• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sesongen 2011

Started by krakra, September 11, 2010, 20:15:20 PM

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: nero on January 19, 2011, 12:38:39 PMIkke fast på laget, litt av en grinegutt i motgang. Den nye småkongen i troppen etter Kong Bakke? Nei takk.


Nå vet jeg ikke om jeg skal henge meg på denne nye forumsannheten om Mjelde. (Som alltid litt fascinerende å se hvor fort det går.) Men det har tidligere vært vellykket i andre klubber å utnevne "småkonger" til kapteiner da disse vokser med oppgaven. De er jo gjerne blant annet veldig ærgjerrige, noe som er en postiv egenskap dersom den brukes positivt.

Men det gjenstår jo å se om Mjelde spiller fast eller ikke.
Rød makt på Hansa

nero

Hovedproblemet er at han ser ut til å måtte spille kant, noe som ikke er den ideelle posisjonen hans. Han blir bla. avslørt på fart. Mannen errimelig  treg og sliter med å passere backer for å slå innlegg.
Lions led by donkeys.

Utmedsnolken

Quote from: Nixon on January 19, 2011, 14:35:54 PM
Quote from: nero on January 19, 2011, 12:38:39 PMIkke fast på laget, litt av en grinegutt i motgang. Den nye småkongen i troppen etter Kong Bakke? Nei takk.


Nå vet jeg ikke om jeg skal henge meg på denne nye forumsannheten om Mjelde. (Som alltid litt fascinerende å se hvor fort det går.) Men det har tidligere vært vellykket i andre klubber å utnevne "småkonger" til kapteiner da disse vokser med oppgaven. De er jo gjerne blant annet veldig ærgjerrige, noe som er en postiv egenskap dersom den brukes positivt.

Men det gjenstår jo å se om Mjelde spiller fast eller ikke.


Nye? Denne er jo eldgammel og stammer fra intervjuer han gjorde da han ikke fikk sjansen i Brann
"og der snubler Sæternes igjen"

Klaus_Brann

Brann.no meldte at fansen stemte på Huse som straffetager i år, men nå har Ojo passert han greit.

http://www.brann.no/nyheter/han-bor-ta-branns-straffer/?sp=767&__requestid=__requestid4d36fbf3031c7

Det skjønner jeg godt, for han virker iskald på straffer, og kanskje det kan hjelpe han litt i gang slik at han ikke har måltørke i alle fall;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


dudo

Og vips, så var Birikirs største fortrinn på høyrebacken slått av hans kanskje største konkurrent.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

SK

Er jo bare snakk om 20 meter. Jeg vil tro at Birkirs toppfart er høyere.

dudo

"Bare"? Hvor ofte tror du Birkir gir flat pedal over særlig mye lengre områder? Og hvorfor tror du han tar igjen Haugsdal på de neste meterne?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

SK

Løpene Birkir har fremover på kanten er langt over 20 meter. Fra egen banehalvdel til der han legger inn fra vil det ofte være minst 40 meter. 20 meter er så kort at akselerasjon/hurtighet helt i starten har mye å si. Det er ikke det beste målet på hurtigheten til en spiller. Det er gjerne vanlig med 40-metere (også 50-metere) for å måle slikt.
Jeg har dessuten sett Haugsdal spille, og kan ikke si at jeg la merke til at han var så spesielt hurtig. Ut fra artikkelen var også Huseklepp raskere enn Birkir på testen, og det stemmer ikke overens med hva man ser under kamper. Huseklepp er rask, men Birkir virker raskere.

Utmedsnolken

Viktigere er det at de kan gjøre noe fornuftig med ballen etter at de er ferdig med løpingen
"og der snubler Sæternes igjen"

dudo

Ja, løpene er over 20 - men da løper han ikke fulll spiker hele tiden. Birkir har helt klart et godt driv, men når en 20-åring har høy fart og bedre rykk enn en spiller blottet for teknikk, plasseringsevne og innleggsfot synes jeg ikke sistnevnte er et soleklart førstevalg.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

SK

Quote from: dudo on January 19, 2011, 18:06:21 PM
Ja, løpene er over 20 - men da løper han ikke fulll spiker hele tiden. Birkir har helt klart et godt driv, men når en 20-åring har høy fart og bedre rykk enn en spiller blottet for teknikk, plasseringsevne og innleggsfot synes jeg ikke sistnevnte er et soleklart førstevalg.


