• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overgangsvinduet vinteren 2023/2024

Started by Lasaron, September 03, 2023, 09:22:40 AM

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Go Down

Hickok

Molde har visstnok fått akseptert et tilbud på Roaldsøy. Det blir vel den 20. nye spilleren eller noe sånt...

Erlend

Quote from: osoerli on January 11, 2024, 15:15:42 PMKor står det at Zachariassen er aktuell for Brann?

Var vel mer en ganske vill spekulasjon fra Pamer i en podkast enn at han er særlig aktuell

fortune

Quote from: Erlend on January 11, 2024, 15:28:28 PM
Quote from: osoerli on January 11, 2024, 15:15:42 PMKor står det at Zachariassen er aktuell for Brann?

Var vel mer en ganske vill spekulasjon fra Pamer i en podkast enn at han er særlig aktuell

Og at Horneland i en annen livepodcast trakk frem Zachariassen som en drømmespiller. Noe som i mine øyne indikerer at det ikke er særlig aktuelt.
First is first, second is nothing

andreas1989

Quote from: andreas1989 on January 11, 2024, 09:20:51 AMBA med sak om Heggebø der han fremstår hakket mer moderert enn i live intervjuet med BT.

Quote from: BA- Er det best å bli i Brann, eller å søke spilletid andre steder?

- Jeg vil definitivt helst være i Brann. Nå gleder jeg meg til sesongoppkjøringen og til å få vise meg frem på trening.

Må nesten trekke denne for i BA poden fremstår Heggebø ganske lik som i BT intervjuet og TV2 er også ute med sak der Hornaland bla blir sitert.

Quote- Han må ha mer spilletid. Enten så får han det hos oss eller så finner vi en løsning der han får det hos andre, sier Brann-treneren til TV 2.

Så Heggebø blir vel fort vinterens overgangs saga i Brann.

Kampene kommer tett i vår og i sommer, det bør jo gi Heggbø muligheter.

Ellers er ryktene rundt Sæters fremtid i RBK i gang igjen og en retur til Glimt for Evjen blir også nevnt.

andreas1989

Quote from: Erlend on January 11, 2024, 15:28:28 PM
Quote from: osoerli on January 11, 2024, 15:15:42 PMKor står det at Zachariassen er aktuell for Brann?

Var vel mer en ganske vill spekulasjon fra Pamer i en podkast enn at han er særlig aktuell

Det var nok mer enn en vill spekulasjon, han påsto at Brann hadde undersøkt tilgjengeligheten.

krakra

Finne spilte for mye i fjor, så hvis Heggebø holder seg skadefri bør det være rom for mye spilletid. Egentlig bør han spille alle kamper. Kanskje flest som innbytter, men også noen fra start.

Grønner sammenligner med sin situasjon, men det er forskjell på en stopper og en spiss som kan få 20-30 minutter hver kamp selv om han ikke starter.

Lasaron

For oss som mener Sønnen enten bør skifte klubb allerede i vinter, eller signere ny kontrakt:

BA melder at det pågår forhandlinger mellom Brann og Sønnen om forlenging.
Tren på langskudd

fortune

Quote from: krakra on January 11, 2024, 15:43:25 PMFinne spilte for mye i fjor, så hvis Heggebø holder seg skadefri bør det være rom for mye spilletid. Egentlig bør han spille alle kamper. Kanskje flest som innbytter, men også noen fra start.

Grønner sammenligner med sin situasjon, men det er forskjell på en stopper og en spiss som kan få 20-30 minutter hver kamp selv om han ikke starter.

I utgangspunktet ja, men man er også avhengig av at treneren både rullerer og plukker av førstevalget etter en time når han har anledning. Så det blir nok en diskusjon når/om Heggebø innser at Finne igjen er førstevalget.
First is first, second is nothing

fortune

Quote from: Lasaron on January 11, 2024, 16:49:18 PMFor oss som mener Sønnen enten bør skifte klubb allerede i vinter, eller signere ny kontrakt:

BA melder at det pågår forhandlinger mellom Brann og Sønnen om forlenging.

Det er naturlig, men bare med et halvt år. Veldig merkelig at Heltne i utgangspunktet fikk en kontrakt som utløper midt i sesongen.
First is first, second is nothing

ostraume

Quote from: krakra on January 11, 2024, 15:43:25 PMGrønner sammenligner med sin situasjon, men det er forskjell på en stopper og en spiss som kan få 20-30 minutter hver kamp selv om han ikke starter.

