• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

BRANNâ??Nest-Sotra, 14 mars, kl.17.00 (treningskamp)

Started by GullĂžl, March 14, 2011, 12:44:58 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krakra

Haugsdal mÄ bli 10000 ganger tÞffere hvis han skal ha noe i TL Ä gjÞre. Trekker seg alt for ofte.

StuckedPaaOstlandet

Tror seriÞst Haugen har flere pasninger og langt bedre pasningsprosent enn Mjelde med 15 min pÄ banen. Latterlig om Mjelde fÄr starte mot rbk, da blir det kun pga kapteinsbindet, vil heller ha han pÄ kant i istendenfor Holmvik.

Torvanger


dudo

3-1, kameramannen pÄ syetrip, sÄ jeg sÄ ikke mÄlet.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


Red Rabitt

ratulerer alle mann! Begynner Ä gÄ opp for meg no, ka vi har fÄtt oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

krakra

Skage inn for SÊvarsson. Utrolig at Fakiri fÄr 90 minutter i dag.

Men de gamle er vel best, eller hva Skarsfjord?


dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Romarius

Da gleder vi oss til Ă„ hĂžre Skarsfjors vitsing og bagatelliseringer av kampen etter kampslutt

Torvanger

Langtidskontrakt med Skarsfjord. Det kan vise seg Ă„ bli skjebnesvangert.

dudo

Quote from: krakra on March 14, 2011, 18:33:49 PM
Skage inn for SÊvarsson. Utrolig at Fakiri fÄr 90 minutter i dag.

Men de gamle er vel best, eller hva Skarsfjord?


A propos kommer Yaw inn for Zsolt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Red Rabitt

Kjenner det begynner Ä koke,..nÄr eg ser kor mye den jevla Bruun Hansen har Þdelagt!
ratulerer alle mann! Begynner Ä gÄ opp for meg no, ka vi har fÄtt oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Corleone

Da er det i hvert fall én ting Ä glede seg til i kampen mot RBK. "RBH - Du mÄ gÄ!" skal runge over stadion.

dudo

Det er ikke bare RBH som skal ha skylden her. Skarsfjord viser igjen at han ikke har noen plan overhodet for hvordan vi skal spille, og nÄr vi i tillegg har et relativt uintelligent lag pÄ banen blir det skjebnesvangert. Jeg mener spillestallen vÄr er kapabel til en plassering midt pÄ tabellen med riktig lederskap, men Skarsfjord er en adecco-trener og knapt nok det.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

steinbygger

Morsomt Ä snakke om Ä bygge opp ett lag av lokale talenter, sÄ for vi bank av ett lokalt lag, mens vi henter spillere fra Brasil og Uruguay.

Torvanger

Quote from: Romarius on March 14, 2011, 18:36:28 PM
Da gleder vi oss til Ă„ hĂžre Skarsfjors vitsing og bagatelliseringer av kampen etter kampslutt


Jeg er lei hele Skarsfjord fÞr serien har startet. Snakker ned laget i dagens BA og viser hvor lite laget har utviklet seg under ham. Mannen mÄ kjeppjages dersom han tar med seg jÊvelskapen til seriestart.

krakra

Quote from: dudo on March 14, 2011, 18:40:14 PM
Det er ikke bare RBH som skal ha skylden her. Skarsfjord viser igjen at han ikke har noen plan overhodet for hvordan vi skal spille, og nÄr vi i tillegg har et relativt uintelligent lag pÄ banen blir det skjebnesvangert. Jeg mener spillestallen vÄr er kapabel til en plassering midt pÄ tabellen med riktig lederskap, men Skarsfjord er en adecco-trener og knapt nok det.
RBH og resten av klovneveldet kan kritisereres for Ä vÊre sÄ jÊvlig lite gjennomarbeidet i trenerjakten sin. Det virker ikke som de aner hva de vil ha eller hva de henter. Hvis Skarsfjord ikke tar seg sammen fÄr han nok sparken til sommmeren, sÄ blir SandstÞ ansatt og neste sommer fÄr ogsÄ han sparken.

