• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2011

Started by osoerli, October 26, 2010, 19:46:25 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

Quote from: panini on February 04, 2011, 22:13:14 PM
Til Krøvel:
Jeg er enig med det meste du skriver, ikke minst at Brann kan differensiere prisene sine mer. Mindre for de middels bra og mer for de beste plassene, bedre familiepriser osv. Det jeg ikke kjøper er at det er for dyrt på Stadion uansett, og at det er mange som blir utestengt fra å gå på kamp pga av prisene(med unntak av barnefamilier med lav/middels inntekt). Er du Brannsupporter med ønske om å gå på kamp hver gang så klarer de fleste 2000 kr.


Men prisene er jo ikke 2000... Prisene er fra 3600 og oppover på vanlige plasser. Nye kjøpere må ut med nesten 4000 for selv de dårligste plassene. På bataljonsfeltene er riktignok prisen ned mot 2000, men her står altså mange folk uten særlig inntekt (skoleelever og studenter), og folk fra lavere sosiale lag.

Nå som de fleste kamper går på TV, må Brann få folk vekk fra TV-stolen og opp på Stadion. Selv om de fleste sikkert KAN ta seg råd til p-kort, så er det ikke sikkert de PRIORITERER å ta seg råd. I hvert fall ikke når det er snakk om 4000 kroner. Men hvis det hadde kostet 2000, hadde de gjerne funnet det mer interessant å gå på kamp enn å se kampene på TV. Samme med bataljonsfeltene. Mange syns 2400 er mye penger å bla opp, og velger dermed heller å se kampene på TV. Hadde det kostet f.eks. 1500, ville disse kanskje heller valgt Stadion fremfor TV.

Ihuga supportere kan sikkert greit finne frem både 5000 og 10000. Men skal Brann bare henvende seg til disse, får vi snart tilskuertall på Sogndal-nivå.

Som sagt; det finnes et segment av folk som ikke er villige til å punge ut 4000 for et p-kort, men gjerne hadde gjort det hvis det var snakk om 2000. Det er ikke slik at man enten er så interessert at man lett blar opp 4000, eller så uinteressert at man ikke engang går om det var gratis.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: psv-hasund on February 04, 2011, 23:22:24 PM
Quote from: steinbygger on February 04, 2011, 22:46:49 PM

Egne undersøkelser fra prosessene med fornyelse av partourkort viser at man oftest slutter å kjøpe partourkort på stadion forbi..... protest mot sittende ledelse og styre.



Står det i oppgaven at dette er den viktigste grunnen, eller en av mange grunner. Jeg har vanskelig for å tro at protest er den viktigste grunnen for folk flest. Tror dårlige sportslige resultater er langt viktigere.


Følger den, og jeg har ikke troen på at folk har det som den viktigste grunnen, men det er jo greit å hevde det, slik at man ikke blir sett på som medgangssupportere.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on February 05, 2011, 01:48:07 AM
Som sagt; det finnes et segment av folk som ikke er villige til å punge ut 4000 for et p-kort, men gjerne hadde gjort det hvis det var snakk om 2000. Det er ikke slik at man enten er så interessert at man lett blar opp 4000, eller så uinteressert at man ikke engang går om det var gratis.


Så gjenstår det å finne en middelvei som ikke er for høy, men heller ikke for lav.
Det er ikke alltid f.eks. 200 fler tilskuere er bedre hvis de resterende som møter opp betaler mer pga. høyere billettpriser.

Uten at det vil si at jeg støtter den fraværende prisdifferensieringen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

February 05, 2011, 02:03:17 AM #703 Last Edit: February 05, 2011, 02:18:58 AM by krøvel vellevold
Algerøy lovet meg torsdag kveld å komme med et dementi hvis hans anklager mot meg var feil. (At jeg liksom skulle ha bløffet på de andre klubbenes priser, for å sette Branns priser i et dårligere lys). Dette dementiet har ennå ikke kommet.

I ettermiddag skrev imidlertid "Daffy Algerøy" - som han tydeligvis kaller seg i festlige anledninger, i kommentarfeltet på sin egen blogg at han skulle legge ut et dementi hvis det viste seg at hans anklager var feil, men han ventet bare på bekreftelse fra klubbene det gjaldt.

Ergo:
1) Han klamrer seg til håpet om at jeg lyger når jeg i ettertid forklarer ham at mine priser som er oppgitt i min e-mail til ham (også Brann sine priser) er de prisene som var først. (Noen klubber - deriblant Brann, har hatt én pris før en bestemt dato, og en noe høyere pris etter denne datoen). Så har Algerøy gått inn på de andre klubbenes prislister og funnet ut at prisene pr i dag (som jo er høyere enn de var på et tidligere tidspunkt i salget) er høyere enn det jeg har påstått. Den misforståelsen kunne jeg forstått hvis det var en hvem-som-helst som gikk inn på klubbenes prislister for å sjekke. Men her snakker vi om Branns billettsjef - som selv har kjørt billigere priser før en bestemt dato (1/11), og Brann.no's priskart viser da også bare prisene etter 1/11. Da burde han tenkt seg muligheten for at kanskje også disse andre klubbene hadde "før-priser" - og at jeg kanskje snakket om disse, før han gikk i strupen på meg på sin egen blogg.

2) Det hjelper tydeligvis ikke engang at jeg har sendt ham linker til de aktuelle klubbenes nettsider, som beviser at de hadde lavere priser før en bestemt dato. Han skal likevel sjekke det for sikkerhets skyld med klubbenes billettansvarlige, før han kan komme med et dementi... Det KUNNE jo være disse kunne fortelle DFA at prisene de oppga på hjemmesidene var feil.

En annen ting som slår meg, er hva som liksom skulle være motivet for at jeg skulle lyge om de andre lagenes priser. Hvorfor skulle jeg påstå at Godsets laveste priser er 2200 og ikke 2375? Skulle liksom mine argumenter i pris-sammenligningen bli jævlig mye bedre av å si at Godsets priser var 2200 i stedet for 2375? Er det slik at hvis jeg hadde skrevet 2375, så hadde folk tenkt "det er jo nesten det samme som de 3600 vi betaler på Stadion", mens hvis jeg hadde skrevet 2200, så tenker folk "å hææællanæ kor mye billigere enn på Stadion!"??

