• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Rosenborg 20.03 kl. 20

Started by skuteviken, March 12, 2011, 18:35:21 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Jose Arrogantio

Quote from: osoerli on March 21, 2011, 00:19:55 AM
Hoftun er omtrent like populær i Trondheim som RBH er her.  Syns eg har lest noko tilsvarane her på forumet om RBH.  ;D

http://www.kjernen.com/forum/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/212091/fpart/6
Enig med ace. Hoftun er udugelig, og har gradvis ødelagt klubben siden han ble ansatt. Men det er da ikke bare hoftun's feil at han ble ansatt. Hva med de som hadde en grundig prosess før ny sportsdirektør ble ansatt. Er ikke de minst like stor skyld i at klubben råttner?


Veldig Brannsk denne posten fra Aftenposten:

Tusen takk, Erik Hoftun! Endelig har du klart det. Store deler av trøndelag har kritisert deg helt siden du ga Eggen fyken, men du har stått stødig, avfeid all kritikk og kjørt løpet ut. Tusen takk, Erik Hoftun! Du har klart å forvandle et vinnerlag til et taperlag. 33 kamper uten tap ble for kjedelig for deg. Den fikset du greit. Tusen takk, Erik Hoftun! Du har fått meg til å forstå at det er andre ting enn RBK her i livet som er mye viktigere. Denne sesongen er det kanskje greit om RBK gjør det dårlig, så kanskje, jeg sier kanskje det kan være et lønnlig håp om at Hoftun blir fjernet fra Lerkendal, for alltid! Tusen takk, Erik Hoftun! Fortsett slik....

Huff

Quote from: krakra on March 21, 2011, 00:16:11 AM
Haugsdal inn for Torp var det tristeste med dagens kamp. Det sier litt om dekningen. Ingen midtbanespillere på skadelisten heller.

Men ikke noe negativt i dag.


Tja, ut fra det jeg så i fjor i vestlandshallen er jo Haugsdal en hurtig spiller med stor arbeidskapasitet. Han er ingen solid midtbanespiller, men kan gjøre en god jobb som ryddegutt i avslutningsminuttene. Han var vel overalt i nærmere 90 min mot Hønefoss i fjor? For all del, ikke god nok for en start plass i ellveren, men en grei innbytter når Torp har løpt seg tom.

Ellers må jeg nok en gang uttrykke min nesegruse forvirring og begeistring for byttene til Skars. Denne nye RBK-spissen var jo stor og sterk og utgorde litt av en fysisk trussel sammen med Prica. All logikk tilsier at Skars setter inn Amankwah som stopper (gjerne tar ut Ojo), men nei. Skars satser på rakse og trkniske kontringsspillere og at Haugen og co sørger for at ikke RBK kan sette alle mann i angrep uten å bli rævpult bakover på banen. Byttene oser av vinnermentalitet, og vilje til å satse offensivt og dristig. Uruguayeren var jo gambling på ekstremt høyt nivå -begriper ingenting.

Jaja, så skal jeg stå opp om fire timer. Arbeit macht frei.

dudo

Jeg har lagt Boti Goa for hat. En rotte av en spiller.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Her er forresten bilde av jævelen som dømte straffe til Rosenborg i fjor høst (den latterlige "handsen"). Frank Andås så virkelig nedtrykt ut rett etter Brann hadde banket inn 2-0:

Ka du ve?

Gulløl

March 21, 2011, 02:01:48 AM #254 Last Edit: March 21, 2011, 02:05:59 AM by Gulløl
For en kamp, for et fyrverkeri, for en innsats av alle spillerne, 2007 stemning, beste Brann kamp på over 3 år, første RBK tap på bortebane siden oktober 2008.  Magisk  :)  :)  :)

Ablegøy kan glede seg til de neste dagene, partoutkort salget vil virkelig skyte fart. Salget av billetter til Fredrikstad kampen kan de bare starte med en gang, vil selge som hakka møkk  8)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

SK

Quote from: Markmus on March 21, 2011, 01:20:59 AM
Her er forresten bilde av jævelen som dømte straffe til Rosenborg i fjor høst (den latterlige "handsen"). Frank Andås så virkelig nedtrykt ut rett etter Brann hadde banket inn 2-0:


Andås er en tragisk dårlig linjedommer som burde vært avskiltet for lengst. Han presterte jo å gi Tottenham en tilsvarende straffe (om mulig enda verre, faktisk) bare en halv uke etter Brann-RBK i fjor.