Skarsfjord er en trivelig og dyktig mann, som helt sikkert kunne vÊrt en ressurs for Brann, men det er mye som tyder pÄ at han verken har ballene eller den taktiske kapaisteten til Ä vÊre hovedtrener for en TL-klubb.

Tapeten

-*Space is the place*--

nero

Lions led by donkeys.

Torvanger

Quote from: dudo on March 14, 2011, 18:40:14 PM
Det er ikke bare RBH som skal ha skylden her. Skarsfjord viser igjen at han ikke har noen plan overhodet for hvordan vi skal spille, og nÄr vi i tillegg har et relativt uintelligent lag pÄ banen blir det skjebnesvangert. Jeg mener spillestallen vÄr er kapabel til en plassering midt pÄ tabellen med riktig lederskap, men Skarsfjord er en adecco-trener og knapt nok det.


Korrekt. Skarsfjord snakker ned kvaliteten pÄ spillerstallen, for Ä kamuflere sin egen utilstrekkelighet.

Nixon

Gud hjelpe! Jeg er ikke den som svartmaler av slike pinlige tap i januar. Men en liten uke fĂžr vi Ă„pner mot bartepakket er skremmende. Virkelig skremmende!
RÞd makt pÄ Hansa


steinbygger

Quote from: dudo on March 14, 2011, 18:40:14 PM
Det er ikke bare RBH som skal ha skylden her. Skarsfjord viser igjen at han ikke har noen plan overhodet for hvordan vi skal spille, og nÄr vi i tillegg har et relativt uintelligent lag pÄ banen blir det skjebnesvangert. Jeg mener spillestallen vÄr er kapabel til en plassering midt pÄ tabellen med riktig lederskap, men Skarsfjord er en adecco-trener og knapt nok det.


Tja. BÄde Mjelde og Nilsen fikk lite ut av bedre spillere sÄ enten er laget feil satt sammen av vÄr sportsdirektÞr eller sÄ har sportsdirektÞr og daglig leder ansatt feil trener tre ganger pÄ rad. Uavhenig av konklusjon sÄ er det vel for lett Ä frikjenne RBH og ta Skarsfjord

Red Rabitt

ratulerer alle mann! Begynner Ä gÄ opp for meg no, ka vi har fÄtt oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

krakra

Quote from: steinbygger on March 14, 2011, 18:49:24 PM
Quote from: dudo on March 14, 2011, 18:40:14 PM
Det er ikke bare RBH som skal ha skylden her. Skarsfjord viser igjen at han ikke har noen plan overhodet for hvordan vi skal spille, og nÄr vi i tillegg har et relativt uintelligent lag pÄ banen blir det skjebnesvangert. Jeg mener spillestallen vÄr er kapabel til en plassering midt pÄ tabellen med riktig lederskap, men Skarsfjord er en adecco-trener og knapt nok det.


Tja. BÄde Mjelde og Nilsen fikk lite ut av bedre spillere sÄ enten er laget feil satt sammen av vÄr sportsdirektÞr eller sÄ har sportsdirektÞr og daglig leder ansatt feil trener tre ganger pÄ rad. Uavhenig av konklusjon sÄ er det vel for lett Ä frikjenne RBH og ta Skarsfjord
Begge deler. En dÄrlig sportssjef har gitt Skarsfjord vanskelige forutsetninger, som han utnytter dÄrlig. Det samme gjaldt Nilsen i fjor og Mjelde i 2008(etter Helstad-salget). RBH hadde fucket opp stallen, men de kunne og burde gjort det bedre.

dudo

Quote from: steinbygger on March 14, 2011, 18:49:24 PM
Quote from: dudo on March 14, 2011, 18:40:14 PM
Det er ikke bare RBH som skal ha skylden her. Skarsfjord viser igjen at han ikke har noen plan overhodet for hvordan vi skal spille, og nÄr vi i tillegg har et relativt uintelligent lag pÄ banen blir det skjebnesvangert. Jeg mener spillestallen vÄr er kapabel til en plassering midt pÄ tabellen med riktig lederskap, men Skarsfjord er en adecco-trener og knapt nok det.


