• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskamper i Tyrkia

Started by krøvel vellevold, February 01, 2011, 10:54:28 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Kampene går på sumo regner jeg med?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Quote from: Klaus_Brann on February 01, 2011, 12:03:23 PM
Kampene går på sumo regner jeg med?

Nei, kampen er ikke oppført der. Ingen andre plasser heller. Så vi må vist nøye oss med live oppdatering.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dudo

Sjekket det samme selv. Ble veldig overrasket, noe som sier mest om tv2s fotballtilbud de siste sesongene.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Ja vel? De bruker jo å sende slikt, der var kjipt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

nero

Det pleier jo å ta litt tid før de fører opp kampene de skal sende, så det er lov å håpe.
Lions led by donkeys.

Gulløl

Grunnen til at TV2-Sumo ikke sender kampen er nok at det ikke er andre kamper å sende fra Tyrkia i denne uken. Blir vel for dyrt å sende folk ned bare for denne kampen.
Brann.no er der med kamera, men de har vel ikke utstyr til å sende direkte. Vi får vel et sammendag på brann.no i ettertid.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Yngve

For ein keisam motstand.. Greitt nok med noko anna enn eliteseriemotstand. Men eg er skeptisk til nivået.

Gulløl

February 01, 2011, 13:34:37 PM #8 Last Edit: February 01, 2011, 13:37:16 PM by Gulløl
Winterthur er vel på nivå med Løv-Ham, eller hva tror dere ??  Kan bli tøft nok det med Huseklepp og Mjelde ut av bildet.

Ellers skal vi ikke se bort fra at det kommer en prøvespiller eller to i den siste uken i Tyrkia. Slike treningsleirer er en god anledning til å teste spillere så en får håpe det kommer noen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Quote from: Yngve on February 01, 2011, 13:28:40 PM
For ein keisam motstand.. Greitt nok med noko anna enn eliteseriemotstand. Men eg er skeptisk til nivået.


Det er vel som vanlig. Det er uansett ikke verre enn spansk 3. div.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

vebo

LOL, viste den gutten hadde noe!
Tiocfaidh ár lá

tem

February 01, 2011, 19:12:00 PM #12 Last Edit: February 01, 2011, 19:18:04 PM by tem
med fare for å få noen hamre i hodet her inne , så synes jeg det er litt spennende med Holvik fram på kanten
han har tro det eller ei en meget grei venstre fot , og på kant blir en det va de svakheter han har vist tatt bort

gjennstår selvsagt å se hvordan det går , men jeg blir ikek overrasket om han gjør en god figur

han er selvsagt ikke god nok til å gå inn og erstatte Huseklepp , men jeg ser på Holmvik som mer ett alternativ på kant enn back

han skal i det minste få en mulighet

Markmus

Har større tro på holmvik på kant enn back. Kan faktisk være han kan bidra med noe bra der.
Ka du ve?

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on February 01, 2011, 23:10:33 PM
Har større tro på holmvik på kant enn back. Kan faktisk være han kan bidra med noe bra der.


Får håpe det, han har i alle fall vist tidligere at han er bedre offensivt enn defensivt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Ikke at det skulle så jævla mye til i utgangspunktet ;)
Ka du ve?

ZsoltKorcsmar

Når starter kampen? blir det live oppdatering?

Gud

Kl. 15 hvis BA Live er til å stole på.

Huff

paradoksalt nok skal jeg snart på vintertur til Sveits

krakra

Kampen startet 14.00 i følge BT

Klaus_Brann

Quote from: Huff on February 02, 2011, 11:16:25 AM
paradoksalt nok skal jeg snart på vintertur til Sveits


Klasse.

Kjipt at denne kampen ikke blir sendt, men det kommer vel muligheter på neste treningsleir.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Merkelig. BT sier at kampen starter nå og oppdaterer LIVE. Lagene skal ha kommet på banen.

Men på Brann.no er ikke live-oppdateringen i gang. De mener kampen begynner om en time.

Gulløl

Sikkert 14.00 tyrkisk tid og 15.00 norsk tid (eller omvent).
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Men kampen har begynt i følge BT og Brann har ikke startet sin oppdatering engang.

Gulløl

1-0- Til Brann, straffe fra Ojo. Bra at han har åpnet målkontoen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

storB

"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Nixon

Quote from: Gulløl on February 02, 2011, 14:18:28 PM
1-0- Til Brann, straffe fra Ojo. Bra at han har åpnet målkontoen.


Ja, skal vi tro statistikken fra i fjor trenger han en del straffer for å komme opp på et akseptabelt skåringsnivå...
Rød makt på Hansa

Gulløl

Virker som Gustavino og Ojo har skapt mye i angrepet i lag, også utenom målet. Vi får håpe de blomstrer skikkelig sammen i år.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Yngve

QuoteEn sveitser blir holdt igjen på en overgangsmulighet. Kampens første gule kort og det er går til en sveitser.


Utruleg usympatiske desse sveitsarostane. (Frå Brann si livedekning, som kom i gang ca 10 min ut i kampen..)

