• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kamptråd: Viking - Brann 21.3 kl 20

Started by Torvanger, March 17, 2010, 10:27:14 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Doffen85

Bare å grave seg ned! Dette er ingenting annet enn kjempepinlig! Hele laget spiller til stryk! Når Huseklepp ikke har dagen er det dette Brann kan by på, så enkelt er det! Og vi har ingenting så langt som antyder at Huseklepp blir like god som i fjor.

I tillegg må det nevnes at vi spiller ut noen form for plan hvor det pumpes lange baller mot de to der fremme. Hvis Nilsen ikke får mer ut av dette mannskapet får vi sende han på dør! Vi har ikke mer å handle for, så det er dette mannskapet vi må klare oss med enn så lenge.

Gepard

Facinerende hvor mange drit elendige langpasninger vi holder på med. Hvem faen tror disse spillerne de er ? Ser ut som man har jevlig høye tanker om seg selv, og så opptrer man som en klovn istedenfor. Det bør gjøre litt vondt

skuteviken

Publikumet der nede er totalt latterlige, går rundt 85 minutt når de leder 4-0, men slik stemningen er der så er det ikke så mye å være igjen for.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

stlastla

En ting er at Brann er håpløse defansivt, men de har jo ikke skap en sjanse i løpet av HELE kampen... Jeg klarer neste ikke se at det kan bli bedre utover i sesongen med tanke på hvordan de spiller nå... Begynner å miste litt sansen for hva en Steinar Nilsen prøver å få til... Det virker jo ikke som om det er en plan for det offansive spillet i det hele tatt. Akkurat slik som i store deler av fjorårssesongen...

skuteviken

Quote from: Doffen85 on March 21, 2010, 21:42:08 PM
Hele laget spiller til stryk! Når Huseklepp ikke har dagen er det dette Brann kan by på, så enkelt er det!


Ja men faen, han får da aldri ballen, vi kan ikke måke en lang ball opp over banen og så skylde på Huseklepp.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

skuteviken

Kafaen var det??? En blind mann med tromme i Brann-drakt??!
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Doffen85

Quote from: skuteviken on March 21, 2010, 21:43:28 PM
Quote from: Doffen85 on March 21, 2010, 21:42:08 PM
Hele laget spiller til stryk! Når Huseklepp ikke har dagen er det dette Brann kan by på, så enkelt er det!


Ja men faen, han får da aldri ballen, vi kan ikke måke en lang ball opp over banen og så skylde på Huseklepp.


Jeg skylder ikke på Huseklepp, jeg skylder på hele Brann! Det gjelder samtlige spillere og samtlige i organisasjonen! En parodi hele gjengen!

Gepard

HVA *? Spilte Bakke ut kampen, så han ikke i andre omgang

Torvanger

Quote from: Langhår on March 21, 2010, 21:40:59 PM
Quote from: Torvanger on March 21, 2010, 21:33:55 PM
Quote from: storB on March 21, 2010, 21:27:25 PM
Quote from: Langhår on March 21, 2010, 21:23:46 PM
Nilsen har aldri fått en ordentlig muliget til å prege dette laget. Han er langt nede på listen når det gjelder fyken.


Han har nå hatt 8 måneder på å få Guastav til å finne "rollen de ble enige om på kontraktsmøte". Guastav fremstår fremdeles stokk stein fotballdum. Videre så fortsetter de lange pole ballene på Huseklepp, er det RBH eller styret sin skyld? Nei, det er en del av den offensive planen til Nilsen. Brann på deffensive dødballer, er det banemannen eller Dahl sin skyld? Nei, IGJEN det er Nilsen sin skyld.


Riktig. Problemet her på forumet er at folk er så hell bent på å peke på RBH at de overser Nilsen manglende evner. Men, RBH har selvsagt hovedansvaret for at Nilsen endte i Brann, så det er fullt mulig at han bør tas med i samme rennet. Men, som sagt er ikke Brann i stand til å gjøre noe som helst, med den tragiske økomiske situasjonen klubben er i per idag.


