• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kamptråd LSK - Brann (Mandag 04.04 19:00)

Started by abe78, March 25, 2011, 09:29:44 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Henki

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on April 04, 2011, 21:18:00 PM
Den eneste jeg var skuffet over i dag, var egentlig Haugen. Hvis halvparten ... nei, tiendeparten av alt skrytet til krakra hadde hatt hold i virkeligheten, ville Haugen ha vært bankers på laget. Mjelde gjør en ok jobb, ingen fantastisk jobb, men jeg vil utvilsomt heller ha ham i startoppstillingen enn Haugen. Makan til hype ...

Sorry, måtte bare få det ut. Og ja, jippi, knallkamp. :)





Haugen viser veldig lovende takter synes jeg og jeg håper og tror det ikke er lenge til at han treffer med langskuddene sine.

I tillegg til å være skuddfarlig synes jeg også han opptrer med en imponerende ro med ballen i beina, han virker å ta nivået greit og han jobber steinhardt i likhet med resten av laget. Jeg er imponert av Haugen og veldig positivt overrasket også i forhold til ham.
Ballen skal fremover!

dudo

Der er jeg litt uenig. Det eneste ankepunktet jeg har mot Haugen så langt er innsatsen. Hadde virkelig trodd han skulle ha høyere frekvens i gjenvinningsfasen, men han blir ofte stående og se på. Men jeg har stor tro på at det kommer seg etterhvert.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Quote from: krøvel vellevold on April 05, 2011, 13:40:48 PM
Quote from: Gulløl on April 05, 2011, 13:37:05 PM- Han Osdal i Brann bloggen surret veldig i "gaiten" og fikk så vidt være med flyet. Var vel tastaturet som gikk i knollen på han  ;)



Ja jeg så det. Han dro frem feil flybillett. Sånt er alltid suspekt, og jeg fatter ikke at han ikke ble tauet inn av sikkerhetsgrunner.


Hvorfor hadde han flere flybilletter?
Ka du ve?

Utmedsnolken

Quote from: Markmus on April 05, 2011, 14:41:33 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 05, 2011, 13:40:48 PM
Quote from: Gulløl on April 05, 2011, 13:37:05 PM- Han Osdal i Brann bloggen surret veldig i "gaiten" og fikk så vidt være med flyet. Var vel tastaturet som gikk i knollen på han  ;)




Ja jeg så det. Han dro frem feil flybillett. Sånt er alltid suspekt, og jeg fatter ikke at han ikke ble tauet inn av sikkerhetsgrunner.


Hvorfor hadde han flere flybilletter?


Har hørt at han passet på Krøvel sin billett også.
"og der snubler Sæternes igjen"

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on April 05, 2011, 14:41:33 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 05, 2011, 13:40:48 PM
Quote from: Gulløl on April 05, 2011, 13:37:05 PM- Han Osdal i Brann bloggen surret veldig i "gaiten" og fikk så vidt være med flyet. Var vel tastaturet som gikk i knollen på han  ;)



Ja jeg så det. Han dro frem feil flybillett. Sånt er alltid suspekt, og jeg fatter ikke at han ikke ble tauet inn av sikkerhetsgrunner.


Hvorfor hadde han flere flybilletter?


Tja. Tur-retur kanskje?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


Klaus_Brann

Er det noen som har peiling på ripping?
Har fulgt denne, men finner ikke filmen i spillelista:

http://freak.no/forum/showpost.php?p=1418018&postcount=42

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

skuteviken

Quote from: Klaus_Brann on April 05, 2011, 16:49:29 PM
Er det noen som har peiling på ripping?
Har fulgt denne, men finner ikke filmen i spillelista:

http://freak.no/forum/showpost.php?p=1418018&postcount=42




Hvilket klipp trenger du rippet?
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

skuteviken

Quote from: Klaus_Brann on April 05, 2011, 17:08:54 PM
Kampen.



Silverlight er noe helt annet enn å grabbe flash-filer. TV2 sumo bruker og smooth-streaming, som innebærer at de deler opp kampen i veldig mange småbiter slik at de kan "justere" kvaliteten underveis om du opplever drop i båndbredden din.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Klaus_Brann

Quote from: skuteviken on April 05, 2011, 17:14:28 PM
Quote from: Klaus_Brann on April 05, 2011, 17:08:54 PM
Kampen.



Silverlight er noe helt annet enn å grabbe flash-filer. TV2 sumo bruker og smooth-streaming, som innebærer at de deler opp kampen i veldig mange småbiter slik at de kan "justere" kvaliteten underveis om du opplever drop i båndbredden din.


Okei, men det skal da være mulig? Han som har laget den tråden skriver jo i headingen at det også er snakk om sumo. Fikk svar fra han nå: "Som oftest lagres addressen til lagringsplassen til filmen i små .xml filer".

Uten at jeg finner adressen av den grunn.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

skuteviken

April 05, 2011, 17:26:28 PM #311 Last Edit: April 05, 2011, 17:28:19 PM by skuteviken
Quote from: Klaus_Brann on April 05, 2011, 17:17:15 PM
Quote from: skuteviken on April 05, 2011, 17:14:28 PM
Quote from: Klaus_Brann on April 05, 2011, 17:08:54 PM
Kampen.



Silverlight er noe helt annet enn å grabbe flash-filer. TV2 sumo bruker og smooth-streaming, som innebærer at de deler opp kampen i veldig mange småbiter slik at de kan "justere" kvaliteten underveis om du opplever drop i båndbredden din.


Okei, men det skal da være mulig? Han som har laget den tråden skriver jo i headingen at det også er snakk om sumo. Fikk svar fra han nå: "Som oftest lagres addressen til lagringsplassen til filmen i små .xml filer".

Uten at jeg finner adressen av den grunn.


De forandret teknologien rundt 2010. Så disse guidene funker ikke. Du kan gjerne få de til å fungere på TV2-sporten klippene osv, uten at jeg har prøvd.

Edit: Jeg skal ikke påberope meg å være ekspert altså, du får gi en lyd om det skulle vise seg at TV2 har en sammenhengende tilgjengelig videofil for fotballkampene de legger ut.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Klaus_Brann

Ah, okei, jeg skjønner. Det var drit, trodde jeg skulle få lagret denne i rekken av godbiter.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

apop

Det er etter slike kamper det er greit å være altibox kunde. Alle tippeligakamper fra 09-10 og nå også 11-sesongen ligger fint tilgjengelig i kampsenteret der. Både i sammendrag og i sin helhet. Og best av alt, ingen ugne TV2-kommentatorer heller :)

Go Up