Klaus_Brann

Quote from: Yngve on February 02, 2011, 14:55:15 PM
QuoteEn sveitser blir holdt igjen på en overgangsmulighet. Kampens første gule kort og det er går til en sveitser.


Utruleg usympatiske desse sveitsarostane. (Frå Brann si livedekning, som kom i gang ca 10 min ut i kampen..)


Tullete å holde igjen sine enge spillere i overganger ja!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Hatleking

Frå live oppdatering:


"[Kommentarer fra Ole Islending ]
Vi skulle aldri kvittet oss med Gylfi. Hadde trengt han nå."

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Xminator

Da har begge spissene scoret og krisen er over! Pengene kan settes på bonuskontoen og alt er vel.

Gulløl

En dose selvtillit til både Ojo og Juninho, viktig  :)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Utifra live-opdateringen virket det som relasjonene mellom Ojo, Gustav og Haugen var tidvis veldig bra, i tillegg til at Austin og Piotr storspilte.

Ser ut som vi fortsatt mangler endel på den siste delen av angrepsspillet, for håpe det sitter bedre med en mer samspilt gjeng og innøvd mønster. 2-0 er et greit resultat og hvis spillet var så godt som LIVE-oppdateringen tilsier er det oppløfende, selv mot en svak motstander.

Neste kamp blir nok tøffere.

Klaus_Brann

Morsomt at Juninho goalet, kanskje han kan få ut det han gjør for Brann 2 og på trening fremover.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vebo

Jaaaaa! Vi banket middelfarerlaget fra sveitsisk andrenivå. Nå kan vi endelig friskmelde oss!
Tiocfaidh ár lá

Gulløl

Skarsfjord mener at det sveitiske laget holdt eliteserienivå. Han tar nok litt i der kan jeg tenke meg  :-\
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

revert

http://www.brann.no/nyheter/skarsfjord-roser-lagmoralen/

På ingen måte meningen å ta av etter en treningskamp mot et lag man ikke vet nivået på. MEN jeg registrer med glede at Brann øyensynlig kjempet hardt, og hele tiden stresset motstanderen. Er det noe Brann omtrent har vært dårligste på i Tippeligaen er det å legge ned et ærlig stykke arbeid i hver forbanna kamp. For min del har jeg hvert fall lettere for å akseptere tap hvis spillerne takler så det gnistrer og spiller med topp innsats hele veien.

Skarsfjord har nok også innsett at skal Brann ta poeng i Tippeliga må innsatsnivået opp. Det er trist å måtte erkjenne det, men vi er ikke lenger i stand til å spille ut lag slik vi kunne for noen år siden.


Churchill

Quote from: Yngve on February 02, 2011, 14:55:15 PM
QuoteEn sveitser blir holdt igjen på en overgangsmulighet. Kampens første gule kort og det er går til en sveitser.


Utruleg usympatiske desse sveitsarostane. (Frå Brann si livedekning, som kom i gang ca 10 min ut i kampen..)


Det skulle sikkert stå, kampens første gule OST går til en sveitser...
...we shall never surrender.

SK

Når, og mot hvem, er neste kamp?

Gulløl

Quote from: SK on February 02, 2011, 23:28:47 PM
Når, og mot hvem, er neste kamp?

Sterkere motstand en i dag. Mot bulgarske Chernomorets Burgas, fredag 11.02.2011, kl. 14.00
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Spiller de i øverste divisjon med andre ord?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Quote from: Klaus_Brann on February 03, 2011, 00:01:59 AM
Spiller de i øverste divisjon med andre ord?
Ja, god info under link øverst på siden.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Falkman

Quote from: Gulløl on February 02, 2011, 23:36:31 PM
Quote from: SK on February 02, 2011, 23:28:47 PM
Når, og mot hvem, er neste kamp?

Sterkere motstand en i dag. Mot bulgarske Chernomorets Burgas, fredag 11.02.2011, kl. 14.00


Burgas bringer jo tankene til Euro-Hasund!! men det var vel kanskje et annet lag. het ikke de Neftochimik Burgas eller noe sånt?

krøvel vellevold

Quote from: Falkman on February 03, 2011, 07:49:05 AM
Quote from: Gulløl on February 02, 2011, 23:36:31 PM
Quote from: SK on February 02, 2011, 23:28:47 PM
Når, og mot hvem, er neste kamp?

Sterkere motstand en i dag. Mot bulgarske Chernomorets Burgas, fredag 11.02.2011, kl. 14.00


Burgas bringer jo tankene til Euro-Hasund!! men det var vel kanskje et annet lag. het ikke de Neftochimik Burgas eller noe sånt?


Jo, og den klubben er lagt ned.
Legg ned hele klubben!

Huff

Ok, vi møter trolig anstendig motstand i morgen, men hva med resten av forsesongen?

Har vi noen andre bekreftede treningskamper, eksempelvis i Vestandshallen?

Jose Arrogantio

Husker ikke hvor kampen skal spilles, men vi har i hvert fall en treningskamp mot Start mot slutten av forsesongen.

krakra


Go Up