• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Go Down

Superjack

Spent på oppmøtet i Stavanger og om det blir en del Brannsympatisører som har kjøpt billetter på viking sine plasser
Brannsupporter.

Gulløl

June 21, 2023, 09:28:52 AM #16951 Last Edit: June 21, 2023, 09:38:25 AM by Gulløl
Quote from: Superjack on June 21, 2023, 07:50:24 AMSpent på oppmøtet i Stavanger og om det blir en del Brannsympatisører som har kjøpt billetter på viking sine plasser
Felt H på Coop tribunen pekte seg ut som et godt andrevalg når bortefeltet ble utsolgt så fort. Nærheten til bortefeltet kombinert med billige billetter gjennom Coop medlemskapet. Men ser nå at dette feltet er nært utsolgt, ganske få ledige plasser ved siden av hverandre igjen. Kanskje vi blir så mange som halvparten Brann supportere på det feltet, spennende å se. Bare viktig å huske på å gå inn uten synlige Brann effekter.

Felt C på SR tribunen og felt I på Bouvet tribunen er også bra valg om en vil betale noe mer og vil ha nærhet til bortefeltet. Blir nok noe Brann supportere der også.

Tror vi blir vel en plass mellom 1200 og 1500 Brann supportere totalt på SR-Arena på Vestlandsoppgjøret. Lørdag kveld kl. 18 er et perfekt  kamptidspunkt for dagstur fra Bergen med omland pluss Sunnhordland. Det kommer vel en god gjeng fra Østlandet også. Noen av oss kombinerer det også med en Stavanger weekend, personlig inntar vi byen fredags ettermiddag og blir til søndag.

Ser at Yr melder 21 grader og oppholdsvær, alt ligger til rette for en flott bortekamp, får bare håpe spillerne leverer. Viking blir en god motstander, 4 plass på tabellen og kun tapt en av fem kamper hjemme i år.

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Billettsalget går ganske tregt til Ham-Kam kampen. Det er ikke solgt mer enn maks 9500 billetter, så det trengs nok en del markedsføring for å nå 14.000 denne gang.

Corran

Tenker med den motstanderen og godt inne i ferietider så skal det godt gjøres å fylle staddaen igjen.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Superjack

Håper Brann gruser på mot Hamkam, står høyt med Kristiansen og Larsen.

Spiller ikke Kristiansen kan Palle settes opp som ekstra spiss, og spille med bare Japhet som stopper, for Hamkam er norges desidert minst angrepsvillige lag  jeg har sett noen gang.

Her må publikum stille, for her blir det målkalas om Brann stiller maks skjerpet på jobb.

Brannsupporter.

Billy Elliott

10.000 meldt. Tipper vi ender et sted mellom 13 og 14.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Optimist

Til tross en halvdårlig periode, er det passert 10.000 solgte mot den relativt uinteressante motstandaren HamKam. Spent på hvordan utviklingen blir. Det er jo juli og ferie-tider for mange. Kan 14.000 være realistisk?
Kokende idiot

Gulløl

Quote from: Optimist on June 26, 2023, 09:24:38 AMTil tross en halvdårlig periode, er det passert 10.000 solgte mot den relativt uinteressante motstandaren HamKam. Spent på hvordan utviklingen blir. Det er jo juli og ferie-tider for mange. Kan 14.000 være realistisk?
I de to neste juli kampene slår fellesferien skikkelig inn med fallende tilskuertall, det er bare å se på tidligere sesonger for de tre siste ukene i juli. Klarer Brann et snitt over 12.000 for juli er det absolutt godkjent.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

Enig
Over 12000 de neste 2-3 kampene er meget bra
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Optimist

Vil tro at spesielt kampen 16. juli vil slite med å trekke folk. Har god tro på at det totalt sett blir over 12.000 i snitt siden den første kampen trolig trekker flere, og viking-kampen tror jeg trekker enda flere. Til tross midt i ferietider.
Kokende idiot

Hickok

Det går veldig sakte fremover med billettsalget, men med det tempoet som er nå, så passeres muligens 11.000 i løpet av dagen.

Hickok

Quote from: Hickok on June 28, 2023, 07:15:17 AMDet går veldig sakte fremover med billettsalget, men med det tempoet som er nå, så passeres muligens 11.000 i løpet av dagen.

