• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskampar 2024

Started by osoerli, December 22, 2023, 14:44:39 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Kniklas hadde flere balltap enn Kartum og Kornvig, men han hadde også flere bra ting. Han prøver mer. I første serierunde håper jeg midtbanen blir Felix - Sønnen - Kniklas
Tren på langskudd

andreas1989

Skal vi spille den fotballen vi virkelig ønsker så er det liten tvil om at en skadefri Wassberg er den som tilbyr oss mest. Lik Felix på veldig mye, men innehar også en smidighet og evne til å passere gjennom ledd. Castro og Wassberg kan bli en artig duo i den venstre kanalen og får vi i tillegg en Torsvik dundrende nedover den kanten så skal vi bli vanskelige å håndtere.

Lasaron

Enig. Men hvor vil du ha en skadefri Warming i denne kabalen?
Tren på langskudd

Hickok

Warming/Mathisen og Blomberg/Castro er vel i utgangspunktet alternativene på vingene, men det kan jo være at i Brann i enkelte kampforløp ønsker en mer midtbanespiller enn ren ving på ene siden, og at dermed Kniklas, Kartum eller Kornvig kan være aktuell der da?

Lasaron

Brann er beviselig såpass nært Glimt at jeg tror vi gjør klokt i å prøve å bli best mulig på det vi allerede er god på. Slik blir vi enda bedre.

Mot hvilken motstander ser du for deg at vi skal stille slik?

Dyngeland
Crone- stopper - stopper - back
Felix - Sønnen - Kornvig
Kartum - spiss - Kniklas
Tren på langskudd

andreas1989

Jeg vil ha Warming på høyre. Castro tilbyr noe annet og har beviselig mye målpoeng i seg.

Hickok

Quote from: Lasaron on February 28, 2024, 13:46:48 PMBrann er beviselig såpass nært Glimt at jeg tror vi gjør klokt i å prøve å bli best mulig på det vi allerede er god på. Slik blir vi enda bedre.

Mot hvilken motstander ser du for deg at vi skal stille slik?

Dyngeland
Crone- stopper - stopper - back
Felix - Sønnen - Kornvig
Kartum - spiss - Kniklas
Ikke sånn jeg tenkte. Jeg tenkte at det i enkelte kamper kunne være fornuftig med en midtbanespiller på ene vingen, ikke på begge. På andre vingen en ren ving, f.eks. Warming. Dette i kamper der vi kunne trenge flere folk inne sentralt, som for eksempel borte mot Molde.

Dyngeland
Crone- stopper - stopper - back
Felix - Sønnen - Kornvig
Blomberg/Warming - spiss - Kniklas

Lasaron

Jeg ser for meg at om Blomberg og Warming herjer på hver sin ving, så er motstanderne nødt til å vie dem en helt annen oppmerksomhet enn med noen av de andre ving-kandidatene våre. Dermed vil Finne få en god del mer rom.

Og så kan vi bytte inn Ulriken og Castro etterhvert, ved behov.

Gi meg styrke! Her lukter det mål!
Tren på langskudd

Corran

Om alle 4 kantene er skadefrie så vil en kunne velge litt etter motstander.
Men jeg er glad jeg ikke skal velge mellom Warming, Castro, Blomberg og Mathisen
Tror det blir rullert på disse 4 ganske mye om alle holder seg skadefrie.
3 av dem er også jokere å sette inn når vi skal ha mål

Føler at Warming og Castro er de to som har flest mål/assist i seg.

 
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

fortune

Quote from: Hickok on February 28, 2024, 14:05:04 PM
Quote from: Lasaron on February 28, 2024, 13:46:48 PMBrann er beviselig såpass nært Glimt at jeg tror vi gjør klokt i å prøve å bli best mulig på det vi allerede er god på. Slik blir vi enda bedre.

Mot hvilken motstander ser du for deg at vi skal stille slik?

Dyngeland
Crone- stopper - stopper - back
Felix - Sønnen - Kornvig
Kartum - spiss - Kniklas
Ikke sånn jeg tenkte. Jeg tenkte at det i enkelte kamper kunne være fornuftig med en midtbanespiller på ene vingen, ikke på begge. På andre vingen en ren ving, f.eks. Warming. Dette i kamper der vi kunne trenge flere folk inne sentralt, som for eksempel borte mot Molde.