Du var vel blant hovedkritikerne av Mjelde også om jeg ikke husker feil. Alt skulle bli så mye bedre bare han gikk for stallen var så jævla bra.

Selvfølgelig kan man kritisere Nilsen for  mye, det er ingen som sier noe annet. Men man mÃ¥ gjøre de virktigste grepene først. Og det er Ã¥ fÃ¥ ryddet opp i toppetasjen og da tenker jeg fra Sportsdirektør og oppover.  

Mener du virkelig at man skal kvitte seg med Nilsen og kjøre på videre med ny trener og den samme tullingen som hans nærmeste sjef?


Dersom vi sparker RBH nå, da blomster nok laget og vi begynner å vinne kamper igjen! Da vil Nilsen snøre igjen sekken bak og vi får se et fyrverkeri offensivt. RBH må gå nå!

blubbin

Ah, sÃ¥ flott at Mjelde ikke gadd mer etter at han fikk store deler av bergenserne mot seg, og trakk seg.  Vi husker jo hvordan det gikk i Mjeldes periode 2003-2008, etter 12. plassen i 2002: Ett seriegull, ett seriesølv, én bronse, to sjetteplasser og en Ã¥ttendeplass.  En skandale, rett og slett, men heldigvis er mannen som hadde ansvaret for denne nedturen borte, slik at det nÃ¥ kan bli seriegull hvert eneste Ã¥r.  Ja!

bernu

Styret må gå.
Rbh må gå.
Nilsen må gå.
I den rekkefølgen.
Send Bakke, Gylvi, Bjarnason + et par andre på dør.

Begynn på nytt fra scratch.....
Dette blir ikke bedre ved å stå og se på.
HANSA - Z

Henki

Quote from: Henki on March 19, 2010, 11:58:32 AM
Quote from: Christian on March 19, 2010, 11:20:02 AM
BT melder om mannefall i Viking. Det kan jo ikkje være annet enn positivt.

Fillo, Ingelsten og Sokolowski skal alle være usikre.


Vi kommer med andre ord til å tape. Med minst tre mål.


Litt tabu å sitere seg selv, men gid hvor kjekt det er å få rett.
Ballen skal fremover!

Spelaren

Quote from: Torvanger on March 21, 2010, 21:47:01 PM
Quote from: Langhår on March 21, 2010, 21:40:59 PM
Quote from: Torvanger on March 21, 2010, 21:33:55 PM
Quote from: storB on March 21, 2010, 21:27:25 PM
Quote from: Langhår on March 21, 2010, 21:23:46 PM
Nilsen har aldri fått en ordentlig muliget til å prege dette laget. Han er langt nede på listen når det gjelder fyken.


Han har nå hatt 8 måneder på å få Guastav til å finne "rollen de ble enige om på kontraktsmøte". Guastav fremstår fremdeles stokk stein fotballdum. Videre så fortsetter de lange pole ballene på Huseklepp, er det RBH eller styret sin skyld? Nei, det er en del av den offensive planen til Nilsen. Brann på deffensive dødballer, er det banemannen eller Dahl sin skyld? Nei, IGJEN det er Nilsen sin skyld.


Riktig. Problemet her på forumet er at folk er så hell bent på å peke på RBH at de overser Nilsen manglende evner. Men, RBH har selvsagt hovedansvaret for at Nilsen endte i Brann, så det er fullt mulig at han bør tas med i samme rennet. Men, som sagt er ikke Brann i stand til å gjøre noe som helst, med den tragiske økomiske situasjonen klubben er i per idag.


Du var vel blant hovedkritikerne av Mjelde også om jeg ikke husker feil. Alt skulle bli så mye bedre bare han gikk for stallen var så jævla bra.

Selvfølgelig kan man kritisere Nilsen for  mye, det er ingen som sier noe annet. Men man mÃ¥ gjøre de virktigste grepene først. Og det er Ã¥ fÃ¥ ryddet opp i toppetasjen og da tenker jeg fra Sportsdirektør og oppover.  