Tja. BÄde Mjelde og Nilsen fikk lite ut av bedre spillere sÄ enten er laget feil satt sammen av vÄr sportsdirektÞr eller sÄ har sportsdirektÞr og daglig leder ansatt feil trener tre ganger pÄ rad. Uavhenig av konklusjon sÄ er det vel for lett Ä frikjenne RBH og ta Skarsfjord


Jeg frikjenner da ikke RBH? Jeg bare pÄpeker at Skarsfjord er en dukketrener.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

eivhelle

Klassisk lokaloppgjÞr. Brann klarer alltid Ä dra seg ned pÄ samme nivÄ som motstanderen uansett hvilken divisjon de spiller i. Og det er jo ogsÄ typisk at motstanderen lager enkle mÄl. For Brann er jo alt for gode til at de trenger Ä forsvare seg mot et 2. divisjonslag.

Med det midtstopperspillet vi sÄ i dag tror jeg Lars Grorud blir en formidabel forsterkning nÄr han en gang blir skadefri. I tillegg er som vanlig Opdal ganske tafatt i feltarbeidet og sprer en solid dose utrygghet. Men det blir nok bedre mot RBK, for da skal vi jo bare forsvare oss og ingen krever at vi skal score mÄl. Dessuten ble vel RBK sÄ redde av de Brann viste i dag at de holder pÄ Ä drite i buksa.

Red Rabitt

Bruunsneglen ansatte Skarsfjord med ett lykkelig syreglis om munnen. Mannen har infisert klubben med gift siden han satt sin rÊv pÄ kontorstolen pÄ stadion i 2007, nÄ er giften godt spredd og forplantet fra styre til lag, denne mannen mÄ bort umiddelbart!
ratulerer alle mann! Begynner Ä gÄ opp for meg no, ka vi har fÄtt oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Northside

Hvor mye ville det kostet Ä kjÞpe Nest-Sotra? Med Nest-Sotra-stall til seriestart hadde vi i det minste hatt et hÄp...

Romarius

Da er det bare Ä hÄpe pÄ et over middels stort mirakel. For aldri har vel ting sett vÊrre ut fÞr seriestart. Og da inkluderer jeg nedrykkssesongene pÄ 70- og 80-tallet.
Dette var vÊrre enn jeg hadde forestilt meg var mulig. Det var sÄ dÄrlig at det virker totalt meningslÞst i det hele tatt Ä gidde Ä hÄpe pÄ et heldig poeng til helgen. Et toppet Brannlag skapte kun en hÄndfull halvsjanser, stort sett langskudd, mot Nest-Sotra. Jada.

Utmedsnolken

Quote from: eivhelle on March 14, 2011, 18:52:45 PM
Klassisk lokaloppgjÞr. Brann klarer alltid Ä dra seg ned pÄ samme nivÄ som motstanderen uansett hvilken divisjon de spiller i. Og det er jo ogsÄ typisk at motstanderen lager enkle mÄl. For Brann er jo alt for gode til at de trenger Ä forsvare seg mot et 2. divisjonslag.

Med det midtstopperspillet vi sÄ i dag tror jeg Lars Grorud blir en formidabel forsterkning nÄr han en gang blir skadefri. I tillegg er som vanlig Opdal ganske tafatt i feltarbeidet og sprer en solid dose utrygghet. Men det blir nok bedre mot RBK, for da skal vi jo bare forsvare oss og ingen krever at vi skal score mÄl. Dessuten ble vel RBK sÄ redde av de Brann viste i dag at de holder pÄ Ä drite i buksa.


er det noe Brann er dÄrlig pÄ, sÄ er det Ä ligge lavt. Vi pleier Ä kombinere det med elendig press og da blir det fort 2-3 mÄl pÄ langskudd i 1.omgang.
"og der snubler SĂŠternes igjen"

Markmus

Quote from: dudo on March 14, 2011, 18:32:26 PM
3-1, kameramannen pÄ syetrip, sÄ jeg sÄ ikke mÄlet.