Dyngeland
Crone- stopper - stopper - back
Felix - Sønnen - Kornvig
Blomberg/Warming - spiss - Kniklas

Glimt har jo drevet med dette i endel kamper, siden Pellegrino ikke hadde nok frekvens i det defensive arbeidet. Kjetil Knutsen likte det imidlertid svært dårlig, noe som kanskje er hovedgrunnen til at man ikke jobbet så hardt for å beholde Pellegrino. Om man ser internasjonalt er det også lite «indreløper-typer» på vingene i lag som spiller 433.

I mine øyne er det på alle måter bedre å spille med «ordentlige» vinger og heller bytte dem når de blir slitne, enn å bruke midtbanespillere med stor motor på vingen.
First is first, second is nothing

Lasaron

Som jeg har gitt uttrykk for mange ganger, har min respekt for Castro sine kvaliteter økt og økt.

Men jeg tror Blomberg passer enda bedre inn i Brann sin spillestil. Fordi han er så enormt mye mer løpssterkt etc. Castro er mer fotballintelligent, absolutt. Om Castro finner seg i å være squad-spiller for Brann, ser jeg gjerne at han signerer en ny kontrakt, han vil være digg å ha i stallen.
Tren på langskudd

Hickok

Quote from: fortune on February 28, 2024, 14:38:06 PMGlimt har jo drevet med dette i endel kamper, siden Pellegrino ikke hadde nok frekvens i det defensive arbeidet. Kjetil Knutsen likte det imidlertid svært dårlig, noe som kanskje er hovedgrunnen til at man ikke jobbet så hardt for å beholde Pellegrino. Om man ser internasjonalt er det også lite «indreløper-typer» på vingene i lag som spiller 433.

I mine øyne er det på alle måter bedre å spille med «ordentlige» vinger og heller bytte dem når de blir slitne, enn å bruke midtbanespillere med stor motor på vingen.
Enig med dette. Tanken var mest om det skulle komme opp et tilfelle der dette var aktuelt. Kniklas har jo tross alt spilt noen kamper på kanten, men da mest som kant, ikke ekstra midtbanespiller.

Et annet poeng er jo at Castro er en spiller som bringer noe annet til bordet, der de resterende vingene er mer "tut-og-kjør" vinger, så er han en som kan holde litt i ballen innimellom om det er fornuftig, og dermed endre dynamikken litt. Det er verdt en del det også.

ostraume

Wassberg med assist til Warming og setter opp Kartum sin store sjanse. Må jo være greit på 45 minutter.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

esp123

February 28, 2024, 15:08:32 PM #263 Last Edit: February 28, 2024, 15:12:36 PM by esp123
Quote from: Lasaron on February 28, 2024, 14:38:37 PMSom jeg har gitt uttrykk for mange ganger, har min respekt for Castro sine kvaliteter økt og økt.

Men jeg tror Blomberg passer enda bedre inn i Brann sin spillestil. Fordi han er så enormt mye mer løpssterkt etc. Castro er mer fotballintelligent, absolutt. Om Castro finner seg i å være squad-spiller for Brann, ser jeg gjerne at han signerer en ny kontrakt, han vil være digg å ha i stallen.

Castro hjelper med å binde laget sammen, spesielt når Finne spiller på topp. Vi kan ikke ha tre spillere som aller helst går på løp på topp, da blir det nok litt langt mellom lagdelene, og vi har mindre spillere sentralt for å skape overtall. Castro spiller stort sett alt når han er tilgjengelig, så det er en spiller og type Horneland anser som relativt viktig slik Brann spiller. Han var også involvert i de beste kampene/periodene våre på høsten.

Ellers så har kantene til Brann relativt mye ballkontakt. Castro hadde mest ballberøringer per 90 av alle kantspillerne i Eliteserien. Faktisk flere pasninger og berøringer enn Kartum, som spilte mesteparten av kampene sentralt. Faktisk hadde Castro omtrent like mange pasninger per kamp som FHM, og langt flere ballberøringer.

Castro er rett og slett et viktig spillpunkt for å få ballen fremover i banen. Det er ikke kun typiske brede kanter som slikke kritt i Horneland sin spillestil. Mange av oppgavene kan bedre kle en typisk 10'er og playmaker som Niklas Castro.

