• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Magnus Warming

Started by Nixon, July 21, 2023, 19:57:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Corran

Her er noe Brann mangler. Målet sist og de gjennomløpene en så i dag er meget lovende, men den strekken så vond og langvarig ut
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Supertzar

VG skriv "minst 1.5 uke", men at dei skal undersøke han i morgon. Skal vi tippe ein månad?

Corran

Quote from: Supertzar on August 17, 2023, 22:38:12 PMVG skriv "minst 1.5 uke", men at dei skal undersøke han i morgon. Skal vi tippe ein månad?

Tipper han får med et par av de siste rundene om vi er heldige.
Alternativet er at han kommer inn i en kamp om 2 uker og skader seg igjen og er ute til neste år
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

La han bli helt....    Ja, dere skjønner hva jeg mener.
Tren på langskudd

ZsoltKorcsmar

10 dager så skal det være en mikro-strekk ja. Fryktelig kjedelig dette. Ofte med hamstring-strekk er det jo en periode med 0 aktivitet, minimum 1 uker med en normal strekk. Deretter en uke med rolig aktivitet, og så gradvis økende belastning uke for uke, til man en gang rundt 4-6 uker (som regel) kan forsøke full spurt igjen.

Hopper man over et steg, og sprinter 1-2 uker før man burde så er det veldig lett å slå opp igjen. Positivt overrasket om han er tilbake før midten av Sept.

ostraume

Quote from: Lasaron on August 18, 2023, 06:05:23 AMLa han bli helt....    Ja, dere skjønner hva jeg mener.

Skjønner hva du mener. Og i prinsippet er jeg jo helt enig med deg.

Men det er ikke så lett det der. Vi spiller nå med en skadet Ruben. Burde han da få hvile seg helt frisk? I så fall hadde det garantert vært exit Europa og opplevelsen i går hadde vi ikke fått. Hva tenker du?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Lasaron

Jeg tenker at om mine prinsipper hadde vært fulgt hele sesongen, hadde Kristiansen vært skadefri for lengst 🙂
Tren på langskudd

ostraume

Og vi hadde aldri vunnet cupfinalen og i det hele tatt vært i Europa ;-)
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Lasaron

Jeg har flere ganger sagt at det var riktig å tyne folk i cupfinalen.

Jeg har også sagt at det er riktig om vi har los på gruppespill før siste kamp i play off.

🙂
Tren på langskudd

Churchill

...we shall never surrender.

Gulløl

Håper vi ser han i full vigør på treningsfeltet de nærmeste dagene. Media melder vel litt rundt det ...... nei det gjør de vel ikke, er vel noe annet uviktig fjas som er viktigere. Hadde vært veldig greit å hatt han på innbytterbenken på torsdag og klar for en halvtime.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

Ja han bør begynne på benken og kun inn om det trengs. Dvs om vi ligger under eller det er uavgjort og ekstraomgangene starter.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Churchill

Noen som kan fortelle hva BT rapporterer om hva Hornelands vurderinger av en "spennende" Warming går ut på?
...we shall never surrender.

vekkreist

Horneland sier:

- Han blir superspennende denne sesongen. Han har noen spennende ferdigheter. Dersom vi klarer å sette det sammen med alt det andre blir dette veldig bra, sier Horneland.


...

Her burde BT journalisten komt med oppfølgingsspørsmål ..

Men kan godt hende han sikter til farten kanskje?

Spol frem til 50 sekunder ute i denne videoen, får håpe han gjør dette noen ganger for Brann i år ;)

https://www.youtube.com/watch?v=7XCn5QTPufo

Hickok

Det går nok antakelig på fart bl.a.

Superjack

Alltid skeptisk til hyping av spillere i media i januar.

Har en ryggmargrefleks om at dem som hypes i januar, flopper i april.
Brannsupporter.

Lasaron

Når treneren bruker ordet spennende om en spiller, er det antijinxing. Det blir som når du er på middagsbesøk hos noen, og de spør hvordan du syns middagen var, og du ikke likte den men ikke vil si det men ikke vil lyge. Da kan du si at den var smakfull.

Tren på langskudd

krakra


Lasaron

Ok.

Vel, jeg syns det også.
Tren på langskudd

Churchill

Ingen tvil om at en Warming i form kommer til å bli en hit i eliteserien.
...we shall never surrender.