Og for øvrig kom jo DFA selv men en løgn: Han påstod at MFKs billigste voksenbilletter kostet 2590. Han nekter nemlig å ta med at MFK i to hele svinger selger for 1300, 1600 og 1990. Grunnen? Disse p-kortene er unummererte. Men ærlig talt: Hvor ligger egentlig fordelen i å ha et bestemt sete å gå til, når det på Molde Stadion er plenty av plass og man omtrent kan sette seg der det passer uansett? Om man havner på rad 11 plass 26 den ene kampen, eller rad 10 plass 24 den andre kampen; hvilken rolle spiller det? Unummerert kan jo til og med være en fordel for den enkelte, da vedkommende kan bytte til mer ønskelige plasser i neste kamp. Har han med en kompis på en kamp, kan de sitte sammen. Havner han ved siden av en klovn, trenger han ikke å sitte med ham resten av sesongen. DFA har også i ettertid skrevet i kommentarfeltet på bloggen sin at han ikke gidder å sjekke opp MFKs priser, for han er ikke interessert i å sammenligne med umummererte plasser... Neivel, men kanskje også Brann skulle prøvd unummererte plasser på noen av de dårligste feltene? AaFK har det tilbudet, MFK som sagt, Odd...

Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Flaut, flaut, flaut. Jeg trodde bedre om ham før dette, men så feil kan man altså ta.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Hansakongen

Uansett hvordan man snur synser og vir på det har brann noen vannvittige priser på billettene sine. Tror at vist brann hadde spilt i PL hadde de hatt billett priser langt over hva Man u og LFC og alle topplagene har som dyreste sesong kort pris. Riktig nok skal vi sette inn at de ter 3 hjemme kamper til der da, mens branns pris system med tilsvarende pris de har per dags dato på de dyreste sesong kortene, ville et sesong kort sikkert kostet 5500-6000 med likt antall kamper de har i PL. Gale og tenke på når man ser hva produkt vi betaler i dyre dommer for og hva vi for tilbake av underholdning. Er sikkert en av få som har fornyet patukoret, men foran 2012 sesongen om 2011 sesongen blir like gale som de siste 3 årene har vært tror jeg dropper alt som har med patukort og gjøre og ser kampene fra VIP plassen i stuen, hvor prisen uansett ikke er mer enn ca 1500 for en sesong 2500 spart i forhold til det jeg kaster vekk i år på det dårlige leder egenskapene der nede......

krøvel vellevold

Rykker Brann går ned, så setter de vel ikke ned prisene da heller.
Legg ned hele klubben!

TCAC

Huff! Jeg har ikke orket å følge med Brann-administrasjonen med lupe siden serieslutt, men fra det jeg leser nå ser jeg jo at ingenting har forandret seg. Gorm Natlandsmyr har tydeligvis NULL respekt for supportere uten tillit til en ledelse som (mildt sagt) har til gode å gjøre seg fortjent til den. Algerøys bidrag her er rett og slett latterlige. Han virker å være låst fast til prinsipper han har lært seg i sin utdannelse innen økonomi og markedsføring (?), og forsaker totalt virkeligheten som Krøvel så elegant, virkelighetsnært og troverdig har beskrevet i sin blogg over lengre tid. En utrolig dårlig egenskap, uansett hva man debatterer.

Man skulle tro slike fundamentalistiske holdninger burde være forebeholdt abrahamittiske religioner, men det er utrolig hva en dårlig organisasjonskultur og hevngjerrighet overfor sine kritikere tydeligvis kan medføre. Hvem andre enn denne gjengen kunne ha klart å få klubben med størst entusiasme rundt seg, og et av de aller største budsjettene, til å stå i fare for å rykke ned?   

Det aller verste jeg ser er den gjennomsyrende holdningen i administrasjonen om at vi skylder klubben noe som helst. Vi som har kjøpt billetter, og kanskje til og med drakter/bøker/DVD'er/gensere/skjerf/whatever med Brann-logo, får slengt i trynet at vi "er de som bidrar minst" når vi ikke lenger vil bidra med pengene de trenger til å finansiere Holmviks tre-millionerslønn. Hele gjengen kan dra til helvete, for så å komme tilbake med enten en oppsigelse eller en ærlig unnskyldning og en grundig, troverdig plan for fremtiden.

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on February 05, 2011, 01:32:43 AMOg hva er for øvrig gale med å sette ned prisene på Bataljonsfeltet også? Vi er jo på topp på "supporterpris"-tabellen også!


Ingenting galt dersom det viser seg at de andre reduksjonene gir flere tilskuere og tilnærmet like mange penger i kassen. Men de bør komme sist i køen!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on February 05, 2011, 09:42:20 AM
Quote from: krøvel vellevold on February 05, 2011, 01:32:43 AMOg hva er for øvrig gale med å sette ned prisene på Bataljonsfeltet også? Vi er jo på topp på "supporterpris"-tabellen også!


Ingenting galt dersom det viser seg at de andre reduksjonene gir flere tilskuere og tilnærmet like mange penger i kassen. Men de bør komme sist i køen!


Ja for all del: Vi har (kanskje urimelig) lave priser i forhold til resten av Stadion. Men så skal ikke det mye til heller... Bataljonens felt er likevel dyrest av tilsvarende felt i Tippeligaen.
Legg ned hele klubben!


nero

Lions led by donkeys.

Spelaren

Uendelig vakkert, på grensen til brutalt  :) .
Gå av.

Belfort

Hehe, Daffy er så til de grader blitt tatt med buksene nede av Osdal. I tillegg er han blitt tatt i og ikke snakke sant i forhold til grunnen til at mange ikke har fornyet partoukort. Blir vanskelig for han og forsette i jobben.

nero

February 05, 2011, 12:51:44 PM #714 Last Edit: February 05, 2011, 12:54:27 PM by nero
Quote from: Belfort on February 05, 2011, 12:43:24 PM
Blir vanskelig for han og forsette i jobben.


Neppe. Det er ikke den første løgnen som er blitt fortalt på Stadion, og det blir ikke den siste heller. Algerøy har nok lært at en liten løgn her og en halvsannhet der er helt kurant i det miljøet. Vår daglige leder har jo satt standarden der.
Lions led by donkeys.

Lidenskapen

February 05, 2011, 12:57:50 PM #715 Last Edit: February 05, 2011, 13:14:24 PM by Lidenskapen
La inn et innlegg til Krøvel sin blogg. Nok er faen meg nok!

Algerøy er en katastrofe som symboliserer katastrofen på stadion, han har gått etter det som er hele klubben, nemlig supporterene.

Dette er skammelig og rystende at en mann i en ledende posisjon får utbasunere seg slik og kalle oss løgnere.

