• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kamptråd: Oransjepakket - Brann, søndag 31. oktober kl 18:00

Started by Nixon, October 28, 2010, 14:16:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

skuteviken

Litt av problemet er og at jeg ikke klarer å se en spiller som har lyst å komme til oss. Jeg frykter og for Austin, Gustav og Zsolt. De syns sikkert ikke det er superfett å skulle fortsette i Brann il neste år.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

krakra

Quote from: roaldinho on October 31, 2010, 19:35:08 PM
Hansen har jo strengt tatt noe å bevise, og det er vel i grunn denne kampen er til.
Og nok engang beviste han ingen verdens ting. Sjokk.

Huff

Registrerer at min frykt for at Hønefoss skulle ta en enkel seier mot VIF pga avgjort gullkamp var velbegrunnet. Heldigvis gjorde vi jobben på hjemmebane.

Når det kommer til dagens andreomgang har Aafk tatt ferie og kontrollert det hele inn. De har tatt det helt rolig og hat total kontroll. Vi har ikke skapt en dritt så godt gjennomført av dem. Vi har ikke liknet en trussel i et sekund av de nesten 49 minuttene 2.omgang har vart i. Flott.


Spelaren

Trøsten får vere at engen driter seg ut i større grad enn oss...
Gå av.

StuckedPaaOstlandet

Quote from: roaldinho on October 31, 2010, 19:39:19 PM
Quote from: StuckedPaaOstlandet on October 31, 2010, 19:03:50 PM
Ser ut som Davy fort kan vinne 5500,- på 0-1 handycap bongen sin..


Vår neste motstander ligger under, så han sliter. Kan iallefall ikke klage på at Brann ikke gjorde jobben for han der.


ikke nå lengre..

Denne kampen kunne fort endt mye styggere enn dette.. Vi fikk hvertfall se hvordan det gikk uten 2-3 nøkkelspillere, og med tanke på at vi ligger ann til å  bare miste 4-5 i vinter så ser jo dette bra ut for 2011 sesongen.


bernu

Quote from: StuckedPaaOstlandet on October 31, 2010, 19:54:45 PM
Quote from: roaldinho on October 31, 2010, 19:39:19 PM
Quote from: StuckedPaaOstlandet on October 31, 2010, 19:03:50 PM
Ser ut som Davy fort kan vinne 5500,- på 0-1 handycap bongen sin..


Vår neste motstander ligger under, så han sliter. Kan iallefall ikke klage på at Brann ikke gjorde jobben for han der.


ikke nå lengre..

Vi fikk hvertfall se hvordan det gikk uten 2-3 nøkkelspillere, og med tanke på at vi ligger ann til å  bare miste 4-5 i vinter så ser jo dette bra ut for 2011 sesongen.

Det kommer til å gå så bra så.... "Vi har Cato Hansen, JA vi har Cato Hansen. Vi har Cato Hansen, vi er Braaaaaann...."





Det kommer til å gå så bra så.... "Vi har Cato Hansen, JA vi har Cato Hansen. Vi har Cato Hansen, vi er Braaaaaann...."
HANSA - Z

Huff

Quote from: StuckedPaaOstlandet on October 31, 2010, 19:54:45 PM
Quote from: roaldinho on October 31, 2010, 19:39:19 PM
Quote from: StuckedPaaOstlandet on October 31, 2010, 19:03:50 PM
Ser ut som Davy fort kan vinne 5500,- på 0-1 handycap bongen sin..


Vår neste motstander ligger under, så han sliter. Kan iallefall ikke klage på at Brann ikke gjorde jobben for han der.


ikke nå lengre..

Denne kampen kunne fort endt mye styggere enn dette.. Vi fikk hvertfall se hvordan det gikk uten 2-3 nøkkelspillere, og med tanke på at vi ligger ann til å  bare miste 4-5 i vinter så ser jo dette bra ut for 2011 sesongen.


Hvis Brann ikke rykker ned neste sesong, noe jeg per nå ser som 50/50 ift sannsynlighet. Tipper jeg uansett at vi tidligst er på øvre halvdel av tabellen i 2013. Bunnstrid neste år etterfulgt av enten adecco eller ny bunnstrid i 2012. Det er mitt tips. Så får en se hvor stort grunnfjellet av supportere er etter tre år med bunnstrid evt et år nede.

Vi kan uansett konkludere med Branns svakeste sesong i moderne tid. Ja vi har rykket ned før, men da var det laaaaaaangt færre lag i TL. Selv i fjortenlagsserien hadde vi vel rykket ned i år.

Brann_ruler

Quote from: Spelaren on October 31, 2010, 19:54:40 PM
Trøsten får vere at engen driter seg ut i større grad enn oss...


Er ikke mulig å rakke ned på et lag som tok sølv, med en bøtte ungdommer fra egen stall i troppen. Mens vi roter i nedrykksumpen med et av seriens største lønnsbudsjett, synkende tilskuertall og syltynn tropp.

Brann er årets desidert største skuffelse i år, og det er fasiten uansett hva som skjer siste runde.

Men vi har heldigvis kapable mennesker til å forberede oss neste sesong. La oss feire med kake og fyrverkeri at vi kanskje når målet om kostnadsreduksjonen.

Spelaren

Gå av.

eivhelle

Forferdelig kjedelig 2. omgang. Det er nesten fantastisk å se at Aalsund presterer å flytte alle mann
i forsvar når de er en mann i overtall, har medvind i ryggen og dommeren med seg.

Jeg mener å ha tellt minst 5-6 klare feildømminger på frispark som har gått i Branns disfavør denne
kampen. I tillegg  er det ganske graverende at Moen klarer å unngå å gi gult kort når Huseklepp
blir sparket i magen.

Ellers gir jeg Opdal 70% av skylden for dette tapet. Han er fullstendig på bærtur før Sævarsson
treffer ballen med handa og må ta skylden både for staffen og utvisningen. Han burde dessuten
ha avverget straffen i og med at han går til riktig side samtidig som straffen var dårlig plassert.

Eneste lyspunktet var Gustav som både laget et fint mål og i tillegg bidro positivt til det meste som
skjedde offansivt. Etter at han ble tatt av skjedde det null og niks fremover.

blubbin

Tragikomisk å se Opdal ramle inn i målet på den første scoringen, og således dekke hele 0 % av målet.  Kjempetabbe i forkant av den første straffen også, og selv om man ikke skal skylde på keeper for at en straffe går i mål, så sier det jo litt om rekkevidden når man ikke redder en nokså svakt plassert straffe i keeperhøyde når man går riktig vei.

Men alt dette til tross, Opdal er på langt nær det eneste problemet.  Det føyer seg inn i rekken blant svakheter for tiden.

Go Up