• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Go Down

Superjack

16. mai kunne blitt lagt ut 4 dager før kamp. Utsolgt.

Folk vet at Brann spiller 16. mai.
Ikke noe som folk må planlegge så veldig for.

Også enig med taler her oppe. Billett til Sandefjord kunne gitt forkjøpsrett til 16 mai noen dager etter Sandefjordskampen.

Fort blitt 16.000 til begge da.
Brannsupporter.

Corran

Quote from: Superjack on April 24, 2023, 21:12:36 PM16. mai kunne blitt lagt ut 4 dager før kamp. Utsolgt.

Folk vet at Brann spiller 16. mai.
Ikke noe som folk må planlegge så veldig for.

Også enig med taler her oppe. Billett til Sandefjord kunne gitt forkjøpsrett til 16 mai noen dager etter Sandefjordskampen.

Fort blitt 16.000 til begge da.

Et halv smart trekk her er å annonsere ganske mange solgte (10000 feks) og så legge ut pakketilbud på Sandefjord og 16 mai.
Da går det plutselig 4-5000 ekstra Sandefjord billetter
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Kan Brann benytte anledningen nå til å love nye partoutkortkjøpere tilgang på billett til cupfinalen, så selger de gjerne noen ekstra partoutkort.
Tren på langskudd

Superjack

Quote from: Lasaron on April 26, 2023, 20:47:01 PMKan Brann benytte anledningen nå til å love nye partoutkortkjøpere tilgang på billett til cupfinalen, så selger de gjerne noen ekstra partoutkort.

Det var det Kalven delvis gjorde på Ballspark.
Solgt 200 i dag, før kampen var slutt melder bt, og bestillingene strømmer på

Jeg tipper at Brann godt kommer til å overstige antall partoutkort de kan tildele billetter til.

Dette er bare vinn vinn vinn for Brann
Brannsupporter.

Lasaron

Da regner jeg med det går på ansiennitet. Jeg og mine skal ha. Den saken er bare helt inormt grei!
Tren på langskudd

Corran

Regner med ansiennitet fra 90 tallet er godt innenfor

Men om det ikke blir nok til de som har partourtkort så tenker jeg at de som betalte partoukort gjennom Covid perioden bør prioriteres før noen som fikk pengene tilbake i den perioden
Dvs ansienniteten ble vel brutt da for de som fikk peng igjen?

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

Det blir tøffe tider med gråt og tenners gnissel. Jakten på billetter er i gang.




Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

RepublikkenBergen

Brann får jo 8510 billetter.. Hvor mange partourtkort er solgt før dagens kamp?

David

Hadde håpet på Glimt, da hadde det blitt litt mindre rift. Nå blir jeg nødt til å øve inn en grinemann-rutine.

fortune

Quote from: RepublikkenBergen on April 26, 2023, 22:51:12 PMBrann får jo 8510 billetter.. Hvor mange partourtkort er solgt før dagens kamp?

Ble nevnt 6500 i ballspark-sendingen etter kampen
First is first, second is nothing

Nixon

Quote from: David on April 26, 2023, 23:20:57 PMHadde håpet på Glimt, da hadde det blitt litt mindre rift. Nå blir jeg nødt til å øve inn en grinemann-rutine.

Jeg er ikke så sikker på det. Forskjellen er marginal på Brann sine billetter. Og kan bli lettere å få tak i billetter fra andre kanaler med LSK.

Ellers trenger ikke folk å tenke på ansiennitet på partoutkortet. Brann har jo lovet billetter til de som kjøpte partoutkort i går. Eller som kjøper i dag.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

mbs

Det er større kapasitet på Ullevål i dag enn 1999/2004, samt at billett fordelingen er endret.
Klubbene får flere billetter slik at fordelingen blir enklere.

Før var det aldri nok billetter til antall solgte patourkort, det problemet er løst.
Så nå holder det å være medlem i Brann eller Bataljonen, mest sannsynlig, eller å ha kjøpt patourkort.

De som ikke får cupfinale billett har nå ikke planlagt i det hele tatt. En kunne meldt seg inn i Bataljonen eller Brann, om en ikke bor i Bergen og har patourkort.