Han sier også at vi som klager mest er vi som betaler minst, sant nok i billett priser, men hvem er hele stemmningen på stadion, hvem er det har hele hjertet sitt i denne skakkjørte klubben uansett, og vi må da for pokker ha rett til og uttale oss om noe syntes er fundementalt gale i klubben, nemlig billett prisene, hvorfor skal vi som et bunnlag betale mest av alle samtidig som at Algerøy må se at tilskuer tallene stuper, og da tror du prisene ikke har noe og si?! Din KLOVN!

Ta og pakk sakene dine og stikk fra klubben våres !
Jeg er en tiger, jeg er en løve. For å bli konge må du jobbe som en slave. I dag jobbet jeg som en slave, derfor ble jeg konge.
Toni Nhleko: ^^Strandløve^^

Stoffi

February 05, 2011, 13:24:50 PM #716 Last Edit: February 05, 2011, 13:31:26 PM by Stoffi
Er ikke ofte Krøvel og jeg er enig, men her kan det ikke gjøres noe annet enn å stå og måpe av Algerøys arrogante holdning.

Quote



Denne uttalelsen sier mye om alt som er gale i Brann. Jeg som trodde kun Moldestad var arrogant og hadde null respekt for supporterne. Her viser Algerøy en total mangel på respekt overfor supporterne.
Han mener altså at den totale underholdningsverdien bør telle for prisen. I så fall, burde billettene vært gratis, for den totale underholdningsverdien er null og ikke et hakk over. Hvis underholdningsverdien er det som teller, så burde Brann betalt oss for å komme på stadion, for å se en skakkjørt klubb med en udugelig ledelse, stille 11 slappe spillere med en middelmådig trener bli rundspilt av stort sett alle klubber.


Videre hevder Algerøy at langsiden og kortsiden er like attraktivt og dermed fortjener samme pris. Som Krøvel skriver i bloggen, da kan dere for faen sette deres trofaste på langsiden da! Vi vet alle at Algerøy preiker piss her, en kortside er mindre verdt enn en langside, hans uttalelser viser at han nesten tror på sitt eget arrogante utsagn.

Moldestad, Algerøy og RBH er sammen selve symbolet på alt som er gale i klubben vår.


Tabbe etter tabbe etter tabbe, arrogante holdninger overfor supporterene, udugelige og inkompetente.

Ut med pakket! Faen så provosert jeg blir av spesielt de 2 førstnevnte for deres arrogante holdninger. Totalt ute av kontakt med realitetene.

Brann kommer ikke til å snu skuten før ledelsen går, fordi de har mistet all tillit.


Jeg sverger på min mors fremtidige grav at jeg aldri kommer til å kjøpe nytt partoutkort så lenge disse 3 styrer skuten, hvis de ikke plutselig gjennomgår lobotomi eller psykoterapi som gjør at de totalt forandrer personlighet og plutselig blir kompetente, unnskylder seg for sin ufine og arrogante oppførsel overfor supporterne og deretter gjør ting riktig.

Jeg vil ha Brann tilbake! Og jeg oppfordrer samtidig alle andre til å ikke fornye partoutkortet sitt, men husk samtidig å sende en mail til Brann om hvorfor. Etterhvert må man få håpe at de tar hintet, for de har tydeligvis ikke skjønt det.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Spelaren

Quote from: Stoffi on February 05, 2011, 13:24:50 PM
Her viser Algerøy, som kostet Brann 14 millioner(husker ikke eksakt sum) eller der rundt fordi han kjøpte inn supportereffekter som om vi skulle ha vunnet mesterligaen, VM og kjøpt Ronaldo + Rooney på en gang, en total mangel på respekt overfor supporterne.


Det var nok Lokøy som gjorde dette.
Gå av.

Stoffi

Quote from: Klaus_Brann on February 04, 2011, 11:43:39 AM
Quote from: Utmedsnolken on February 04, 2011, 08:21:20 AM
Quote from: Klaus_Brann on February 04, 2011, 01:42:12 AM
Quote from: ostraume on February 03, 2011, 21:48:41 PM
Studenter, barn ogungdom som kan bli livsstidssupportere, men som aldri noensinne dukker opp på stadion.


At studenter ikke har råd er bare piss, det er prioritering, som alt annet.
Jeg er selv student, og klarer fint å fornye partoutkortet uten å forsake fyll & fanteri. Hvis man bryr seg nok, klarer man fint å få seg et partoutkort på Hansa. Bryr man seg ikke nok, får man nøye seg med en kamp i ny og ne, eller se den på tv.


Blir det noengang for dyrt for deg eller er det bare å ofre mer da? Det sier seg selv at folk som har andre interesser enn Brann må veie prisen og tiden av disse opp mot hverandre i jo dyrere Brann blir, jo lettere blir det å velge de vekk. Så kan folk beskylde de uten sesongkort for å ikke bry seg nok så mye de vil, men tilskuertallene vil ikke gå opp av den grunn


Selvfølgelig har jeg en smerteterskel, og den er nok høy, men partourkortet på Hansa koster virkelig ikke så mye.

Interesser som fylla mener du? De fleste studenter jeg kjenner, og det er en del, drar gjerne ut hver helg/eller/i tillegg til en dag midt i uka. Det sier seg selv at det fort går med en del penger på dette, og det er slik ofring jeg snakker om.
De fleste studenter jeg kjenner, jobber også ved siden av studiene, og er ikke så lutfattige som de gjerne vil gi inntrykk av for å få sympati.

Et p-kort på Hansa klarer de 95 % av alle studenter, hvis de vil det.


Til og med Krøvel er totalt uenig med deg her, noe du kan lese i bloggen hans. Du høres ut som om du jobber i Brann. Personlig kjenner jeg en hel haug med folk som velger å kjøpe enkeltbilletter til noen kamper i stedet for partoutkort fordi det rett og slett er for dyrt.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Stoffi

Quote from: Spelaren on February 05, 2011, 13:27:55 PM
Quote from: Stoffi on February 05, 2011, 13:24:50 PM
Her viser Algerøy, som kostet Brann 14 millioner(husker ikke eksakt sum) eller der rundt fordi han kjøpte inn supportereffekter som om vi skulle ha vunnet mesterligaen, VM og kjøpt Ronaldo + Rooney på en gang, en total mangel på respekt overfor supporterne.


Det var nok Lokøy som gjorde dette.



Her må jeg visst sjekke fakta bedre.

Beklager blingsingen.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Ricky

Quote from: Stoffi on February 05, 2011, 13:24:50 PM
Her viser Algerøy, som kostet Brann 14 millioner(husker ikke eksakt sum) eller der rundt fordi han kjøpte inn supportereffekter som om vi skulle ha vunnet mesterligaen, VM og kjøpt Ronaldo + Rooney på en gang, en total mangel på respekt overfor supporterne.