Enig. Heggebø slet med skade og svak form. Han spiller så godt som hver kamp når han er fit, og bør ha gode mulighetere til å rotere i større grad enn i år. Både Finne og Heggebø samtidig på banen har vi og sett flere ganger.

Det blir noe annet å være 3/4-valg på stopper mot en etablert duo som spiller alt.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

andreas1989

QuoteEtter det BA forstår er Brann-trener Eirik Horneland veldig oppsatt på at en lignende konflikt ikke skal virke forstyrrende under sesongen og at saken må legges død nå i vinter.

Brann har derfor åpnet for å skrive en ny og forbedret kontrakt med den 32 år gamle kapteinen. Volda-karen vil være 32 år og åtte måneder når den nåværende kontrakten går ut.

Etter det BA får opplyst er konstituert sportssjef Per-Ove Ludvigsen og Geir Morten Nilsen, Heltne Nilsens omstridte rådgiver og onkel, nå i konkrete forhandlinger om en ny kontrakt.

andreas1989

Men får ikke helt dette til å stemme med juni 2025?

QuoteBrann har derfor åpnet for å skrive en ny og forbedret kontrakt med den 32 år gamle kapteinen. Volda-karen vil være 32 år og åtte måneder når den nåværende kontrakten går ut


andreas1989

Ellers gøy etter gårsdagens «moralprat» fra Parmer&Bøyum at BT nok en gang er fullstendig parkert i dekningen.

Gulløl

Quote from: andreas1989 on January 11, 2024, 17:11:29 PMEllers gøy etter gårsdagens «moralprat» fra Parmer&Bøyum at BT nok en gang er fullstendig parkert i dekningen.
Hittil i år vil jeg gi BA terningkast 5 og BT terningskast 2 i dekning av Brann.
BT prioriterer kvalitetstoffet inn mot Ballspark podden kanskje 😉
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

andreas1989

Hehe ja vi får se fremover om det er kvalitetsstoff eller bare synsing fra Parmer uten rot i virkeligheten.

Lasaron

At BA er best for tiden_kan_skyldes dyktighet. Men det kan også skyldes andre ting.

At BT var best under RBH sin tid i Brann, var jo ikke fordi de var så dyktige...
Tren på langskudd

krakra

En av avisene var vel mye skarpere i kritikken mot SHN enn den andre i sommer. Og den andre er altså først ute med at SHN forhandler med Brann. Så kan man jo bare spekulere i hvem som har lekket - og hvorfor de lekket til BA.

tovatle

Matty Longstaff. Lenge ansett å være den neste store lokale stjernen i Newcastle. Scoret mot Manchester United og hadde en markedsverdi på 55 millioner kroner for 3 år siden.

Skader og formdupp har gjort at han nå står uten klubb. Han er fortsatt i tidlig 20-årene og har hele karrieren foran seg.

Aggressiv midtbanespiller med stor løpskraft og en god skuddfot.

Kanskje noen Newcastle fans her kan fortelle mer om han?


https://www.transfermarkt.com/matty-longstaff/profil/spieler/484387

Kunne det vært noe? Kanskje en kontrakt i Norge kunne fått gang på karrieren igjen?

Corran

Trodde en stund at jeg hadde havnet i feil tråd her
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Churchill

Hvor mye er det i dette ryktet rundt Zachariassen? Jeg må si at jeg håper at han ikke er aktuell for Brann. Litt feil alder, sikkert dyr og ikke helt typen til å henge med i Brann sitt turbo spill. Ser heller at vi bruker pengene på andre posisjoner.
...we shall never surrender.

andreas1989

Det er ikke noe mer i det enn at Parmer påstår at Brann har sjekket tilgjengeligheten hans.

Morkel

Quote from: tovatle on January 11, 2024, 21:01:54 PMMatty Longstaff. Lenge ansett å være den neste store lokale stjernen i Newcastle. Scoret mot Manchester United og hadde en markedsverdi på 55 millioner kroner for 3 år siden.

Skader og formdupp har gjort at han nå står uten klubb. Han er fortsatt i tidlig 20-årene og har hele karrieren foran seg.

Aggressiv midtbanespiller med stor løpskraft og en god skuddfot.

Kanskje noen Newcastle fans her kan fortelle mer om han?


https://www.transfermarkt.com/matty-longstaff/profil/spieler/484387

Kunne det vært noe? Kanskje en kontrakt i Norge kunne fått gang på karrieren igjen?


