• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

UD Las Palmas Atlético - Brann, Torsdag 28. januar kl. 20.00

Started by osoerli, January 27, 2010, 15:09:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krakra

Spennende oppstilling. Yaw, Zsolt og Mjelde blir veldig spennende å se selv om motstanden selvsagt er noe laber. Kamp er kamp. Fra benken håper jeg at Hansen får spille spiss i 2. og ikke må ned på kanten igjen og at Haugsdal får noen timinutter.

Xminator

Ett helt greit lag vi sender utpå her. Regner halveis med at vi spiller en god førsteomgang og en tilsvarende dårlig andreomgang denne gangen også.

Spelaren



Dette ser ut som skiltet til ein sliten karaokebar på nevnte øy...

(og nei, vår egen logo er ikkje ufattelig fabelaktig fantastisk heller...)

EDIT: Andre forsøk...
Gå av.

Markmus

Hotlink-bilde :P Bare heldig det ikke kom opp et goatse-bilde.
Ka du ve?

Nixon

Rød makt på Hansa

Læreren

Quote from: Nixon on January 27, 2010, 23:23:27 PM
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=8730&gad=CNPbmKYFEgjfPn-1VP1DPhjxj6D8AyDrgLc1

Brann forbereder seg til kampen med å spille mot en 11-åring...


Rett og slett skandale! Ikke rart vi rykker ned...

Kan tenkes å ta med barnet ditt på jobb! Latterlig! Skandale! Alle må gå!

Markmus

Hadde faktisk vært artig om han ble god nok for Brann i fremtiden, og gjerne en jævlig god spiller. Da kan NFF tørke seg i ræven med prinsippet om å ikke la spillere dyrkes i ung alder.
Ka du ve?

osoerli

Ender vel med at Korcsmár gjer ein kanonkamp og viser seg å vera ein klassespelar Nilsen vil ha, men det finns ikkje pengar til å henta han.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Quote from: Nixon on January 27, 2010, 23:23:27 PM
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=8730&gad=CNPbmKYFEgjfPn-1VP1DPhjxj6D8AyDrgLc1

Brann forbereder seg til kampen med å spille mot en 11-åring...
Står at han spiller for Branns guttelag faktisk. Er ikke det småsterkt av en 11-åring?

olebrann3

Det vi så på videoen var iallefall bra for å være en 11 åring

Xminator

Quote from: osoerli on January 28, 2010, 11:18:11 AM
Ender vel med at Korcsmár gjer ein kanonkamp og viser seg å vera ein klassespelar Nilsen vil ha, men det finns ikkje pengar til å henta han.


Så stikker Tromsø frem Mohn-pengene og har løst stopperkrisen sin.

krakra

Jeg tror folk har misforstått dette med "Mohn-pengene". Dette var en del av emisjonen TIL fikk til tidligere i vinter. Hvorpå de i ettertid gikk ut å sa at de ikke skal bruke mer enn 600.000 på spillere. De pengene TIL jaget Bjørdal og Mjelde med var ikke Mohn-penger, men Moldskredpenger. Og RBK betalte vel rett i overkant av 3 mill for Moldskred.

Uansett. Hvis TIL nok engang skulle prøve seg på en spiller Brann ønsker tror jeg vil nok engang knuser dem. En ting er pengene. Jeg tror nok Hardball vil bla opp nok penger til å utkonkurrere TIL. En annen ting er spilleren selv. Han har nå vært på prøvespill med Brann og det er Brann han kjenner i Norge. Da vil han sikkert velge Brann for TIL. Bedre lønn for han sikkert også her.

Xminator

Om pengene kommer herfra eller derfra er knekkende likegyldig. Uten de 5 millionene fra Mohn (og de 10 fra i fjor) hadde Brann stått styrket sportslig nå.

skuteviken

God stemning! En barnehagetante på tribunen skal vi tro henne selv:)
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

1908


skuteviken

"Ja alt for brann vettu!" ;D

EDIT: Heftige ringetoner de driver å swapper.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

1908

Veldig ung Brannjente som sang Brannsang før kampen startet....