Lokøy, Stoffi... Lokøy!
Algerøy har vært grei nok (før han også bestemte seg for å gå i ordkrig med misfornøyde Brann-tilhengere)

Belfort

Quote from: Stoffi on February 05, 2011, 13:31:06 PM
Quote from: Spelaren on February 05, 2011, 13:27:55 PM
Quote from: Stoffi on February 05, 2011, 13:24:50 PM
Her viser Algerøy, som kostet Brann 14 millioner(husker ikke eksakt sum) eller der rundt fordi han kjøpte inn supportereffekter som om vi skulle ha vunnet mesterligaen, VM og kjøpt Ronaldo + Rooney på en gang, en total mangel på respekt overfor supporterne.


Det var nok Lokøy som gjorde dette.



Her må jeg visst sjekke fakta bedre.

Beklager blingsingen.


Du er unnskyldt. Det er lett og gå seg vill i inkompetansen på stadion.

Super Hasund

La Folket Synge

*Feltz*

krakra

"Hei, det er Algerøy her. Er dette Nils Skutle? Du jeg har en diskusjon med en blogger her i Bergen om billettprisene deres. Kan du sende med oversikten? Kult! Hade!"

Klaus_Brann

Quote from: Stoffi on February 05, 2011, 13:30:13 PM
Quote from: Klaus_Brann on February 04, 2011, 11:43:39 AM
Quote from: Utmedsnolken on February 04, 2011, 08:21:20 AM
Quote from: Klaus_Brann on February 04, 2011, 01:42:12 AM
Quote from: ostraume on February 03, 2011, 21:48:41 PM
Studenter, barn ogungdom som kan bli livsstidssupportere, men som aldri noensinne dukker opp på stadion.


At studenter ikke har råd er bare piss, det er prioritering, som alt annet.
Jeg er selv student, og klarer fint å fornye partoutkortet uten å forsake fyll & fanteri. Hvis man bryr seg nok, klarer man fint å få seg et partoutkort på Hansa. Bryr man seg ikke nok, får man nøye seg med en kamp i ny og ne, eller se den på tv.


Blir det noengang for dyrt for deg eller er det bare å ofre mer da? Det sier seg selv at folk som har andre interesser enn Brann må veie prisen og tiden av disse opp mot hverandre i jo dyrere Brann blir, jo lettere blir det å velge de vekk. Så kan folk beskylde de uten sesongkort for å ikke bry seg nok så mye de vil, men tilskuertallene vil ikke gå opp av den grunn


Selvfølgelig har jeg en smerteterskel, og den er nok høy, men partourkortet på Hansa koster virkelig ikke så mye.

Interesser som fylla mener du? De fleste studenter jeg kjenner, og det er en del, drar gjerne ut hver helg/eller/i tillegg til en dag midt i uka. Det sier seg selv at det fort går med en del penger på dette, og det er slik ofring jeg snakker om.
De fleste studenter jeg kjenner, jobber også ved siden av studiene, og er ikke så lutfattige som de gjerne vil gi inntrykk av for å få sympati.

Et p-kort på Hansa klarer de 95 % av alle studenter, hvis de vil det.


Til og med Krøvel er totalt uenig med deg her, noe du kan lese i bloggen hans. Du høres ut som om du jobber i Brann. Personlig kjenner jeg en hel haug med folk som velger å kjøpe enkeltbilletter til noen kamper i stedet for partoutkort fordi det rett og slett er for dyrt.


Hva i alle dager har det med mitt innlegg å gjøre, Stoffi? Krøvel sitter ikke på noen fasit, han har sin mening og jeg har min mening.

Ja, litt over 2000 kroner i året er en voldsomt stor sum i dette fattige landet vi bor i.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

bernu

Quote from: Klaus_Brann on February 05, 2011, 14:18:00 PM
Quote from: Stoffi on February 05, 2011, 13:30:13 PM
Quote from: Klaus_Brann on February 04, 2011, 11:43:39 AM
Quote from: Utmedsnolken on February 04, 2011, 08:21:20 AM
Quote from: Klaus_Brann on February 04, 2011, 01:42:12 AM
Quote from: ostraume on February 03, 2011, 21:48:41 PM
Studenter, barn ogungdom som kan bli livsstidssupportere, men som aldri noensinne dukker opp på stadion.


At studenter ikke har råd er bare piss, det er prioritering, som alt annet.
Jeg er selv student, og klarer fint å fornye partoutkortet uten å forsake fyll & fanteri. Hvis man bryr seg nok, klarer man fint å få seg et partoutkort på Hansa. Bryr man seg ikke nok, får man nøye seg med en kamp i ny og ne, eller se den på tv.


Blir det noengang for dyrt for deg eller er det bare å ofre mer da? Det sier seg selv at folk som har andre interesser enn Brann må veie prisen og tiden av disse opp mot hverandre i jo dyrere Brann blir, jo lettere blir det å velge de vekk. Så kan folk beskylde de uten sesongkort for å ikke bry seg nok så mye de vil, men tilskuertallene vil ikke gå opp av den grunn


Selvfølgelig har jeg en smerteterskel, og den er nok høy, men partourkortet på Hansa koster virkelig ikke så mye.

Interesser som fylla mener du? De fleste studenter jeg kjenner, og det er en del, drar gjerne ut hver helg/eller/i tillegg til en dag midt i uka. Det sier seg selv at det fort går med en del penger på dette, og det er slik ofring jeg snakker om.
De fleste studenter jeg kjenner, jobber også ved siden av studiene, og er ikke så lutfattige som de gjerne vil gi inntrykk av for å få sympati.

Et p-kort på Hansa klarer de 95 % av alle studenter, hvis de vil det.


Til og med Krøvel er totalt uenig med deg her, noe du kan lese i bloggen hans. Du høres ut som om du jobber i Brann. Personlig kjenner jeg en hel haug med folk som velger å kjøpe enkeltbilletter til noen kamper i stedet for partoutkort fordi det rett og slett er for dyrt.


Hva i alle dager har det med mitt innlegg å gjøre, Stoffi? Krøvel sitter ikke på noen fasit, han har sin mening og jeg har min mening.

Ja, litt over 2000 kroner i året er en voldsomt stor sum i dette fattige landet vi bor i.