Han har gått med en skade i fremre korsbånd i 2 år. Det er en skade man kan bli kvitt, men det kan også sette en stopper for karrieren. Var god som 18-åring og kunne etablert seg i PL uten skaden (bare å se på broren som var dårligere enn ham for 3-4 år siden), men jeg tror det er litt håpløst når han ikke klarer å ta nivå 4 i England. Rent risikomessig så tror jeg Brann har hatt nok skadete spillere fra før til at man skal ta sjansen på en som muligens trenger operasjoner for å funke.

Lasaron

Quote from: Morkel on January 12, 2024, 13:21:19 PM
Quote from: tovatle on January 11, 2024, 21:01:54 PMMatty Longstaff. Lenge ansett å være den neste store lokale stjernen i Newcastle. Scoret mot Manchester United og hadde en markedsverdi på 55 millioner kroner for 3 år siden.

Skader og formdupp har gjort at han nå står uten klubb. Han er fortsatt i tidlig 20-årene og har hele karrieren foran seg.

Aggressiv midtbanespiller med stor løpskraft og en god skuddfot.

Kanskje noen Newcastle fans her kan fortelle mer om han?


https://www.transfermarkt.com/matty-longstaff/profil/spieler/484387

Kunne det vært noe? Kanskje en kontrakt i Norge kunne fått gang på karrieren igjen?


Han har gått med en skade i fremre korsbånd i 2 år. Det er en skade man kan bli kvitt, men det kan også sette en stopper for karrieren. Var god som 18-åring og kunne etablert seg i PL uten skaden (bare å se på broren som var dårligere enn ham for 3-4 år siden), men jeg tror det er litt håpløst når han ikke klarer å ta nivå 4 i England. Rent risikomessig så tror jeg Brann har hatt nok skadete spillere fra før til at man skal ta sjansen på en som muligens trenger operasjoner for å funke.

Hey, Morkel er tilbake. En av mine favoritter her inne :)
Tren på langskudd

Morkel

Quote from: Lasaron on January 12, 2024, 14:40:40 PM
Quote from: Morkel on January 12, 2024, 13:21:19 PM
Quote from: tovatle on January 11, 2024, 21:01:54 PMMatty Longstaff. Lenge ansett å være den neste store lokale stjernen i Newcastle. Scoret mot Manchester United og hadde en markedsverdi på 55 millioner kroner for 3 år siden.

Skader og formdupp har gjort at han nå står uten klubb. Han er fortsatt i tidlig 20-årene og har hele karrieren foran seg.

Aggressiv midtbanespiller med stor løpskraft og en god skuddfot.

Kanskje noen Newcastle fans her kan fortelle mer om han?


https://www.transfermarkt.com/matty-longstaff/profil/spieler/484387

Kunne det vært noe? Kanskje en kontrakt i Norge kunne fått gang på karrieren igjen?


Han har gått med en skade i fremre korsbånd i 2 år. Det er en skade man kan bli kvitt, men det kan også sette en stopper for karrieren. Var god som 18-åring og kunne etablert seg i PL uten skaden (bare å se på broren som var dårligere enn ham for 3-4 år siden), men jeg tror det er litt håpløst når han ikke klarer å ta nivå 4 i England. Rent risikomessig så tror jeg Brann har hatt nok skadete spillere fra før til at man skal ta sjansen på en som muligens trenger operasjoner for å funke.

Hey, Morkel er tilbake. En av mine favoritter her inne :)

Takk for det! Ditto. :)

andreas1989

Ulrik Fredriksen har resignert for FKH.

Kjekt å se at frierier i Bergenspressen ikke fungerer.

Lasaron

Bra. Det hadde vært et dårlig tegn om Brann signerte ham. Tror jeg.
Tren på langskudd

andreas1989

BA(Hvem ellers?) kan melde at Hjorteseth er aktuell for utlån til Sandnes Ulf.

QuoteKonkurransen på Branns midtbane er knallhard, og alt tyder på at Hjorteseth havner på et nytt utlån denne sesongen. I uken som kommer skal han vise seg frem for 1. divisjonsklubben Sandnes Ulf.

Lasaron

I så fall er det å håpe på at han lander en klubb temmelig raskt, og får fast plass. Ikke overraskende at dette skjer. Vi har grei dekning på midten, og Jesper Eikrem kan rykke frem i køen - dog vil sistnevnte ha godt av å spille fast for Brann 2 i 2. divisjon.
Tren på langskudd

andreas1989

Nå er også Parmer ute med en aldri så liten kommentar under overskriften "I fjor høst hadde Brann knapt friske spillere. Nå skal troppen slankes kraftig - Flere må ut fra Brann-stallen før det blir aktuelt med nye signeringer."

