• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sivert Heltne Nilsen

Started by Jose Arrogantio, July 20, 2015, 20:15:22 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Corran

SHN vil bli trener eller jobbe med fotball etter karrieren som spiller er over.
Så om Brann ønsker å forlenge så er det her de kan sette inn støtet.
De kan love ham oppgaver som trener for yngre lag eller lignende. Eller til og med noe inn mot a-laget enår han ikke får spille like mye og begynner å bli klar for å legge opp.
Da kan de holde ham happy samt ikke betale like mye som om en kun gir en lang kontrakt
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

andreas1989

Quote from: Corran on December 13, 2023, 22:21:23 PMDa kan de holde ham happy samt ikke betale like mye som om en kun gir en lang kontrakt

Spørs nok om det hjelper? Det er vel mest mulig penger over flest mulig år som står i hodet på fam Nilsen. Muligheten til å spille i europa og å vinne noe med Brann er ikke så viktig.

Lasaron

Det er blitt sagt flere ganger at når Sønnen kom til Brann i 2021, så hadde han flere tilbud som ville gitt ham bedre lønn. Så den gangen valgte han ikke Brann for pengene. Dette er også en del av bildet.
Tren på langskudd

andreas1989

December 14, 2023, 09:32:03 AM #753 Last Edit: December 14, 2023, 09:46:46 AM by andreas1989
Det var litt overdrevet retorikk fra min side såklart, men man kan jo spørre seg om det ikke er motivasjon nok i kunne vinne/oppnå ting med Brann?

Ref. det du refererer til så må man jo spørre seg hva han ble lovet i 2021 dersom det var klart bedre tilbud på bordet?

ACHTUNG

Det er så mange sulliker, spesielt enkelte såkalte die-hardere, som ikke klarer å innse viktigheten av Heltne. Det er så mye mer enn det man ser på banen, som isolert sett går utenpå det meste av øvrige midtbanehærførere i ES. I kampen mot Glimt, der vi "vant" sølvet, der totaldominerte Heltne og han gikk i tacklinger som få andre gjør ham heretter. Dette med blø for drakten er noe stort piss, tror dere Heggebø hadde blitt værende om en annen klubb lokket med dobbel lønn? Da tenker jeg mange skulle ha fått seg en overraskelse, for selv om man i sitt eget subjektive supporterhode tror at akkurat "den" spilleren blir i Brann uansett, om han så måtte spille for knapper og glansbilder, så tar man smetelig feil, for det er slik fotballens dynamikk er og skal være. Spillere skal sulte etter mer, for det gjør dem bedre, men bare opp til et visst punkt, for i Mbappe-, Messi- og Haaland-ligaen er det bare usmakelig. Men at Heltne blir fristet av bedre lønn og gjerne 1-2 år mer med bedre lønn, det har jeg all mulig forståelse for. Timingen var det verre med og jeg var like forbannet som resten da de pågikk i sommer, men når han omsider krøp overraskende til korset, da var den saken oppgjort for meg, men åpenbart ikke for de som mener at de står klubbens hjerte nærmere enn "oss" andre, supporterpolitiet.

andreas1989

Vi er der ja?

Kan vel komme med en liknende beskrivelse av sånne som deg da med sin totalnaive tankegang der man ikke evner å tenke lenger enn 12 måneder frem i tid? Trenger ikke være "die-harder" som du kaller det for å vite at denne klubben har gått i nok slike feller opp igjennom årene. Du lever fint med en kontrakt ut 2026 til la oss si 2,5 mill i året selv om SHN skulle vise seg å være ferdig etter 2024?