For en latterlig ting å si??
Du kan da ikke definere hva som er en voldsom stor sum for andre personer ??
Flott for deg at du har råd.... Jeg vet om mange, både studenter og folk som har jobb som ikke har råd til 2000 kr. Ihvertfall ikke 4000 kr. Mange studenter jeg kjenner må jobbe rimelig mye i tillegg til studier for å overleve. Da er ikke 2000 kr bare å kimse av.
Kommer helt an på hvilken livssituasjoin man er i. Jeg har en god jobb og har tatt meg råd til å fornye, men det var helt på grensa siden jeg nettopp har blitt far og utgiftene har blitt mange flere.

Ikke prøve deg på å dømme andre mennesker som ikke har råd til det samme som du.
Latterlig.
HANSA - Z

krøvel vellevold

Ja, i TEORIEN har nok alle råd til p-kort til 2000. Men er LYSTEN der, når det koster 2200? Er man ihuga fan, er ikke 2200 noe å si på. Den harde kjernen kommer uansett. Men Brann er også avhengige av å appellere til dem som ikke er ihuga supportere, og like gjerne sitter hjemme og ser kampen på TV når det dreier seg om 2200 kr. Og så er det dette med å betale 2200 i en engang da... Ja, de forutseende kan legge av på forhånd, men jeg har inntrykk av at veldig mange av vane bruker opp hele lønnen før neste lønning. Slik er det bare.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Joda, for noen er selvsagt 2200 kroner mye penger. Selv om det er en årlig utgift som man kan spare seg opp til i løpet av 12 måneder...

Men hvorfor dreier denne debatten seg egentlig om denne summen? Er det realistisk å tro at det vil komme partoutkort som vil være vesentlig billigere enn dette?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Klaus_Brann

Quote from: bernu on February 05, 2011, 14:33:54 PM
Quote from: Klaus_Brann on February 05, 2011, 14:18:00 PM
Quote from: Stoffi on February 05, 2011, 13:30:13 PM
Quote from: Klaus_Brann on February 04, 2011, 11:43:39 AM
Quote from: Utmedsnolken on February 04, 2011, 08:21:20 AM
Quote from: Klaus_Brann on February 04, 2011, 01:42:12 AM
Quote from: ostraume on February 03, 2011, 21:48:41 PM
Studenter, barn ogungdom som kan bli livsstidssupportere, men som aldri noensinne dukker opp på stadion.


At studenter ikke har råd er bare piss, det er prioritering, som alt annet.
Jeg er selv student, og klarer fint å fornye partoutkortet uten å forsake fyll & fanteri. Hvis man bryr seg nok, klarer man fint å få seg et partoutkort på Hansa. Bryr man seg ikke nok, får man nøye seg med en kamp i ny og ne, eller se den på tv.


Blir det noengang for dyrt for deg eller er det bare å ofre mer da? Det sier seg selv at folk som har andre interesser enn Brann må veie prisen og tiden av disse opp mot hverandre i jo dyrere Brann blir, jo lettere blir det å velge de vekk. Så kan folk beskylde de uten sesongkort for å ikke bry seg nok så mye de vil, men tilskuertallene vil ikke gå opp av den grunn


Selvfølgelig har jeg en smerteterskel, og den er nok høy, men partourkortet på Hansa koster virkelig ikke så mye.

Interesser som fylla mener du? De fleste studenter jeg kjenner, og det er en del, drar gjerne ut hver helg/eller/i tillegg til en dag midt i uka. Det sier seg selv at det fort går med en del penger på dette, og det er slik ofring jeg snakker om.
De fleste studenter jeg kjenner, jobber også ved siden av studiene, og er ikke så lutfattige som de gjerne vil gi inntrykk av for å få sympati.

Et p-kort på Hansa klarer de 95 % av alle studenter, hvis de vil det.


Til og med Krøvel er totalt uenig med deg her, noe du kan lese i bloggen hans. Du høres ut som om du jobber i Brann. Personlig kjenner jeg en hel haug med folk som velger å kjøpe enkeltbilletter til noen kamper i stedet for partoutkort fordi det rett og slett er for dyrt.


Hva i alle dager har det med mitt innlegg å gjøre, Stoffi? Krøvel sitter ikke på noen fasit, han har sin mening og jeg har min mening.

Ja, litt over 2000 kroner i året er en voldsomt stor sum i dette fattige landet vi bor i.


For en latterlig ting å si??
Du kan da ikke definere hva som er en voldsom stor sum for andre personer ??
Flott for deg at du har råd.... Jeg vet om mange, både studenter og folk som har jobb som ikke har råd til 2000 kr. Ihvertfall ikke 4000 kr. Mange studenter jeg kjenner må jobbe rimelig mye i tillegg til studier for å overleve. Da er ikke 2000 kr bare å kimse av.
Kommer helt an på hvilken livssituasjoin man er i. Jeg har en god jobb og har tatt meg råd til å fornye, men det var helt på grensa siden jeg nettopp har blitt far og utgiftene har blitt mange flere.

Ikke prøve deg på å dømme andre mennesker som ikke har råd til det samme som du.
Latterlig.


Wake up call, 200 kroner fordelt på 12 måneder klarer alle som er velsignet med å bo i verdens rikeste land.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on February 05, 2011, 14:34:44 PM
Ja, i TEORIEN har nok alle råd til p-kort til 2000. Men er LYSTEN der, når det koster 2200? Er man ihuga fan, er ikke 2200 noe å si på. Den harde kjernen kommer uansett. Men Brann er også avhengige av å appellere til dem som ikke er ihuga supportere, og like gjerne sitter hjemme og ser kampen på TV når det dreier seg om 2200 kr. Og så er det dette med å betale 2200 i en engang da... Ja, de forutseende kan legge av på forhånd, men jeg har inntrykk av at veldig mange av vane bruker opp hele lønnen før neste lønning. Slik er det bare.


Og det er jo greit nok, man må gjerne unnskylde det med at man er dårlig til å spare.
Men er det disse prisene vi snakker om som bør bli billigere, eller de som er veldig mye dyrere på resten av stadion?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

nummer9

Klaus: Det er ikke alle som føler at de passer på bataljonsfeltet. Jeg vil tro det gjerne gjelder mange som kan være i målgruppen for billetter til en noe lavere penge (jeg vet jeg er i denne gruppen). Hvorfor holder du fortsatt 2200kr frem som summen en må forholde seg til for å få partoutkort på stadion?

Nixon

Quote from: nummer9 on February 05, 2011, 14:58:16 PMDet er ikke alle som føler at de passer på bataljonsfeltet.