Han sakker nok farten noe helt på slutten før han skal legge inn, men ellers ser det ut for meg at han holder toppfart i mesteparten av de lange løpene sine. Han slår jo f.eks. ballen veldig langt foran seg for å opprettholde høy fart, noe som ikke alltid er like stor suksess.
Uansett, da Haugsdal spilte kant i fjor slet ham med å passere motspillere, og parkerte aldri noen på samme måte som Birkir.
Selv om jeg fortsatt tror at Birkir har et fortrinn med farten sin, er jeg ikke bastant på at han bør foretrekkes foran Haugsdal. Haugsdal har imidlertid en del å bevise pre-season før jeg vil se ham på førstelaget.

krakra

Haugsdal må få sjansen til å vise seg frem på backen hvor han er klart best. Han blir for puslete og forsiktig på kanten(ikke at man ikke bør være litt tøff på backen og). Han har et voldsomt driv, en mye bedre teknikk enn Sævarsson og en god innleggsfot. Han jobber også knallhardt. Må jobbe litt mer en mot en og bli litt mer råere og tøffere både offensivt og defensivt der, men i mine øyne har han alle forutsetninger til å bli en meget god TL-back.

Nixon

Vi har lenge lurt på hvorfor Birkir aldri ser ut til å løpe i toppfart.
Kanskje han hele tiden har gjort det...
Rød makt på Hansa

ZsoltKorcsmar

Quote from: Nixon on January 19, 2011, 20:15:34 PM
Vi har lenge lurt på hvorfor Birkir aldri ser ut til å løpe i toppfart.
Kanskje han hele tiden har gjort det...


Du sier noe der! Ser ut som han jogger hver gang, at han liksom bare løper 70% av toppfart. Hver gang han er i en løpsduell og bare "jogger" fort avgårde på den måten tenker jeg "jaja, han kan så mye bedre." Men kan han det?

Klaus_Brann

Quote from: krakra on January 19, 2011, 17:08:40 PM
http://www.brann.no/nyheter/disse-har-branns-raskeste-fotter/

Sjekk den spensten på Yaw!


Den er helt vill!
Birkir er garantert raskere enn Haugsdal over lengre strekker, det tør jeg vedde på.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: dudo on January 19, 2011, 18:06:21 PM
Ja, løpene er over 20 - men da løper han ikke fulll spiker hele tiden. Birkir har helt klart et godt driv, men når en 20-åring har høy fart og bedre rykk enn en spiller blottet for teknikk, plasseringsevne og innleggsfot synes jeg ikke sistnevnte er et soleklart førstevalg.


Ser den, men var positivt overrasket over han i VM.
Men det er jo også positivt om Haugsdal blir en reell utfordrer i år, ingenting er bedre.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Sesongen 2011 kan bli en temmelig rotete og fragmentert affære. TV2 vil spre fotballkampene enda mer, til lørdag, og vi kan risikere å få fire kampdager og fem kamptidspunkter.

Jeg for min del liker det ikke. Det vil gjøre det enda mer vanskelig å legge opp kalenderen på hjemmebane når det blir så mange alternativer. For jeg regner ikke med at de endelige kamptidspunktene vil bli satt opp noe tidligere enn før.
Rød makt på Hansa

Torvanger

Ut til og med Juni teller man 14 seriekamper. Det er det antallet kamper som Brann nå virker å ha garanti for at Huseklepp spiller, før han kan forsvinne i neste vindu. Vi kan med andre ord stille meget skarpskodd i halvparten av sesongen 2011 og underveis kan nye stjerner ha blitt dyrket frem.

