• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

BRANNâ??Nest-Sotra, 14 mars, kl.17.00 (treningskamp)

Started by GullĂžl, March 14, 2011, 12:44:58 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

roaldinho

Nest-Sotra reiste seg etter det pinlige tapet mot Austevoll.
Sitat RBH om hÞsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og sÄ lyset i enden av tunnelen. SÄ ledet vi ogsÄ 3-1 mot VÄlerenga..."

Joggi Bogga

March 14, 2011, 20:51:34 PM #101 Last Edit: March 14, 2011, 21:03:30 PM by Joggi Bogga
Jeg var spesielt ute etter Ä kikke pÄ angrepsspillet i dag og flyttet meg derfor litt rundt pÄ banen. Problemene begynner allerede bakfra. Kun Zolt holder brukbart pasningsnivÄ, de andre er skremmende svake.

Torp og Austin bistÄr de 4 fremste pÄ dÄrlig vis. Det gÄr ofte tregt og en upresis langpassning er for ofte resepten.

Helt grusomt blir det fÞrst nÄr vi kommer til Mjelde, den sentrale offensive midtbanemannen. Han har store tempoproblemer, dÄrlig blikk for spillet og er heller ikke i nÊrheten av Ä ha god nok touch eller snarrÄdighet til Ä bekle rollen. Det blir sneglefart og enormt forutsigbart. Mjelde i den rollen mÄ vÊre forsvaret sin vÄte drÞm.

Guastavinho, Holmvik og Ojo blir lÞpende Ä se og rope pÄ hverandre. De fÄr skjelden gode baller og nÄr de en gang fÄr den sÄ har de ikke medspillere i posisjon. De finner ikke hverandre og sentrer den som ropte hÞyest. Jeg talte 2 gode kombinasjoner, resten ble drept i fÞdselen da de var for Äpenbare.

Det synes helt Ă„penbart at laget ikke kjenner hverandre.
Hva har de egentlig Þvet pÄ de siste mÄnedene?

ed:typos
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prĂžvespill!

dudo

Quote from: Joggi Bogga on March 14, 2011, 20:51:34 PMHva har de egentlig Þvet pÄ de siste mÄnedene?


Galgenhumor og glimt i Þyet. Ellers er jeg veldig enig i analysen din, og mÄ legge til at jeg ikke helt skjÞnner hvorfor vi skal bruke Austin som playmaker.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Brann_ruler86

Quote from: Joggi Bogga on March 14, 2011, 20:51:34 PM
Hva har de egentlig Þvet pÄ de siste mÄnedene?


De har helt sikkert hatt noen gode treningsuker...
GĂ„ ta banen!

Fez

Ellers kan vi legge til at Brann 2 vant over Fana: http://www.brann.no/nyheter/brann-2-vant-over-fana/

- Glitrende offensiv fotball, sier Brann 2-treneren etter 4-1 over Fana i treningskamp.

Bytte trener anyone?

krakra

De stilte med Yaw, Skage og Haugen fra start. Tre spillere som trolig ville styrket fÞrsteelveren vÄr i dag.

Torvanger

Tips til Mjelde etter nyss Ä ha sett intervjuet pÄ TV2-sporten: TÞrk fliret og legg bort spÞken.

osoerli

Nick Rios Haugen som ikkje fekk kontrakt med Brann tidlegare i vinter fekk iallefall vera med Ä slÄ Brann.
Innbytter Kristoffer Snekkevik fekk gleda av Ä scora 2 mÄl pÄ sitt 25 minutters lange innhopp mot sjÞlvaste Brann.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Super Hasund

What the Fuck. Kommer hem fra jobb no og sÄ blir eg servert dette.

SÄ dumt at eg tror nesten ikke det er sant. FÄr hÄpe de undervurderte nest sotra og at dette ikke er normalen til brann, for da frykter eg bunnnivÄet.


Eg skal ikke selge skinnet fÞr Bruun`n er skutt men det lukter nedrykk av et sÄnnt tap.
La Folket Synge

*Feltz*

Xminator

Skal vĂŠre forsiktig med slik spĂžker. FĂžr du vet ordet av det sender klovneveldet pressemelding med "DRAPSTRUET AV SUPPORTERENE!"

Glemte hele kampen i gÄr (noe som sier litt om hvor Brann stÄr fÞr 2011, sist jeg glemte en Brannkamp var i 1998...)

SÄ hadde vi virkelig "20" sjanser som vi ikke scoret pÄ? Og Nest Sotra scoring pÄ 3 av 4 sjanser?

Jeg tror forÞvrig kampen vil vÊre ganske typisk for Brann denne sesongen. Det kommer til Ä svinge mer enn noensinne. Vi har en del ekstreme offensive spillere. Enkeltkamper kommer vi til Ä overkjÞre motstander totalt (hÄper jeg). Samtidig vil vi fÄ disse kampene der det gÄr skikkelig til helvete. Det er ikke toppnivÄet som gjÞr Brann til dumpekandidat. Det er ustabiliteten.

Markmus

Hadde jo vært genialt med et stort banner som sier "Ikke selg skinnet før Bruunen er skutt" ;D
Ka du ve?

nero

Quote from: Xminator on March 15, 2011, 06:42:14 AM
Skal vĂŠre forsiktig med slik spĂžker. FĂžr du vet ordet av det sender klovneveldet pressemelding med "DRAPSTRUET AV SUPPORTERENE!"



Ja, kampen mot supporterne ser ut til Ä vÊre den viktigste pÄ Stadion for tiden. SÄ lenge Klovneveldet vinner den, er alt greit.
Lions led by donkeys.

tem

muligens trengte Brann denne "vekkeren" fĂžr alvoret starter

Super Hasund

Om Brann leser her inne sÄ mente eg selvfÞlgelig BjÞrnen og ikke Bruun`n. Det var en skrivefeil.



La Folket Synge

*Feltz*

Klaus_Brann

Ro ro ro din bÄt.

Ser ut som jeg gikk glipp av en morsom kamp. Hvordan var nykomlingen???
Det har gÄtt i arv i fra far og til sÞnn, har du fÞrst falt i gryten, sÄ er det ingen bÞnn!


Go Up