Mener du virkelig at man skal kvitte seg med Nilsen og kjøre på videre med ny trener og den samme tullingen som hans nærmeste sjef?


Dersom vi sparker RBH nå, da blomster nok laget og vi begynner å vinne kamper igjen! Da vil Nilsen snøre igjen sekken bak og vi får se et fyrverkeri offensivt. RBH må gå nå!


http://img222.imageshack.us/i/xkcdk.jpg/][IMG]http://img222.imageshack.us/img222/7175/xkcdk.jpg[/img][/URL]
GÃ¥ av.

BrannSupporter

Jaja. Et stortap hver sesong er jo obligatorisk. Problemet er jo gjerne at det pleier å komme flere.

Nei, dette var kjedelig. Det kjennes nærmest apatisk.

eivhelle

Quote from: Langhår on March 21, 2010, 21:31:55 PM
Selvfølgelig tullete av Austin, men det var vel knapt en dult og ihvertfall ikke rødt kort. Men så er det jo Norges dårligste dommer som dømmer også. Verdenskjent for å være udugelig.

krakra

Alle kortene vi fikk i dag var hull i hodet. Hva i all verden var det Bakke fikk gult for f.eks.? Man kan være en kontorotte og regelrytter og si "et slag er et slag", men om Austin hadde blåst kraftig på Vikingspilleren hadde det vært verre enn den "dulten" der.

Hatleking

Dette var særs skuffande. No må vel Nilsen forstå at Austin må fortsette å vere på midtbana? Send Yaw inn i forsvaret. Guastavino er jo meir på bakken enn gåande(!), og Jaiteh er ubrukeleg. Er Nilsen verkeleg rett mann her i Brann? Einarson burde ikkje vore med i troppen ein gong.

Dessutan verkar Mjelde stressa, noko eg forstår godt. Det blir for mange lange ballar opp mot ein desorientert Huseklepp. Men når han faktisk får ballen i beina, ser me kva han KAN.

^2-Mas^

Tror vi spilte flere langpasninger på én omgang enn Drillos gjorde på ett år.. Det finnes ikke i nærgheten av en plan for hvordan vi skal angripe, og når man da har et forsvar bestående av tre midtbanespillere og en avdanket stopper så må det gå som det går..

E' helt utrolig at det nå nesten har gått to sesonger og de samme spillerne fremdeles ikke løper.. Spørsmålet blir jo bare om man skal begynne med treneren eller spillerne.. Alt må skiftes ut hvertfall..


Dan Inge

kjør over pakket!!

sambaen

Folk bør holde seg vekke fra stadion neste hjemmekamp som en beskjed til overbetalte spillere og udugelige ledere om at dette suger big time......

Henki

Quote from: krakra on March 21, 2010, 21:59:16 PM
Alle kortene vi fikk i dag var hull i hodet. Hva i all verden var det Bakke fikk gult for f.eks.? Man kan være en kontorotte og regelrytter og si "et slag er et slag", men om Austin hadde blåst kraftig på Vikingspilleren hadde det vært verre enn den "dulten" der.


Det røde kortet på Austin er helt klart. Totalt ubrukelig og idiotisk gjort av ham, og det føyer seg pent inn i rekken av total og meningsløs idioti over hele linjen i Brann denne kampen.
Ballen skal fremover!

^2-Mas^

Quote from: eivhelle on March 21, 2010, 21:56:06 PM
Quote from: Langhår on March 21, 2010, 21:31:55 PM
Selvfølgelig tullete av Austin, men det var vel knapt en dult og ihvertfall ikke rødt kort. Men så er det jo Norges dårligste dommer som dømmer også. Verdenskjent for å være udugelig.



Det er jo så dumt av Austin at han fortjener å bli utvist, men det var vel ikke �vrebø som skal få skylden for akkurat den. Det kan en overivrig linjemann "ta på sin kappe"..