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Fin scoring, og slapp kommentator, samt slapt i midtforsvaret...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

1908

Spillt knapt 15. 1 i tryne og ikke en dritt skapt fra Branns side...

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

skuteviken

Er banen litt glatt slik ballen sklir fort? Det virker som det er mer at touchen ikke sitter og således kommer ikke spillet.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde


Belfort

Quote from: skuteviken on January 28, 2010, 20:20:44 PM
Er banen litt glatt slik ballen sklir fort? Det virker som det er mer at touchen ikke sitter og således kommer ikke spillet.


Jaja, det skal nå spillere fra Bergen ha alle forutsetninger for og håndtere.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Hva er den Direkte-knappen på Sumo? Den er markert som rød/oransje nå.
Ka du ve?

Markmus

Vi ligger under ser jeg. Hvordan gikk det til? Hvem sin feil?
Ka du ve?

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Pokker, skiftet akkurat fra trådløs til kabel når Jaiteh holdt på. Hørte kommentator jatte et eller annet om Jaiteh. Hva var det?
Ka du ve?


Torvanger

Det står at jeg har 2000 i kapasitet og at hastigheten er satt til 600. Hastighet justeres også etter tilgjengelig kapasitet. Hva skal det bety?

Rettelse: Din kvalitet 600, maks 2000. Jeg har da målt 4000 +/- på såkalte nettspeedometre tidligere...

skuteviken

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

dudo

Quote from: Markmus on January 28, 2010, 20:27:35 PM
Pokker, skiftet akkurat fra trådløs til kabel når Jaiteh holdt på. Hørte kommentator jatte et eller annet om Jaiteh. Hva var det?


Retur ut til ca 20 m, hvor Jaiteh sto og ventet og skjøt et overraskende bra skudd til han å være.

Ellers håper jeg det er bevisst øving på pasningsspill Klepp og Guastavino driver med. Håpløst opplegg.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Belfort

Jeg fatter ikke at man satser på innlegg fra siden når man har duellstyrke på gutter 10 inne i feltet. Skjønner ikke medspillerene dette?

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

skuteviken

Quote from: Belfort on January 28, 2010, 20:31:51 PM
Jeg fatter ikke at man satser på innlegg fra siden når man har duellstyrke på gutter 10 inne i feltet. Skjønner ikke medspillerene dette?


Det ser da ut som vingene sentrer til Gustav hele tiden, så jeg vil si vi trenger en targetspiss viss ikke Gustav-Huse samarbeidet fikser seg.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Markmus

Jaiteh ser jævlig pigg ut. Veldig kjapp i beina og trygg med ballen.
Ka du ve?

Spelaren

Gå av.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Ka du ve?

Spelaren

Holmvik trenger over ti meter forsprang på han lille lynvingen deres...
Einarsson!!  ???
Gå av.

Markmus

Flott av Huseklepp der, men elendig heading av Einarsson
Ka du ve?

dudo

Det er fortsatt ikke snev av offensiv samhandling, ihvertfall. Det defensive er ikke akkurat bunnsolid det heller ...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Torvanger

Kan ikke forstå noe annet enn at Brann må fortsette å se etter ny stopper. Ungareren er i beste fall usynlig.

Belfort

Huff, ut fra første omgang er det vanskelig og se hva Brann prøver på. Laget bør reise seg kraftig i andre omgang.

skuteviken

Quote from: Belfort on January 28, 2010, 20:47:26 PM
Huff, ut fra første omgang er det vanskelig og se hva Brann prøver på. Laget bør reise seg kraftig i andre omgang.


Ja, håper det og er litt slik som Helstad og Andresen før 07 at de er spillere som ikke tar ut 100% i Januar.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

krakra

Fikk bare sett de siste 10 minuttene av førsteomgang, men er det en veldig konstroversiell vurdering å si at prøvespilleren neppe får kontrakt og at Brann ellers har vært svake?

Xminator

Tja, Zsolt klarer seg greit nok med ett par skjønnhetsfeil. Det er ihvertfall en spillende stopper. Ikke Scharnerklasse, men viser potensiale innimellom.

Ellers en heller begredelig forestilling dette.

Go Up