Erlend

Heggebø flankert av Warming og Mathisen/Blomberg høres jo ogsÃ¥ fryktelig deilig ut. 
Vi har mange muligheter i år hvis vi klarer å holde oss til en normal skadestatistikk

Lasaron

Quote from: esp123 on February 28, 2024, 15:08:32 PM
Quote from: Lasaron on February 28, 2024, 14:38:37 PMSom jeg har gitt uttrykk for mange ganger, har min respekt for Castro sine kvaliteter økt og økt.

Men jeg tror Blomberg passer enda bedre inn i Brann sin spillestil. Fordi han er så enormt mye mer løpssterkt etc. Castro er mer fotballintelligent, absolutt. Om Castro finner seg i å være squad-spiller for Brann, ser jeg gjerne at han signerer en ny kontrakt, han vil være digg å ha i stallen.

Castro hjelper med å binde laget sammen, spesielt når Finne spiller på topp. Vi kan ikke ha tre spillere som aller helst går på løp på topp, da blir det nok litt langt mellom lagdelene, og vi har mindre spillere sentralt for å skape overtall. Castro spiller stort sett alt når han er tilgjengelig, så det er en spiller og type Horneland anser som relativt viktig slik Brann spiller. Han var også involvert i de beste kampene/periodene våre på høsten.

Ellers så har kantene til Brann relativt mye ballkontakt. Castro hadde mest ballberøringer per 90 av alle kantspillerne i Eliteserien. Faktisk flere pasninger og berøringer enn Kartum, som spilte mesteparten av kampene sentralt. Faktisk hadde Castro omtrent like mange pasninger per kamp som FHM, og langt flere ballberøringer.

Castro er rett og slett et viktig spillpunkt for å få ballen fremover i banen. Det er ikke kun typiske brede kanter som slikke kritt i Horneland sin spillestil. Mange av oppgavene kan bedre kle en typisk 10'er og playmaker som Niklas Castro.

Castro er god. Jeg digger ham. Men denne statistikken du refererer til, den opparbeidet han seg mens Blomberg delvis var skadet, og Warming var uaktuell. Det kan tenkes at Warming og Blomberg rett og slett er enda bedre enn Castro, på tross av Castro sine imponerende tall. Jeg tror det.
Tren på langskudd

fortune

Enig med Esp123 og Erlend, de mest suksessfulle angrepstrioene de siste tiårene har hatt én «playmaker» og to spillere som i større grad truer bakrom og går på mål. Det er definitivt vanligst at spilleren som binder det hele sammen spiller midtspiss (Firmino, Benzema, Messi), men det finnes også gode eksempler på at det fungerer med kanten som playmakeren (Coutinho, diverse City-lag, Messi).

Playmakeren kan også score mye mål, spesielt om han spiller i midten. Både Messi og senere tids Benzema lyktes godt med dette.
First is first, second is nothing

Superjack

Med Horneland og Huseklepp sine krav til intensitet så tror jeg det er behov for alle 4 kantspillerene, samt at det er bra at det er såpass å spille på.

Bra om det er rom for å hvile spillere om de har kjenninger på besøk osv.

Gjelder også på indreløperplass.
Brannsupporter.

esp123

February 29, 2024, 09:51:05 AM #268 Last Edit: February 29, 2024, 09:56:20 AM by esp123
Quote from: Lasaron on February 28, 2024, 15:39:15 PM
Quote from: esp123 on February 28, 2024, 15:08:32 PM
Quote from: Lasaron on February 28, 2024, 14:38:37 PMSom jeg har gitt uttrykk for mange ganger, har min respekt for Castro sine kvaliteter økt og økt.

Men jeg tror Blomberg passer enda bedre inn i Brann sin spillestil. Fordi han er så enormt mye mer løpssterkt etc. Castro er mer fotballintelligent, absolutt. Om Castro finner seg i å være squad-spiller for Brann, ser jeg gjerne at han signerer en ny kontrakt, han vil være digg å ha i stallen.

Castro hjelper med å binde laget sammen, spesielt når Finne spiller på topp. Vi kan ikke ha tre spillere som aller helst går på løp på topp, da blir det nok litt langt mellom lagdelene, og vi har mindre spillere sentralt for å skape overtall. Castro spiller stort sett alt når han er tilgjengelig, så det er en spiller og type Horneland anser som relativt viktig slik Brann spiller. Han var også involvert i de beste kampene/periodene våre på høsten.