Krysser fingrene for at intet skjer før deadline.

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on January 20, 2011, 08:57:59 AM
Sesongen 2011 kan bli en temmelig rotete og fragmentert affære. TV2 vil spre fotballkampene enda mer, til lørdag, og vi kan risikere å få fire kampdager og fem kamptidspunkter.

Jeg for min del liker det ikke. Det vil gjøre det enda mer vanskelig å legge opp kalenderen på hjemmebane når det blir så mange alternativer. For jeg regner ikke med at de endelige kamptidspunktene vil bli satt opp noe tidligere enn før.


Når det skal spilles kamper fredag, lørdag, søndag og mandag, lurer jeg på hvordan de skal få plass til midtukekampene. Det heter seg jo at man "skal" ha to hviledager mellom kampdagene, men det kan jo bli litt av et puslespill. Spilles f.eks. Brann - TIL mandag, kan disse tidligst spille igjen torsdag, og da kan de i neste runde igjen tidligst spille søndag. Dvs at Brann og TIL da ikke vil kunne settes opp fredag eller lørdag. Samtidig vil et lag som spiller fredag ikke kunne spille onsdagen eller torsdagen før, men må spille tirsdag hvis det er midtukekamper. Og da kan de ikke spille søndagen eller mandagen før det igjen.
Legg ned hele klubben!

dudo

Quote from: Klaus_Brann on January 20, 2011, 01:52:28 AM
Quote from: dudo on January 19, 2011, 18:06:21 PM
Ja, løpene er over 20 - men da løper han ikke fulll spiker hele tiden. Birkir har helt klart et godt driv, men når en 20-åring har høy fart og bedre rykk enn en spiller blottet for teknikk, plasseringsevne og innleggsfot synes jeg ikke sistnevnte er et soleklart førstevalg.


Ser den, men var positivt overrasket over han i VM.
Men det er jo også positivt om Haugsdal blir en reell utfordrer i år, ingenting er bedre.


I mine øyne er det ikke bare positivt, det er tvingende nødvendig for at han i det hele tatt skal ha noe på en fotballbane å gjøre i fremtiden. Birkir er ingen bra fotballspiller, selv om han har en ekstremferdighet. Som nå har vist seg å kanskje ikke er så ekstrem som jeg har forledet meg selv til å tro. Om Haugsdal matcher han på farten så bør vi prøve å kjøre han inn. Det er ingen styrke for laget når Birkir stormer forbi alt og alle og legger inn bak mål.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Quote from: dudo on January 20, 2011, 10:31:08 AM
Quote from: Klaus_Brann on January 20, 2011, 01:52:28 AM
Quote from: dudo on January 19, 2011, 18:06:21 PM
Ja, løpene er over 20 - men da løper han ikke fulll spiker hele tiden. Birkir har helt klart et godt driv, men når en 20-åring har høy fart og bedre rykk enn en spiller blottet for teknikk, plasseringsevne og innleggsfot synes jeg ikke sistnevnte er et soleklart førstevalg.


Ser den, men var positivt overrasket over han i VM.
Men det er jo også positivt om Haugsdal blir en reell utfordrer i år, ingenting er bedre.


I mine øyne er det ikke bare positivt, det er tvingende nødvendig for at han i det hele tatt skal ha noe på en fotballbane å gjøre i fremtiden. Birkir er ingen bra fotballspiller, selv om han har en ekstremferdighet. Som nå har vist seg å kanskje ikke er så ekstrem som jeg har forledet meg selv til å tro. Om Haugsdal matcher han på farten så bør vi prøve å kjøre han inn. Det er ingen styrke for laget når Birkir stormer forbi alt og alle og legger inn bak mål.


Nei, selvfølgelig holder det ikke bare å løpe fort, han må kunne gjøre noe mer.
Jeg har tidligere vært utrolig oppgitt over hans svært begrensede ferdigheter, og er det forsåvidt fortsatt, men syntes han overrasket i VM.

