• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Tromsø, 5 mai kl 19:00

Started by storB, May 02, 2010, 20:58:52 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

vebo

Quote from: olebrann3 on May 05, 2010, 21:30:49 PM
Og hvorfor skal Truls svendsen få stå på vår tribune med TIL skjerf? Hadde dette vært en vanlig person hadde han fått beskjed om å gå vekk/ eller ta vekk skjerfet?


Nå er programmet de filmet inn på TV2, klippet fra stadda kommer etter pausen.
Tiocfaidh ár lá

krakra


vebo

Tiocfaidh ár lá

skuteviken

Quote from: vebo on January 06, 2011, 20:46:20 PM
Bombe at Klaus ble filmet :P


Jeg var livredd for at jeg skulle dukke opp. Forresten har jeg nå sett at jeg mangler et par brann-drakter for å kalle meg super-ekte-supporter. Jeg har ingen :( criez
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

1908

Doddo er en skam for Bergen og Brann..... Fatter ikke at BT eller noen andre gidder å samle på klovnen..

Klaus_Brann

Quote from: vebo on January 06, 2011, 20:46:20 PM
Bombe at Klaus ble filmet :P


Jeg har skjønt dette, gikk selv glipp av programmet;)
Hva handlet det egentlig om?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Om deg. De lurte på hvem denne fyren som alltid dukker opp i linsene er.
Ka du ve?

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Ka du ve?

vebo

"Hvordan ble denne mannen fotballnorges største linselus, hvem er denne mystiske østlendingen som stadig figurer i branndrakt"?

Neida, det var en ny programserie om folk i norge, og bergensere var først ut. Og i den ene delen var han var med hun som kanskje er den nest største linselusa, hun som går med Kvisviks gamle fotballsko på kamp. Hun er jo stort sett den som blir intervjuet når media vil ha tak i "en ekte supporter" (les: juletre) :)
Tiocfaidh ár lá

Utmedsnolken

også kjent som drakten eller shortsen
"og der snubler Sæternes igjen"

Klaus_Brann

Quote from: vebo on January 07, 2011, 10:11:19 AM
"Hvordan ble denne mannen fotballnorges største linselus, hvem er denne mystiske østlendingen som stadig figurer i branndrakt"?

Neida, det var en ny programserie om folk i norge, og bergensere var først ut. Og i den ene delen var han var med hun som kanskje er den nest største linselusa, hun som går med Kvisviks gamle fotballsko på kamp. Hun er jo stort sett den som blir intervjuet når media vil ha tak i "en ekte supporter" (les: juletre) :)


Hehe.
Ho som går i fullt draktsett året rundt og har dekorert hele hjemmet sitt med effekter?
En hel times program med Bergen og Brann høres ut som noe man må se da.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vebo

Nettopp hun ja.. Programmet finnes nok på Sumo, og de som har sport-sumo har tilgang på hele sumo gull nå når tl har pause.
Tiocfaidh ár lá

Klaus_Brann

Ja, jeg ser det nå. Herlig kommentar fra han karen på Festplassen om hva som var kjipt med Bergen:

"Det må jo være litt kjipt for de som bor her at de ikke kan komme hit som turister."
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vebo

Gamle Haugland er en bra mann ja (han som sa det).
Tiocfaidh ár lá

krakra


osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Det gjør det sikkert, er ikke søndag en typisk reprisedag for tv2?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up