Det var vel for Ă„ spare oss?

Ellers biter jeg meg fortsatt merke i det jeg har gjort siden Mjelde forsvant; Brann har fortsatt ingen taktikk i det offensive. Hvor jĂŠvlig vanskelig skal det vĂŠre?
Ka du ve?

KEO

Som Brann supporter sÄ er jeg egentlig bare lei meg.... hadde ikke i min villeste fantasi trodd det gikk ann Ä Þdlegge en klubb/lag pÄ sÄ kort tid:-(
Nu kĂžr vi!

Huff

Quote from: Nixon on March 14, 2011, 18:48:19 PM
Gud hjelpe! Jeg er ikke den som svartmaler av slike pinlige tap i januar. Men en liten uke fĂžr vi Ă„pner mot bartepakket er skremmende. Virkelig skremmende!


My thoughts excactly.

sigg

Quote from: dudo on March 14, 2011, 18:40:14 PM
Det er ikke bare RBH som skal ha skylden her. Skarsfjord viser igjen at han ikke har noen plan overhodet for hvordan vi skal spille, og nÄr vi i tillegg har et relativt uintelligent lag pÄ banen blir det skjebnesvangert. Jeg mener spillestallen vÄr er kapabel til en plassering midt pÄ tabellen med riktig lederskap, men Skarsfjord er en adecco-trener og knapt nok det.


Det er iallfall RBH som skal ha hovedskylden. Eller ledelsen i Brann. Hvem ansatt Skarsfjord? Og hvem gav etter for Skarsfjords krav om 3-Ă„rs kontrakt? Det kan fort vise seg Ă„ bli vel dyrt Ă„ gi han sparken i sommer.

dudo

Det var nok styret som i ytterste konsekvens ansatte Skarsfjord. RBH er ikke eneveldig i Brann, selv om han helt klart er en av de mektigste i organisasjonen. Ikke misforstÄ, jeg Þnsker han til helvete ut av klubben, men det fritar ikke Skarsfjord fra sine elendige disponeringer og fravÊrende taktikk.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

aso008

Venter bare pÄ kommentarene om revansje mot Rosenborg etter kampen nÄ. Trodde virkelig ikke det stod sÄ sinnsykt dÄrlig til. Bentley og Piotr mÄ virkelig treffe denne sesongen skal vi ha en sjanse.

krakra

Quote from: dudo on March 14, 2011, 19:09:15 PM
Det var nok styret som i ytterste konsekvens ansatte Skarsfjord. RBH er ikke eneveldig i Brann, selv om han helt klart er en av de mektigste i organisasjonen. Ikke misforstÄ, jeg Þnsker han til helvete ut av klubben, men det fritar ikke Skarsfjord fra sine elendige disponeringer og fravÊrende taktikk.
Men RBH skal, i fravÊret av en sportssjef, vÊre fagpersonen som styret kan sette sin lit til i slike spÞrsmÄl. SÄ kan man jo si at det er styrets skyld at en nisse som RBH er mannen man skal stole pÄ i slike saker, men vi har iallefall fÄtt noen endringer i styret.

Jeg er veldig lite trygg pÄ at en eventuelt Skarsfjord-erstatter ville holdt mÄl. Jeg er faktisk nesten sikker pÄ at hvis Skarsfjord fÄr sparken sÄ erstattes han enten av Mikkelsen eller SandstÞ.

dudo

Det frykter jeg ĂČg, men hvis du ser pĂ„ innlegget mitt i Skarsfjord-trĂ„den ser du ogsĂ„ at det ligger en forutsetning til grunn om at man mĂ„ skifte ut de Ăžverste ansvarlige innenfor sport.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Hatleking


Huff

Quote from: krakra on March 14, 2011, 19:13:53 PM
Quote from: dudo on March 14, 2011, 19:09:15 PM
Det var nok styret som i ytterste konsekvens ansatte Skarsfjord. RBH er ikke eneveldig i Brann, selv om han helt klart er en av de mektigste i organisasjonen. Ikke misforstÄ, jeg Þnsker han til helvete ut av klubben, men det fritar ikke Skarsfjord fra sine elendige disponeringer og fravÊrende taktikk.
Men RBH skal, i fravÊret av en sportssjef, vÊre fagpersonen som styret kan sette sin lit til i slike spÞrsmÄl. SÄ kan man jo si at det er styrets skyld at en nisse som RBH er mannen man skal stole pÄ i slike saker, men vi har iallefall fÄtt noen endringer i styret.