Crone nevnes i tillegg til Simba osv, men det er også et par litt mer overaskende kanditater Parmer lanserer.

QuoteLangt mer overraskende - og usikkert - er det om noe skjer i midtbaneleddet. Jeg tror ikke vi skal se bort fra det. I så fall er det Frederik Børsting eller Sander Kartum som kan bli videresolgt for å gi plass til en ny spiller som kan heve førsteelleveren.

Begge er kvalitetsspillere. Begge bidro til en helt fantastisk Brann-sesong. Men legg merke til at Kartums fjorårssesong hadde litt samme kurve som silhuetten av Ulriken. Først bratt opp, deretter bratt ned. Mot slutten av sesongen spilte Kartum relativt lite - etter en begynnelse hvor trønderen momentant bidro til å heve Brann-lagets prestasjoner. Skal Brann hente en ny indreløper, blir det fort Kartum som ligger svettest an.


QuoteSå mange andre utskiftninger er det kort og godt ikke mulig å se for seg i Brann-stallen denne vinteren. Det er kanskje slik at Eirik Horneland velger å gå for en ny andrekeeper etter Eirik Holmen Johansens avgang. Men med mindre Per-Ove Ludvigsens innboks fylles opp av euro-tilbud av den virkelig uimotståelige sorten, skal det godt gjøres å se for seg at Brann-stallen blir vesentlig endret denne vinteren. Det kan komme inn en back. Det kan komme inn en midtbanespiller. Aune Heggebø skal som nevnt erstattes dersom han selges.

Superjack

Egentlig fin artikkel i Bt.
Oppsummerer greit hvor stor stallen er blitt.

Brann har alt for mange spillere i stallen i forhold til sportsplanen.

Selv om Myrlid, Hjorteset, Crone, Kartum og Simba går ut er den såpass stor at det ikke er rom for nye inn.



Brannsupporter.

krakra

Noen har påpekt det her inne også.

andreas1989

Skal bli spennende å se hvor treffsikker Parmer er denne vinteren.

Personlig ser jeg ikke helt for meg at man gir opp Kartum som man har snakket om i et helt Ã¥r allerede nÃ¥. Og Børsting?  Det kan jeg aldri se for meg,


krakra


Hickok

Quote from: krakra on January 15, 2024, 11:44:17 AM20-22 spillere er mer enn bredt nok
Ikke om en skal hevde seg i serien og Europa. 22 kanskje, men ikke færre enn det.

krakra

Quote from: Hickok on January 15, 2024, 11:49:34 AM
Quote from: krakra on January 15, 2024, 11:44:17 AM20-22 spillere er mer enn bredt nok
Ikke om en skal hevde seg i serien og Europa. 22 kanskje, men ikke færre enn det.
22 er mer enn nok da også. Vi er ikke akkurat sikret gruppespill i europacup og kan ikke dimensjonere stallen utifra det.

andreas1989

Quote from: Hickok on January 15, 2024, 11:49:34 AM
Quote from: krakra on January 15, 2024, 11:44:17 AM20-22 spillere er mer enn bredt nok
Ikke om en skal hevde seg i serien og Europa. 22 kanskje, men ikke færre enn det.

Husk at sommervinduet åpner tidligere i år.

Hickok

Quote from: krakra on January 15, 2024, 12:13:25 PM
Quote from: Hickok on January 15, 2024, 11:49:34 AM
Quote from: krakra on January 15, 2024, 11:44:17 AM20-22 spillere er mer enn bredt nok
Ikke om en skal hevde seg i serien og Europa. 22 kanskje, men ikke færre enn det.
22 er mer enn nok da også. Vi er ikke akkurat sikret gruppespill i europacup og kan ikke dimensjonere stallen utifra det.
Man er aldri sikret noe som helst, men man må gjøre det som er mulig for å gi seg selv en best mulig sjanse. Det er en grunn til at Moille og B/G støvsuger markedet etter spillere.

krakra

Quote from: Hickok on January 15, 2024, 12:16:05 PM
Quote from: krakra on January 15, 2024, 12:13:25 PM
Quote from: Hickok on January 15, 2024, 11:49:34 AM
Quote from: krakra on January 15, 2024, 11:44:17 AM20-22 spillere er mer enn bredt nok
Ikke om en skal hevde seg i serien og Europa. 22 kanskje, men ikke færre enn det.
22 er mer enn nok da også. Vi er ikke akkurat sikret gruppespill i europacup og kan ikke dimensjonere stallen utifra det.
Man er aldri sikret noe som helst, men man må gjøre det som er mulig for å gi seg selv en best mulig sjanse. Det er en grunn til at Moille og B/G støvsuger markedet etter spillere.
Nei, det må vi ikke hvis konsekvensen er at vi sitter med en alt for stor og gammel tropp hvis vi ikke kvalifiserer seg til gruppespill i Europa. Vi må være kloke og bærekraftige.