Da tror jeg 11.000 er passert. Jeg tipper vi klarer 14.000 på søndag, men det blir ikke mer enn så vidt.

Corran

Klarer vi 14000 på søndag er det et veldig bra antall mot et bunnlag i starten av ferien.
Vil faktisk etter mitt syn være mer imponerende enn de utsolgte (og nesten utsolgte) kampene i år
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Billy Elliott

- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

June 29, 2023, 12:41:04 PM #16964 Last Edit: June 29, 2023, 12:57:02 PM by Gulløl
Quote from: Billy Elliott on June 29, 2023, 10:15:28 AM11.000 meldt.
Da klarer vi i hvert fall 13-tallet, en god mulighet for å nå 14-tallet også. Kampanjene slår nok positivt ut, tilfører kanskje så mye som 3000 ekstra tilskuere i forhold om det ikke var noen juli kampanjer.

Brann bør promotere på nytt gruppetilbudet som de markedsførte for seks dager siden(23.06) for å holde salgstempoet oppe. Billetter til 50 kr/100 kr. Mye ledig på BT enda, så mange har nok ikke fått det med seg enda eller vurderer det ikke før siste dagene før kampstart. Har mistanke om at en stor del ikke har fått det gode tilbudet med seg i den tette nyhetsstrømmen som har vært på brann.no i det siste. Personlig oppdaget jeg det ikke før i dag, med fint vær og mye uteaktiviteter er det travelt å få med seg alle nyhetene før de faller nedover i nyhetsstrømmen.
https://www.brann.no/nyheter/gruppetilbud-pa-alle-juli-kampene

Den andre kampanjen som ble markedsført for syv dager(22.07) siden bør også promoteres på nytt nå som det bare er litt over tre døgn igjen til første juli kampen.
https://www.brann.no/nyheter/3-for-2-pa-stadion-i-juli

Kanskje vist Brann er ekstra flinke med markedsføringen siste tre døgn at vi kan klare 15-tallet også, vi får se hvor fort de får billett-snøballen til å rulle.

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Superjack

Jeg mener 13 mot HamKam i juli er bra. 14 er meget sterkt
Brannsupporter.

Optimist

Veldig sterkt med 13.000+ mot HamKam på søndag. Til sammenligning har jeg funnet tre tidlig-juli-kamper de tre siste årene:
2022: 9552 mot Bryne
2019: 10039 mot Mjøndalen
2018: 11371 mot Molde (Haaland-kampen 😬)
Tror kampen etter mot Strømsgodset blir enda vanskeligere å samle mye folk til.
Kokende idiot

Hickok

Salget går sakte fremover, og nå nærmer det seg 12.000. Det passerer nok det i løpet av ettermiddagen, men salget skal ta seg kraftig opp i helgen om vi skal nå 14.000.

Superjack

Å komme på 13 tallet er meget meget sterkt mot Hamkam i inngangen til fellesferien
Brannsupporter.

Superjack

Tjommibilletter til Strømsgodset kampen.

Så vipps var 3 stk med meg.
Brannsupporter.

Falkman

Denne kampen var jo en av de mest åpenbare kandidatene til å havne godt under det budsjetterte snittet på 12500. Alt over det må jo være meget bra.

Corran

BA meldte 12000 solgte. Dvs det var vel Brann som meldte det og BA som refererte det
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

Brukt 32 timer å selge fra 11.000 til 12.000. Med samme snittsalg pr.time resten av salgstiden er vi oppe i 13.400. Men som oftest (ikke alltid) øker salget siste par dagene i varierende grad. Muligheten  for å klare å passere 14.000 er fremdeles tilstede.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Er nesten på 12.500 nå, så 13.000 bør gå fint, men 14.000 er tvilsomt.

Billy Elliott

Skal vi tippe at 13 er nådd nå da? Ser at salget spesielt på BT har tatt seg opp.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Hickok

Quote from: Billy Elliott on July 02, 2023, 07:40:08 AMSkal vi tippe at 13 er nådd nå da? Ser at salget spesielt på BT har tatt seg opp.

Jeg tror vi har passert.

