• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kamptråd: Viking - Brann 21.3 kl 20

Started by Torvanger, March 17, 2010, 10:27:14 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krakra

March 22, 2010, 16:26:13 PM #300 Last Edit: March 22, 2010, 17:03:56 PM by mbersve
Vi må bare fortelle styret, administrasjonen, RBH og spillerne at de er gode. Så blir de gode. Magic.
Kan noen fortelle meg at jeg holder høy TL-klasse? Så kan jeg gå inn å forsterke Brann, gratis.

Spelaren

Gå av.


krøvel vellevold

Quote from: Maake on March 22, 2010, 16:22:28 PM
Eg ler meg ihjel!!!

RBH må gå!

Nilsen må gå!

Skarsvik må gå!

Spillerne må gå!

Og sist og minst, "supporterne" må gå!

Byen e bombet og laget e skutt, stadion e nedlagt, så no e da slutt, stakkars Brann, Brann , Braaan , stakkars Braaan

For en patetisk gjeng.... Har lest gjennom tråden her, og et par stykker utmerker seg i positiv retning, men ellers er det som en gjeng sutrekjerringer... Slå opp i ordboka, engelsk-norsk sådann, på ordet SUPPORT hvorav formen supporter kommer fra.

Jeg støtter deres aksjoner, møt opp og hets deres spillere, hets styret, hets dere selv, så blir dere sikkert bra NOT!!!

Lurer på hvor mange av dere som går på kamp i adecco eller 2. div om Brann havner der. Føkkings medgangssupportere!!

Et lite tips skal dere få av meg. Google Karl Rosenkranz og les hans teori også omtalt som Rosenkranz prisippet. "Den som får høre at man er god, og får masse oppmuntring, blir etterhvert god.." "Den som over tid får høre at man er dårlig blir etterhvert også dårlig"

Så konklusjon: Dere suuuger som supportere, og fortsett med å sleng drit om laget deres og støtteapparatet. Det er en sann glede å lese tabellen....

Lett for dere å snakke om medgangssupportere. Dere er jo kanonfornøyde om dere bare redder plassen. Men supportere av Norges nest største klubb i omsetning og tilskueroppslutning er ikke fornøyde med det. Det er totalt ulike forventninger til Brann og FKH. Men hvor mange var dere da dere spilte i 1.divisjon og 2.divisjon? Tror faktisk forskjellen er større for dere enn den ville blitt for oss. Det til tross for at det hadde vært en MYYYE større nedtur for oss å spille i de divisjonene.

Du selv gjør forresten et meget patetisk inntrykk når du kommer inn på forumet her for å slenge dritt og komme med "morsomme" vrier på Brann-sanger. Den har dere jo til og med stjålet fra Hordene. Gratulerer!
Legg ned hele klubben!

Kararay

Syns å huske en kamp for en del år siden, ingen hadde forventninger til seier mot VIF. Brann ville utsette kampen pga over halve laget var skadet, men NøFF nektet. Brann sendte avgårde en blanding mellom juniorer og reserver og VANT 1-0. Den gjengen som spilte den kampen var underlegne til de grader før kampen. Men da fløyten gikk viste "b-laget" at man kommer langt på guts, vilje og innsats. De spilte med hjertet utenpå drakten. DET var en avgjørende faktor for at Brann reiste fra Bislett med 3 poeng.

Hadde gårsdagens  mannskap vist en smule av den vinnerviljen det laget hadde den gangen mot VIF, så hadde vi ikkje tapt 4-0.

Det hjelper ikkje at f.eks. Mourinho hadde stått i garderoben og messet om den forstående kampen, om ikkje spillerene ga litt innsats på banen. SPILLERENE har hovedansvar for ka som skjer utpå der. Det er DE som kan gjøre noe med kampbildet. Steinar prøvde fikse på ting igår ved å ta ut Tijan, men spillerene skjønte ikkje tegningen med at spiller du dårlig så blir du byttet...

Tror at om Steinar kunne byttet 11 mann igår så hadde han gjort det i pausen...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

krøvel vellevold

Når kommer forresten DVD'en fra denne kampen? Her må Brann kjenne sin besøkelsestid, for her er penger å tjene! Trykk opp i 10000 eksemplarer og selg den for 400 kroner stk...

...i Stavanger
Legg ned hele klubben!

Northside


Go Up