krakra

Quote from: ACHTUNG on December 15, 2023, 11:26:53 AMDet er så mange sulliker, spesielt enkelte såkalte die-hardere, som ikke klarer å innse viktigheten av Heltne. Det er så mye mer enn det man ser på banen, som isolert sett går utenpå det meste av øvrige midtbanehærførere i ES. I kampen mot Glimt, der vi "vant" sølvet, der totaldominerte Heltne og han gikk i tacklinger som få andre gjør ham heretter. Dette med blø for drakten er noe stort piss, tror dere Heggebø hadde blitt værende om en annen klubb lokket med dobbel lønn? Da tenker jeg mange skulle ha fått seg en overraskelse, for selv om man i sitt eget subjektive supporterhode tror at akkurat "den" spilleren blir i Brann uansett, om han så måtte spille for knapper og glansbilder, så tar man smetelig feil, for det er slik fotballens dynamikk er og skal være. Spillere skal sulte etter mer, for det gjør dem bedre, men bare opp til et visst punkt, for i Mbappe-, Messi- og Haaland-ligaen er det bare usmakelig. Men at Heltne blir fristet av bedre lønn og gjerne 1-2 år mer med bedre lønn, det har jeg all mulig forståelse for. Timingen var det verre med og jeg var like forbannet som resten da de pågikk i sommer, men når han omsider krøp overraskende til korset, da var den saken oppgjort for meg, men åpenbart ikke for de som mener at de står klubbens hjerte nærmere enn "oss" andre, supporterpolitiet.
Beklager, men nå jeg litt lei av disse hjernedøde forsvarene av det SHN gjorde i sommer. Det handler ikke om at han "lar seg friste" eller "vil dra". Det handler om at han, som kaptein, kommer med regelrette trusler mot klubben via pressen, midt i en kritisk periode - om at hvis han ikke får vilje sin, så vil han vekk.

Istedenfor å spørre seg "Hvem ville ikke gjort det?", så kan man spørre seg "Hvem har gjort noe lignende?". Finner vi mange eksempler på kapteiner som går ut mot klubben på denne måten midt i sesongen? Er det vanlig? Nei, det er det ikke.

Det er helt greit å la seg friste av gode tilbud. Det er helt greit å ønske bedre kontrakt fra Brann. Det er derimot illojalt og lage et helvete midt i sesongen, i en tøff periode, for å presse gjennom kravet sitt. Og dette er andre gangen SHN gjør det. Forrige gang klarte han å presse gjennom en overgang, og det kan ha kostet oss et seriegull.

andreas1989

Midt i sesongen og midt i en varslet tøff periode velger "kapteinen" å regelrett lage et helvetes sirkus med fåpølgende idiotiske opptredner i media.

Årsaken? Jo Brann har gitt den nest best betalte spilleren i klubben en velfortjent og strategisk riktig ny kontrakt. Bård Finne har en markedsverdi langt høyere enn SHN, selvfølgelig skal klubben sikre seg Finne sin signatur.


ACHTUNG

Gjort er uansett gjort og spist er uansett spist, Heltne har levert uansett og har vært sterkt delaktig i at Branns høst ble som den ble. Han fortjente buksevann for oppførselen sin i sommer, men den hadde null innvirkning på resultatene, de ble påvirket negativt av blant annet Rasmussens avgang og Wolfes, pluss skader på stoppere. Føler faktisk at klubben strammet seg mer opp etter at det løste seg, at det kom noe godt ut av det. Jeg føler i gen irritasjon mer vs Heltne, så lenge han leverer er jeg happy, men jeg merker at jeg har mindre tålmodighet med ham nå om han driter seg ut. Jeg vil uansett ha Heltne med videre i 2024 og håper at Brann har et opplegg for ham etter endt spillerkarriere.

andreas1989

Hvordan i allverden kan du konkludere med at Sirkus Nilsen hadde null innvirkning på resultatene?

Du ønsker SHN med i 2024 men det må man fort betale dyrt for i 2025 og 2026.


David

Det lå vel litt i kortene i sommer at det skulle bli nye forhandlinger, men at det ville ta seg dårlig ut PR-messig å bøye av for det som skjedde uten å la det gå litt tid?

pidre

Quote from: andreas1989 on December 17, 2023, 15:10:20 PMHvordan i allverden kan du konkludere med at Sirkus Nilsen hadde null innvirkning på resultatene?

Du ønsker SHN med i 2024 men det må man fort betale dyrt for i 2025 og 2026.

Eg tenker SHN vil holde nivået både i 24, 25 og 26.
Saludar a los monos!

Churchill

Gi mannen tre til fire nye år. Han er ekstremt viktig for det byggeprosjektet Brann nå holder på med. Jeg tenker at han også bør være en klubben ønsker å knytte til seg når den aktive kariæren en gang tar slutt.
...we shall never surrender.

krakra

Quote from: pidre on January 11, 2024, 20:35:44 PM
Quote from: andreas1989 on December 17, 2023, 15:10:20 PMHvordan i allverden kan du konkludere med at Sirkus Nilsen hadde null innvirkning på resultatene?