Onkel Bruun

March 21, 2010, 22:03:02 PM #222 Last Edit: March 21, 2010, 22:06:21 PM by Onkel Bruun
Engi i at RBH må gå. Vi begynner ikkje å vinne fotballkamper av den grunn. Men mannen som har skapt eledigheten må ikkje få lov til å ødelgge mer. Dessuten kommer vi oss aldri ut av krisa med en idioten i sportslig ledelse!

storB

Spelaren: Seriøst, brukte du halve siden på en tegneserie??
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Spelaren

March 21, 2010, 22:03:27 PM #224 Last Edit: March 21, 2010, 22:05:20 PM by Spelaren
Austin kan kutte ut det der tullet der med ein gang, makan til idiotisk oppførsel og ekstra salt i såret skal ein leite lenge etter. Det er så jækla typisk Brann at me ikkje berre blir rævkjørt i målprotokollen men også får karantene pga en hissig fjonball!

Quote from: storB on March 21, 2010, 22:03:25 PM
Spelaren: Seriøst, brukte du halve siden på en tegneserie??


Høh? Nei? Halve siden? Det var eit glimt-i-øget-nikk til Torvanger fordi han har god www-tegneseriesmak. Du har for liten skjerm.

Nei, no må eg logge meg på og skyte litt.
GÃ¥ av.

^2-Mas^

Ka hjelper det då? De overbetalte spillerne får betalt uansett, mens de få pengene som man kan håpe at kan brukes til investeringer framover uteblir. Jeg er ikke av typen som mener man skal støtte laget helt ukritisk, men da kan man i det minste vise hva man mener inne på stadion. En boikott går ikke ut over noen andre enn oss selv..

Quote from: sambaen on March 21, 2010, 22:01:30 PM
Folk bør holde seg vekke fra stadion neste hjemmekamp som en beskjed til overbetalte spillere og udugelige ledere om at dette suger big time......

skuteviken

Jeg lukter konsolidering i bunn og at vi får bort en del daukjøtt, viss dette fortsetter. Hvor mange dager tar det å få denne kampen ut av kroppen..... faen altså!
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Romarius

Vel, da er det bare å konstantere at Brann faktisk er like dårlige som store deler av oss faktisk fryktet på forhånd. Noen ok treningskamper mot spanske tredjedivisjonslag forledet oss til å tro at vi ikke var så ille likevel. Men der tok vi feil.
Vi er late, trege, fantasiløse, stygtspillende, ja rett og slett et grått og nitrist lag.

Heldigvis snur ting ofte fort i fotball. Jeg ser bare ikke med min beste vilje hvordan det skal skje.

Rubenson

For en helt patetisk og elendig kamp fra ende til annen. Lurer på hvor i helvete planen til Nilsen er? Hvordan ønsker egentlig Brann å spille fotball, jeg skjønner det ikke. Bare masse langpasninger til Huseklepp, sier seg jo selv at det ikke går. At Austin spiller stopper er et stort mysterium, vi eier jo ikke kontroll på midten. Treige Bakke og Geita holder ikke mål. Få inn Holmvik på backen og Yaw som stopper. Fakiri og Austin på midten? Og kanskje en ide å holde ballen i laget i mer en 3 trekk..faen så tragisk kamp..gi meg kraft!

Yes!wehavenobananas

Denne kubben investerer ikke penger i noe som kan kalles fornuftig uansett. Jeg er også en av de som oppfordrer folk til å holde seg hjemme neste kamp, eller eventuelt markere misnøyen på en annen måte.

Markmus

Hele laget må gå i seg selv.

Styret må gå.

Ledelsen må gå.

Roald Bruun-Hanssen må gå. Hele stillingen som sportsdirektør må avvikles.

Steinar Nilsen må snart gå. Hele stillingen som hovedtrener må avvikles.

Mons Ivar Mjelde må tilbedes som en Gud og hentest tilbake koste hva det koste vil. Han trer så inn i stillingen som manager.
Ka du ve?

skuteviken

Ro dokkar ned!!!! MÃ¥ isje sjikaniiisere!

Om noen melder at det er krig, skandale, raseri eller kanskje konkurs - så kan det hende de bare skriker høyt for å bli hørt. Så får du som leser, lytter eller seer sørge for å stole mest på din egen vurderingsevne til syvende og sist.

