28:36 PM
Et supportermøte hvor Brann er inne i en positiv periode. Hvor lenge er det siden sist?


Quote from: dudo on April 19, 2011, 12:42:40 PM
Fortsatt tid til å tape to kamper og ha en semi-krise! ;)


Men for svarte då. Dere to, altså.
Gå av.

HenningSB


Utmedsnolken

er det ikke dette sandete underlaget som har skylden i at røttene ikke fester seg? Husker galiatmyra på vgd mente det var helt feil å bruke så mye sand og så lite jord som underlagt og kanskje han hadde rett (for en gangs skyld)
"og der snubler Sæternes igjen"

Huff

Regner med noen tar opp dette med gresset ja, er selv utenbys på seminar på torsdag men regner med den skandale matten blir tema.

Gulløl

April 26, 2011, 18:46:58 PM #14 Last Edit: April 26, 2011, 18:50:15 PM by Gulløl
2 % jord og 98 % sand. Fungerer sikkert greit som et underlag for ferdiggress som en ruller ut. Problemet er at mye av det ferdiggresset som ble rullet ut på stadion er ødelagt. Nå satser de å så frø som en "håper ved hjelp av Gud" skal bli til gress som fester seg i sanden. En bortimot umulig oppgave. De fleste forstår vel at et gress-strå som gror opp fra sand på en fotballbane sannsynligvis vil bli sparket opp jevnlig og flyte på seg og har få sjanser til å få feste. Banen vil nok bli litt bedre utover sommeren men langt fra optimal noen gang denne sesongen. Banen vil med stor sannsynlighet også være en løs og elendig bane også neste vår. Det eneste fornuftige er å bestille nytt ferdiggress med rett kvalitet og få det rullet ut i sommerpausen. Håper på en god dialog rundt temaet på supportermøtet.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

osoerli

April 28, 2011, 13:29:39 PM #15 Last Edit: April 28, 2011, 13:32:06 PM by osoerli
Skal nokon på supportermøte i kveld?  Eg skal ikkje, men kunne tenka meg å få svar på:

-Kva er langsiktig plan for plenen?  Har banemesteren tru på at noverande banedekke noko tid blir optimalt, eller må plenen før eller seinare byttast ut?

-Blir taktikken i komande kampar den same som mot Molde, altså lavt press og gi motstandaren 5m til eigen 16m?  Eller kan det vera ein ide å bruka same taktikk som mot rbk og lsk, altså høgt, tett og aggresivt press maks 0.5m?

-Er det planlagt utviding av stallen ved neste vindu?  Har ein reserveplanar dersom nøkkelspelarar som f.eks. Austin blir selt i neste vindu?

-Har Randers opsjon på Jaiteh?  Har Brann opsjon på Nico og Juninho?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Seeteufel

Jeg skal på møtet ikveld og har notert meg endel spørsmål, deriblant her fra forumet, som kan være interessant å ta opp.

Noe har allerede blitt tatt opp med Brann på forhånd.

Mvh
Roger
Le jeu avant tout

Klaus_Brann

Det blir vel også livedekning som vanlig på Brann.no?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Er vel pressen som har tatt seg av det?

Klaus_Brann

Gorm dekket vel det for Brann.no sist mener jeg å huske.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Jeg har ikke funnet noen som følger det live. Anyone?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Nei, ikke jeg heller, vi får håpe på fyldig referat fra Osdal.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Det har vel neppe skjedd noe oppsiktsvekkende, ihverfall utfra aktiviteten på nett og i denne tråden. Spent på hvordan økonomien ligger an.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Joggi Bogga

Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Markmus

Quote from: dudo on April 28, 2011, 19:55:14 PM
Et lite referat: http://www.brann.no/nyheter/dette-skjedde-pa-supportermotet/

Vi styrer mot nullresultat etter skatt.


Hvis vi holder snittet over 12 000 skal vi da gå med pluss med mindre de har blingset på et eller annet. Så hva har de blingset på?
Ka du ve?

Klaus_Brann

Merkelig at Skarsfjord, med mindre det mangler et sitat, mener at vi var gode i 1. omgang mot Haugesund.
Som nevnt i referatet fortjener også Skarsfjord kred for gesten under Nystemten, det virker som han forstår hvor viktig Nystemten og tradisjoner er i Bergen og Brann.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on April 28, 2011, 21:20:09 PM
Quote from: dudo on April 28, 2011, 19:55:14 PM
Et lite referat: http://www.brann.no/nyheter/dette-skjedde-pa-supportermotet/

Vi styrer mot nullresultat etter skatt.


Hvis vi holder snittet over 12 000 skal vi da gå med pluss med mindre de har blingset på et eller annet. Så hva har de blingset på?


Det kan jo være så enkelt som at de nå heller vil gå ut med at de styrer mot et nullresultat, i stedet for å glede seg på forhånd og måtte ta kritikk for å ikke ha oppnådd målene hvis så skulle skje.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Seeteufel

Le jeu avant tout

steinbygger

Er det rart at folk som er kritisk holder seg vekke, er jo ikke lenge siden de gikk ut og kritiserte ukulturen på tribunen. Jeg er en av de som ønsker/ønsket RBH langt vekk fra klubben, men når styreleder går ut og kaller meg for ukulturen på tribunen ser jeg ikke akkurat på dette som en invitasjon fra klubben til dialog eller å åpne opp for kritiske røster.

krakra

Skulle gjerne vært der, men forutenom å spørre Skarsfjord om han er fornøyd med hvordan vi angriper mot etablerte forsvar og hvorvidt han egentlig har tenkt å satse på talentene eller ikke denne sesongen så kommer jeg ikke på så mange kritiske spørsmål. Syns Brann har gjort en god jobb etter sesongavslutningen i fjor. Gresset er jo en katastrofe, men det ble naturligvis tatt opp uansett.

dudo

Quote from: krakra on April 28, 2011, 22:19:16 PM
Skulle gjerne vært der, men forutenom å spørre Skarsfjord om han er fornøyd med hvordan vi angriper mot etablerte forsvar


Han viste til VGs sjansestatistikk, og hadde nok nedsablet spørsmålet med den om det spørsmålet hadde kommet.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

abe78

Litt flaut om det kun var 30 stykker der, men jeg var en av de som manglet. Skal ta turen neste gang. Synes det er veldig positivt at Brann gjør dette.
.og husk!

krakra

Quote from: dudo on April 28, 2011, 23:35:59 PM
Quote from: krakra on April 28, 2011, 22:19:16 PM
Skulle gjerne vært der, men forutenom å spørre Skarsfjord om han er fornøyd med hvordan vi angriper mot etablerte forsvar


Han viste til VGs sjansestatistikk, og hadde nok nedsablet spørsmålet med den om det spørsmålet hadde kommet.
Hehe. Ja, han har alltid et svar. Det stemmer jo forsåvidt at vi scoret høyt på sjansestatistikken mot både FFK og Molde, men det var virkelig ikke mange gangene jeg satt og tenkte "Faen, der burde vi scoret". Mjeldes sjanse mot FFK og Ojos(2) mot Molde er de jeg kommer på.

Klaus_Brann

Det var ikke mange fler enn 30 sist heller, men det er et godt tiltak og det er godt de ser verdien av det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

1908

Aldri mer enn rundt 30 på sånne møter....

Joggi Bogga

Er det bare meg eller har de brukt torsdag kveld veldig mange ganger på rad nå? Begynner å bli rimelig trøtt av det da det er den eneste kvelden i uken jeg nærmest garantert ikke kan stille.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Go Up