Jeg er veldig lite trygg pÄ at en eventuelt Skarsfjord-erstatter ville holdt mÄl. Jeg er faktisk nesten sikker pÄ at hvis Skarsfjord fÄr sparken sÄ erstattes han enten av Mikkelsen eller SandstÞ.


Er 99 prosent sikker pÄ at en ikke tÞr Ä ansette Mikkelsen. Samtidig er jeg og 95 prosent sikker pÄ at en gÄr for SandstÞ dersom Skars sparkes i sommer.

Vi mÄ ha inn en kompetent SportsdirektÞr!

Markmus

Quote from: Hatleking on March 14, 2011, 19:46:05 PM
Me kan ikkje skulde pÄ RBH for dette tapet.


Som en konsekvens av blablabla*

*Insert alt helvetet.
Ka du ve?

eivhelle

Tapet mot Nest Sotra har ingenting med hverken system eller spillerstall Ä gjÞre. Her snakker vi om en total mangel pÄ proffesjonell innstilling. Ingen av de 3 baklengsmÄlene kom etter store mÄlsjanser, men derimot pga en hÄpelÞs og halvhjertet takling av Fakiri og tafatt og elendig innsats av keeper og forsvarsspillere ved de to siste mÄlene. Brann trodde de kunne leke seg til seier for halv maskin og gikk pÄ trynet som sÄ mange ganger fÞr.

Den eneste lÊrdommen jeg hÄper Brannlaget har fÄtt etter denne kampen er at det eneste som teller heretter er 100% innsats og tenning. Det er godt mulig at man kan komme langt bare med god organisering og tryggt innarbeidet spillermÞnster, men sÄ lenge dette ikke er pÄ plass mÄ en kompansere for dette med innsats og hÞy intensitet.

Markmus

Ang. 1-2-mÄlet viser det hvor viktig Piotr blir. Opdal er jo REDD for ballen.
Ka du ve?

Torvanger

PÄstand: Steffensen er en bedre keeper enn Opdal. Ting hadde sett bedre ut med Piotr idag, men det fritar uansett ikke Skarsfjord for ansvaret. Han har ingen plan i det offensive, eller rettere sagt, det som er av offensiv plan er sÄ lett Ä gjennomskue at motstanderen fÄr det enkelt.

dudo

Quote from: eivhelle on March 14, 2011, 20:13:22 PM
Tapet mot Nest Sotra har ingenting med hverken system eller spillerstall Ă„ gjĂžre.


Nei, men ser man stÞrre pÄ det ser man jo en trend ...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Brann.no har i alle fall ikke klart Ă„ finne et annet ord enn det som passer best for Ă„ beskrive kampen; fadesen.
Ka du ve?

Nixon

Quote from: dudo on March 14, 2011, 20:24:05 PM
Quote from: eivhelle on March 14, 2011, 20:13:22 PM
Tapet mot Nest Sotra har ingenting med hverken system eller spillerstall Ă„ gjĂžre.


Nei, men ser man stÞrre pÄ det ser man jo en trend ...


Brann har til alle tider, uansett trener og spillere, gÄtt pÄ sÄnne blemmer. Men jeg har aldri vÊrt mer usikker pÄ hvor mye Brann egentlig kan reise seg som etter denne kampen. Tidligere har man gjerne visst at nivÄet egentlig var mye hÞyere. Men nÄ? Gudene vet...
RÞd makt pÄ Hansa

dudo

Nei, jeg mener trenden med manglende spillesystem. Ikke at vi gÄr pÄ smeller.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up