• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvor vanlig er det med evauleringer?

Started by Torvanger, January 18, 2010, 21:01:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Torvanger

Brann kjører årlig evalueringer av samtlige i Brann ved årets slutt. Er det noen som har den ringeste idè om dette er vanlig praksis i andre TL-klubber, evt også om det blir gjort i toppklubber ellers i Europa? Går ut fra at dette ikke er en fiks idè som en eller annen i Brannsystemet har kommet opp med, men at det er prøvd ut og at det er vanlig praksis hos andre. Jeg reagerer uansett på at det blir offentliggjort informasjon vedrørende Branns hovedtrener, i dette tilfellet Nilsen, informasjon som i stor grad underminerer ham. Hvor heldig det er at spillere, anonymt, skal få uttale seg om treneren er en annen side av saken. Jeg er ingen fan av Nilsen, men dette stinker det av, dette er ikke Brann slik jeg kjenner klubben.

Få bort papirryttere og byråkrater og få litt glede og spilleglede inn i klubben igjen!

dudo

Det er helt vanlig. Og nødvendig. Og gjøres strengt tatt i veldig mange bedrifter.

Viking involverte organisasjonspsykologer til sin involvering etter fjorårets sesong, noe jeg applauderer. Om de hadde direkte påvirkning på at Rösler måtte gå av skal jeg ikke si, men det er langt fra utenkelig.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Innlandsmax

Hvor vanlig eller uvanlig det er i TL-klubber aner jeg ikke. Men det er da vitterlig mer det normale enn det uvanlige i andre prestasjons-sammenhenger. Like vanlig er det at man kommer opp med plusser OG minuser. Nyhetsmedia vil ha krise og konflikt mer enn fred og harmoni, og tar standardmessig opp minusene, og lager "sak". Det er noen grunnlover ute og går her. Vann renner fortsatt nedover.

nero

Lurer på hva den evalueringen sa om RBHs innsats...
Lions led by donkeys.

Spelaren

Quote from: nero on January 18, 2010, 23:40:07 PM
Lurer på hva den evalueringen sa om RBHs innsats...


"Vil du si at eg e en ruvende lederskikkelse? Ellar en forbilde- øh -lig sjef?
Hvis du vil bruke tre av disse adjektivene for å beskrive meg, ka la vil du bruke? : Kapabel, tilstrekkelig, formidabel, vanntett, ydmyk, flink på gitar, kapabel ellar jovial?

Gå av.

Go Up