• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Leeds 27. juli

Started by vebo, July 09, 2010, 15:37:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

olebrann3

Quote from: evenol on July 28, 2010, 16:10:03 PM
Igår satt jeg på SPV tribunen, og inne på tribunen så hang det en VIF-drakt i taket med noen andre drakter. Er det noen som vet hvorfor noe så stygt henger inne på BRANN-stadion?


La merke til denne eg også, måtte noen rive den ned!

Forøvrig var det en kamp eg fikk svar på en del spørsmål iallefall.

Mohus: Alt for dårlig. For liten og virket ikke med i det hele tatt. Når var første gang han holdt ballen på et skudd? 90 min?

Einarsson: Helt usynlig, bare å få han vekk.

Holmvik: Har til no ventet på at han skulle slå til, men etter gårsdagens kamp har eg ikke lengre troen. Hartlepool inntresert så gi han vekk!

Nielsen: Tilfører heller ingenting, ikke forny kontrakten ut året en gang.

Jaiteh: Ka har skjedd med gutten. Bruker all for lang tid med ballen. Håper han storspiller i afrikamesterskapet en gang og blir solgt, for sånn som han spiller no er han ikke god nok

Zsolt: Godkjent, men var rufsete, håper det var fordi han ikke var kommet ordentlig igang

K. Møvik: Spilte glimrende i forhold til alderen. Spilte bedre på høyrebacken en holmvik gjorde på venstreback. Samtidig var han ikke dårligere en Jaiteh på midten

Kalvenes: Bedre en forventet

Dure: spilte bra menst han spilte

Cato Hansen: Spilte svært bra, bør komme inn tidligere en han har gjort til nå i år

Storesund: jobber som en terrier og vant ballen tilbake mange ganger.

Klaus_Brann

Jaiteh har jo ikke fått spilletid fra start over flere kamper på en god stund, og som jeg stadig messer om, så kan det slite veldig på en spiller å ikke få tillit. Jeg er sikker på at han hadde blitt ganske bra om han hadde spilt fast.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

July 28, 2010, 20:58:29 PM #202 Last Edit: July 28, 2010, 21:04:39 PM by krakra
Nå kan vi ikke starte med 11 spillere og jeg ser liksom ikke hvorfor de dårligste skal få tillitt forran de beste bare fordi de kanskje blir bedre av det og i motsetning til Hansen som stort sett bare løper rundt uten å gjøre noe fra eller til er Jaiteh direkte livsfarlig å ha på banen når han er ute av det. Farlige balltap og frispark

kabelmann

Quote from: krakra on July 28, 2010, 20:58:29 PM
Nå kan vi ikke starte med 11 spillere...


Helvetes NFF. De gjør alt for å bli kvitt oss.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krakra

Ser at BA gir Møvik en 3er. Like dårlig som Jaiteh, Holmvik og Nielsen. Dårligere enn Haugsdal og Marøy. Flere som syns den var litt merkelig?

Klaus_Brann

Quote from: krakra on July 28, 2010, 23:17:36 PM
Ser at BA gir Møvik en 3er. Like dårlig som Jaiteh, Holmvik og Nielsen. Dårligere enn Haugsdal og Marøy. Flere som syns den var litt merkelig?


Det var mer enn merkelig, jeg syntes han var veldig frisk og gikk uredd inn i dueller hver gang han hadde muligheten. Morsomt å se den lille gutten klare å få flere Leeds spillere godt irriterte.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

bernu

Quote from: Klaus_Brann on July 29, 2010, 12:16:23 PM
Quote from: krakra on July 28, 2010, 23:17:36 PM
Ser at BA gir Møvik en 3er. Like dårlig som Jaiteh, Holmvik og Nielsen. Dårligere enn Haugsdal og Marøy. Flere som syns den var litt merkelig?