Corran

De få minuttene vi så av ham gjør at eg gleder meg til å se ham
Mulig Mathisen må på benken fram til sommervinduet når han selges for 30-40 mill
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Falkman

Quote from: Corran on January 13, 2024, 00:43:38 AMDe få minuttene vi så av ham gjør at eg gleder meg til å se ham
Mulig Mathisen må på benken fram til sommervinduet når han selges for 30-40 mill

Er virkelig prisen på Marie-kjeks så høy?

Warming viste lovende takter, men vi snakker tross alt om en spiller som har startet 2 kamper på to år. Og i den ene ble han skadet

vekkreist

Hmm..

Han måtte av treningen idag.. håper ikke det er noe alvorlig

Har dog en dårlig magefølelse her. Jeg tipper han blir skadet igjen om ikke så lenge

Virker skjør den karen :(

https://www.ba.no/ba-sporten-direkte/s/5-8-1238812?p=lc-7086340-6239-bergensavisen


"Magnus Warming måtte stå av torsdagens økt i Vestlandshallen.

Dansken kom nylig tilbake fra en skade i høyre hamstring.

Torsdag måtte han stå av treningen med en kjenning i samme muskel.

- Jeg har nok vært for mye på gymmen, ler dansken mens han snakker med BA på tribunen.

Fjorårets skademareritt gjør at dansken tar alle forhåndsregler han kan.

- Jeg tar ingen sjanser, man blir litt forsiktig når man kommer tilbake fra skade og kjenner det i samme muskel, forteller han til BA.

Han forteller at han må stå over morgendagens 11 mot 11 spilløkt, men at han satser på å være tilbake på feltet allerede mandag."

Kagain

Ja, jeg håper jo selvsagt at det er korrekt at de bare er overforsiktige, men jeg kan jo ikke si at jeg er 100% sikker på at det er tilfellet. Om vi kombinerer dette med det tunge treningsregimet til Brann så heller jeg mer mot at Warming ikke kommer til å få muligheten til å varme Brann-hjertene, men må nøye seg med å varme benken dann og vann...

Churchill

Dette er ikke uvanlig. Han er tilbake for fullt innen en uke.
...we shall never surrender.

krakra

Har Warming vært på trening denne uken?

Churchill

Ja og i henholdt til en eller annen i TV2, så imponerer han voldsomt. I en egen klasse sies det.
...we shall never surrender.

Heispassasjer

At han er skadeplaget bekymrer Warming.
Treningene må tilrettelegges.
"Nå handler det om å få stabilitet. Klarer vi det og han får nok minutter, så blir han er farlig herremann, sier Brann-treneren."

https://www.tv2.no/sport/fotball/eliteserien/stjernespilleren-innrommer-bekymring/16437583/

ostraume

Bare meg som er livredd hver gang det kommer en oppdatering i denne tråden?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

opplett

Magnus Warming prøver å holde seg skadefri, minutt for minutt.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Finfin respons

Quote from: opplett on February 06, 2024, 21:20:53 PMMagnus Warming prøver å holde seg skadefri, minutt for minutt.
Hah!
Viktig med avspennende massasje før og etter takeoff og landing.
Kanskje.

pidre

Har han vært skadefri siste 3-4 år?
Saludar a los monos!

Kagain

Quote from: pidre on February 07, 2024, 20:48:58 PMHar han vært skadefri siste 3-4 år?

Transfermarkt melder følgende skadehistorikk på Warming

17. august -30 september 2023 (44 dager) - Groin injury (Brann)

16. oktober 2022 - 2. januar 2023 (78 dager) - Syndesmotic ligament tear (Darmstadt)

9. april 2022 - 14. mai 2022 (35 dager) - Hamstring injury

Noen solide skadeavbrudd der. Mulig det har vært noen småskader også, men de ligger ikke inn i den databasen i alle fall.

Churchill

Kjenner meg godt igjen i det der. Skader var det eneste som holdt undertegnede fra å blande seg inn i verdenstoppen på 100 og 200 meter for en mannsalder siden. Raske muskler krever at man er nøye med forebyggende øvelser i treningsarbeidet og alltid tar oppvarming og uttøying alvorlig.
...we shall never surrender.