Ellers så har kantene til Brann relativt mye ballkontakt. Castro hadde mest ballberøringer per 90 av alle kantspillerne i Eliteserien. Faktisk flere pasninger og berøringer enn Kartum, som spilte mesteparten av kampene sentralt. Faktisk hadde Castro omtrent like mange pasninger per kamp som FHM, og langt flere ballberøringer.

Castro er rett og slett et viktig spillpunkt for å få ballen fremover i banen. Det er ikke kun typiske brede kanter som slikke kritt i Horneland sin spillestil. Mange av oppgavene kan bedre kle en typisk 10'er og playmaker som Niklas Castro.

Castro er god. Jeg digger ham. Men denne statistikken du refererer til, den opparbeidet han seg mens Blomberg delvis var skadet, og Warming var uaktuell. Det kan tenkes at Warming og Blomberg rett og slett er enda bedre enn Castro, på tross av Castro sine imponerende tall. Jeg tror det.
Jeg sier ikke noe om hvem som er best av Castro, Warming og Blomberg. Veldig sjeldent setter man sammen det beste laget kun ved å bruke de beste spillerne til enhver tid. Det er heller hva som gjør at Brann fungerer best, og hva Horneland virker å ønske fra kantene sine. Han spiller nesten alltid med minst én «midtbanespiller» på kanten, og kantene har relativt mye ballkontakt offensivt. Hvis Warming OG Blomberg skal spille kanter, mer klassisk vingtyper, må dette veies opp for på andre måter. Spesielt hvis vi skal fortsette å kontrollere kamper i så stor grad.

Funfact: Det som blir ansett som den mest klassiske og beste Klopp-oppstillingen (Allison - Arnold, Matip, Van Dijk, Robertson - Henderson, Fabinho, Wijnaldum - Salah, Firmino, Mané), spilte bare én kamp sammen. Mot Spurs i CL-finalen som de vant.

Lasaron

Hva spilte Castro i Aalesund?
Tren på langskudd

Corran

Quote from: esp123 on February 29, 2024, 09:51:05 AM
Quote from: Lasaron on February 28, 2024, 15:39:15 PM
Quote from: esp123 on February 28, 2024, 15:08:32 PM
Quote from: Lasaron on February 28, 2024, 14:38:37 PMSom jeg har gitt uttrykk for mange ganger, har min respekt for Castro sine kvaliteter økt og økt.

Men jeg tror Blomberg passer enda bedre inn i Brann sin spillestil. Fordi han er så enormt mye mer løpssterkt etc. Castro er mer fotballintelligent, absolutt. Om Castro finner seg i å være squad-spiller for Brann, ser jeg gjerne at han signerer en ny kontrakt, han vil være digg å ha i stallen.

Castro hjelper med å binde laget sammen, spesielt når Finne spiller på topp. Vi kan ikke ha tre spillere som aller helst går på løp på topp, da blir det nok litt langt mellom lagdelene, og vi har mindre spillere sentralt for å skape overtall. Castro spiller stort sett alt når han er tilgjengelig, så det er en spiller og type Horneland anser som relativt viktig slik Brann spiller. Han var også involvert i de beste kampene/periodene våre på høsten.

Ellers så har kantene til Brann relativt mye ballkontakt. Castro hadde mest ballberøringer per 90 av alle kantspillerne i Eliteserien. Faktisk flere pasninger og berøringer enn Kartum, som spilte mesteparten av kampene sentralt. Faktisk hadde Castro omtrent like mange pasninger per kamp som FHM, og langt flere ballberøringer.

Castro er rett og slett et viktig spillpunkt for å få ballen fremover i banen. Det er ikke kun typiske brede kanter som slikke kritt i Horneland sin spillestil. Mange av oppgavene kan bedre kle en typisk 10'er og playmaker som Niklas Castro.

