• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Go Down

Optimist

12.000 solgte nå! Klarer vi 12.679?
Kokende idiot

RepublikkenBergen

Quote from: Optimist on July 16, 2023, 14:01:43 PM12.000 solgte nå! Klarer vi 12.679?

Må selge et par hundre de siste 4 timene.. Kan kanskje gå?

Corran

12000 midt i fellesferien, nedagående krurve. dårlige værutsikter og mot et lag som ikke er blant de "store" navnene så vil jeg si MEGET bra
Tidligere normal år ( idet siste) ville dette vært under 9000 med 4-5000 frammøtte

Med over 12000 solgte er det sikkert over 10000 som møter opp
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krakra

12500 solgt. Brann håper på å runde 13000

Optimist

Quote from: krakra on July 16, 2023, 15:51:40 PM12500 solgt. Brann håper på å runde 13000

Hvor så du at det var solgt 12.500?
Kokende idiot




Superjack

Mye folk på de lavere radene som hadde kjøpt billetter.

Som nok var ganske fornøyd med at en god del partoutkortholdere med seter lenger oppe ikke kom.

Var rene folkevandringen opp under tak når regner startet.
Brannsupporter.

Hickok

9000 er passert, men 10.000 passeres neppe før over helgen. Siste solgte de vel mesteparten utover sesongkort på kampdag, og slik blir det nok denne gang også.

SKBCPH

Quote from: Hickok on July 20, 2023, 09:46:47 AM9000 er passert, men 10.000 passeres neppe før over helgen. Siste solgte de vel mesteparten utover sesongkort på kampdag, og slik blir det nok denne gang også.

Brann melder 10 000 solgte allerede!
- Vi har den treneren vi har.

Hickok

Såpass, ja. Da er det utsolgt bortefelt i så fall!

Gulløl

July 20, 2023, 10:15:49 AM #17012 Last Edit: July 20, 2023, 10:26:33 AM by Gulløl
Quote from: Hickok on July 20, 2023, 10:07:41 AMSåpass, ja. Da er det utsolgt bortefelt i så fall!
Viking selger fremdeles billetter på bortefeltet, men meget sannsynlig at det blir utsolgt.
Sittefeltet er utsolgt ser det ut til, voksens ståplass minst 10 billetter i rest, barn ståplass 6 billetter i rest.

Felt C på Fjordkraft holdes muligens av til bortesupportere om det blir behov for mer, noe som kan være smart. Det å spre bortesupporterne utover flere felt i et større område slik som Viking gjorde i sin hjemmekamp mot Brann var lite smart.

https://ticketco.events/no/nb/events/254939/seating_arrangement/?item_type_id=13644194&promocode=vikingborte2023&_ga=2.56464107.1798592280.1688290156-1697185475.1679053750
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

13.000 passert. Passerer vi 14.000 allerede i dag? Det er absolutt realistisk. Heller ikke umulig at vi kan ende opp rundt 16.000 på kampen om det blir solgt like mye på kampdag som sist hjemmekamp.

Optimist

Riktig nok er nesten 1000 av disse siddiser. Satser på at det ender på rundt 16.000.
Kokende idiot

Hickok

Et par hundre unna 14.000 nå. Skal vi nå 16.000 så må 14.000 passeres i løpet av formiddagen. Mer sannsynlig er vel ca 15.000 på kampen i morgen.

Optimist

14.000 passert for en halvtimes tid siden (15.30 ish?). Har god tro på at vi runder 16.000 jeg! Fortsatt over et salgsdøgn igjen, og vi vet jo hvor bra de siste to døgnene har solgt i år.
Kokende idiot

Hickok

Nesten 14.500 solgt nå. Under 100 plasser igjen på Hansa. Jeg tipper 15.000 passeres før kl.12 i morgen og at ståplassene på Fjordkraft da også legges ut for salg.

Hickok

14.900 skal nå være passert. Innen dommeren blåser av damelandskampen er nok 15.000 passert. Da kan det nok fort bli 16.000 på Stadion i dag, noe som er bra når det fortsatt er fellesferie.

Corran

Quote from: Hickok on July 30, 2023, 09:27:33 AM14.900 skal nå være passert. Innen dommeren blåser av damelandskampen er nok 15.000 passert. Da kan det nok fort bli 16.000 på Stadion i dag, noe som er bra når det fortsatt er fellesferie.
Det blir jo sikkert også minus noen hundrede som er på ferie og har partoutkort. Feks undertegnede
Og fÃ¥r ikke sett kampen pÃ¥ tv heller sÃ¥ blir andre kampen pÃ¥ rad jeg ikke fÃ¥r se. Tror det er ny rekord 
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Du er (sannsynligvis) heldig!

Viking og fullt bortefelt. Jeg gruer meg...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Optimist

Quote from: Nixon on July 30, 2023, 11:07:24 AMDu er (sannsynligvis) heldig!