Du må også huske på en annen ting ang. fart;
Det er forskjell på en spurttest, og det å løpe med ball i bena, og hva er viktigst?
Jeg tør vedde på at Birkir er greit raskere der.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Vel, jeg er ihvertfall lysten på å se mer av Haugsdal etter denne testen. For som du sier, Birkir har svært begrensede ferdigheter, og jeg regner med den tidligere spissen Haugsdal har vesentlig bedre teknikk - og følgelig bedre forutsetninger for å være raskere også med ballen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Torvanger

Quote from: dudo on January 20, 2011, 11:55:40 AM
Vel, jeg er ihvertfall lysten på å se mer av Haugsdal etter denne testen. For som du sier, Birkir har svært begrensede ferdigheter, og jeg regner med den tidligere spissen Haugsdal har vesentlig bedre teknikk - og følgelig bedre forutsetninger for å være raskere også med ballen.


Hvorfor ikke ja takk begge deler?

dudo

Quote from: Torvanger on January 20, 2011, 12:54:00 PM
Quote from: dudo on January 20, 2011, 11:55:40 AM
Vel, jeg er ihvertfall lysten på å se mer av Haugsdal etter denne testen. For som du sier, Birkir har svært begrensede ferdigheter, og jeg regner med den tidligere spissen Haugsdal har vesentlig bedre teknikk - og følgelig bedre forutsetninger for å være raskere også med ballen.


Hvorfor ikke ja takk begge deler?


Hva mener du? Jeg er ikke så keen på Haugsdal på venstreback, siden han er høyrebent.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Quote from: dudo on January 20, 2011, 11:55:40 AM
Vel, jeg er ihvertfall lysten på å se mer av Haugsdal etter denne testen. For som du sier, Birkir har svært begrensede ferdigheter, og jeg regner med den tidligere spissen Haugsdal har vesentlig bedre teknikk - og følgelig bedre forutsetninger for å være raskere også med ballen.


Jeg er enig i at det kan bli spennende å se han, men jeg har sett begge to i mange kamper, og jeg er ikke tvil om hvem som er raskest med ball.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Hvor mange ganger har Haugsdal kjørt på med en realt raid for Brann da? Han gjorde det endel ganger for Løv-Ham og det er mye fart og langt mer teknikk enn hos Sæv, selv om Sæv nok er raskere med ball over lengre distanser.

Markmus

Hjelper jo ikke å være kjapp med ball hvis man ikke kan forsere en forsvarer som vil avskjære deg.
Ka du ve?

Klaus_Brann

Quote from: krakra on January 20, 2011, 14:50:54 PM
Hvor mange ganger har Haugsdal kjørt på med en realt raid for Brann da? Han gjorde det endel ganger for Løv-Ham og det er mye fart og langt mer teknikk enn hos Sæv, selv om Sæv nok er raskere med ball over lengre distanser.


Jeg snakker selvfølgelig om når han spilte i Løv-Ham, trodde det var innlysende.
Som sagt synes jeg Sævarsson er en ganske begrenset spiller, men han kommer da ofte ned til dødlinja og får lagt inn, selv om innleggene i blant er av altfor dårlig kvalitet.
Så han passerer da spillere.

Poenget mitt er uansett bare det at jeg syntes han virket bedre og friskere enn tidligere i VM, og hvis han fortsetter denne utviklinga kan det bli spennende med han på høyrebacken.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on January 20, 2011, 15:46:06 PM
Hjelper jo ikke å være kjapp med ball hvis man ikke kan forsere en forsvarer som vil avskjære deg.


Det vet du og selv at han klarer, han sparker jo bare ballen forbi forsvareren, og så tar han forsvareren på farta. Null hokus pokus, men det funker veldig ofte.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

SK

Avstemning angående kapteinsrollen i BT. Mjelde leder klart, men alternativene virker noe tilfeldige. Blant annet er ikke Kalvenes noe alternativ.

http://fotball.bt.no/eliteserien/article190730.ece#debate

krakra

Er vel strengt tatt bare Kalvenes som mangler? Ellers syns jeg listen er grei. Mulig den ble lagd før Kalven forlengte?

krakra

For de som liker treningskampresultater så ligger Viking under med 4-1 mot et sammensatt Sørlandslag(ingen Startspillere såklart), Molde ble rundspilt i 70 minutter mot 2. divisjonslaget Kr.Sund, før de satte inn et siste gir og slo dem, RBK tapte mot Las Palmas og VIF tapte 4-1 mot Ham-Kam.