Jeg vil gjerne svelgt noen kameler dersom det var eneste muligheten til å gå jevnlig på Stadion. Og det finnes også områder på Bataljonsfeltet som ikke er så infisert av Fotballpub-klientellet dersom det er disse du ikke vil stå med.

Men Bataljonsfeltet burde ideelt sett ikke være det billigste feltet på Stadion. Så først og fremst burde det komme et billigere felt et annet sted.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on February 05, 2011, 14:46:19 PM
Joda, for noen er selvsagt 2200 kroner mye penger. Selv om det er en årlig utgift som man kan spare seg opp til i løpet av 12 måneder...

Men hvorfor dreier denne debatten seg egentlig om denne summen? Er det realistisk å tro at det vil komme partoutkort som vil være vesentlig billigere enn dette?


Den dreier seg jo ikke bare om denne summen. Grunnen til bataljonsprisen blir diskutert spesielt, er jo at Algerøy viser til at det er vi som står der som klager mest.

Uansett: De dårligste plassene må bli billigere. Bataljonen er ikke første-prio - men all den tid vi ligger på topp på landsbasis når det gjelder supporterpris, så ser jeg ikke urimeligheten i at også disse prisene kunne blitt satt noe ned. Men for all del: Det er mange av de på over 3600 (over 3900 etter 1/11 + alle nye kjøpere) som må settes mest ned. Det er jo skandale å betale 3600 i svingene på Stadion, når det ellers i Tippeligaen er en sjeldenhet med kortsidebilletter til over 2000.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on February 05, 2011, 15:05:36 PM
Quote from: nummer9 on February 05, 2011, 14:58:16 PMDet er ikke alle som føler at de passer på bataljonsfeltet.


Jeg vil gjerne svelgt noen kameler dersom det var eneste muligheten til å gå jevnlig på Stadion. Og det finnes også områder på Bataljonsfeltet som ikke er så infisert av Fotballpub-klientellet dersom det er disse du ikke vil stå med.

Men Bataljonsfeltet burde ideelt sett ikke være det billigste feltet på Stadion. Så først og fremst burde det komme et billigere felt et annet sted.


DU ville svelgt noen kameler. JEG kunne sikkert svelgt hele ørkenen i Sahara. Mange andre også. Men det skal ikke være slik at de som er i tvil om de har råd / gidder å gå på Stadion, skal være nødt til å svelge kameler. Bataljonen er i praksis en ståtribune, og folk flest på kamper i Norge (gjerne utenom Oslo) vil ikke stå med de syngende supporterne. Sånn er det bare. Når alternativet er å se kampen gratis på TV, så er det ikke noe godt tilbud å måtte svelge kameler OG betale 2200!
Legg ned hele klubben!

Ricky

Drit nå i disse studentene... Man kan sikkert telle på én hånd de studentene som gidder prioritere frem 2410 kr bare for å spare 200-400 kr over et helt år. Det er langt mer praktisk å kjøpe enkeltbilletter. Og da vet vi alle hva som skjer, man ender opp med å skippe de fleste kampene.

Helt frem til vi tok gull kostet det vel som student rundt 1000 kr for et partoutkort på stadion for å se et Brann-lag spekket med profiler spille god fotball og som regel være med i kampen om medaljer. Nå koster det 2410 kr (for et "ståplass-sete") å se Torp, Haugen, Grorud, Mjelde, Ojo og resten av Branns Adeccoligaspillere jobbe for å unngå nedrykk.

krakra

February 05, 2011, 15:30:57 PM #735 Last Edit: February 05, 2011, 15:32:41 PM by krakra
Jeg har råd til å kjøpe dopapir for 5000,- men jeg kommer ikke til å gjøre det, fordi det ikke er verdt det. Jeg hadde kanskje gjort det hvis jeg var milliardær.

Det er vel ca. samme saken med Brann. Folk har selvfølgelig råd til å kjøpe partoutkort hvis de velger bort andre ting, men for mange er 2000 kroner for å se et kjedelig lag spille kjedelig fotball og tape mens lederne beskytter seg selv og angriper fansen ikke verdt det.

Branns priser er lagt som om vi skulle være en gullfavoritt som spiller Barca-fotball. Som at RBH virkelig er så flink som han tror, at alt er feilfritt i Brann og at pågangen på kortene er enorm. Det er ikke faktum. Noen mener at kortene er for dyre i forhold til det sportslige nivået, Algerøy mener at det sportslige nivåeet er for lavt. Begge har vel egentlig rett. Prisene og "produktet" samsvarer ikke.

krakra

Jeg syns forøvrig at enkelte er litt vel negative for tiden og tror vi klarer oss helt greit, men at det sportslige nivået skal heve seg til et nivå som forsvarer disse prisene har jeg null tro på. Det blir ikke gull på Brann i år og en medalje vil gjøre Skarsfjord til en sikker vinner av "årets trener"-prisen.


steinbygger

For de som synes at partoutkort er dyrt i dag så planlegger Brann å selge partoutkort på nedbetaling neste år. 442 kr pr mnd, så kan dere selv regne ut årskostnaden. Dette skal også være inkludert en drakt og medlemskap i Brann.

panini

Jeg lurer litt på hva dere som synes det er for dyrt med 2000 kr mener er riktig pris. F.eks 1500? Det gir en besparelse pr kamp på ca 34 kr. Jeg er verken rik eller formuende, men 34 kr er det jeg bruker på snus i løpet av ca 10 timer. Men hvis det virkelig er slik at det er mange studenter og lignende som har lyst, men ikke råd til å gå på Stadion, hvorfor gjør de ikke som i veldig mange andre land og går sammen om å kjøpe ett partotkort for så å dele kampene seg imellom. Grunne tror jeg er enkel, de har ikke interesse av å se Brann-Tromsø f.eks, og så lenge det ikke er knapphet på billetter kan de luke ut disse, og kjøpe enkeltbilletter til storkampene mot RBK, VIF, 16. mai osv. Denne situasjonen var jo ikke ukjent for ett par år siden, og kommer til vedvare til Brann er med i gullkampen igjen. Da skal alle ha partoutkort igjen, og folk kommer til å grine på riksdekkende TV fordi de ikke får billett selv om de har vært de mest trofaste mot Brann de siste 80 år. Dette hndler ikke først og fremst om pris, men om resultater.

Ricky

Quote from: panini on February 05, 2011, 16:13:35 PM
Dette hndler ikke først og fremst om pris, men om resultater.


