• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tromsø - Brann 11.09

Started by Torvanger, September 02, 2010, 08:34:51 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

nettfrihet.com skal visstnok fungere dersom en trenger norsk IP, har ikkje prøvd det. En nettavisen-artikkel inneholdt tipset i kommentarseksjonen.

http://www.nettavisen.no/it/article2976267.ece

Edit: fixed
Gå av.

Huff

Jaja- Dårlig omgang, men vi leder 2-0.Frekt, men dette er fremdeles åpent. Seniliteten har forøvrig nådd Scheie som maser om Branns eminente taktikk som gav TIL fem store sjanser innen de første tolv minuttene. Av spillerne våre synes jeg Bakke har vært god, mens Håkon -foruten den siste involveringen har vært meget god. Redningen på TILheadingen etter c.10 min er glitrende, og før der har han to gode redninger i tillegg. Klepp er jo og meget god når det teller, men ellers rimelig anonym.

apop


Henki

Dette kan selvfølgelig aldri gå bra. Bank i bordet.
Ballen skal fremover!

Nixon

Her er det bare å ikke skrive noe. Jeg er såpass overtroisk at jeg er redd for å ødelegge for laget!:)
Rød makt på Hansa

storB

Quote from: krakra on September 11, 2010, 16:44:50 PM
Pingleklepp slår inn til alkis-Bakke


I støtet med negativt fortegn idag eller? Latterlige krakra..
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

Gå av.

Markmus

Fitte, selvsagt måtte de få rødt når vi leder 0-2. Da taper vi garantert (ref. et par Molde-kamper).
Ka du ve?

Huff

oi oi oi. Koppinen får sit andre gule for å ha sparket ned Gustav på ufint vis. Nok en gang viser søringan i NFF at de bevisst motarbeider TIL -Its a conspiracy!

Brann derimot, som fikk lov å spille omkamp mot Molde, og som var så heldige at de fikk spille kamper med hele troppen ute med samonella i 2000-sesongen, samtidig som Start-TIL ble utsatt pga influensa...

Rådtips, Rushfelt kommer inn og avgjør for TIL...

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

skuteviken

David Nielsen..... Har aldri hatt så små forventninger til en Brann spiller før...
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

apop

Quote from: skuteviken on September 11, 2010, 17:09:46 PM
David Nielsen..... Har aldri hatt så små forventninger til en Brann spiller før...


Du må ha fortrengt Gylfi Einarsson, men ja, ikke akkurat den spilleren jeg forventer skal sikre seieren for oss

Yngve

Med alle desse cornerane må jo til få resultat av til sist..

Det er i alle fall ikke Nielsen som sikrar oss sigeren..

Huff

Quote from: skuteviken on September 11, 2010, 17:09:46 PM
David Nielsen..... Har aldri hatt så små forventninger til en Brann spiller før...


Du husker tydeligvis ikke Anthony Magnacca.

Huff

Mjelde dreper en TILspiller uten å få direkte rødt. Konspirasjonen fortsetter...

skuteviken

Jeg trives godt med at vi holder på ballen :)
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Henrik8

Deilig å se at vi er taktiske smarte til en forandring. Alldeles glimrende.
Kjør over pakket 09`

Huff


osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Henrik8

Kjør over pakket 09`

Spelaren

Petter Vaagan Moen har tidenes sesong her, og FOR en målgivende!
Gå av.

Markmus

Ka du ve?

Røde Jarl

September 11, 2010, 17:27:07 PM #123 Last Edit: September 11, 2010, 17:37:23 PM by Røde Jarl
Fy faen så jævla konge! Var 100% sikker på at vi kom til å tape idag, hjelper tydeligvis å være pessimistisk.  :P

apop

Nå har dem snøballkrig i helvete og dovre er flatt som en pannekake

nero

Hey, hey!! Vi behersker jo plutselig Drillofotball!!!
Lions led by donkeys.

Yngve

Quote from: Spelaren on September 11, 2010, 17:26:30 PM
Petter Vaagan Moen har tidenes sesong her, og FOR en målgivende!


Får berre håpa det ikkje vert den siste..

krakra

Nå er det bare å slenge innpå Juninho de siste 10.

osoerli

No må han for pokker setta inn Juninho eller Diego!!!!!!!
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Vestkanten

Deilig med seier og 3 viktige poeng. Godt å se at Brann behersker den ultradefensive spillestilen. Fullt fortjent og nydelig at vi ødelegger festdagen for Tromsø.
Heia Brann!

osoerli

Ser ingen aktivitet på vår benk.  jævla merkeleg at ein ikkje skal nytta ut alle bytta våre på 3-0.  Vi har unge sultne spelarar som fortener minst 10-12 minutt på slutten.  Ut med mjelde og Gustav,  inn med juninho og Diego!
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!