Klaus_Brann

Quote from: Langhår on March 20, 2011, 20:11:05 PM
Hva er det jeg har sagt hele vinteren?! Dette Brannlaget vil overraske! Ojo blir årets komet! Dette har jeg jo sagt hele veien!!


Morroklumpen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: krakra on March 20, 2011, 20:13:03 PM
Liker innstillingen vår. Vi vil angripe, ikke forsvare. Ikke overraskende er det veien å gå. RBK er rufsete bakover, men veldig sterke i etablert angrep, så vi må bare fortsette å kjøpe på.


RBK er ikke sterke på en dritt, vi må bare fortsette å pisse på de.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: krakra on March 20, 2011, 20:42:54 PM
Ojo* herjer med Norges beste fotballag. Ingen kan tvile på at han har TL-nivået inne nå. Fantastisk.

* Edit: Holmvik er bra han og, men det er Ojo som herjer.


Edit: Trodde ikke du skulle si det om Holmvik;) Men han forsvarte plassen tross alt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Langhår on March 20, 2011, 20:53:50 PM
Spørsmålet som uvilkårlig melder seg er jo følgende: Hvor gode er egentlig RBK? De hadde ikke akkurat noen imponerende lagoppstilling og jeg må nok innrømme at jeg har fulgt dårlig med på hva de har foretatt seg der oppe i år. Det de har prestert i 1.omgangen har vært ufattelig skrale greier ihvertfall.

En omgang igjen og selvsagt er ingenting avgjort.


Det måtte komme, og det er tragisk Langhår. På en dag som denne.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on March 20, 2011, 22:34:10 PM
Her er for øvrig Al Pacinos motivasjonstale fra Any Given Sunday, som Skarsfjord spilte i garderoben før kampen: http://www.youtube.com/watch?v=WO4tIrjBDkk




Hvor hørte du det?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: vebo on March 20, 2011, 22:42:12 PM
Dette var gøy, for å ta stemningen på tribunen. - Veldig gøy, og til tider godt trøkk, men vi er veldig lite samkjørte, noe forsøket på vekselropet var et godt eksempel på. Ellers så er Ojojojoj-sangen morsom, men veldig irriterende.


Orker ikke kommente alt du skriver, men er enig i det aller meste, bortsett fra stemningen, og der må jeg korrigere deg. 2007- nivå på stemningen tidvis i dag. F.eks. når pakket reduserte. Heia Bramm var enormt!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Speedy

Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Klaus_Brann

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on March 20, 2011, 23:49:44 PM
Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on March 20, 2011, 22:34:10 PM
Her er for øvrig Al Pacinos motivasjonstale fra Any Given Sunday, som Skarsfjord spilte i garderoben før kampen: http://www.youtube.com/watch?v=WO4tIrjBDkk


Og der så jeg nettopp at Filmbonanza utpekte nettopp Any Given Sunday til den tredje beste sportsfilmen - eller var det tredje beste peptalkscenen? Uansett regner jeg med Skarsfjord nå kjører peptalkscenene fra Friday Night Lights og Miracle i garderoben før de neste to seriekampene. ;)




Jeg skal maile Brann og be de forsette med Any given sunday. Hvis ikke det funker, bør de kjøre på med klippet fra Braveheart!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on March 20, 2011, 23:14:33 PM
Quote from: Kjell249 on March 20, 2011, 22:03:24 PM
Nydelig. Det var mye bedre enn jeg noensinne hadde drømt om. I tillegg har vi en endel spillere på skadelisten som hever laget ytterligere.

Torp, Guastavino og Ojo var fantastiske!!

