• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Start - Brann 8. august kl 1800

Started by krøvel vellevold, August 03, 2010, 04:29:25 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

vebo

Hvor mange var dere der borte krøvel?
Tiocfaidh ár lá

Northside

August 09, 2010, 09:41:24 AM #101 Last Edit: August 09, 2010, 09:44:03 AM by Northside
Vi var vel rundt 500stk. Ganske greit oppmøte, men tydelig mange familier som bare tok en tur innom som en avslutning på ferien.

Vi burde organisert oss langt bedre. Samlet de som ønsker å bidra med stemning. Ganske mange som satt utover mot ene siden, og ikke så veldig tettpakket med folk der vi stod.

Tror vi laget helt ok trøkk i begynnelsen av kampen. Men når Start puttet noen ganger, og Brann mer eller mindre ønsket å safe inn et 3-0 tap, så frister det ikke så veldig mye å ofre stemmebåndet for et lag totalt blottet for innsats.

Start var helt ok. Kjørte litt sydlandsk stemning, men grei variasjon i tekstene og ok trøkk fra den lille gjengen Menigheden hadde samlet.

Denne Gustav bør, som jeg har sagt tidligere, IKKE få spille. Han stopper opp samtlige angrep!
Dropper han for en gangs skyld støttepassningen, så skal han holde på ballen til den mistes, eventuelt kline til med et håpløst skudd. Det er så utrolig tamt fra den gutten! Virker som han spiller kun for å bygge opp selvtilliten.

Klaus_Brann

Quote from: Langhår on August 09, 2010, 08:41:02 AM
Enig. Jeg trodde ærlig talt at kjøpet av Zsolt skulle gi Skarsfjord anledning til å sette Austin fram på midten. Merkelig at han ikke gjorde det. De spillerne som er i form bør spille. Da synes jeg det er svært merkelig at ikke det blir funnet plass til Yaw.

Kabalen burde blitt lagt slik at Mjelde ble vraket og ikke Yaw.


Jeg ser det slik at han ikke "vraket" Yaw i stedet for Mjelde, men ville ha en trygghet ved siden av Zsolt, og den tryggheten finner man bedre i Austin enn i Yaw. Noe annet ville vært veldig merkelig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Yaw har da vert trygg nok i det siste, så jeg er langt fra sikker på at det var noe tryggere å spille ham inn med Austin.

Nixon

Nei, Austin er god på det han er god på, men å gjøre en ny makker trygg er jeg mer usikker på. Så stor feilvurdering av Skarsfjord etter min mening.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Northside on August 09, 2010, 09:41:24 AMStart var helt ok. Kjørte litt sydlandsk stemning, men grei variasjon i tekstene og ok trøkk fra den lille gjengen Menigheden hadde samlet.



"Sydlandsk stemning" betyr på godt norsk at det var helt vanvittig bra - ikke at stemnings-typen var slik som i Italia... For øvrig er jeg overbevist om at Menigheden er færre nå enn da de stod på stilaset på det gamle stadionet.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

August 09, 2010, 10:29:55 AM #106 Last Edit: August 09, 2010, 10:37:05 AM by krøvel vellevold
Quote from: vebo on August 09, 2010, 09:25:33 AM
Hvor mange var dere der borte krøvel?


446.  Trodde vi var enda litt fler. Uansett klar økning fra i fjor da vi var 328.
Legg ned hele klubben!

BrannSupporter

Quote from: krøvel vellevold on August 09, 2010, 10:28:52 AM
Quote from: Northside on August 09, 2010, 09:41:24 AMStart var helt ok. Kjørte litt sydlandsk stemning, men grei variasjon i tekstene og ok trøkk fra den lille gjengen Menigheden hadde samlet.



"Sydlandsk stemning" betyr på godt norsk at det var helt vanvittig bra - ikke at stemnings-typen var slik som i Italia... For øvrig er jeg overbevist om at Menigheden er færre nå enn da de stod på stilaset på det gamle stadionet.


Tenkte faktisk på det samme i går, de har blitt betydelig færre. Synes forresten 446 hørtes mindre ut enn vi var. Synes det så ut som vi var flere.

Torvanger

Skarsfjord omrokkerer på stopperparet og går i baret. Man trenger tid på å spille inn nye spillere og ikke minst et nytt stopperpar. Har ikke sett makan til huller i forsvaret som mot Start igår. En mer merittert trener hadde skjønt at nye spillere må drilles inn forsiktig, over tid, gjerne først med noen innhopp mot slutten av kampene. På tide for Brann å stile etter noe annet enn å ha trenere på opplæring.

Markmus

Quote from: krakra on August 08, 2010, 18:27:30 PM
Jaiteh ja, nå får vi offensiv drivkraft inn.


Var på veien, så fikk ikke med meg kampen. Hva pokker? Hva faen er det med Skarsfjord (og Steinar Nilsen) og de jævla defensive byttene når vi ligger under? Jeg har sagt det før og sier det igjen; total mangel på fotballforståelse.
Ka du ve?

Go Up