• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Nicolás Mezquida

Started by osoerli, March 10, 2011, 15:25:09 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Jose Arrogantio

Nå har vel Mezquieda vært skadet mye av tiden, og hvis det stemmer at han er snart ute av kontrakt kan jeg skjønne Brann ikke gidder bruke penger som kan brukes til å forsterke andre lagdeler på Mezquieda nå.

krakra

Han har virkelig ikke vært så mye skader. GIkk vel glipp av 4-5 kamper. Når stallen er tynn og spilleren er "jævla god" virker det merkelig å ikke forlenge. Jeg tviler på at vi får se Nico i Brann igjen.

Jose Arrogantio

Vi får se. Liten vits i å skryte av spilleren for Skarsfjord om han ikke vurderer en retur.

storB

Quote from: krakra on July 13, 2011, 16:40:48 PM
Han har virkelig ikke vært så mye skader. GIkk vel glipp av 4-5 kamper. Når stallen er tynn og spilleren er "jævla god" virker det merkelig å ikke forlenge. Jeg tviler på at vi får se Nico i Brann igjen.


"god fotballspiller og en fin fyr" er ordrett beskrivelsen Skarsfjord bruker i artikkelen, ikke akkurat løp og kjøp
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

krakra

Quote from: storB on July 13, 2011, 16:49:12 PM
Quote from: krakra on July 13, 2011, 16:40:48 PM
Han har virkelig ikke vært så mye skader. GIkk vel glipp av 4-5 kamper. Når stallen er tynn og spilleren er "jævla god" virker det merkelig å ikke forlenge. Jeg tviler på at vi får se Nico i Brann igjen.


"god fotballspiller og en fin fyr" er ordrett beskrivelsen Skarsfjord bruker i artikkelen, ikke akkurat løp og kjøp
I denne artikkelen ja. Han har brukt kraftigere uttrykk tidligere.

OmOssSjølOgHansaøl

Det er da helt normalt at trenere sier positive ting om spillerne sine når de uttaler seg til pressen. For unggutter er det vanligvis enda viktigere enn voksne å få oppbacking av treneren. Hva spillere trenger å bli bedre på, bør man i de fleste tilfeller ta internt (Unntak er blant annet å redusere presset på spillere som blir hypet). Og Skarsfjord er jo ikke "helt Rekdal" heller ...

Jeg synes ikke Skarsfjord har skrytt mer av Mezquida enn man kan forvente. Når gutten nå sendes hjem, betyr det sannsynligvis bare at det er andre unggutter som er minst like lovende per dags dato. Og bra er jo det.

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

krakra

Problemet med "oppbacking" som at "han er kjempegod" og "vil spille mye" osv. er at den gjerne slår tilbake når spillerne ikke får spille i det hele tatt. Mulig Nicolas slet litt med motivasjonen etterhvert. Han gjorde stort sett en god jobb da han fikk sjansen, noe han fikk for sjeldent. Uansett merkelig å skryte så mye av en spiller uten å gi ham spilletid for så å sende ham hjem.

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: krakra on July 13, 2011, 21:25:08 PM
Mulig Nicolas slet litt med motivasjonen etterhvert.


I så fall var det virkelig bra at han ble sendt hjem.

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Go Up