• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kamptråd: SK Brann - Stabæk Fotball 18. juli 2010 kl. 18:00

Started by Tom C, July 13, 2010, 13:14:43 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Quote from: Langhår on July 18, 2010, 17:03:36 PM
Jeg begynner å bli ekstremt irritert på Branns utdriting av Nystemten. Få inn profesjonelle som Eldøen evt Endresen eller legg ned hele greien.


I tillegg til at de nok en gang presterer å slite med lyden, denne gangen med en fæl pipelyd i starten av Nystemten.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

nero

Flaks at vi fikk poeng i kveld.  Til tider horribelt forsvarsspill av oss, men latterlig av BT å skylde på Opdal. Vi har gått tilbake til å spille totalt uten press på ballfører. Dessverre.
Lions led by donkeys.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on July 18, 2010, 18:27:08 PM
Har Skarsfjord en form for byttefobi?


Det lurer jeg på og. Han bytter alltid sent, og selv da er det ikke særlig med bytter. Vi hadde trengt noen fler friske ben med pågangsmot tidligere i dag.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


Torvanger

Brann skal styre hjemme, fornedrende å bli spilt ball i hatt med av et redusert Stabæk.

Brann_ruler86

En av tingene som plager meg noe helt sinnsykt for tiden er hvor enbeinte mange av våre spillere er. Det er for meg helt ufattelig at spillere på Brann må ha ballen over på riktig fot for å slå enkle pasninger. Blir så vanvittig provosert når Erik Mjelde kommer på høyrekanten og stopper opp hver eneste gang for å få ballen over på venstre foten. Greit nok at man er venstrebeint, men på dette nivået må man for faen klare å slå et brukbart innlegg med "feil fot".

(dette gjelder ikke bare Mjelde, brukte han bare som eksempel)
Gå ta banen!

skuteviken

Stemningen i går var vel årsverste ? Kjenner at den helt store entusiasmen uteblir pga av tabellposisjonen vår.

Stabæk hørtes ut som klanen i går med sanger jeg trodde de "eide", det var latterlig (selv om vi ikke bør snakke høyt, igjen, fy faen så dårlig vi var).
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Klaus_Brann

Ja, i går var det årsverste. Sinnsykt tamt, og sjeldent eller aldri noen høyder engang.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: skuteviken on July 19, 2010, 11:06:24 AM
Stemningen i går var vel årsverste ? Kjenner at den helt store entusiasmen uteblir pga av tabellposisjonen vår.

Stabæk hørtes ut som klanen i går med sanger jeg trodde de "eide", det var latterlig (selv om vi ikke bør snakke høyt, igjen, fy faen så dårlig vi var).

Pleier alltid å være drittstemning på sommerkampene. Men så dårlig som vi var i fjor, har vi ikke vært i år.
Legg ned hele klubben!

torkri

Dette var elendig! Her skal vi vel være glad vi ikke taper med både tre og fire. Stabæk stiller vel også nesten med B- laget sitt. Skulle tro det var Brann som var på bortebane. Nei i år blir det ikke annet en og kjempe for og berge plassen.

Chris*

Stemningen i går var håpløs. Noe den forsåvidt har vært i lang tid.  Laget er bås, men det er faen meg stemningen på tribunen også. På tide å finne på noe lurt.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

vebo

Sakset fra en Nystemt-tråden:


Avkrefter med dette den IDOTISKE forklaringen om at de skulle ha tatt inn en fra et utdrikningslag. Et ryddig svar fra Guntveit på et ryddig sprøsmål her:

QuoteHei!

Rykter skal man ikke høre på, det trodde jeg du visste når det gjelder Brann:-)

MEN - jeg skal ærlig og oppriktig innrømme at jeg på denne kampen, ikke hadde gjort "hjemmeleksen" min godt nok.
At enkelte "artister" vil variere i fremføring er en sak, men vi skal vokte oss vel for at dette ikke blir en lokalvariant av IDOL.

Jeg beklager - skal skjerpe meg.

Sportslig hilsen

Jan Tore Guntveit
Arrangementssjef

Sportsklubben Brann
Postadresse: SK Brann, Postboks 8 Minde 5821 Bergen
Besøksadresse: Kniksens plass 1, 5063 Bergen


-----Opprinnelig melding-----
Sendt: 20. juli 2010 14:30
Til: Jan Tore Guntveit
Emne: Nystemten

Med all respekt å melde, hva i pokker skjedde med Nystemten på søndagen? Er det vits i å gjenninnføre den om hvem som helst skal få lov til å fremføre den? Ryktene sier at det var en so hadde utdrikningslag som fremførte den, om det stemmer eller ikke vet ikke jeg, men jeg vet at mannen som sang ikke klarte å finne tonene, ikke klarte å holde takten og at han ikke kunne teksten. Dette var flaut.

Håper det ikke gjentar seg, og imøteser forklaring.



Edit: fjernet mobilnr hans..
Tiocfaidh ár lá

Spelaren

Haha, tipper stakkars Jan Tore opplever meir fiendtlig innstilling som arrangementsansvarlig i Brann enn han gjorde i Afghanistan :) . Bra han responderer i hvert fall, og samtidig avlivet denne myten eg tok for god fisk.
Gå av.

Go Up