Viking og fullt bortefelt. Jeg gruer meg...

Blir skummelt... Ekstra viktig å støtte laget bra fra tribunen idag
Kokende idiot

Corran

Quote from: Nixon on July 30, 2023, 11:07:24 AMDu er (sannsynligvis) heldig!

Viking og fullt bortefelt. Jeg gruer meg...
Ja men samtidig om jeg går glipp av en hjemmekamp så pleier det å komme en kanon seier som jeg da ikke var tilstede på. Kan jo håpe det er i dag siden jeg i tillegg til at jeg ikke kommer på den heller ikke får se den
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

July 30, 2023, 12:08:32 PM #17023 Last Edit: July 30, 2023, 12:17:36 PM by Gulløl
Normalt ca.20 % frafall på partoutkort på en "vanlig kamp" og ikke 16 mai og andre utsolgte kamper. En god del av det er partoutkortbunker hos bedrifter som fremdeles har ferie men også en stor andel vanlige innehavere. Nå i ferietiden blir det fort opp mot 30 % frafall av tidligere års erfaring. At det blir opp mot 3000 ubrukte partoutkort i dag må vi fort rekne med. Optimistisk bare 2000-2500 frafall. Våre tre partoutkort blir som eksempel ikke brukt, alle aktuelle vi kunne gitt de til for å låne gratis er også bortreist. Lange spørrerunder til halvinteresserte og lite interesserte venner og betjente er av erfaring lang tid å administrere når en er langt ute i det store utland og ofte resultatløst. Det å låne QR-kodene til ukjente er ikke aktuelt. Så ikke vond vilje at plassene våre ikke blir brukt, bare vanskelig å få til på en rask og enkel måte.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

fortune

Quote from: Gulløl on July 30, 2023, 12:08:32 PMNormalt ca.20 % frafall på partoutkort på en "vanlig kamp" og ikke 16 mai og andre utsolgte kamper. Nå i ferietiden blir det fort opp mot 30 % frafall. At det blir opp mot 3000 ubrukte partoutkort i dag må vi rekne med. Optimistisk bare 2000-2500 frafall. Våre tre partoutkort blir som eksempel ikke brukt, alle aktuelle vi kunne gitt de til for å låne gratis er også bortreist. Lange spørrerunder til halvinteresserte og lite interesserte venner og betjente er av erfaring lang tid å administrere når en er langt ute i det store utland.

Frydenbø? Jeg kunne isåfall tenke meg å låne plassene deres. Har to partoutkort så trenger ikke billetter, men mine er ikke ved siden av hverandre.
First is first, second is nothing

Gulløl

Quote from: fortune on July 30, 2023, 12:16:11 PMFrydenbø? Jeg kunne isåfall tenke meg å låne plassene deres. Har to partoutkort så trenger ikke billetter, men mine er ikke ved siden av hverandre.
Nei på Fjordkraft. Jeg er ikke så begeistret å dele partoutkort QR-kodene ut til fremmede som gjelder for hver kamp. Hadde det vært enkeltbilletter kunne jeg gitt de bort gratis.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

fortune

Quote from: Gulløl on July 30, 2023, 12:24:38 PM
Quote from: fortune on July 30, 2023, 12:16:11 PMFrydenbø? Jeg kunne isåfall tenke meg å låne plassene deres. Har to partoutkort så trenger ikke billetter, men mine er ikke ved siden av hverandre.
Nei på Fjordkraft. Jeg er ikke så begeistret å dele partoutkort QR-kodene ut til fremmede som gjelder for hver kamp. Hadde det vært enkeltbilletter kunne jeg gitt de bort gratis.

Enig i det forsåvidt, for egen del hadde der bare vært for å vite at plassene var ledige istedenfor å måtte flytte rundt etterhvert som folk dukker opp.
First is first, second is nothing

Hickok

15.400 passert. 18 igjen på Hansa og ca 150 igjen på Fjordkraft. Jeg tipper de åpner ståplassene når det er mindre enn 100 igjen på Fjordkraft.

Billy Elliott

Ståplassene er lagt ut. Ser ut som Hansa er utsolgt.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

RepublikkenBergen

Noe helt magisk må skje borte mot kamma om det skal selges godt over 10.000 mot Ålesund...

opplett

6-0 mot kameratene og knallresultat mot Arouca. Kanskje ikke verdens beste odds for det, men..
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Sint balle

Noen som kjenner til bt fordel billetter og når det bruker komme tilgjengelig for salg? 😊

Optimist

Skal ikke se bort ifra at det blir solgt over 3000 billetter før det originale salget starter kl 15.15 i dag.
Kokende idiot

Optimist

Passerte 4000 billetter i 16-tiden i dag. Det vil si at vi nærmer oss det totale antallet som var på kampen mot Shamrock Rovers - 4560. Fortsatt 2 uker til kamp.
Kokende idiot

Superjack

Europa og kveldskamp må bli en in ting, også i Bergen.