For et stunt Chess og Brann endte opp med å gjøre!!! En nedrykkstippet Brann lag kjører over gullfavoritten. Dette må gjøre mye for publikumsoppslutningen fremover! Brød og sirkus til folket:D


Det var akkurat som med AaFK-kampen i fjor. Vi hadde nettopp tapt for Fyllingen og Hønefoss, så kom Chess-stuntet, det spredde seg en optimisme og positivitet, og så vant vi over AaFK.

Håper Stoffi koste seg foran radioen.


Haha, ja denne lidelsen er ond.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: dudo on March 21, 2011, 01:11:16 AM
Jeg har lagt Boti Goa for hat. En rotte av en spiller.


Var det han kødden som la seg ned og var "skadet", men som glemte at han var skadet da to RBK-spillere dro han opp igjen fordi de hadde dårlig tid?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Speedy on March 21, 2011, 03:37:14 AM
Quote from: Klaus_Brann on March 21, 2011, 03:21:09 AM
Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on March 20, 2011, 22:34:10 PM
Her er for øvrig Al Pacinos motivasjonstale fra Any Given Sunday, som Skarsfjord spilte i garderoben før kampen: http://www.youtube.com/watch?v=WO4tIrjBDkk



Hvor hørte du det?


Mjelde sa det i et intervju før kampen, til tv2.
http://www.dagbladet.no/2011/03/20/sport/fotball/tippeligaen/rosenborg/brann/15886871/


Ok. Fantastisk morro, og jeg har tro på at oppmøtet vårt i går hadde innvirkning på kampen, samt at stemningen i dag var fantastisk.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


Xminator

Det lå nok ett lite element av undervurdering bak resultatet. For RBK var råttent til benet defensivt, og gikk ikke akkurat i krigen. Vi var også en smule heldige at ikke kampen snur i starten av 2. omgang, og lever jo veldig farlig mot slutten. Takk til Prica for at han la igjen innsatsen i garderoben :)

Vi møter nok en helt annen innstilling mot de andre lagene, men samtidig, vi møter ett LSK med 7-0 i bagasjen. Kan vi håpe de tror de kan spille fotball så vi kan kontre dem i senk?


krøvel vellevold

Quote from: Huff on March 21, 2011, 07:59:12 AM

Kjør over pakket!

Jeg hadde mindre enn to timers søvn. Måtte jo vente med å legge meg til jeg hadde fått lest Osdals blogg, og så måtte jeg se litt av kampen på Sumo. Bra stadion-lyd for en gangs skyld. Ikke noe overdreven bortesupporter-lyd, slik det nesten alltid er. I hvert fall ikke de minuttene jeg så. Og man får jo bare ikke roen til å sove etter en slik kamp.
Legg ned hele klubben!

tormi

Endelig gledelig Brann øyeblikk!!

Veldig fornøyd med kampen, at vi vant var overraskende at vi vant veldig fortjent er bare utrolig deilig og gledelig.

Forøvrig må jeg si jeg ble VELDIG overrasket positivt av Skarsfjord når han bytter inn 3 ungdommer på slutten framfor å "safe" på det sikre. Jeg var veldig skuffet over Skars når han ikke turde satse ungt i fjor da plassen var sikret. Men nå ble jeg veldig positivt overrasket.

Jeg er alltid for å satse på ungdommen men da Haugsdal stod klar på sidelinjen etter byttene av Nico og Haugen allerede var gjort ble selv jeg ekstra nervøs :) Fantastisk bra av hele laget.

Og jeg ble veldig imponert av Haugen faktisk. Glimrende kjøp av Softball, han kan nå langt. Ord jeg ikke har tatt i min munn siden jeg så Huseklepp i hans første kamper!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

ostraume

Quote from: krakra on March 21, 2011, 00:16:11 AM
Haugsdal inn for Torp var det tristeste med dagens kamp. Det sier litt om dekningen. Ingen midtbanespillere på skadelisten heller.

Men ikke noe negativt i dag.


Enig i det. Jaiteh-erstatteren som aldri kom trenger vi. Torp var forresten outstanding i går!
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Quote from: tormi on March 21, 2011, 08:30:34 AMJeg var veldig skuffet over Skars når han ikke turde satse ungt i fjor da plassen var sikret.


