• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

�rsmøte 2011, torsdag 24.2 kl 19

Started by fisken74, January 19, 2011, 11:26:21 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Som nevnt i 2011-tråden, Brann vil børste støv at sportslig utvalg. Eller rettere sagt, Moldestad vil børste støv av Sportslig Utvalg. Og som ekstra representant for "gammel-makten" i Brann vil han ha med seg Knut Kristiansen.

Jeg ser på dette som en ren reaksjon på at årsmøtet ikke gikk helt som makt-eliten i Brann ville ha det. Nå skal de altså danne enda en maktstruktur, deltakende blir RBH, Skarsfjord (som vel er det nærmeste supporterene kommer "sin" mann i dette utvalget) og ett styremedlem. Selvsagt velger da Moldestad en av sine gamle styrevenner til den rollen (Terje Risa).

Jeg vet ikke om supporterkuppet fikk nok makt til å påvirke sammensetningen av dette Sportslige Utvalget (for eksempel burde RBH holdes langt borte fra det), men det kan synest å være en tabbe å ikke ha tatt kuppet helt ut og hatt motkandidater til styreplassene som ikke i utgangspunktet var til valg også.

nero

March 10, 2011, 09:48:59 AM #451 Last Edit: March 10, 2011, 09:51:05 AM by nero
Et supperÃ¥d? En arena der RBH igjen kan legge sin klamme hÃ¥nd over det sportslige? En alternativ maktbase for Klovneveldet? Synes ikke dette høres spesielt lovende ut.  Hadde selvfølgelig vært mye bedre med en (kompetent) sportssjef, men det fÃ¥r vi nok ikke pÃ¥ lang tid, dessverre.
Lions led by donkeys.

Huff

Quote from: Xminator on March 10, 2011, 08:09:58 AM
Som nevnt i 2011-tråden, Brann vil børste støv at sportslig utvalg. Eller rettere sagt, Moldestad vil børste støv av Sportslig Utvalg. Og som ekstra representant for "gammel-makten" i Brann vil han ha med seg Knut Kristiansen.

Jeg ser på dette som en ren reaksjon på at årsmøtet ikke gikk helt som makt-eliten i Brann ville ha det. Nå skal de altså danne enda en maktstruktur, deltakende blir RBH, Skarsfjord (som vel er det nærmeste supporterene kommer "sin" mann i dette utvalget) og ett styremedlem. Selvsagt velger da Moldestad en av sine gamle styrevenner til den rollen (Terje Risa).

Jeg vet ikke om supporterkuppet fikk nok makt til å påvirke sammensetningen av dette Sportslige Utvalget (for eksempel burde RBH holdes langt borte fra det), men det kan synest å være en tabbe å ikke ha tatt kuppet helt ut og hatt motkandidater til styreplassene som ikke i utgangspunktet var til valg også.


Hva for signal er det Moldestad sender med å putte RBH i sportslig utvalg. Ser en bort fra Roalds enorme popularitet og sterke stilling blant supporterne er det likevel ganske utrolig. Er det en så liten jobb å være daglig leder i klubben at RBH trenger mer å gjøre -ift momssaken kan det jo allerede se ut som visse personer i organisasjonen har vann til langt over hodet og siden da er vi slanket.

krakra

Den eneste med sportslig kompetanse i dette "sportslige utvalget" er jo Skarsfjord. Bare tull og det kommer ikke til å styrke vår langsiktige satsning. Jeg blir redd når jeg tenker på at RBH og Risa skal stake ut vår langsiktige sportslige satsning.

Joggi Bogga

Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Go Up