• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2024

Started by Gulløl, November 03, 2023, 12:20:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Hickok

March 08, 2024, 10:52:24 AM #100 Last Edit: March 08, 2024, 10:54:35 AM by Hickok
Da er det utsolgt på Store Stå. Da kan vi nok anta at 9900 er passert og det er helt på oppløpssiden på kortsalget. Klarer de å melde utsolgt før det ordinære salget starter om en times tid?

Rettelse: De har holdt av 200 plasser til enkeltkamper, så det er kun partoutkort som er utsolgt på SS.

Lasaron

Gulløl, litt av et år å ikke ha partoutkort på. Særlig med tanke på navnet ditt.
Tren på langskudd

Gulløl

Quote from: Lasaron on March 08, 2024, 14:20:39 PMGulløl, litt av et år å ikke ha partoutkort på. Særlig med tanke på navnet ditt.
Registrerte meg her på forumet i november i 2006. Var nok ikke en klar forventinger om seriegull året etterpå som trigget meg til å ta det nicket. Heller en greie at Hansa begynte å selge dette produktet i 2006 : )
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

March 16, 2024, 11:23:54 AM #103 Last Edit: March 16, 2024, 11:33:16 AM by Gulløl
For ni døgn siden var det 180 partoutkort igjen meldte Tv2. Men ser det fremdeles er muligheter å få kjøpt. Vi er kanskje kommet under 100 eller under 50 (?)  Rart det skal gå så utrolig tregt og i sirup helt på slutten mot 10.000 tallet.
En ny statusoppdatering fra Brann om antall og siste sjanse kunne fått etternølerne på banen og fått det i null komma null. Utsolgt beholdning for partoutkort i god tid før seriestart kunne vært en god nyhet og trigget interessen for enkeltbillett salget litt (som også går i sirup) og ser ut til å trenge enda noen dager for å komme over 13.000.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Superjack

Kan problemet være at det er vanskelig/umulig å få partoutkort ved siden av vennegjengen? For det er lite enkle plasser, få som kjøper partoutkort alene og få som ønsker 2 stk?
Brannsupporter.

Gulløl

For 15 dager siden var det 180 partoutkort igjen. Enten har ikke Brann klart et snittsalg på 12 partoutkort over den perioden eller så har dei glemt å stoppe på 10.000. Vet ikke hvor nøye dei er men når dei har brukt den grensen i markedsføringen gjentatte ganger så bør dei stoppe der.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Quote from: Superjack on March 16, 2024, 16:40:44 PMKan problemet være at det er vanskelig/umulig å få partoutkort ved siden av vennegjengen? For det er lite enkle plasser, få som kjøper partoutkort alene og få som ønsker 2 stk?

Du er nok inne på et godt poeng der.

opplett

Quote from: Hickok on March 22, 2024, 09:32:33 AM
Quote from: Superjack on March 16, 2024, 16:40:44 PMKan problemet være at det er vanskelig/umulig å få partoutkort ved siden av vennegjengen? For det er lite enkle plasser, få som kjøper partoutkort alene og få som ønsker 2 stk?

Du er nok inne på et godt poeng der.

Det burde vært en hindring i billettkartet som gjorde at man ikke kunne la det være kun ett ledig sete ved siden av deg, om ikke det er det siste setet.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Lasaron

Jeg fikk nettopp epost fra Brann om partoutkortfordel på TV2 Play. Vel, om det er en fordel kommer an på hvor lenge du vil abonnere, og da vil fordelen i beste fall være ganske marginal. Skal du uansett ha Play over et helt år, er det_mye_billigere å betale for et helt år av gangen, ordinær pris, enn å slå inn på månedsprisen i tilbudet i eposten.
Tren på langskudd

Corran

Eg nekter å betale de prisene for fotball Da går jeg heller på pub og bruker pengene (+ litt til) på øl til kampen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Quote from: Corran on March 30, 2024, 11:26:19 AMEg nekter å betale de prisene for fotball Da går jeg heller på pub og bruker pengene (+ litt til) på øl til kampen

Hvor dyrt det er, kommer an på hvordan man bruker abonnementet. Jeg ser jo en del annen fotball hist og her, utenom Brann. Da er Play fin og ha. Dessuten ser jeg en del serier og filmer som de tilbyr. Man får jo blant annet full tilgang på Disney+.

I løpet av et år, bruker jeg kanskje i gjennomsnitt en time pr dag. Og så er det 11 kr pr dag, sånn ca. Da syns jeg det blir valuta for pengene.
Tren på langskudd

Christian

Prisen for totalen er sikkert helt OK. Problemet er at vi tvinges til å betale for noe vi ikke nødvendigvis er interessert i. Som å gå på matbutikken for å kjøpe melk, men for å få melk må du òg kjøpe brød, bønnespirer og ananas på boks.

Lasaron

Quote from: Christian on March 30, 2024, 12:36:12 PMPrisen for totalen er sikkert helt OK. Problemet er at vi tvinges til å betale for noe vi ikke nødvendigvis er interessert i. Som å gå på matbutikken for å kjøpe melk, men for å få melk må du òg kjøpe brød, bønnespirer og ananas på boks.

Ja. Jeg skulle ønske det var annerledes. At det kunne blitt delt opp i mange flere, spesifikke, pakker med ditto rimeligere priser.
Tren på langskudd

Corran

Når det koster meg dobbelt så mye å se bortekampene på tv som det koster meg å ha partoutkort så er det ikke verdt det. Skal ikke være dyrere å se på tv enn å gå på kampen.

Hadde sumo tidligere, men ikke fotball pga at fruen likte en del av seriene der. Så gikk prisen opp litt + at det var med reklame og om en ønsket reklamefritt måtte en betale enda mer. Da sa til og med fruen nei takk.
Etter dette var det ikke måte på hvor mange tilbud jeg fikk fra TV2 Play når jeg ikke fornyet. Tror det var mange som gjorde det samme

MEN hvorfor kan en ikke kjøpe enkelt kamper?
Det er mange som går på stadion og bare trenger, toppen, halvparten av kampene.
Eg hadde greit betalt en hundrelapp eller 150  for den saks skyld for en kamp jeg ikke kunne gå på eller se på pub.
Ja kunne betalt 200 også når det er krise for å få sett en kamp.

Tidligere var jo dette fult mulig. Er dette for å tvinge folk til å kjøpe hele året?
Kan ikke se at det er dårlig butikk å selge enkeltkamper og
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up