Billy Elliott

April 27, 2023, 07:49:44 AM #16612 Last Edit: April 27, 2023, 07:51:49 AM by Billy Elliott
Spørs jo litt på hvor mange partoutkort som blir solgt i løpet av dagen. Brann meldte 200 ekstra rett etter kampslutt, men det har nok tatt seg opp en del. Spent på hva tallet er nå. Ser abonnementsløsningen er markert som utsolgt (men det har den kanskje vært en stund?).
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

Slik fordeles cupfinalebillettene
https://www.fotball.no/turneringer/nm-menn/2023/slik-fordeles-cupfinalebillettene/

At Brann supportere kan greie å få tak i 14-16.000 billetter gjennom forskjellige kanaler tror jeg kan være realistisk.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

April 27, 2023, 08:26:09 AM #16614 Last Edit: April 27, 2023, 08:47:11 AM by Gulløl
Håper Kalvenes ikke har lovet mer i går enn han klarer å holde, at partoutkort gir prioritert. Hva mener han med prioritert, at alle får cupfinalebillett eller bare opp til et vist antall ? Det antallet burde vært konkretisert før han lovet eller antydet noe, ellers kan det bli mye støy og bråk. Skal en som har kjøpt partoutkort første gang i år og etter semifinalen få cupfinalebillett, et partoutkort som har kostet ned til 750 kr ? Om jeg husker riktig har medlemskap i Brann gått foran partoutkort minst siden 90-tallet, er det slutt med det ? Og sponsorer har fått en god kvote billetter foran partoutkortinnehavere, slutt med det også ?

Brann må i hvert fall ikke tulle med at Bataljonen får sin kvote, denne gruppen som reiser rundt på kamper og støtter laget i tykt og tynt må ha kjempehøy prioritet. Medlemskap i Bataljonen med en del år ansiennitet har gitt cupfinalebillett både i 2004 og 2011. Det er mange medlemmer i Bataljonen som har vært kjempenøye med å betale inn medlemsavgift hvert år for sitt og sine medlemskap(familie-medlemskap) for det gir cupfinalebilletter. Cupfinalebillett har vært den store guleroten for å betale medlemsavgiften hvert år uten avbrudd, mister medlemmene denne fordelen tror jeg mange vil melde seg ut.
Her må Erlend Vågane og styret ellers være på banen og ha en god dialog med Brann om hvor mye billetter Bataljonen får og selvsagt skal den kvoten fordeles etter ansiennitet, betalte år uten avbrudd, slik som i 2004 og 2011.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

fortune

April 27, 2023, 08:44:11 AM #16615 Last Edit: April 27, 2023, 08:50:45 AM by fortune
Det kommer nok til å ta litt tid før vi får fordelingen fra Brann, de må tross alt «vaske» de ulike listene over prioriterte grupper mot hverandre for å sikre at ingen får mer enn én billett.

Bataljonen trenger sikkert noen billetter, men den store majoriteten av dem som støtter laget i tykt og tynt har nok også partoutkort. Da er det fort verre med supportergruppene som er basert i andre deler av landet, f.eks. burde et visst antall bortkamper (f.eks. 5) gi prioritering til billett.

Jeg har forøvrig både partoutkort og bataljonsmedlemskap, så for meg personlig betyr det veldig lite. Jeg håper imidlertid at man får benyttet anledningen til å selge partoutkort, så vi fyller stadion også resten av denne sesongen og årene fremover.
First is first, second is nothing

Corran

Her er fordelingen av alle billetter
Og det er ikke rart det havner billetter på svartebørs

Finalelagene: 15 250
Ã…pent salg: 2 500
Sesonghefter: 250
Klubber/serieforeninger/krets: 1 900
Frikort/forkjøpsrett: 1 200
Norsk Supporterallianse: 400
NFFs samarbeidspartnere: 2 400
Presse: 300
Klubb Ullevaal: 2 200
Ullevaal Panorama: 600

Her er det ca 15650 billetter som helt sikkert ikke havner på svartebørs (mulig en og annen men stort sett ikke)
De resterende 11350 billettene er alle porensielle svartebørsbilletter i år.
Kommer til å bli mange av dem som havner i Brann supporteres hender.