Det handler om pris kontra resultater.
Det var 17.244 på kampen mot Aalesund i fjor sommer når Brann lå på direkte nedrykksplass og nettopp hadde røket ut mot Fyllingen i cupen, så folk er jo tydeligvis ikke helt fremmed for å gå på Stadion uansett hvor langt nede i grøften Brann måtte befinne seg. Men da blir det selvsagt et spørsmål om pris.

krøvel vellevold

For min del er ikke BBB-prisene til 2200 førsteprioritet på nedsettelse av pris. Det er de dårligste ordinære plassene som må settes ned mest/først. Men samtidig har BBB altså seriens dyreste supporterpriser også.  MFK og AaFK selger til hhv 990 og 1250. Riktignok uten medlemskap - som heller ikke nødvendig for å stå der. Le gjerne av å sammenligne med slike klubber, men de kommer til å havne langt foran Brann på tabellen!
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: Ricky on February 05, 2011, 16:27:31 PM
Quote from: panini on February 05, 2011, 16:13:35 PM
Dette hndler ikke først og fremst om pris, men om resultater.


Det handler om pris kontra resultater.
Det var 17.244 på kampen mot Aalesund i fjor sommer når Brann lå på direkte nedrykksplass og nettopp hadde røket ut mot Fyllingen i cupen, så folk er jo tydeligvis ikke helt fremmed for å gå på Stadion uansett hvor langt nede i grøften Brann måtte befinne seg. Men da blir det selvsagt et spørsmål om pris.


Nettopp. Og hvorfor kom det 17244? Jo, fordi det var 5000 gratisbilletter.  Med andre ord: Bare tilbudet er bra nok, så kommer folk. Uten at jeg dermed mener at det skal være gratis adgang...
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: nummer9 on February 05, 2011, 14:58:16 PM
Klaus: Det er ikke alle som føler at de passer på bataljonsfeltet. Jeg vil tro det gjerne gjelder mange som kan være i målgruppen for billetter til en noe lavere penge (jeg vet jeg er i denne gruppen). Hvorfor holder du fortsatt 2200kr frem som summen en må forholde seg til for å få partoutkort på stadion?


Det får etter min mening være deres problem. Det er ikke sånn at alle som står på bataljonsfeltet er en samla gruppering, langt i fram og det er mange der jeg ikke liker å identifisere meg med.

Jeg står der pga. det er best stemning der, og litt fordi det er billigst billetter der.
Hva er egentlig det store problemet? Blir man mobbet av venner hvis man sier man står der? Hvor går grensen? Er det greit å stå på øvre Hansa, fordi det ikke er på bataljonsfeltet? Selv om det bare er noen meter unna noen juletrær?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on February 05, 2011, 15:05:36 PM
Quote from: nummer9 on February 05, 2011, 14:58:16 PMDet er ikke alle som føler at de passer på bataljonsfeltet.


Jeg vil gjerne svelgt noen kameler dersom det var eneste muligheten til å gå jevnlig på Stadion. Og det finnes også områder på Bataljonsfeltet som ikke er så infisert av Fotballpub-klientellet dersom det er disse du ikke vil stå med.


Akkurat, det er ikke så mye verre enn det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: steinbygger on February 05, 2011, 16:11:57 PM
For de som synes at partoutkort er dyrt i dag så planlegger Brann å selge partoutkort på nedbetaling neste år. 442 kr pr mnd, så kan dere selv regne ut årskostnaden. Dette skal også være inkludert en drakt og medlemskap i Brann.


Det er også en måte å gjøre det på, i tillegg kunne de solgt partoutkort for halve sesongen. Det må jo være en grei måte å gjøre det på, når man allikevell ikke er i nærheten av å selge ut partoutkortene.
Dette har jeg mailet Algerøy om, men ikke fått noe svar på.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Stoffi

February 05, 2011, 19:19:07 PM #745 Last Edit: February 05, 2011, 19:42:13 PM by Stoffi
Quote from: Klaus_Brann on February 05, 2011, 14:18:00 PM
Quote from: Stoffi on February 05, 2011, 13:30:13 PM
Quote from: Klaus_Brann on February 04, 2011, 11:43:39 AM
Quote from: Utmedsnolken on February 04, 2011, 08:21:20 AM
Quote from: Klaus_Brann on February 04, 2011, 01:42:12 AM
Quote from: ostraume on February 03, 2011, 21:48:41 PM
Studenter, barn ogungdom som kan bli livsstidssupportere, men som aldri noensinne dukker opp på stadion.


At studenter ikke har råd er bare piss, det er prioritering, som alt annet.
Jeg er selv student, og klarer fint å fornye partoutkortet uten å forsake fyll & fanteri. Hvis man bryr seg nok, klarer man fint å få seg et partoutkort på Hansa. Bryr man seg ikke nok, får man nøye seg med en kamp i ny og ne, eller se den på tv.


Blir det noengang for dyrt for deg eller er det bare å ofre mer da? Det sier seg selv at folk som har andre interesser enn Brann må veie prisen og tiden av disse opp mot hverandre i jo dyrere Brann blir, jo lettere blir det å velge de vekk. Så kan folk beskylde de uten sesongkort for å ikke bry seg nok så mye de vil, men tilskuertallene vil ikke gå opp av den grunn


Selvfølgelig har jeg en smerteterskel, og den er nok høy, men partourkortet på Hansa koster virkelig ikke så mye.

Interesser som fylla mener du? De fleste studenter jeg kjenner, og det er en del, drar gjerne ut hver helg/eller/i tillegg til en dag midt i uka. Det sier seg selv at det fort går med en del penger på dette, og det er slik ofring jeg snakker om.
De fleste studenter jeg kjenner, jobber også ved siden av studiene, og er ikke så lutfattige som de gjerne vil gi inntrykk av for å få sympati.

Et p-kort på Hansa klarer de 95 % av alle studenter, hvis de vil det.


Til og med Krøvel er totalt uenig med deg her, noe du kan lese i bloggen hans. Du høres ut som om du jobber i Brann. Personlig kjenner jeg en hel haug med folk som velger å kjøpe enkeltbilletter til noen kamper i stedet for partoutkort fordi det rett og slett er for dyrt.


Hva i alle dager har det med mitt innlegg å gjøre, Stoffi? Krøvel sitter ikke på noen fasit, han har sin mening og jeg har min mening.

Ja, litt over 2000 kroner i året er en voldsomt stor sum i dette fattige landet vi bor i.



