• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Turtråd engen-Brann..

Started by 1908, September 09, 2010, 10:22:19 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

1908

Lurer på om Bataljonen vet hva samlingssted det blir i år?

Er det ikke mulig å finne en pub som selger Hansa øl? Det er flere utesteder i Oslo enn Bergen som selger Hansa øl, så det skal vell ikke vere så vansklig.. Saras telt har dårlig utvalg + det er dyrt!!

branngirl85

Er ikke så mange plasser i Oslo som selger Hansa... Men Joes sportsbar selger hansa :)) og mener Joes og Tempest va samlingplass før Stabæk kampen i år ;)

Daniel_Brann

Noen som har peiling på kortid billetene til VIF kampen kommer ut på Brann.no?

stig

Nettsideansvarlig

Larsi Ã?en

NÃ¥ har vel alle bestillt billetter?
Opp med det flagget!

Klaus_Brann

Er det Saras som er møteplass i år?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Daniel_Brann


Demba

hvis Saras er møtestedet, da blir det sofakroken for min del.

minusgrader med pisselunken øl har aldri vært min favoritt.. I tillegg til lite vennlig personale

Savner Sir Winston tiden

1908

Har hørt rykter om Joes sportsbar... Saras åpene telt er noe dritt...

Klaus_Brann

Frode snakket om Joes og nabobaren, men evt. også Saras telt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Larsi Ã?en

Opp med det flagget!

maddog

Quote from: Demba on September 23, 2010, 20:22:28 PM
hvis Saras er møtestedet, da blir det sofakroken for min del.

minusgrader med pisselunken øl har aldri vært min favoritt.. I tillegg til lite vennlig personale

Savner Sir Winston tiden


helt enig. saras telt er en drittplass. sir winston var ikke så verst, men litt stive priser og dårlig plass mener jeg og huske. Men den eneste grunnen til at folk samles på saras er jo at bataljonen har en avtale der (tror jeg), men det er jo ikke verre enn at folk samles på andre puber. dette er blitt gjort før og etter hvert som jungeltelegrafen går følger resten av folket på. Det finnes mer enn nok av vannhull i oslo så det burde ikke være umulig.
www.bgg08.com

Gu kor herlig

Go Up