I forhold til det syns jeg ikke våre treningskampsresultater har vært så ille.

Gulløl

January 22, 2011, 20:02:53 PM #1083 Last Edit: January 22, 2011, 20:05:47 PM by Gulløl
Når Rosenborg i dag 22 januar taper mot et spansk bunnlag fra 2. divisjon er det vel ikke umulig at Brann kan slå Rosenborg 20 mars. Rosenborg er svekket siden i fjor og ikke sikkert at Jan Jönsson blir noen velsignelse som arvtager etter Eggen :). Vi får satse på utsolgt Brann Stadion, full trøkk på tribunen og enorm innsats av "nye Brann"  :) :)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Snoggy

Dette viser vel det jeg alltid har ment, at man ikke skal legge så mye vekt på de første treningskampene. Disse kampene er først og fremst for å bygge opp kondisjon, teste juniorspillere og prøvespillere. Tviler på det er mange etablerte spillere som legger mye prestisje i slike kamper. Et annet poeng er jo selvsagt at lagene fra lavere divisjoner løfter seg flere hakk når de møter tippeligaspillere. De ønsker gjerne å vise seg fram.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Snoggy

Dette er vel stort sett det beste RBK kan stille med nå. Så da skal de vinne mot et lag fra nivå 2 i Spania, selv om de gjerne er i kampform. Tror Demidov, Iversen og Eggen vil bli sterkt savnet i bartebyen.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on January 22, 2011, 18:32:30 PM
For de som liker treningskampresultater så ligger Viking under med 4-1 mot et sammensatt Sørlandslag(ingen Startspillere såklart), Molde ble rundspilt i 70 minutter mot 2. divisjonslaget Kr.Sund, før de satte inn et siste gir og slo dem, RBK tapte mot Las Palmas og VIF tapte 4-1 mot Ham-Kam.

I forhold til det syns jeg ikke våre treningskampsresultater har vært så ille.


Det har de ikke, men det er hva det er; treningskamper.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Gulløl on January 22, 2011, 20:16:33 PM


Det har ingen verdens ting å si når alvoret starter, dessverre. Ellers hadde blitt mange store tap i TL, og det vet vi at det ikke blir. Dette til de som legger mye i treningskamper.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Etter at Juninho ble klar i dag er Brann sin A-lagsstall oppe i 19 spillere. Da mangler bare 5 manns gruppen med juniorer som kommer i tillegg:

Målvakter
12 Håkon Opdal
24 Piotr Leciejewski

Forsvar
2 Birkir Sævarsson
3 Christian Kalvenes
4 Lars Grorud
7 Hassan El Fakiri
21 Zsolt Korcsmár
25 Yaw Amankwah
26 Bjørnar Holmvik

Midtbane
5 Rodolph Austin
6 Carl-Erik Torp
8 Fredrik Haugen
10 Erik Mjelde
14 Tijan Jaiteh
16 Bjarte Haugsdal

Angrep
9 Kim Ojo
13 Erik Huseklepp
15 Diego Guastavino
20 Juninho
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Huff


dudo

Kalve er "primært" høyrekant, men kan spille på begge siden - altså, han er høyrebeint.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra


dudo

Det er kanskje lettere å slippe Kalve til på vingen enn Birkelund på en av de tre sentrale plassene, men ellers er jeg enig.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

http://fotball.bt.no/eliteserien/article191221.ece

Skarsfjord om midtstoppersituasjonen. Kalvenes ser først og fremst ut til å være et alternativ som midtstopper, mens HEF og Holmvik skal kjempe om venstrebacken. Men det kan selvsagt endre seg.
Rød makt på Hansa

krakra

Jeg skjønner ærlig talt ikke prioriteringen. Vi har 2 spisser, hvorav en er en 18-åring som ikke fikk til noen ting i fjor og en 22-åring uten TL-erfaring. Vi har ikke råd til bedre dekning enn det, men v skal altså ha fire stoppere, hvor ingen er så unge at de, hvis de har ambisjoner, kan sitte på benken gjennom hele sesongen.