Castro er god. Jeg digger ham. Men denne statistikken du refererer til, den opparbeidet han seg mens Blomberg delvis var skadet, og Warming var uaktuell. Det kan tenkes at Warming og Blomberg rett og slett er enda bedre enn Castro, på tross av Castro sine imponerende tall. Jeg tror det.
Jeg sier ikke noe om hvem som er best av Castro, Warming og Blomberg. Veldig sjeldent setter man sammen det beste laget kun ved å bruke de beste spillerne til enhver tid. Det er heller hva som gjør at Brann fungerer best, og hva Horneland virker å ønske fra kantene sine. Han spiller nesten alltid med minst én «midtbanespiller» på kanten, og kantene har relativt mye ballkontakt offensivt. Hvis Warming OG Blomberg skal spille kanter, mer klassisk vingtyper, må dette veies opp for på andre måter. Spesielt hvis vi skal fortsette å kontrollere kamper i så stor grad.

Funfact: Det som blir ansett som den mest klassiske og beste Klopp-oppstillingen (Allison - Arnold, Matip, Van Dijk, Robertson - Henderson, Fabinho, Wijnaldum - Salah, Firmino, Mané), spilte bare én kamp sammen. Mot Spurs i CL-finalen som de vant.
At Horneland har spilt med midtbaespillere som kanter har vel mest med mangel på alternativer pga skader eller at kantspillere har hatt dårlig form
Og Castro er en favoritt hos Horneland for han kommer alltid inn med en gang han har vært klar.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

På fredag er det kamp mot Åsane, i Åsane. Der håper jeg at Warming kan spille en hel omgang. Kanskje Blomberg kan nærme seg 90 minutter, og Kniklas like så. Videre håper jeg Felix er tilbake. Kanskje en av de som har vært ute en stund, kan få sine første minutter? Hvem er nærmest? Torsvik? Japhet? Simba? Thore? Castro? Ikke Sande.

Ã…sane klarte 0-0 borte mot Sogndal i helgen.
Tren på langskudd

Hickok

Jeff er vel nærmest, men han er i følge seg selv ikke spilleklar før tidligst i serieåpningen, noe som antakelig ikke er realistisk allerede da.

andreas1989

Først og fremst veldig spent på om det å komme hjem har vært energiforløsende og om vi isåfall vil se det igjen på banen på fredag.

Ser at Glimt reiser en ny tur sørover så det skal bli interessant å se om Brann sin modell viser seg å være den mentalt beste.

Lasaron

To treningsleire er jo på en måte dobbel så mye logistikk, og definitivt dobbelt så mange reisedøgn. Nå er det full klaff med været her hjemme også. Jeg tror modellen til Brann er bra.
Tren på langskudd

andreas1989

Det høres absolutt mer fornuftig ut i mitt hode, men forventer nesten at spillerne har mer energi nå på fredag enn de hadde i Spania.

Corran

Helvete ta BA som skremmer folk med overskriften sin
https://www.ba.no/skadekrise-kan-stoppe-branns-eneste-treningskamp-i-bergen/s/5-8-2552209

Viser seg at det er Ã…sane som har skadekrise og kanskje ikke kan stille lag til kampen mot Brann
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Brann kan låne ut et par spillere til de.
Tren på langskudd

andreas1989

Ser ikke optimal ut mtp motstand denne oppkjøringen.

Pete05

 Brann kjører middel minus Obos motstand mens B/G har spilt i Europa og trener mot PL motstand. Skulle likt Ã¥ vist begrunnelse for det nivÃ¥et.

Billy Elliott

Quote from: Corran on March 06, 2024, 12:38:18 PMHelvete ta BA som skremmer folk med overskriften sin
https://www.ba.no/skadekrise-kan-stoppe-branns-eneste-treningskamp-i-bergen/s/5-8-2552209

Viser seg at det er Ã…sane som har skadekrise og kanskje ikke kan stille lag til kampen mot Brann

Blæh...kjipt om det ikke blir kamp når man først har kjøpt billett og satt av kvelden.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Hickok

Er vel bedre å trene enn å møte et Åsane på halv maskin antar jeg.

Billy Elliott

Avlyst, melder Åsane nå. Sykt irriterende!
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

stigh

Quote from: Billy Elliott on March 06, 2024, 16:09:11 PMAvlyst, melder Åsane nå. Sykt irriterende!

Fortvil ikke kamp mot Sotra på lørdag. Kl 13 på straume

stigh

Quote from: stigh on March 06, 2024, 16:33:39 PM
Quote from: Billy Elliott on March 06, 2024, 16:09:11 PMAvlyst, melder Åsane nå. Sykt irriterende!