Nå var det ikke mange unge tilgjengelige spillere å sette innpå i fjor høst. Rett skal være rett.

Ellers herlig å lese dagens aviser på print og nett! Ikke si det til sjefen, men effektiviteten de første timene i dag er ikke allverden...:) Og nå venter jeg bare på at trønderen ved nabopulten skal komme på jobb!:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Northside

Du hendelse kor sliten det e mulig å være på jobb. Holder meg til mailer i dag, snakke i tlf er håpløst. Total mangel på stemme.

Fra min plass var del vel knapt stille mer enn 1min, og det minuttet gikk til Japen rett før kampstart.

Brannlaget gjorde akkurat det jeg tippet vi ville se i år. Mye ungt blod som gir 110%!
Er herlig når ikke-overbetalte spillere er på banen og kjemper. Selv om de gjør noen feil så er det bare å trykke til fra tribunen videre. Et av kampens høyeste rop kom like etter RBK-scoringen!

Artig å lese på kjernen og rbkweb. Denne bartegjengen som har anklaget oss for å ikke støtte laget i motgang. De tapte sin første seriekamp på over et år. Stille på bortefeltet og hetsing så det holder på nett.
For en gjeng med tapere (Både på banen og tribunen!).

Spelaren

Nokon som har børskarakterene frå BT og BA? Fvn nevner jo ikkje kampen med eit ord, navlebeskuerne...
Gå av.

Utmedsnolken

Quote from: krøvel vellevold on March 21, 2011, 08:18:03 AM
Quote from: Huff on March 21, 2011, 07:59:12 AM

Kjør over pakket!

Jeg hadde mindre enn to timers søvn. Måtte jo vente med å legge meg til jeg hadde fått lest Osdals blogg, og så måtte jeg se litt av kampen på Sumo. Bra stadion-lyd for en gangs skyld. Ikke noe overdreven bortesupporter-lyd, slik det nesten alltid er. I hvert fall ikke de minuttene jeg så. Og man får jo bare ikke roen til å sove etter en slik kamp.


send en mail til denne osdal og få han til å legge ut bloggen litt raskere neste gang da.
"og der snubler Sæternes igjen"

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Markmus

Quote from: tormi on March 21, 2011, 08:30:34 AM
Forøvrig må jeg si jeg ble VELDIG overrasket positivt av Skarsfjord når han bytter inn 3 ungdommer på slutten framfor å "safe" på det sikre. Jeg var veldig skuffet over Skars når han ikke turde satse ungt i fjor da plassen var sikret. Men nå ble jeg veldig positivt overrasket.


Ja, det var sprekt. Det var nesten så jeg begynte å lure på om det ikke ble for mye av det gode å skulle sikre seier med å sette inn tre unghylere :P
Ka du ve?

OmOssSjølOgHansaøl

Hehe, de offensive byttene ville ha blitt slaktet hvis det hadde gått gale: "Brann må bli mye mer profesjonelle og kyniske når de leder". :) Skarsfjord viste at han har baller og er offensiv i hodet, og takk og lov for at taktikken funket. :)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

krakra

Syns forresten der er hærlig å se hvor dårlige midtforsvaret til RBK er. Den nye 8.5 millionersmannen deres var sjanseløs mot Ojo, ble knust på 1-0 og regelrett herjet med. Bjarsmyr er dårlig og har vært dårlig siden han kom dit. Backene storspilte heller ikke og Dorsin har hatt en bratt fallende kurve etter at Hamren dro.

På midtbanen ble Henriksen og Skjelbred alt for veike. To gode spillere, men de kunne trengt en terrier sammen med seg. Ikke godt sammensatt duo. Prica var også nærmest usynelig der oppe, løp vel mindre enn Bakke på en dårlig dag.

Tror dette RBK skal slite med å ta gull i år. Det er ikke så mye kvalitet i stallen og den er dårlig sammensatt. De kan tilogmed havne utenfor pallen. Morsomt at trønderne for oppleve hvor frustrerende det er å ha en svak sportssjef.