Du ønsker SHN med i 2024 men det må man fort betale dyrt for i 2025 og 2026.

Eg tenker SHN vil holde nivået både i 24, 25 og 26.
Hvis han holder seg skadefri bør det gå greit, men risikoen i 34-35-årsalderen er at hvis man først pådrar seg en skade(som er lettere da) så er det vanskelig å bli kvitt den. Men fordelen med SHN er at han er lite eksplosiv og har sin styrke i posisjoneringen. I tillegg er han jo veldig seriøs i trening og skadeforebygging.

Men han bør ikke finne på nye tullstunt. Han har faktisk en skriftlig advarsel etter nachspielet og normalt sett ville han vært i trøbbel etter en såpass illojal oppførsel som i sommer.

fortune

Quote from: Churchill on January 11, 2024, 20:36:12 PMGi mannen tre til fire nye år. Han er ekstremt viktig for det byggeprosjektet Brann nå holder på med. Jeg tenker at han også bør være en klubben ønsker å knytte til seg når den aktive kariæren en gang tar slutt.

Den store fordelen med å ha Heltne i klubben er at både spillere og alle andre holder seg på tå hev hele tiden. Det må man jo nesten, siden man kan få en kniv i ryggen når som helst..

For å være litt seriøs må man være svært forsiktig med å signere lengre og attraktive kontrakter med spillere opp i årene. For selv de aller mest seriøse «mister beina» nokså plutselig og da blir de nærmest ubrukelige.
First is first, second is nothing

Churchill

Kan godt være at han er ferdig som toppspiller før det er gått fire år, men  den vinnerskallen må man bare beholde i klubben gjerne i en annen rolle. Ser man sånn på det, spiller ikke kontraktslengden noen rolle.
...we shall never surrender.

krakra

Den vinnerskallen som stikker fra gullstrid til en dansk middelhavsfarer?

andreas1989

Tormod Bergersen:

QuoteNår klubben nå snakker med ham om en ny kontrakt, tror jeg det først og fremst handler om at avtalen hans går ut sommeren 2025, i stedet for etter sesongslutt samme år. Brann vil at kontrakten skal vare til sesongslutt, enten i 2025 eller maksimalt etter 2026-sesongen. Rødtrøyene vil bli kvitt alle sine sommerkontrakter, siden det ikke er gunstig slik den norske sesongen er lagt opp. En justering av lengden på kapteinens kontrakt vil sånn sett være en del av klubbens strategi.

Churchill

Quote from: krakra on January 12, 2024, 00:00:37 AMDen vinnerskallen som stikker fra gullstrid til en dansk middelhavsfarer?

Ja, akkurat han! Alle vet at det lå helt andre ting bak akkurat det byttet.
...we shall never surrender.

krakra

Quote from: Churchill on January 12, 2024, 20:23:17 PM
Quote from: krakra on January 12, 2024, 00:00:37 AMDen vinnerskallen som stikker fra gullstrid til en dansk middelhavsfarer?

Ja, akkurat han! Alle vet at det lå helt andre ting bak akkurat det byttet.
Lå nok mer eller mindre det samme bak den, som hans forsøk på å presse seg vekk i fjor sommer.

esp123

Etter det jeg har hørt var det familiære årsaker.

Ryktete rykter, selvfølgelig.

krakra

Jeg har hørt at det er rykter, men samtidig mener jeg at nesten alle journalistene, i begge aviser, har vært tydelige på at det var uenighet om kontrakt og lønn som lå bak og at det ikke var noe mer komplisert enn det.

Superjack

Penger. SHN virker å prioritere slik: 1. penger, 2. Familien, 3. SKBrann.

To første basert på at han stakk av fra sin far som var trener og SHN var en av lagets absolutt mest sentrale.
Brannsupporter.

Lasaron

Jeg har ikke hørt noe mer om hva de familiære årsakene skulle være, enn hva som står i denne tråden. Hva går det ut på, da? At det vokste seg dårlig stemning mellom ham og faren? Og for å ikke ødelegge far-sønn-forholdet var det best at han drog?

Dette med penger: Det ble jo sagt mange ganger når han returnerte til Brann, at han da hadde flere tilbud som var mye gunstigere økonomisk. Likevel gikk han altså til Brann.