Lasaron

Apropos. Jeg gjorde noe jeg aldri gjør, så på Ballspark. I går. Da var det en del live-bilder av oppvarming i bakgrunnen. Skal si de tok det seriøst. Veldig seriøst. Det er tydeligvis seriøse saker å være profesjonell fotballspiller i Brann. De må nok være litt disiplinert, for det så dritkjedelig ut. Særlig Sønnen så ut til å ta det seriøst.
Tren på langskudd

Churchill

...we shall never surrender.

Superjack

Ja, det er betryggende. Alle øvelser og økter skal ha et mål om å utvikle/forbedre noe.



Brannsupporter.

Kagain

Quote from: Churchill on February 13, 2024, 20:49:58 PMKjenner meg godt igjen i det der. Skader var det eneste som holdt undertegnede fra å blande seg inn i verdenstoppen på 100 og 200 meter for en mannsalder siden. Raske muskler krever at man er nøye med forebyggende øvelser i treningsarbeidet og alltid tar oppvarming og uttøying alvorlig.

Jeg tror deg. Selv så har jeg veldig lite raske/eksplosive muskler. Men jeg kunne gå langt og løfte tyngre ting enn de som var på min alder. Jeg kan dog ikke påsto at jeg har gjort noe særlig langvandring eller tunge løft i mitt voksne liv.

Finfin respons

Quote from: Lasaron on February 13, 2024, 20:55:09 PMApropos. Jeg gjorde noe jeg aldri gjør, så på Ballspark. I går. Da var det en del live-bilder av oppvarming i bakgrunnen. Skal si de tok det seriøst. Veldig seriøst. Det er tydeligvis seriøse saker å være profesjonell fotballspiller i Brann. De må nok være litt disiplinert, for det så dritkjedelig ut. Særlig Sønnen så ut til å ta det seriøst.

Er det noen som kan bekrefte dette, noen som har et uavhengig forhold til ironi?
Kanskje.

Lasaron

Quote from: Finfin respons on February 14, 2024, 14:11:31 PM
Quote from: Lasaron on February 13, 2024, 20:55:09 PMApropos. Jeg gjorde noe jeg aldri gjør, så på Ballspark. I går. Da var det en del live-bilder av oppvarming i bakgrunnen. Skal si de tok det seriøst. Veldig seriøst. Det er tydeligvis seriøse saker å være profesjonell fotballspiller i Brann. De må nok være litt disiplinert, for det så dritkjedelig ut. Særlig Sønnen så ut til å ta det seriøst.

Er det noen som kan bekrefte dette, noen som har et uavhengig forhold til ironi?

Hehe! Jeg brukte ordet seriøst useriøst mange ganger. Jeg forstår at det kan få noen til å lure. Men jeg mente det faktisk. Dette innlegget var ikke ironi. Jeg var imponert over seriøsiteten, sånn helt på skikkelig.
Tren på langskudd

Corran

Quote from: Lasaron on February 14, 2024, 14:18:02 PM
Quote from: Finfin respons on February 14, 2024, 14:11:31 PM
Quote from: Lasaron on February 13, 2024, 20:55:09 PMApropos. Jeg gjorde noe jeg aldri gjør, så på Ballspark. I går. Da var det en del live-bilder av oppvarming i bakgrunnen. Skal si de tok det seriøst. Veldig seriøst. Det er tydeligvis seriøse saker å være profesjonell fotballspiller i Brann. De må nok være litt disiplinert, for det så dritkjedelig ut. Særlig Sønnen så ut til å ta det seriøst.

Er det noen som kan bekrefte dette, noen som har et uavhengig forhold til ironi?

Hehe! Jeg brukte ordet seriøst useriøst mange ganger. Jeg forstår at det kan få noen til å lure. Men jeg mente det faktisk. Dette innlegget var ikke ironi. Jeg var imponert over seriøsiteten, sånn helt på skikkelig.
Seriøst?

Sorry klarte ikke la vær
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.


opplett

Warming lever fortsatt! En seier i seg selv.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

krakra

Spretter sjampisen hvis han klarer tre kamper på rad uten skade.

krakra

Warming har den vanskeligste dansken av alle danskene i Brann. Forstår 10% av det han sier. Han syns vel også det er vanskelig å forstå norsk tror jeg.

Churchill

Du ser at det bor mye i denne mannen. Jeg både håper og tror at skadene nå er historie og at vi kan glede oss over mye fin fotball fra Maguns i årene som kommer.
...we shall never surrender.

Go Up