• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Noe må skje!

Started by gressiman, April 11, 2010, 19:27:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

gressiman

Jeg har lenge tenkt på dette men nå synes jeg kan lufte ideen min i frihet uten at jeg får alle mot meg. Det er tydelig at noe er fullstendig feil på stadion. Det er gjerne vanskelig for oss supportere "å finne roten til alt ondt" i denne klubben nå, men man har lenge kritisert RBH sine beslutninger og toskete grep og mange har ønsket hans avgang. Etterhvert som dette har kvernet dukker det samtidig opp et underskudd på over 20 millioner, og man har et styre som har gravd grøft og kjørt klubben langt ned i den i forhold til hva de hadde å forholde seg til i 2007. De setter attpåtil seg selv milevis foran klubben da de velger å tviholde på makten da vår gode venn i Hardball kommer med "kabinettspørsmålet" sitt på branns årsmøte og å tilby brann et viss antall millioner mot at styret går av.

Jeg skal ikke ramse opp mer fakta som de fleste kjenner, men alt dette er med på å prege  de sportslige prestasjonene på banen i form av skeiv spillerfordeling, null forsterkninger osv.

Ikke skal jeg kreve noe, men jeg tør å spørre om ikke det snart er på sin plass med en aksjon mot styret og den sportslige ledelsen i Brann gjennom banner eller sang i regi av bataljonen. Jeg mener det må gå an å gi sin klare melding.

Huff

Det er forlengst på plass med noen form for aksjoner mot styret, enkelt og greit.

Pakket som kjører klubben totalt, fullstendig og komplett på ræv har å ta signalene fra stadion i dag og komme seg til helvete vekk. Går de nå vil de slippe billig unna med å være en skamplett i klubbens historie, gjengen som ødela alt etter gullet. De slipper tjære og fjær. Fortsetter dette her ender vi fort på kvalikplass, når startsuporterne begynte å synge rykker ned sangen tenkte jeg at dette slett ikke var en umulighet. Produktet er fallit, bås, og det vil grunnet stallens aldersmessige sammensetning trolig forværres ytterligere. Deansvarlige for å snu trenden er det ei heller knyttet noen store usikkerhetsmomenter til. De er utprøvde erfarne og har konsekvent feilet tidligere. Det som møtte start i dag var en dyrekjøpt høyt gasjert ellver, et Armaniprodukt. Et Armaniprodukt som ble pisset på av juniorer, en liten nilleklubb.

Styret sier de viser ansvarlighet.  Vis denne ansvarligheten -Trekk dere. Nå!

Hatleking

Det er berre det. Viss me ikkje handlar sjølv, vil me aldri bli høyrt. Og styret har for lengst klargjort haldningane til supportarane.

gressiman

Hans Brandtun svarte greit på om styret hadde lekt med tanken om å gå av. Bastant NEI. Videre følger han med å si "ja, vi har planer for klubben, vi må bare sette i gang å jobbe med de først"... ja det skal fanden være sant at dere må.

Smakløst. De lukker øynene for det som skjer og setter seg selv langt foran klubben!!

Huff

Quote from: gressiman on April 11, 2010, 21:31:33 PM
Hans Brandtun svarte greit på om styret hadde lekt med tanken om å gå av. Bastant NEI. Videre følger han med å si "ja, vi har planer for klubben, vi må bare sette i gang å jobbe med de først"... ja det skal fanden være sant at dere må.

Smakløst. De lukker øynene for det som skjer og setter seg selv langt foran klubben!!

nero

Ja, må si jeg er meget spent på hva denne "planen" går ut på. Er redd for at den ligner veldig på det gressiman skisserer ovenfor..
Lions led by donkeys.

Spelaren

Ingenting skjer. Brandtun sitter trygt og godt og det såkalte "supporteropprøret" er storm i eit vannglas. Når hadde Branns supportere sist innflytelse? 1995?

No går me mot nok eit par dager med babling om "revansj", "stå på-vilje" og "gutan vil vise at forrige kamp osv"... Me stiller igjen på onsdag med whopsdal i mål, Hassan snu-ræven-til-Fakiri og kadaveret av ørneredet i midtforsvaret og det blir nok ein kamp med mange baklengs.
Gå av.

Red Rabitt

Aa si at supporterne ikke har makt er bare tull!

Selvfolgelig kan vi gjore noe hva gjelder "sparking" av styret. Det er flere muligheter:

Oppfordre flere supportere til aa melde seg inn i Brann for saa aa kreve ekstraordinaer generalforsamling.
For saa aa avsette styret.

Oppfordre til boikott av Brann frem til styret skjonner hvem som egentlig eier klubben. Absolutt ikke aa foretrekke, men her maa det kjores hardt mot hardt.

Demonstrasjon som etter Soltvedt fadesen paa 90-tallet.

Bannere og supporter sanger,la hele byen og landet faa vite hva vi supportere synest om styrets avgjorelser samt deres logner og bedrag.

Det skal aldri vaere noen tvil om  hvem som eier og bestemmer i Sportsklubben Brann.

Om ikke det skjer noe snart vil Brandthun styre Brann mot Adecco ligaen, en divisjon Brann ikke har vaert i paa 20 aar!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

pidre

Ja, ta også i betraktning at det er RBH som skal ut og finne disse spillerne...

Det virker som hele adminstrasjonen er gjennomsyret av amatørskap, og siste tilskudd må være anleggsansvarlig Reigstad. Banen er en skandale, den gamle myren var jo bedre! Klarte ikke det heller altså...
Saludar a los monos!

Go Up