Hickok

Quote from: krakra on January 15, 2024, 12:18:09 PMNei, det må vi ikke hvis konsekvensen er at vi sitter med en alt for stor og gammel tropp hvis vi ikke kvalifiserer seg til gruppespill i Europa. Vi må være kloke og bærekraftige.
En tropp på 22 spillere er bærekraftig. En tropp på 22 gamlinger er det ikke, men det er det heller ingen som har nevnt. Det skal være konkurranse i troppen og det skal være dekning om stjerner blir solgt. Å vente til de er borte med å erstatte de er heller ikke bærekraftig. Da er vi fort tilbake til å kjempe om 5-8 plass hvert år.

krakra

January 15, 2024, 12:28:51 PM #1290 Last Edit: January 15, 2024, 12:33:39 PM by krakra
Quote from: Hickok on January 15, 2024, 12:21:45 PM
Quote from: krakra on January 15, 2024, 12:18:09 PMNei, det må vi ikke hvis konsekvensen er at vi sitter med en alt for stor og gammel tropp hvis vi ikke kvalifiserer seg til gruppespill i Europa. Vi må være kloke og bærekraftige.
En tropp på 22 spillere er bærekraftig. En tropp på 22 gamlinger er det ikke, men det er det heller ingen som har nevnt. Det skal være konkurranse i troppen og det skal være dekning om stjerner blir solgt. Å vente til de er borte med å erstatte de er heller ikke bærekraftig. Da er vi fort tilbake til å kjempe om 5-8 plass hvert år.
22 er greit så lenge det er en god andel yngre spillere som faktisk spiller. Mer enn 22 er for mange for et lag som er så fjernt fra gruppespill. For Molde og Glimt er gruppespill, og også sluttspill, blitt såpass regelmessig at det er mer fornuftig å planlegge stallen ut ifra det. De har også økonomi til å bære et par sesonger uten e-cup.

Pamer snakker om at vi kvitter oss med Delaveris, Simba, Crone, Kartum, Hjorteseth og Myrlid, og at Kartum erstattes av en bedre spiller. Da har vi en stall på 21 spillere. Av disse vil 16 av dem bli 24 år eller eldre i år. Fem holder seg under 23 år. Det er ikke en tynn stall. Det gir rom for én signering til. Fortrinnsvis en ynge spiller.

I utgangspunktet er det ikke plass for å hente noen spillere, selv om vi kvitter oss med Simba og Delaveris, og leier ut Myrlid og Hjorteseth. Noen av de etablerte må ut.

Vi har ikke flust av salgbare stjernespillere i stallen. Blomberg og Warming har vært langtidsskadet, Sery Larsen er langtidsskadet. Da gjenstår Horn Myhre og vi har mange midtbanetalenter i klubben.

Superjack

En stall på 22 bør være en stall der alle 22 kan gjøre en god jobb i en startoppstilling i ES.

5-6 av dem bør være «utviklingsspillere» i alder 17-21.

18 åringer som ikke klarer å forsvare en ganske fast plass på 2. laget bør ikke være av disse utviklingsspillerene.

Brannsupporter.

krakra

January 15, 2024, 12:35:34 PM #1292 Last Edit: January 15, 2024, 12:55:07 PM by krakra
Quote from: Superjack on January 15, 2024, 12:33:45 PMEn stall på 22 bør være en stall der alle 22 kan gjøre en god jobb i en startoppstilling i ES.

5-6 av dem bør være «utviklingsspillere» i alder 17-21.

18 åringer som ikke klarer å forsvare en ganske fast plass på 2. laget bør ikke være av disse utviklingsspillerene.



Ja, og da bør man ha en sportssjef som er i stand til å hente unge spillere som er gode nok og ikke bare peker på akademispillere som deretter blir skjøvet bak i køen fordi de "ikke er gode nok".