Vinnerskalle? Joda, det ser slik ut. Men da er det jo et poeng at han forlot Brann i gullstrid for å spille for Horsens.

Jeg vet ikke, jeg. Men jeg håper han forlenger nå. Fordi jeg tror det styrker Branns sjanse for suksess både i år og neste år.
Tren på langskudd

Eivind

Quote from: Superjack on January 12, 2024, 22:21:37 PMPenger. SHN virker å prioritere slik: 1. penger, 2. Familien, 3. SKBrann.

To første basert på at han stakk av fra sin far som var trener og SHN var en av lagets absolutt mest sentrale.

Finnes det noen fotballspillere som ikke ville hatt klubben sin på sisteplass av den rangeringslisten?

krakra

Quote from: Eivind on January 13, 2024, 19:28:59 PM
Quote from: Superjack on January 12, 2024, 22:21:37 PMPenger. SHN virker å prioritere slik: 1. penger, 2. Familien, 3. SKBrann.

To første basert på at han stakk av fra sin far som var trener og SHN var en av lagets absolutt mest sentrale.

Finnes det noen fotballspillere som ikke ville hatt klubben sin på sisteplass av den rangeringslisten?
Ja, mange vil jeg tro. Jeg tror det er få som hadde valgt vekk muligheten for å ta seriegull med klubben de er supportere av, for muligheten til å tjene litt mer et annet sted. Med unntak av de som allerede har tatt flere seriegull med klubben allerede da.

fortune

Quote from: krakra on January 13, 2024, 19:31:19 PM
Quote from: Eivind on January 13, 2024, 19:28:59 PM
Quote from: Superjack on January 12, 2024, 22:21:37 PMPenger. SHN virker å prioritere slik: 1. penger, 2. Familien, 3. SKBrann.

To første basert på at han stakk av fra sin far som var trener og SHN var en av lagets absolutt mest sentrale.

Finnes det noen fotballspillere som ikke ville hatt klubben sin på sisteplass av den rangeringslisten?
Ja, mange vil jeg tro. Jeg tror det er få som hadde valgt vekk muligheten for å ta seriegull med klubben de er supportere av, for muligheten til å tjene litt mer et annet sted. Med unntak av de som allerede har tatt flere seriegull med klubben allerede da.

Men midt i sesongen? De aller, aller færreste fotballspillere presser frem overganger midt i sesongen om de får tilstrekkelig med spilletid, mens Heltne har forsøkt (minst) to ganger.

Det er nærmest enestående, spesielt med tanke på at de sportslige tilbudene ikke har vært særlig attraktive og Heltne dessuten var kaptein siste gang.

En fornyelse ut 2025 er selvfølgelig naturlig, men med minimal lønnsøkning.
First is first, second is nothing

Eivind

Quote from: krakra on January 13, 2024, 19:31:19 PM
Quote from: Eivind on January 13, 2024, 19:28:59 PM
Quote from: Superjack on January 12, 2024, 22:21:37 PMPenger. SHN virker å prioritere slik: 1. penger, 2. Familien, 3. SKBrann.

To første basert på at han stakk av fra sin far som var trener og SHN var en av lagets absolutt mest sentrale.

Finnes det noen fotballspillere som ikke ville hatt klubben sin på sisteplass av den rangeringslisten?
Ja, mange vil jeg tro. Jeg tror det er få som hadde valgt vekk muligheten for å ta seriegull med klubben de er supportere av, for muligheten til å tjene litt mer et annet sted. Med unntak av de som allerede har tatt flere seriegull med klubben allerede da.

Altså Sivert er klart i verstingklassen. Han har bevist flere ganger at han ikke er noen klubbspiller.

Men på prioriteringslisten "klubb VS penger" er det knapt spillere som setter klubb foran penger lenger. Selv om Sivert er ekstremt pengefokusert i sine valg, er nok den romantiske tanken om "klubbspillere" naivt å tro på.

Armann88

Sirka som forventet fra en sunnmøring

Finfin respons

Quote from: Armann88 on January 15, 2024, 10:48:00 AMSirka som forventet fra en sunnmøring

Dette er et godt poeng. Jeg er halvt sunnmøring selv, og svømmer vanlig utover med ene hånden, men innover med den andre armen. (Genetisk men upraktisk, for det går ikke fort - og blir litt sidelengs teknikk.)