Fordelingen av klubbenes billetter er
Brann: 8510
Lillestrøm: 6740

Brann har vel før i går solgt over 6000 partoutkort.
I går ble det solgt over 200 så la oss si 6500
Da er det 2000 igjen.
Sammarbeidspartnere skal ha sitt
SÃ¥ er det medlemmer og Bataljonen
SÃ¥ er det spillere med famillie og venner
SÃ¥ er det ansatte +

Det blir trangt i år også men regner min billett som meget sikker i og med en god del år med partoutkort + medlemskap i Brann.
I 2011 gikk det greit med finale billett via partoutkort
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

April 27, 2023, 09:10:33 AM #16617 Last Edit: April 27, 2023, 09:12:16 AM by Gulløl
Det er nye koster på Stadion siden 2011 både i ledelse og billettansvarlige. Støy potensialet er stort. En kan lære av tidligere feil og kunnskap om hvordan det er blitt gjort.

Skjermbilde fra BT 18.10.2011.

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Mer lærdom. BT 23.09.2011.

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

stigh

Ser brann har stoppet salget av sesongkort tjenesten hvor man abonnerer. Mange som har gått inn den veien montro?

Gulløl

April 27, 2023, 09:50:47 AM #16620 Last Edit: April 27, 2023, 12:11:36 PM by Gulløl
Ut fra avisklippene jeg la ut over fikk følgende grupper rundt Brann sin billettkvote i 2011. Skal ikke alle de gruppene få i år også ?

- Bataljonen.
- Sponsorer
- Investorer
- Spillere og ansatte
- Partoutkortinnehavere etter ansiennitetsprinsippet (mange år)

Forstår ikke i det hele tatt at Kalvenes kan love at partoutkortinnehavere har prioritet. Heller ikke enda garantere helt sikkert at alle 7000 partoutkortinnehavere før semifinalen får kjøpt cupfinalebillett når en måtte ha veldig mange år med ansiennitet i 2004 og 2011. Håper Kalvenes har kontroll men føler han ikke har det. Bør kanskje gå fort ut i media igjen og presisere og justere det han sa i går for å ikke få hundrevis av ferske partoutkortkjøpere på nakken. Cupfinalebilletter og fordeling av det skal en ikke tulle med i Bergen men ha en god plan ellers blir det veldig mye støy og misnøye. Inntektsmuligheten på å selge mer partoutkort må ikke overskygge alt annet.


Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Jeg også frykter at Kalvenes har tatt for hardt i i lovnadene sine, og at det kan bli dårlig stemning.
Tren på langskudd

Superjack

Jeg nevnte dette for flere uker siden.

Dette burde vært avklart i god tid før semifinalen.

Vanlig kotyme i Brann har vært følgende prioritering:

1. spillerne og nærmeste der
2. Sponsorer og sammarbeidspartnere (vet ikke hvordan avtalen er, men tror feks de største fort har rett på ganske mange)
3. Klubbens medlemmer. (Dette har ikke Kalven eller andre nevnt, men vanskelig å unngå litt lyd internt om ikke medlemmene i klubben kan få billett)
4. Bataljonsmedlemmer
5. Sesongkortinnehavere

Frem til og med 2004 var ikke dette noe stort problem da denne gruppe ble dekket av billettene Brann fikk.

På grunn av den enorme økningen av partoutkort ble det etter hvert tatt bort garantien om cupfinalebillett på partoutkort men var avhengig av ansienitet.

SÃ¥ dette koker til slutt ned til hvor mange er det i disse kategoriene?

1. Hvor mange får til spillerne på A-laget
2. Hvor mange er lover bort til sammarbeidaprtnere og sponsorer
3. Hvor mange betalende medlemmer har klubben?
4. Hvor mange er betalense medlem av Bataljonen?
5.  Hvor mange sesongkort er det solgt pr i gÃ¥r

Om dette tallet er innenfor 8500 kvoten, all good.
Om ikke så bør det vaskes i lister. Som at medlemskap + sesongkort = 1 billett og ikke 2 osv

Dette burde vært 100% klink forberedt. Om ikke så er det mulig å gjøre jobben neste uken
Om Brann gjør dette på en god måte så tror jeg de klare å dekke de trofaste billett.
Brannsupporter.