Stallen har pt. 26 spillere der 21 av dem er over 21 år, og fem av dem er 17-21 år. Med Myrlid og Hjorteseth på lån og Simba og Delaveris ut er det 23 spillere der 18 er over 21 år, og fire er 17-21 år.

Så jobben i vinter bør være å få ned antallet over 21 år, og få et par gode utviklingsspillere inn.

Det bør man klare med en sportssjef og to fulltidsansatte speidere.

Lasaron

Uklokt = å bruke dette overgangsvinduet på å bygge en stall for gruppespill i Europa, og som gjør at vi kommer i trøbbel om vi ikke når dette gruppespillet.
Tren på langskudd

andreas1989

Haugen(ikke uventet) ferdig i Stabæk.

Regner med han lanseres som et hett navn i Ballspark gruppen i løpet av dagen.

ostraume

Bodø Glimt har (skal vi tro denne: https://www.glimt.no/lag) 33 a-lagsspillere. + 1 på utlån.

Enig i at vi ikke bør brenne oss på å "regne med" gruppespill (for det er jo ærlig talt lite sannsynlig), men dersom Glimt har 33 så er vel 22 et lavt tall?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

January 15, 2024, 13:21:31 PM #1296 Last Edit: January 15, 2024, 13:24:35 PM by krakra
Glimt kommer nok til å kvitte seg med mange av disse spillerne, på samme måte som Brann. Vi har jo en stall på 26 spillere + 1 på lån. Det er ikke så stor forskjell.

Glimt skal spille sluttspill i Europa i vinter, så har de ambisjoner om å vinne både cupen og ES, samt kvalifisere seg til nytt Europa-gruppespill - der de har ambisjoner om å gå videre til nytt sluttspill. Det er et nivå de har holdt i flere år, og et naturlig ambisjonsnivå for dem å ha. Det er det ikke for Brann. Vi er et langt stykke unna.


Lasaron

Quote from: andreas1989 on January 15, 2024, 12:57:15 PMHaugen(ikke uventet) ferdig i Stabæk.

Regner med han lanseres som et hett navn i Ballspark gruppen i løpet av dagen.

Der narret du meg til et fnys. Ser ikke bort fra at du har rett. Jeg skal sjekke.
Tren på langskudd

Superjack

January 15, 2024, 14:11:05 PM #1298 Last Edit: January 15, 2024, 14:12:54 PM by Superjack
Quote from: ostraume on January 15, 2024, 13:11:44 PMBodø Glimt har (skal vi tro denne: https://www.glimt.no/lag) 33 a-lagsspillere. + 1 på utlån.

Enig i at vi ikke bør brenne oss på å "regne med" gruppespill (for det er jo ærlig talt lite sannsynlig), men dersom Glimt har 33 så er vel 22 et lavt tall?

I Glimt ryktes det at det er et ønske om å slanke troppen kraftig. Er også nevnt der at 22 spillere er målet.

Men dagens stallsammensetning i Brann må forholde seg til Brann sin sportsplan.
Der er det avvik som er vesentlig i forhold til den som eksisterer i dag.

Håper og tror på bedring. Og da må ganske mange ut.
7-8 mann ut pg 1-2 gode unge inn.
Brannsupporter.

andreas1989

January 15, 2024, 14:21:53 PM #1299 Last Edit: January 15, 2024, 17:21:23 PM by andreas1989
Tar vi utgangspunkt i denne gjengen så teller vi 23 mann pr 15 januar. Da er Hjorteseth osv utelatt og det er bare 2 keepre. Det er vel Simba og Crone på denne listen som er de "åpenbare", men Crone må nok erstattes og da teller vi 22 spillere. Av de 23 er det kun 4 som er født i 2004 eller senere(Børsheim,Helland, Torsvik, Wassberg).


Dyngeland(1995) - 2025
Børsheim(2005) - ?

Sery Larsen(2000) - 2026
Pallesen Knudsen(1996) - 2027
Kristiansen(1988) - 2024
Helland(2005) - 2026
Soltvedt(1995) - 2026
Torsvik(2005) - 2026
Crone(1995) - 2024
Pedersen(1996) - 2024

Helte Nilsen(1991) - Juni 2025
Horn Myre(1999) - 2027
Jensen Wassberg(2004) - 2026
Kartum(1995) - Juli 2026
Warming(2000) - 2027
Castro(1996) - 2024
Blomberg(2000) - 2025
Mathisen(1999) - 2025
Børsting(1995) - 2025
Sande(1998) - 2026
Simba(2000) - 2024

Finne(1995) - 2026
Heggebø(2001) - 2025


Go Up