Jeg bare nevner det.

Hilsen Gorm
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Hatleking

Det å helde seg heime hjelper ingen. Spillerene treng støtte, og klubbkassa treng penger. Men håpar at alle går i seg sjølv no. Trist å sjå kor godt Viking gjer det på spelarutvikling, medan Brann berre har treige overbetalte oldingar. Bra at Haugsdal får sjansen iallefall.

Nilsen burde sett inn Yaw. Han treng kamperfaring.

Torvanger

Livet er heldigvis uendelig mye mer enn Sportsklubben Brann. Takk min skaper for det.

^2-Mas^

...og då kommer spillerne som ikkje har levert innsats på 3 år til å begynne å løpe? Då kommer kontraktene til de spillerne som faktisk er verdt å beholde bli signert? Då blir det kjøpt en hel haug nye spillere med penger som ikke eksisterer slik at de du vil boikotte kan forsvinne fra laget? Skal det eventuelt hjelpe på å betale lønnen til de underbetalte "fotsoldatene" i Brann?

Haugsdal løp mer når han kom innpå enn enkelte der ute gjorde i hele kampen. Var ikkje mye han utrettet og vi vil nok ikke vinne serien med han på laget, men han prøver no hvertfall.. Hadde man begynt å se bort i fra navnet på utallige has-beens og kun lagt innsats til grunn for hvem som skulle få spille, så har vi kanskje en sjanse til å unngå nedrykksstrid i år. Det største problemet under Mjelde var at dem som underpresterte fikk spille gang på gang, og nå ser det ut som om Nilsen er like handlingslammet. Et godt tegn at han tar ut Jaiteh på bakgrunn av elendig spill (selv om jeg mener det var feil mann å ta ut), men det er en del spillere som ikke bør være på laget neste runde. Samtidig bør de få som faktisk prøver få noen på tribunen som støtter dem, så får man heller gi ettertrykklig beskjed om hva man mener om dem som ikke yter..

Jeg hadde tålerert et firemålstap hvis målene i mot hadde kommet etter at vi prøvde å spille fotball, men ikkje når d e' et resultat av lange baller uten adresse og elendig markering på dødball og innlegg..

Quote from: Yes!wehavenobananas on March 21, 2010, 22:09:30 PM
Denne kubben investerer ikke penger i noe som kan kalles fornuftig uansett. Jeg er også en av de som oppfordrer folk til å holde seg hjemme neste kamp, eller eventuelt markere misnøyen på en annen måte.

kabelmann

Den største tabben til RBH var å ansette Nilsen. Han har ingenting å bidra med og det siste Brann trengte var en ny lærling til å styre skuten. Så dårlig fotball som Brann spilte i fjor og som de har gjort så langt i år skal man langt tilbake for å finne maken til. Man må gjerne skylde på stallen og hva det nå måtte være, men det finnes absolutt ingen som helst plan over spillet til Brann - vel, utenom den ene da; midtstopper lemper ball mot spiss og håper på det beste.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

eivhelle


Dan Inge

hjelper ingen at vi holder oss hjemme neste hjemmekamp, det løser ingenting..møte opp å støtte LAGET, sjøl om de ikke har gjort seg så veldig fortjent til det etter kampen idag..
kjør over pakket!!

haak

Ledelse handler om å ta ansvar!
Hans Brandtun er øverste leder i Brann. Ta ansvar og gå!

Vi har sett det lenge og vi har sagt det lenge.
Vi trenger forsterkninger og det er 10 dager igjen av overgangsvinduet.


^2-Mas^

Problemet er vel at vi har et lag fullstendig blottet for vinnerskaller.. Dermed så er det ingen som kan være med på å løfe på laget når det butter i mot og dermed har vi 11 hengehoder gående rundt på banen. Forsvaret stinker, markeringene stinker, men det er ikke lett å gjøre noe en fungerende midtbane.. Detvar stort sett midtbanen som bommet i markeringene og Austin var faktisk ikke så ille før han mistet hodet. Det er backene vi sliter aller mest på. Sævarsson bør være på benken/midtbanen, mens El-Fakiri hører til på andre siden av banen, eventuelt sentralt.