Torvanger

Quote from: krakra on March 21, 2011, 12:07:35 PM
Syns forresten der er hærlig å se hvor dårlige midtforsvaret til RBK er. Den nye 8.5 millionersmannen deres var sjanseløs mot Ojo, ble knust på 1-0 og regelrett herjet med. Bjarsmyr er dårlig og har vært dårlig siden han kom dit. Backene storspilte heller ikke og Dorsin har hatt en bratt fallende kurve etter at Hamren dro.

På midtbanen ble Henriksen og Skjelbred alt for veike. To gode spillere, men de kunne trengt en terrier sammen med seg. Ikke godt sammensatt duo. Prica var også nærmest usynelig der oppe, løp vel mindre enn Bakke på en dårlig dag.

Tror dette RBK skal slite med å ta gull i år. Det er ikke så mye kvalitet i stallen og den er dårlig sammensatt. De kan tilogmed havne utenfor pallen. Morsomt at trønderne for oppleve hvor frustrerende det er å ha en svak sportssjef.


RBK kommer nok mer til sin rett når gressbanene blir fjongere, men det er hevet over enhver tvil at de har falt noen nivåer fra ifjor. Jeg tror et av problemene er at erketrøndere som Iversen er borte, samt at hele forsvarsrekken består utelukkende av spillere fra våre naboland. Leiesoldater har ikke like sterk klubbtilhørighet og kan fort gi f når ting går skeis.

vebo

Til dere som så kampen på TV. Burde ikke RBK hatt ett par gule kort. Særlig da Boti(?) rev ned Torp(?) bakfra?
Tiocfaidh ár lá

vebo

Quote from: Klaus_Brann on March 21, 2011, 03:31:42 AM
Quote from: Spelaren on March 20, 2011, 23:01:53 PM


Er det bildet manipulert???
Uansett; FANTASTISK!


Ikke manipulert, kom opp med en gang kampen var ferdig.
Tiocfaidh ár lá

Gulløl

Slik blir en vel av flere generasjoner med innavl i Trøndelag, flirer av å bli ydmyket  ::). Vi har ihvertfall evnen til å bli forbannet om vi opplever tilsvarende  ;D

RBK-fansen måtte flire av Brann
http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/rbkfansen-maatte-flire-av-brann-3448097.html
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

roaldinho

Quote from: Spelaren on March 20, 2011, 23:17:22 PM
http://www.dagbladet.no/2011/03/20/sport/esten_kommenterer/tippeligaen/fotball/rbk/15887721/

Tilogmed Esten O Sæther likte dette.


Hahahaha, fra en Rbk-supporter: " Rosenborg taper mot Brann?! Utenkelig. Det er jo ikke sånn det skal være. Vi har jo ikke tapt på flere år så dette er en ny erfaring. Jeg merker jeg takler det dårlig. Det er vondt. Jeg ble fysisk uvel, våknet kl 03.15 i natt og har ennå ikke kommet over det. Ringte jobben og sa jeg er syk. Jeg er jo det.

Herregud, nå vet jeg hvor jævlig dere har det. All sympati til de andre lagenes supportere."
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

vebo

Fortøvrig: Stått noe om blussingen fra kjernen? Bot til RBK takk!
Tiocfaidh ár lá

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

StuckedPaaOstlandet

Noen som vet om det går ann å se alle høydepunktene fra kampen en plass? Finner kun målene der jeg har letet  :-\

NFF som har gitt forbud mot å vise hvor overkjørt hele norges RBK ble?

krøvel vellevold

Quote from: Gulløl on March 21, 2011, 12:33:42 PM
Slik blir en vel av flere generasjoner med innavl i Trøndelag, flirer av å bli ydmyket  ::). Vi har ihvertfall evnen til å bli forbannet om vi opplever tilsvarende  ;D

RBK-fansen måtte flire av Brann
http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/rbkfansen-maatte-flire-av-brann-3448097.html



Dette handler jo ikke bare om at det er "stort" å slå RBK. Det handler jo også om at vi av alle har vært så fullstendig nederlagsdømt før denne sesingen, og at vi selv har hatt vanskelig for å tro at det kan bli annet enn bunnstrid. Jubelscenene hadde neppe vært like store om dette skjedde i fjor høst - selv om RBK var like "uslåelige" da.
Legg ned hele klubben!