Men fra spøk til fakkel:
Jeg tror Sivert planla sommerens oppstyr sammen med Horneland for å legge press på sportslig ledelse til å satse - og som særlig protest mot spillersalget av Rasmussen. Horneland har vist såpass mye sympati i intervjuene til at jeg tror det har handlet så veldig mye om penger. Den forklaringen er like enkel som spøken min over. Noe morsom, men ikke sann.

Men det med sunnmøringer er sant, da.
Kanskje.

krakra

Hornelands forståelse kom nok av at han ønsket å beholde SHN som spiller og kaptein og ikke ville sette ham ut av laget.

Churchill

På tide å legge bak seg krumspringende til Sivert nå? Jeg er i hvert fall glad for at akkurat han er vår kaptein og at det ser ut til at han blir i klubben karrieren ut.
...we shall never surrender.

Kagain

Quote from: Churchill on January 16, 2024, 09:52:59 AMPå tide å legge bak seg krumspringende til Sivert nå? Jeg er i hvert fall glad for at akkurat han er vår kaptein og at det ser ut til at han blir i klubben karrieren ut.

Det spørs. Jeg har alltid tenkt slik vi kjenner det fra et engelsk idiom

"fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me"

Eller som George W. Bush sa det

"Fool me once, shame on... shame on you. Fool me--you can't get fooled again. "

Så da Sønnen stakk av fra Brann første gang var jeg litt irritert på oppførselen. Jeg fikk dog et håp om at Brann kunne hente inn noe mer konstruktivt på spillerfronten.

Så en stund senere ble han spilt inn som aktuell spillerkjøp for Brann, og jeg var negativ til det. Jeg var lettet da det så ut til å ha vært et slags spill for galleriet for å presse gjennom en overgang til et annet land som ga han mer lønn enn det han hadde. Jeg håpte at Brann var kvitt den jordfreseren da. Så når han da for tredje gang ble løftet inn var jeg skuffet. Men da ble han kjøpt, og jeg var skuffet. "Hva skal Brann med en så begrenset spiller?"

Jeg har protokollført tidligere her på forumet at jeg ble positivt overrasket over utviklingen til Sønnen. Han var mer konstruktiv, leverte pasninger og skårte mål dann og vann. Så når han da begynte med nye krumspring i sommer ble jeg direkte skuffet. De handlingene fra hans side som jeg tidligere kunne forsøkt å forklare på andre måter (sammentreff, tilfeldigheter, ikke ble satset på, fikk et tilbud han ikke kunne si nei til) lot seg ikke forklare på samme måte.

Jeg er med andre ord urolig for hva fyren kan finne på igjen. Men om han oppfører seg skikkelig ut denne sesongen er jeg litt tilbøyelig til å vurdere å legge nevnt krumpsprang delvis bak meg... Men per nå har jeg ikke tilgitt han, og jeg er skeptisk til fremtiden med han.


andreas1989

January 16, 2024, 11:03:53 AM #784 Last Edit: January 16, 2024, 11:45:35 AM by andreas1989
Min skepsis går jo først og fremst på at jeg tror det er en overhengende fare for at SHN mister beina før 2025 sesongen er over, det mener jeg vi ser tedenser til allerede. Men jeg deler også til de grader uroligheten for hva som kan komme fra Team Nilsen i fremtiden. Er selvinnsikten der dersom beina svikter og benken venter eller blir det da en ny runde med sirkus?

Så er det ikke til å legge skjul på at jeg heller ikke er fan av oppførselen til Team Nilsen i flere omganger og konsekvent mener at det er å pisse på sportsplanen å signere spillere på 33 år på kontrakter over flere år. Jeg mener vel enkelt å greit at det ikke er nødvendig å gi SHN en ny kontrakt og at han i bakgrunn av sin gjentagende oppførsel heller ikke fortjener bedre betingelser. SHN er viktig på og utenfor banen og vil være det i 2024, men dette må være en total vurdering utover 2024.

Superjack

Å forlenge med Siver ut 25 er ok.

Alt annet blir bare rart.

Kan få kontrakt for 26 om han funker på samme nivå også våren 25.

Blir ikke overrasket om det blir bråk i sommer om han ikke får lenger.