De lange ballene ville det vært interessant å få en kommentar fra Nilsen på. Er det han som legger opp til det (kan jo virke slik siden ikke noe har forandret seg på over ett år) eller har vi 11 panikktryner? Dessverre så stiller aldri BA/BT slike kritiske spørsmål og det gjorde de aldri under Mjelde heller..

Quote from: eivhelle on March 21, 2010, 22:19:38 PM

branngirl85

Bare for å si det sånn, det bør vere lov å si meningen sin uten å få denne tilbakemeldingen her :

Er du pisse skjeiv i hodet!! Jezzz

Så eg kommer til å holde meg unna forumet heretter !!

skuteviken

Quote from: branngirl85 on March 21, 2010, 22:27:22 PM
Bare for å si det sånn, det bør vere lov å si meningen sin uten å få denne tilbakemeldingen her :

Er du pisse skjeiv i hodet!! Jezzz

Så eg kommer til å holde meg unna forumet heretter !!


Buhuuuuu! Skriv nå heller hva du mener og så begrunn det, drit i at det sitter en salig blanding av alle mulige folk her.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Belfort

Quote from: branngirl85 on March 21, 2010, 22:27:22 PM
Bare for å si det sånn, det bør vere lov å si meningen sin uten å få denne tilbakemeldingen her :

Er du pisse skjeiv i hodet!! Jezzz

Så eg kommer til å holde meg unna forumet heretter !!


Selvsagt bør du være på forumet! Det fine med ytringsfrihet er at den tillater alle mulige tullinger og komme med sine betrakninger.

Ikke bry deg om denne kommentaren og vær en aktiv forumdeltaker.

Huff

Quote from: Henki on March 21, 2010, 22:01:46 PM
Quote from: krakra on March 21, 2010, 21:59:16 PM
Alle kortene vi fikk i dag var hull i hodet. Hva i all verden var det Bakke fikk gult for f.eks.? Man kan være en kontorotte og regelrytter og si "et slag er et slag", men om Austin hadde blåst kraftig på Vikingspilleren hadde det vært verre enn den "dulten" der.


Det røde kortet på Austin er helt klart. Totalt ubrukelig og idiotisk gjort av ham, og det føyer seg pent inn i rekken av total og meningsløs idioti over hele linjen i Brann denne kampen.


Korrekt, det er overhodet ikke nok kraft i albuen til at det blir farlig, men en bevisst albue i haken/halsen på vikingspilleren er det likevel. I de fleste tilfeller blir slikt oversett, men det er skjelden like tydelig og korrekt rødt kort. Kovacs sin i forrige runde er langt værre, men det unskylder overhodet ikke Austins hodeløse og patetiske opptreden.

Ellers kan jeg vel oppsummere innsatsen slik:

Opdal; intet og gjøre med målene, ellers rimelig arbeidsløs, relativt svake igangsettinger ellers trygg. 4

Sævarsson; totalt anonym offensivt vinner noen dueller defensivt Branns beste. 4

Bjarnasson; Svak på en null ellers anonym. 3

Austin; bra frem til utvisningen; trekk for totalt meingsløs utvisning. 3

El Fakiri; totalt anonym. 3

Solli; et par gode driblinger, intet driv og fikk fint lite til. 3/4

Bakke; elendig, snakket til seg et gult og kunne bltt utvist tidlig i 2.omg. 2/3

Jaiteh; bås i den lille perioden han var innpå. 2/3

Mjelde; relativt anonym kunne enkelt spilt gjennom Gustav på slutten av første, valgte å forsøke å drible og mistet ballen. Løp jaffal en del 3/4

Gustav; noen gode individuelle prestasjoner i første ellers mistet han kontinuerlig ballen. 2/3

Klepp; en god avslutning, fikk ellers nærmest aldri ballen litt egodribling på slutten da han tydeligvis hadde gitt opp lagkamperaten. Ikke vurdert.