revert

Quote from: krakra on January 26, 2011, 17:38:21 PM
Hvor mange kamper de får fra start avhenger jo av hvor lett de tar TL-nivået. Birkelund er den som har virket nærmest TL-nivå og han fremstod som en nøkkelspiller mot Løv-Ham i mine øyne(et løv-hamlag som riktignok holdt adeccobunn-nivå).


Med mindre situasjonene ble svært prekær kan jeg ikke se for meg at Brann kommer til å starte med noen av de nevnte unguttene i en seriekamp. Kanskje greit å huske på at de fremdeles kun er ungvalpene. Kanskje noen blir gitt innhopp på 10-15 minutter i kamper Brann skulle lede med tre mål (som om det kommer til å skje), men ikke noe mer enn det.

krakra

Quote from: revert on January 27, 2011, 11:21:40 AM
Quote from: krakra on January 26, 2011, 17:38:21 PM
Hvor mange kamper de får fra start avhenger jo av hvor lett de tar TL-nivået. Birkelund er den som har virket nærmest TL-nivå og han fremstod som en nøkkelspiller mot Løv-Ham i mine øyne(et løv-hamlag som riktignok holdt adeccobunn-nivå).


Med mindre situasjonene ble svært prekær kan jeg ikke se for meg at Brann kommer til å starte med noen av de nevnte unguttene i en seriekamp. Kanskje greit å huske på at de fremdeles kun er ungvalpene. Kanskje noen blir gitt innhopp på 10-15 minutter i kamper Brann skulle lede med tre mål (som om det kommer til å skje), men ikke noe mer enn det.
Ja, de er unge. Det er nok ingen som har glemt det, men jeg tror enkelte overdriver hvor katastrofale konsekvenser det får å ha en unggutt på banen. Jeg håper de får prøvd seg endel og tror ikke det eventuelt vil være det som medfører et Brann-nedrykk.

Huff

Quote from: krakra on January 27, 2011, 11:18:38 AM
Jeg skjønner ærlig talt ikke prioriteringen. Vi har 2 spisser, hvorav en er en 18-åring som ikke fikk til noen ting i fjor og en 22-åring uten TL-erfaring. Vi har ikke råd til bedre dekning enn det, men v skal altså ha fire stoppere, hvor ingen er så unge at de, hvis de har ambisjoner, kan sitte på benken gjennom hele sesongen.




totalt ubegripelig. I utgangspunktet er jo og tre venstrebacker for mye, men her har vi i det minste spillere som ikke holder nivået, på stopperplass er Grorud det eneste spørsmålet, men han må da mannen som hentet han være noenlunde trygg på.

tem

er enig i at det er farlig tynt med spisser dersom en ikke regner gustav og huse som alternativer til spiss
at vi er godt forspent bakover mener jeg er bra
der har til tider vært låvedør bak de siste sesonger , og fungerer forsvaret vil det igjen gi flere overganger

blir heller ikke overrasket om kalvenes ender opp som fast venstre back utover sesongen , og da står en igjen med 3 stoppere , og det må man ha


når det gjelder bruk at de "yngre" , så tror jeg mye her vil komme an på hvilken flyt ( eller mangel på sådan ) brann får når sesongen kommer i gang
det er lettere å komme inn og gjøre det bra på ett lag som gjør det bra enn på ett lag som sliter
og kommer brann godt i gang kan det nok være at vi ser mye av disse guttene , mens om en sliter fra dag en , mistenker jeg at det blir begrenset hvor mye tid og tillit de får


Go Up