Gulløl

July 02, 2023, 08:21:49 AM #16976 Last Edit: July 02, 2023, 08:28:24 AM by Gulløl
Tror vi ligger på  ca.13.100. Tipper vi havner mellom 13.800 og 14.200. Passerer 14.000 om Brann i morgentimene hausser opp og markedsfører rundt tilskuertallene og  folkefest på tribunene igjen. 7,5 time for å klare det, det kan gå. Yr melder flott spillevær, 15 grader, overskyet og oppholdsvær.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Billy Elliott

- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

opplett

Tallene i dag blir nok mer enn godkjent. Spesielt med tanke på to dårlige resultater i eliteserien, fellesferie, og en av de minst attraktive motstanderene. 13-14 000 da er veldig bra. Selv om det kanskje er en del som ikke får benyttet partoutkortet sitt.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

13.000 er passert meldte Brann for 15 minutter siden.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Om det er litt salg på bortefeltet, så er vi nå i ferd med å passere 14.000. Har gått unna i dag, så kanskje vi når 14.500 i dag likevel? Er strengt tatt bortefeltet som avgjør det.

Optimist

Over 14.000 solgte! Imponerandes.
Kokende idiot

opplett

Spørs om Bergen Nord og Nordhordland får bli med i dag, da. Spøker veldig for meg i hvert fall.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

200 meter kø ut av Brann butikken nå 😮👍
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Quote from: opplett on July 02, 2023, 13:46:46 PMSpørs om Bergen Nord og Nordhordland får bli med i dag, da. Spøker veldig for meg i hvert fall.
BA:
Hun anbefaler å benytte seg av riksvei 587, Hardangervegen, for de som har mulighet. - Der er det litt mer trafikkert enn vanlig, men det flyter fint, forteller Nilsson. Trafikken går ellers som normalt i resten av Bergen, sier Nilsson.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Quote from: opplett on July 02, 2023, 13:46:46 PMSpørs om Bergen Nord og Nordhordland får bli med i dag, da. Spøker veldig for meg i hvert fall.

Kjør via Arna, da ordner det seg.

Hickok

Der åpnet ståplassene på Fjordkraft også.

Billy Elliott

Hva i all verden skjedde? Salget skjøt plutselig fart. Vi ser jo fort 15-tallet her...helt sykt.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Superjack

Brannsupporter.


Nixon

Imponerende salg! Det vil kanskje være en del flere partoutkort som ikke blir brukt pga ferie, men salget ellers er jo strålende. Det er noen bakdeler med ferie, men plussen er jo bedre tid for mange og ingen unger trenger å legge seg tidlig!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Billy Elliott

Men spørs hvor mange som faktisk rekker frem til kampen. Trafikken står fra nord.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Billy Elliott

20 min igjen til kamp. Overraskende få på Stadion. Er nok mange som står fast i trafikken. Blir kampen utsatt?
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

opplett

Quote from: Billy Elliott on July 02, 2023, 15:43:18 PM20 min igjen til kamp. Overraskende få på Stadion. Er nok mange som står fast i trafikken. Blir kampen utsatt?

Det er nok tilfelle. Det ble slik med kø ene veien og evt omkjøringsvei på 50 min andre veien, at det blir vanskelig å få til i dag. Gjelder nok mange, det er helt latterlig mye kø.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

opplett

Og alle de som ikke har bil og dermed kan benytte seg av omkjøringsvei via Arna, må ta bussen og stå i køen
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Corran

Quote from: Hickok on July 02, 2023, 13:51:41 PM
Quote from: opplett on July 02, 2023, 13:46:46 PMSpørs om Bergen Nord og Nordhordland får bli med i dag, da. Spøker veldig for meg i hvert fall.

Kjør via Arna, da ordner det seg.
Var litt for mange som gjorde det. EN jeg satt med kom over en halvtime ut i kampen og hadde bruk to timer til kamp.
Rundt Arna kjørte de under 10km/t deler av veien
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Eivind

Hvordan ligger vi an til søndag?

mbs

Quote from: Eivind on July 14, 2023, 06:31:20 AMHvordan ligger vi an til søndag?

Var vel meldt 10.000 solgte torsdag.

Optimist

Meldt om 11.000 tidligere i dag. Dersom vi passerer 12.679 solgte billetter, blir det den tredje best besøkte kampen i juli-måned fra og med 2011. Ikke verst i en nedadgående kurve.
Kokende idiot

RepublikkenBergen

Tipper det blir rundt 11700.. Salget går veldig tregt i dag..

Go Up