Fortvil ikke blir kamp mot Sotra på lørdag. Kl 13 på straume

andreas1989

Imponerende at de ordner ny motstand, selv om det er 2 div.

Billy Elliott

Quote from: stigh on March 06, 2024, 16:33:39 PM
Quote from: Billy Elliott on March 06, 2024, 16:09:11 PMAvlyst, melder Åsane nå. Sykt irriterende!

Fortvil ikke kamp mot Sotra på lørdag. Kl 13 på straume

Personlig velger jeg fortsatt å fortvile, all den tid det var fredagen som var satt av til kampen. Lørdag kl 13 er man selvsagt lovet bort til andre ting.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Nixon

Et sikkert vårtegn i Bergen: Kritikk mot at motstanden i treningskampene er for svak.

Slår aldri feil!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Pete05

March 06, 2024, 17:25:24 PM #288 Last Edit: March 06, 2024, 18:37:48 PM by Pete05
Quote from: Nixon on March 06, 2024, 16:50:44 PMEt sikkert vårtegn i Bergen: Kritikk mot at motstanden i treningskampene er for svak.

Slår aldri feil!

Mulig det :-), men i fjor ble Europa-cup kampene brukt som et godt argument for at de tok med seg tempo fra de kampene inn i serien. Nå skal vi altså ta med oss tempo fra 2 div? Helt greit med svakere motstand for å trene opp spillemønstre og andre trekk men når det skal startes opp så må man opp i fullt kamptempo. Det får man neppe mot andre enn Molde (om de gidder å stille med et fullt lag). Så ja, jeg synes dette er svakt planlagt.

andreas1989

Vi kan jo risikere å gå til seriestart uten å ha møtt kvalifisert eliteserie motstand med unntak av et potensielt b preget Molde.

andreas1989

Ingen Felix i dag heller.

Slik starter Brann (4-3-3):
Mathias Dyngeland - Svenn Crone, Fredrik Pallesen Knudsen, Ruben Kristiansen, Joachim Soltvedt - Emil Kornvig, Sivert Heltne Nilsen, Niklas Jensen Wassberg - Ulrik Mathisen, BÃ¥rd Finne, Ole Didrik Blomberg

krakra

Merkelig med alle disse småskadene som varer i evigheter. Felix sto jo angivelig bare over for sikkerhets skyld sist.

huleste

Quote from: andreas1989 on March 09, 2024, 11:42:01 AMIngen Felix i dag heller.

Slik starter Brann (4-3-3):
Mathias Dyngeland - Svenn Crone, Fredrik Pallesen Knudsen, Ruben Kristiansen, Joachim Soltvedt - Emil Kornvig, Sivert Heltne Nilsen, Niklas Jensen Wassberg - Ulrik Mathisen, BÃ¥rd Finne, Ole Didrik Blomberg

Stakk i hjertet da jeg så Felix fortsatt er skadet. Liker det absolutt ikke.

Pete05

Quote from: huleste on March 09, 2024, 11:48:57 AM
Quote from: andreas1989 on March 09, 2024, 11:42:01 AMIngen Felix i dag heller.

Slik starter Brann (4-3-3):
Mathias Dyngeland - Svenn Crone, Fredrik Pallesen Knudsen, Ruben Kristiansen, Joachim Soltvedt - Emil Kornvig, Sivert Heltne Nilsen, Niklas Jensen Wassberg - Ulrik Mathisen, BÃ¥rd Finne, Ole Didrik Blomberg

Stakk i hjertet da jeg så Felix fortsatt er skadet. Liker det absolutt ikke.

Blir vel operasjon og tilbake i høst. Men da beholder vi han i sommervinduet.

andreas1989

Vet vi om Felix trener eller er det helt stopp på alt med ball?

andreas1989

Er det slik at Brann 2 er i Spania?

andreas1989

Kan like det man fikk se av Hellan i form av å komme fremover.

opplett

Noen av de nye som utmerket seg i dag?
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Optimist

Veldig positiv til Hellan etter denne kampen. Kornvig klarte seg også bra. Men må selvfølgelig ta det med en klype salt mot Sotra. Kampen mot Molde blir mer viktig.
Kokende idiot

Lasaron

Kan noen gi et slags referat?
Tren på langskudd

Go Up