Markmus

Quote from: vebo on March 21, 2011, 12:44:21 PM
Fortøvrig: Stått noe om blussingen fra kjernen? Bot til RBK takk!


Blir vel i så fall Brann som får boten?

Ka du ve?

osoerli

Quote from: StuckedPaaOstlandet on March 21, 2011, 12:48:24 PM
Noen som vet om det går ann å se alle høydepunktene fra kampen en plass? Finner kun målene der jeg har letet  :-\

NFF som har gitt forbud mot å vise hvor overkjørt hele norges RBK ble?


Høyres ut som du treng Altibox med Hjemmeseier.  Eventuellt ein kamerat som har.
http://www.altibox.no/privat/tv/fotball
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

vebo

Quote from: Markmus on March 21, 2011, 13:02:10 PM
Quote from: vebo on March 21, 2011, 12:44:21 PM
Fortøvrig: Stått noe om blussingen fra kjernen? Bot til RBK takk!


Blir vel i så fall Brann som får boten?




Kom det ikke en regelendring for noen år siden som førte til at bortelaget ble bøtelagt for tilreisende supporteres blussing? Brann fikk så vidt jeg husker bot for at våre supportere blusset i cupkampen mot Husnes/Trio for noen år siden.
Tiocfaidh ár lá

krakra

Jeg tror fort det kan deles ut bot til begge parter. RBK har ansvaret for de deres tilreisende gjør, men Brann har fortsatt ansvaret for sikkerheten på sine arrgangementer.

Speedy

Quote from: vebo on March 21, 2011, 12:31:49 PM
Til dere som så kampen på TV. Burde ikke RBK hatt ett par gule kort. Særlig da Boti(?) rev ned Torp(?) bakfra?


Det skulle det nok, booty filmet jo i tillegg som en ekkel italiener med beinskjørhet.. Men helt objektivtsett,  skulle rosenborg hatt en straffe i førsteomgang..  klar nedløping av rosenborgspilleren på kanten av 16-meteren.

Forøvrig hørtes ikke trønderene på tv før etter 73min, og det ble med det ene ropet man hørte... Lydtoppene  på Hansa hørtes ut som et derby i championship derimot!!
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Speedy

Quote from: roaldinho on March 21, 2011, 12:41:58 PM
Quote from: Spelaren on March 20, 2011, 23:17:22 PM
http://www.dagbladet.no/2011/03/20/sport/esten_kommenterer/tippeligaen/fotball/rbk/15887721/

Tilogmed Esten O Sæther likte dette.


Hahahaha, fra en Rbk-supporter: " Rosenborg taper mot Brann?! Utenkelig. Det er jo ikke sånn det skal være. Vi har jo ikke tapt på flere år så dette er en ny erfaring. Jeg merker jeg takler det dårlig. Det er vondt. Jeg ble fysisk uvel, våknet kl 03.15 i natt og har ennå ikke kommet over det. Ringte jobben og sa jeg er syk. Jeg er jo det.

Herregud, nå vet jeg hvor jævlig dere har det. All sympati til de andre lagenes supportere."


Første som slo meg når jeg leste det her, var "gullungene", om brelete snobbeunger på tvnorge! :D   
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Markmus

Synes ikke det var særlig til straffe, men det hadde vært utrolig deilig om det var en bombesikker straffe i en kamp hvor vi vinner med ett mål mot Rosenborg. I fjor vant jo de med ett mål etter å ha fått en latterlig straffe av linjedommerjævelen Frank Andås.

Vet ikke om jeg sa noe om dette tidligere i tråden; jeg noterer meg at marginene er like lite på vår side i år som i fjor. Tre ganger i treverket og en hyler fra Haugen som så vidt sniker seg utenfor.
Ka du ve?

krakra

Ja, jeg tenkte det da skuddene gikk i stolpen og like utenfor gang på gang. "Nå utligner RBK snart".

Men vi holdt ut.

Go Up