I Bodø går de alle på kamp når det er Europa. Mye bedre stemning i Europakaper enn «vanlige» seriekamper.

Også veldig mange fra Bodø som reiser på bortekampene i Europa.
Første mulighet går dessverre ikke for meg av praktiske grunner, ellers hadde jeg reist. Skal på bortekamp(er) i Europa om Brann kommer seg videre i år.
Brannsupporter.

Optimist

Ser i alle fall ut som at det er mer in enn det har vært før. Allerede passert 5000 på under to døgn.
Kokende idiot

Corran

Quote from: Optimist on August 04, 2023, 10:49:59 AMSer i alle fall ut som at det er mer in enn det har vært før. Allerede passert 5000 på under to døgn.
Det er jo mer populært å gå på staddaen enn på mange år så at det er større interesse for europa kvalikk og er vel ikke noe stort sjokk
Om ikke det tar veldig av med salg de neste dagene så vil borteresultatet ha mye å si for det videre salget
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Hickok

Det er nå rundt 6000 solgte til UECL. Bra tempo på salget i grunnen.

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Hickok

Da er det tett oppunder 7.000 solgte, passerer nok i dag. Er vel mye som tyder på at 10.000 blir passert til kampstart, i hvert fall om ikke været blir alt for ille.

Billy Elliott

Quote from: Hickok on August 08, 2023, 07:56:33 AMDa er det tett oppunder 7.000 solgte, passerer nok i dag. Er vel mye som tyder på at 10.000 blir passert til kampstart, i hvert fall om ikke været blir alt for ille.

Det er hele 9 dager til kampstart, så det må være lov å håpe på mer enn 10.000 solgte da. Mye avhenger nok av resultatet i Portugal.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

Quote from: Hickok on August 08, 2023, 07:56:33 AMDa er det tett oppunder 7.000 solgte, passerer nok i dag. Er vel mye som tyder på at 10.000 blir passert til kampstart, i hvert fall om ikke været blir alt for ille.
En noenlunde jevn kamp i Portugal og ikke mer en maksimum et tomålstap gir en bra mulighet for avansement, noe som jeg tror kan kan gi over 12.000. Et braktap så har vi nok mer en nok med å klare 10.000.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Da er BT tribunen også åpnet for salg, og 7.000 skal være passert med god margin.

ACHTUNG

Quote from: Gulløl on August 08, 2023, 08:36:49 AM
Quote from: Hickok on August 08, 2023, 07:56:33 AMDa er det tett oppunder 7.000 solgte, passerer nok i dag. Er vel mye som tyder på at 10.000 blir passert til kampstart, i hvert fall om ikke været blir alt for ille.
En noenlunde jevn kamp i Portugal og ikke mer en maksimum et tomålstap gir en bra mulighet for avansement, noe som jeg tror kan kan gi over 12.000. Et braktap så har vi nok mer en nok med å klare 10.000.

Tomålstap innebærer null avansement

Optimist

HÃ¥per lever og salget har tatt seg opp etter kampen! Solgt over 8000 tidligere i dag.
Kokende idiot

Dickens

Her bør folk virkelig kjenne sin besøkelsestid. Har vært glissent på mye av Europacup-kampene opp gjennom, mens blodkjipe lag som Odd og Mjøndalen har trukket flere. Skuffende om vi ikke når 15k etter i går og det burde blitt solgt ut.

Hickok

Er tett oppunder 9000 solgte nå, og det er solgt mer enn 1000 billetter siden kampstart i går. Går radig unna nå, og nå tipper jeg det blir tett oppunder utsolgt på torsdag, altså nesten 15.000.

Corran

Dette blir jo litt spennende. Var litt nervøs for at folk avskrev dem litt etter prestasjonen og resultatet men her ser folk at vi har en sjanse så dette blir gøy
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Optimist

Ja viktig å huske at det trekkes fra en del kapasitet pga ståplasser. Store Stå (1000), store deler av bortefeltet (700 ish) og Fjordkraft stå (400-600) ryker jo. Så det spøker vel litt for å kunne se 15.000 solgte. Tipper det ender på 14-tallet.
Kokende idiot

Erlend

Quote from: Corran on August 11, 2023, 13:34:29 PMDette blir jo litt spennende. Var litt nervøs for at folk avskrev dem litt etter prestasjonen og resultatet men her ser folk at vi har en sjanse så dette blir gøy

Tror Warming betalte inn litt av overgangssummen sin gjennom ekstra billettsalg her ja. 2-0 hadde virket håpløst og drept mye av interressen, 2-1 er en spennende og overkommelig kamp

Go Up