Brannsupporter.

Nixon

Et år om gangen med opsjon på et nytt dersom han klarer en spurttest. For han blir jo ikke raskere, med et allerede ganske ordinært utgangspunkt.
Rød makt på Hansa

krakra

En grei test på lojaliteten hans er jo om han kan leve med et halvt årsforlengelse med signaler om videre forlengelser hvis han holder nivået i 2025 og en trenerrolle hvis han ikke gjør det.

Forsøker han å utpresse Brann til en tre-fireårskontrakt nå, med trusler om at han drar hvis han ikke får viljen sin, så er det bare å planlegge for Brann uten ShN fra 2025

ostraume

Enig i at 25 gir mer mening enn 26. Men det som taler for 26 er nettopp dette med en gjensidig enighet om at han skal gå inn i trenerapparatet når tiden er inne.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

fortune

Quote from: ostraume on January 16, 2024, 12:43:54 PMEnig i at 25 gir mer mening enn 26. Men det som taler for 26 er nettopp dette med en gjensidig enighet om at han skal gå inn i trenerapparatet når tiden er inne.

Men vi ønsker ikke å betale 2-3 millioner i lønn per år for Sivert i en trenerrolle. Der er han uerfaren og under opplæring..
First is first, second is nothing

krakra

Nei, det er utfordringen, og Sivert går neppe med på lavere lønn i en gjeldende kontrakt.

andreas1989

Selv team Nilsen kan da umulig forvente å få betalt det samme for en rolle i støtteapparatet som i en rolle som spiller? Men de skal helt sikkert ha greit betalt også i den rollen.

fortune

Quote from: andreas1989 on January 16, 2024, 13:49:00 PMSelv team Nilsen kan da umulig forvente å få betalt det samme for en rolle i støtteapparatet som i en rolle som spiller? Men de skal helt sikkert ha greit betalt også i den rollen.

Det forventer han ikke nei, men virker som om noen tror at man like gjerne kan gi Sivert kontrakt ut 2026 eller 2027 fordi han etterhvert går over i en trenerrolle. Men den rollen vil bli vesentlig dårligere betalt og da kan ikke Brann være bundet av en avtale som gir Heltne noen millioner i året.
First is first, second is nothing

krakra

Quote from: andreas1989 on January 16, 2024, 13:49:00 PMSelv team Nilsen kan da umulig forvente å få betalt det samme for en rolle i støtteapparatet som i en rolle som spiller? Men de skal helt sikkert ha greit betalt også i den rollen.
Hvis han får dårligere betalt som trener, så vil han jo ikke gå over til trenerrollen mens han har kontrakt som spiller.

Lasaron

Fasit: Forlenge ut 2025, med en Gent Le Mans agreement om å forlenge ett år om gangen hvis han leverer, slik som Ruben har hatt det. Og med intensjon om trenerrolle også.
Tren på langskudd

Superjack

Usikker på om Sivert er skikket som trener.

Forlenge ut 25, helt ok.
Avtale om opsjon på 26 ok også.

Forskjell på å være spiller / kaptein og det å faktisk lede en gjeng med spillere som trener.
Brannsupporter.

andreas1989

Quote from: Lasaron on January 16, 2024, 14:27:18 PMFasit: Forlenge ut 2025, med en Gent Le Mans agreement om å forlenge ett år om gangen hvis han leverer, slik som Ruben har hatt det. Og med intensjon om trenerrolle også.

En fordel når man skal inngå slike avtaler er jo at begge parter er gentlemans, det kan jo i høyeste grad diskuteres i dette tilfelle.

Lasaron

Jeg tror han kan bli en god trener, men klubben trenger i så fall en dyktig og fast sportssjef.
Tren på langskudd

Superjack

En trener som blir pottesur og stikker fra klubben ved enten
A - Får tilbud fra random klubb i ES som er villig til å betale mer lønn, eller
B - Klubben selger sin beste spiller, fornuftig nok og i henhold til sportsplan, for masse penger og Sivert ikke tror han lenger kan vinne og stikker til en Dansk nivå 2. klubb som matcher lønnen i Brann.

Neitakk

Brannsupporter.

andreas1989

Vi skal da vel ikke love SHN at han skal ta over som hovedtrener? Jeg trodde vi snakket om en plass i støtteapperatet?

Go Up