Henrik8

Hvordan går det egentlig an å finne noe negativt når vi leder 3-0 borte mot TIL?

Da skal du jaggu lete med lys og lykter.
Kjør over pakket 09`

apop

Tre bonuspoenger dette, digg å ha med seg nå som RBK og VIF venter.

Kai-Olai

Det at Gustav er så hjernedød å pådra seg tidenes mest unødvendige gule kort greier jeg fint å finne negativt uten verken lys eller lykt..

Alzheimer/Silverspurs

TIL med 7 baklengs heime denne sesongen. Tre av dei i dag :D

Fantastissscccch!!!

Markmus

Scheie er jaggu blitt en enorm skygge av seg selv. Austin blir sparket hardt i standfoten og vrir seg i smerte. Scheie kaller det overspilling.
Ka du ve?

apop


Super Hasund

Jaaadddddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

Var bombe sikker på tap.

Var nervøs selv på 1-0. Var nervøs selv på 2-0. Var nervøs på utvisningen.

Var til og med nervøs etter 3-0. Men i det dommeren blåste av var det endelig ro i kropp og sjel..


Fy faen tusen takk brann.
La Folket Synge

*Feltz*

Henrik8

Klar kandidat til årets beste kampopplevelse. Utrolig deilig og utrolig viktig!
Kjør over pakket 09`

krakra

VI skal være glade for å ta tre bonuspoeng og at vi unngår skader mot griselaget.

Super Hasund

Tijan spilte faktisk bra da han kom innpå. Det gledet meg å se.

Petter må vi bare gi en ny kontrakt fort som pokker.
La Folket Synge

*Feltz*

Torvanger

JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAA!AAAAAAAAAAA!!!!!!

krakra

Må si at Zsolt var ganske nær enorm i dag. Ikke sånn åpenbar suveren som Austin gjerne har vært, men i dag oste det stålkontroll av gutten og han har fullstendig kontroll med ballen i beina.

Brann_ruler

Quote from: Super Hasund on September 11, 2010, 17:53:14 PM
Tijan spilte faktisk bra da han kom innpå. Det gledet meg å se.

Petter må vi bare gi en ny kontrakt fort som pokker.


Regner kontrakten med Petter som allerede i boks. Vi har jo ifølge RBH en "god dialog".

Men i dag er vi bare glad og fornøyd med hele stallen. 3-0 borte mot tromsø er kanonbra. Faktisk strålende. Dette var en nydelig dag, og medfører en herlig kveld uansett.

eivhelle

Quote from: Kai-Olai on September 11, 2010, 17:44:12 PM
Det at Gustav er så hjernedød å pådra seg tidenes mest unødvendige gule kort greier jeg fint å finne negativt uten verken lys eller lykt..


Særdeles unødvendig, men flaks at det var nesten den eneste spilleren som ikke ligger an til
karantene. Ellers forstår jeg litt av frustrasjonen til Gustav i og med at tv bildene viste at han
ikke var offside og gikk glipp av en kjempesjans til å putte et mål til.

Ellers var det bra å se Kalvenes overbevise som midtstopper etter en svak kamp mot viking.


Hatleking

Kalvenes var veldig god i dag òg! Dette lovar godt :)

Huff

Et langt, langt steg mot fornyet kontrakt. Jævlig viktig. Opdal, Bakke, PVM var gode i dag, Jaiteh viser gamle takter som innbytter, og Klepp står frem som den spilleren han er når det virkelig teller. Resultatet lyver, men en tremålsseier på Alfheim er uansett et glitrende resultat.

Til motstandernes supportere kan jeg bare si at vi selvsagt skulle hatt minst 18-48 mann utvist. Dere hadde vel og en rundt ti baller over streken, mens Koppinens utvisning var totalt ufair. Det hjelper derimot å bestikke NFF, noe vi gjorde til gangs før kampen. I tillegg hjelper det å være NFFs yndling nr.1 noe vår hyllest av Kåfjord, triumfsangen; ''elsker, elsker, elsker NFF'' så til de grader demonsterer. Vi har også vært så heldige at NFF for å sikre vår suksess har donert sin fremste medarbeider ''Hele Bergens RBH'' til Brann. Hele Bergen står i enorm takknemlighetsgjeld til NFF. Takk for seieren NFF, -hilsen Tv-Brann (samtidig må vi takke Tv2 og NRK for at de lar oss utnytte vår fremste fordel ved å til stadighet sende oss på TV; nemlig lørdagskampene).

krakra

Det er vel det AhA-pengene gikk til. Bestikkelser av dommerne. Jeg foreslår at vi lager et nytt investeringsselskap: Mediumball. Vi samler inn penger til bestikkelser av dommere i viktige kamper som denne.

Go Up