Det var mer enn merkelig, jeg syntes han var veldig frisk og gikk uredd inn i dueller hver gang han hadde muligheten. Morsomt å se den lille gutten klare å få flere Leeds spillere godt irriterte.



Men han ble herjet med på backen i 2.omgang. Ble fintet frem og tilbake en rekke ganger av Leedsvingen. Jeg satt på den siden og fikk sett han ekstra godt i 2.omgang.
Syns også han falt tydelig igjennom i duellspillet ellers i kampen. Da hjelper det ikke så mye at han springer rundt sin egen skygge 10 ganger. Han er for liten og veik. Har ikke noe stor tro på at han kommer til å vokse så veldig mye mer heller.
Både han og broren er lave og litt "småtjukke".
HANSA - Z

Nixon

Liten og veik eller liten og småtjukk. Nå må du bestemme deg!:)

Ellers synes heller ikke jeg at Møvik utmerket seg noe særlig mer enn å ha bra innsats. Så karakteren var vel slik den burde være. Dog et poeng at Marøy fikk mer. Det skjønner jeg ikke så mye av.
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: bernu on July 29, 2010, 12:22:07 PM
Quote from: Klaus_Brann on July 29, 2010, 12:16:23 PM
Quote from: krakra on July 28, 2010, 23:17:36 PM
Ser at BA gir Møvik en 3er. Like dårlig som Jaiteh, Holmvik og Nielsen. Dårligere enn Haugsdal og Marøy. Flere som syns den var litt merkelig?


Det var mer enn merkelig, jeg syntes han var veldig frisk og gikk uredd inn i dueller hver gang han hadde muligheten. Morsomt å se den lille gutten klare å få flere Leeds spillere godt irriterte.



Men han ble herjet med på backen i 2.omgang. Ble fintet frem og tilbake en rekke ganger av Leedsvingen. Jeg satt på den siden og fikk sett han ekstra godt i 2.omgang.
Syns også han falt tydelig igjennom i duellspillet ellers i kampen. Da hjelper det ikke så mye at han springer rundt sin egen skygge 10 ganger. Han er for liten og veik. Har ikke noe stor tro på at han kommer til å vokse så veldig mye mer heller.
Både han og broren er lave og litt "småtjukke".



Forsåvidt enig, men jeg bet meg kanskje mest merke i at han var såpass frisk og uredd til å være 17, men han ser jo ut som en lilleputtspiller.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

July 29, 2010, 13:21:16 PM #209 Last Edit: July 29, 2010, 13:41:06 PM by krakra
Han er lav, men syns ikke han er spesielt pinglete. Ei heller lubben slik som broren. Møvik er godt trent og har en voldsom løpskraft. At han får endel juling mot Leeds er greit nok. Det var ikke småkarer de spilte med heller. Er også uenig i at han bare hadde innsatsen. Han gjorde en grei jobb defensivt med å stenge av rom og gjøre det vanskeligere for motstanderen.

Uten at alder er tatt med i betrakningen syns jeg han var bedre enn Gylfi, Nielsen, Marøy, Storesund, Holmvik, Haugsdal og Grønner iallefall.

Læreren

Kristoffer Møvik har desverre klare svakheter som fotballspiller. I likhet med en spiller som for eksempel Helge Haugen har han sine ting han er meget god på, og K. Møvik kan for all del bli en habil fotballspiller med årene.

Styrkene hans er først og fremst den ureddheten han utøver, og jobben som førsteforsvarer. Der scorer han meget høyt! Han er meget taklingssterk. På landslaget har han spilt back for det meste, men jeg mener han kommer mer til sin rett som defensiv midtbanespiller. Han har ikke farten eller plasseringsevnen (enda) til å spille back etter min mening. I likhet med Helge Haugen sliter han med ballen i bena.

Han er en spennende spiller som har TL-poensiale på enkelte områder, men han har også klare svakheter. La oss håpe han utvikler seg tilstrekkelig på samtlige områder.


Go Up