Innbyttere;

Gylf; kom inn og gjorde en kamp på det jevne for han og være. 2/3

Steinar Nilsen; byttet inn Gylf i da vårt største problem er at midtbanen blir overløpt, klarer ikke å mortivere spillerne til kamp i 2 omgang tross et enormt passivt hjemmelag. Har en altfor svak og ubalansert stall og jobbe med og befinner seg langt nede på listen over folk som har ansvaret for misæren, men dette unnskylder ikke at offensiv struktur ikke eksisterer, og at vi fremstår som en dumpekandidat. Og, faktum er at listen over folk som bør bli i Brann etterhvert begynner å bli jæææævlig kort slik jeg ser det. 2

Haugsdal og PVM, Ikke vurdert, men pluss til Haugsdal for løping.

Ellers har vi hatt en kamp hvor vi presterte defensivt, mens vi enda ikke har prestert en dritt offensivt. Offensiv struktur har vi enda ikke sett i annet i noen små glimt mot FKH. Vi kommer riktignok mer med i 2.omgang i dag , men dette skyldes utelukkende at Viking delvis tok ferie. 0-4 er likevel et reslutat som lyger, vi ble skjelden totalt utspilt og dette skjedde kun en kortere periode i 2 omgang. Likevel spiller Viking for halv maskin i andre omgang, de hadde mer inne, men var forståelig nok fornøyde på 3-0. 4-0 er og i større grad et glitrende dødball enn svakt forsvarsspill selv om Solli glipper markeringen på Bjarnasson. Likevel totalt bås, merker meg og at vi etter en elendig første omgasng kun gjør et halvhjerte forsøk på å angripe de første 10 av andre, og dette mot et utrolig passivt viking som det nærmest er umulig åikke klare å angripe da vikingpress nærmest er fraværende. Spillerne viser altså i tillegg enormt svak moral.

Positivt; ehem, mye tyder på at Yaw får prøve seg i neste kamp, det kan bli spennende. Ellers var dette såpass begredelig at en kan tørre å håpe på et panikkjøp eter krisebevilgninger fra styret. Ellers er vi ekstremt svake og kampen i dag avslører klare og kjente begrensninger med stallen, men vi har likevel langt mer inne enn dette basert på treningskampene og vi kommer sterkere tilbake. Noe godt lag er vi dog ikke, skulle vi fåen god sesong var v avhengige av en voldsom flyt ala Odd, og Sandefjord i fjor.Lite tyder på det, og da er vi fort kun en middelhavfarer, noe som allerede tidlig i sesongen fort er en realitet om dette fortsetter. Nedrykk blir det overhodet ikke, men er det nærmest klart at vi ender mellom 6-12 plass tidluig i sesongen snakker vi krise ift interessen rundt klubben.


Yes!wehavenobananas

Quote from: ^2-Mas^ on March 21, 2010, 22:18:24 PM
...og då kommer spillerne som ikkje har levert innsats på 3 år til å begynne å løpe? Då kommer kontraktene til de spillerne som faktisk er verdt å beholde bli signert? Då blir det kjøpt en hel haug nye spillere med penger som ikke eksisterer slik at de du vil boikotte kan forsvinne fra laget? Skal det eventuelt hjelpe på å betale lønnen til de underbetalte "fotsoldatene" i Brann?
Quote from: Yes!wehavenobananas on March 21, 2010, 22:09:30 PM
Denne kubben investerer ikke penger i noe som kan kalles fornuftig uansett. Jeg er også en av de som oppfordrer folk til å holde seg hjemme neste kamp, eller eventuelt markere misnøyen på en annen måte.



Jeg sier det bare; jeg driter i om de spillerne vi har pr. i dag løper mer eller ikke. Jeg tror ikke at de har det som skal til rent fotballmessig allikevel. Det eneste jeg er interessert i er at hoder snart må rulle. Og da spesielt på ledersiden.

Klaus_Brann

Quote from: storB on March 21, 2010, 21:27:25 PM
Quote from: Langhår on March 21, 2010, 21:23:46 PM
Nilsen har aldri fått en ordentlig muliget til å prege dette laget. Han er langt nede på listen når det gjelder fyken.