Jeg drar inn Krøvel her fordi det ofte virker som om du er som assistenttreneren på fotballaget til Pndus. Du gjentar det Krøvel sier.
Du ser verden fra et veldig snevert synspunkt. Du bør ta inn over deg at alle ikke har nok penger til alt, det finnes i følge EU 600000 personer som er definert fattig i Norge. Tenk deg en familie som vil dra på stadion, kanskje en far og 2 sønner. Det blir fort 12000kr for 3 partoutkort det. De færreste familier har penger til noe slikt. Men hvis derimot et barnepartoutkort kostet 1000-15000kr, og en voksen kunne få et partoutkort til 2000, så hadde det med en gang vært realistisk, 4000-5000kr. . Og nei, bataljonsfeltet passer ikke for alle, og særlig ikke en vanlig mann som går der med sine 2 sønner.

Penger er kanskje ikke noe problem for deg, men du bør ha litt innsikt. En student for eksempel, lever på 6800kr i måneden. De fleste får et par tusenlapper ekstra i form av jobb eller fra familie, men det er ikke mye penger å leve for. Selv droppet jeg ferie i fjor fordi jeg ikke hadde råd.

Quote from: Klaus_Brann on February 05, 2011, 18:14:22 PM
Quote from: nummer9 on February 05, 2011, 14:58:16 PM
Klaus: Det er ikke alle som føler at de passer på bataljonsfeltet. Jeg vil tro det gjerne gjelder mange som kan være i målgruppen for billetter til en noe lavere penge (jeg vet jeg er i denne gruppen). Hvorfor holder du fortsatt 2200kr frem som summen en må forholde seg til for å få partoutkort på stadion?


Det får etter min mening være deres problem. Det er ikke sånn at alle som står på bataljonsfeltet er en samla gruppering, langt i fram og det er mange der jeg ikke liker å identifisere meg med.

Jeg står der pga. det er best stemning der, og litt fordi det er billigst billetter der.
Hva er egentlig det store problemet? Blir man mobbet av venner hvis man sier man står der? Hvor går grensen? Er det greit å stå på øvre Hansa, fordi det ikke er på bataljonsfeltet? Selv om det bare er noen meter unna noen juletrær?


Det får være deres problem? Det var ikke lite arrogant sagt heller. Jeg orker ikke stå på bataljonsfeltet lenger, de færreste ønsker å stå der. Det er fakta, og dermed blir det 4000kr. Grunnene kan være mange, jeg har mine og andre har sine. Av de 15-20 vennene jeg har som har pleid å gå på stadion, er det INGEN som ønsker å stå på bataljonsfeltet. Denne sesongen kjenner jeg ingen som har partoutkort. Du kan arrogant hevde at "da er det deres egen feil", men da kommer du ikke langt.

Dette er meget klønete uttalelser av deg, Klaus. Du bør ha forståelse for andre, se ting litt mer objektivt.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

psv-hasund

Quote from: Stoffi on February 05, 2011, 13:31:06 PM
Quote from: Spelaren on February 05, 2011, 13:27:55 PM
Quote from: Stoffi on February 05, 2011, 13:24:50 PM
Her viser Algerøy, som kostet Brann 14 millioner(husker ikke eksakt sum) eller der rundt fordi han kjøpte inn supportereffekter som om vi skulle ha vunnet mesterligaen, VM og kjøpt Ronaldo + Rooney på en gang, en total mangel på respekt overfor supporterne.


Det var nok Lokøy som gjorde dette.



Her må jeg visst sjekke fakta bedre.

Beklager blingsingen.


Hadde dette vært gjort av en av de nevnte hadde det vel vært utilgivelig skandale......

Stoffi

Quote from: psv-hasund on February 05, 2011, 19:28:26 PM
Quote from: Stoffi on February 05, 2011, 13:31:06 PM
Quote from: Spelaren on February 05, 2011, 13:27:55 PM
Quote from: Stoffi on February 05, 2011, 13:24:50 PM
Her viser Algerøy, som kostet Brann 14 millioner(husker ikke eksakt sum) eller der rundt fordi han kjøpte inn supportereffekter som om vi skulle ha vunnet mesterligaen, VM og kjøpt Ronaldo + Rooney på en gang, en total mangel på respekt overfor supporterne.


Det var nok Lokøy som gjorde dette.



Her må jeg visst sjekke fakta bedre.

Beklager blingsingen.


Hadde dette vært gjort av en av de nevnte hadde det vel vært utilgivelig skandale......


Tåpelig kommentar. Brannledelsen hadde fortsatt å hevde at Algerøy var den skyldige, hvis de hadde skrevet min kommentar. Jeg derimot, ser at det var feil, og skriver at jeg tok feil. Brannledelsen derimot, hadde sniffet litt og luktet at den som protesterte ikke var fiff, ergo boss.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

krakra

Quote from: psv-hasund on February 05, 2011, 19:28:26 PM
Quote from: Stoffi on February 05, 2011, 13:31:06 PM
Quote from: Spelaren on February 05, 2011, 13:27:55 PM
Quote from: Stoffi on February 05, 2011, 13:24:50 PM
Her viser Algerøy, som kostet Brann 14 millioner(husker ikke eksakt sum) eller der rundt fordi han kjøpte inn supportereffekter som om vi skulle ha vunnet mesterligaen, VM og kjøpt Ronaldo + Rooney på en gang, en total mangel på respekt overfor supporterne.


Det var nok Lokøy som gjorde dette.



Her må jeg visst sjekke fakta bedre.

Beklager blingsingen.


Hadde dette vært gjort av en av de nevnte hadde det vel vært utilgivelig skandale......
Moralen blir da at Brann ikke burde ansatte Stoffi i en lederrolle i klubben?

psv-hasund

For å være litt mer seriøs. Det er ingen grunn for Brann å skulle tilfredstille alle som vil gå på stadion. Det er helt klart at vi kunne fyllt opp stadion hver kamp hvis billettene koster kr. 1, og det ville vært fint for fattige at de endelig fikk råd til å gå på stadion, men det gavner hverken Brann eller supporterne. Jeg tror Brann ikke er så langt unna riktige priser. Det er mange som er i stand til å betale 3.500 eller 2.000. Det folk derimot gjerne ikke er villige til å betale er 14.000 for en familie på fire, eller 3:500 hvis du så vidt får endene til å møtes. Det Brann kan og bør gjøre er først å innføre barnebilletter eller familie billetter på hele stadion. De bør også få felt med sitteplasser til 2.000 på ukurante plasser på stadion. Jeg tror at med disse mindre justeringene vil vi få flere til å komme på stadion, og at vi vil ha tilbud til de fleste som ønsker å gå på stadion. Som sagt tidligere vil noen fortsatt ikke ha råd, men sånn må det være.

Go Up