Nei, IGJEN det er Nilsen sin skyld.


Det er vel for pokker verken Nilsen, RBH, Dahl eller Brandtun sin skyld at spillerne ikke er interessert i å markere motspillere på defensiv dødball. Trenger de Nilsen til å fortelle de det?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

haak

Vi har tippeligaens to dårligste hodespillere på topp, og da begriper jeg ikke hva vi skal
oppnå med å pumpe høye baller opp i angrep?
Motstanderne løper mye mer enn oss.
I forhold til kr pr. meter får vi jævlig lite igjen.

Klaus_Brann

Quote from: Gepard on March 21, 2010, 21:28:54 PM
Bevis på at han kanskje ikke bør spille midtstopper. Alt for heit i toppen.


Hva har det med saken å gjøre? Han kunne like godt gjort det som midtbanespiller...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Langhår on March 21, 2010, 21:31:55 PM
Selvfølgelig tullete av Austin, men det var vel knapt en dult og ihvertfall ikke rødt kort. Men så er det jo Norges dårligste dommer som dømmer også. Verdenskjent for å være udugelig.


Enig. Nå ble vel såvidt jeg kan huske en rødtopp fra Ungarn frikjent av NFF for en uke siden for nogenlunde det samme!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Huff

Quote from: Yes!wehavenobananas on March 21, 2010, 22:37:37 PM
Quote from: ^2-Mas^ on March 21, 2010, 22:18:24 PM
...og då kommer spillerne som ikkje har levert innsats på 3 år til å begynne å løpe? Då kommer kontraktene til de spillerne som faktisk er verdt å beholde bli signert? Då blir det kjøpt en hel haug nye spillere med penger som ikke eksisterer slik at de du vil boikotte kan forsvinne fra laget? Skal det eventuelt hjelpe på å betale lønnen til de underbetalte "fotsoldatene" i Brann?
Quote from: Yes!wehavenobananas on March 21, 2010, 22:09:30 PM
Denne kubben investerer ikke penger i noe som kan kalles fornuftig uansett. Jeg er også en av de som oppfordrer folk til å holde seg hjemme neste kamp, eller eventuelt markere misnøyen på en annen måte.



Jeg sier det bare; jeg driter i om de spillerne vi har pr. i dag løper mer eller ikke. Jeg tror ikke at de har det som skal til rent fotballmessig allikevel. Det eneste jeg er interessert i er at hoder snart må rulle. Og da spesielt på ledersiden.


Det bor mye fotball i dagens Brannellver, mye gode spillere, men det er jævlig mange essensielle ferdigheter som mangler i samtlige ledd. Det er problemet, vi kjøper (dvs kjøpte) inn ferdigheter vi allerede besitter, og henter (dvs hentet) spillere i de posisjonene der vi allerede er brukbart besatt fremfor der vi skriker etter forsterkninger. Det er mye bra, men ingen helhet. Vi kan ikke stiller med fart i midtbaneleddet, ei heller kreativitet, vi kan ikke stille med styrke på topp, vi kan ikke stille med styrke og fart i midtforsvaret, jaffal ikke kombinert med noen som helst form for taktisk kløkt. I år har vi riktignok sett på spillere og spillertyper vi har trengt, men nå er og kassen tom, og det har aldri vært aktuelt å forsterke på mer enn en plass, noe vi pga den feibalanserte stallen er avhengige av for å fremstå som en seriøs medaljekandidat. Vi har ikke lenger økonomi eller ambisjoner nok til å tiltrekke allerede gode spillere og erfaringsmessig evner vi ikke å finne gode spillere uten navn heller. Dette er hovedproblemet, de som skal snu dette kan en allerede ut fra et meget solid empirisk grunnlag konstatere at ikke evner å snu dette, og slik det er i dag må definitivt Brannskuten snus (om ikke heves fra bunnen). Dermed blir konklusjonen din selvsagt helt korrekt. Hoder må rulle.

Go Up