Belfort

Venter bare på at "grinemannen" dukker opp på tv.

Billy Elliott

April 27, 2023, 11:05:46 AM #16624 Last Edit: April 27, 2023, 11:17:48 AM by Billy Elliott
Brann oppgir i eget salgsmateriale at kjøp av partoutkort gir:
"Forkjøpsrett til en eventuell cupfinale"
https://brann.ticketco.events/no/nb/e/sk_brann__partoutkort_2023

Det samme gjentas i denne BT-artikkelen:
Alle med partoutkort til Brann stadion har automatisk forkjøpsrett til kjøp av cupfinalebilletter.
https://www.bt.no/sport/ballspark/i/nQOlW5/brann-faar-flere-billetter-enn-lillestroem

I samme artikkel avsløres det at man har solgt 398 nye p-kort siden kampslutt i går. Spent på hvor mange nye man ender på ved dagens slutt.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Nixon

Quote from: Superjack on April 27, 2023, 10:52:08 AM3. Klubbens medlemmer. (Dette har ikke Kalven eller andre nevnt, men vanskelig å unngå litt lyd internt om ikke

Dette punktet er ganske usikkert, ja. Under medlemsfordeler er ikke cupfinalebillett nevnt, vet ikke når det ble tatt vekk, men tipper at mange medlemmer lever i den troen at de skal få billett som tidligere år. Så her kan det bli senioropprør!:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Superjack

Quote from: Nixon on April 27, 2023, 11:15:02 AM
Quote from: Superjack on April 27, 2023, 10:52:08 AM3. Klubbens medlemmer. (Dette har ikke Kalven eller andre nevnt, men vanskelig å unngå litt lyd internt om ikke

Dette punktet er ganske usikkert, ja. Under medlemsfordeler er ikke cupfinalebillett nevnt, vet ikke når det ble tatt vekk, men tipper at mange medlemmer lever i den troen at de skal få billett som tidligere år. Så her kan det bli senioropprør!:)
te author=Nixon link=msg=596525 date=1682590502]
Quote from: Superjack on April 27, 2023, 10:52:08 AM3. Klubbens medlemmer. (Dette har ikke Kalven eller andre nevnt, men vanskelig å unngå litt lyd internt om ikke

Dette punktet er ganske usikkert, ja. Under medlemsfordeler er ikke cupfinalebillett nevnt, vet ikke når det ble tatt vekk, men tipper at mange medlemmer lever i den troen at de skal få billett som tidligere år. Så her kan det bli senioropprør!:)
[/quote]

Dette vil vel også påvirke f.eks yngre spillere osv som er vanlige medlemmer i klubben.
At ikke klubbens egne medlemmer skal få kunne få en billett er ikke bra, om det ender med det.

Vi får vente og se.
Brannsupporter.

Superjack

Quote from: Billy Elliott on April 27, 2023, 11:05:46 AMBrann oppgir i eget salgsmateriale at kjøp av partoutkort gir:
"Forkjøpsrett til en eventuell cupfinale"
https://brann.ticketco.events/no/nb/e/sk_brann__partoutkort_2023

Det samme gjentas i denne BT-artikkelen:
Alle med partoutkort til Brann stadion har automatisk forkjøpsrett til kjøp av cupfinalebilletter.
https://www.bt.no/sport/ballspark/i/nQOlW5/brann-faar-flere-billetter-enn-lillestroem

I samme artikkel avsløres det at man har solgt 398 nye p-kort siden kampslutt i går. Spent på hvor mange nye man ender på ved dagens slutt.

Så en cupfinalebillett koster da 3000 kr + cupfinalebilletten. Sånn ish 😊
Brannsupporter.

fortune

Det altoverskyggende prinsippet bør vel være at dem som går på hverdagskampene også skal få delta på festen, uavhengig av medlemskap? Brann- og bataljonsmedlemmer må gjerne få billetter så lenge de vanligvis drar på kamper, men ingen bør få billetter bare på grunn av medlemskapet.

Derfor støtter jeg at partoutkort-innehavere skal prioriteres, men man burde hatt et system som gjør at andre også kan registrere oppmøte, både på borte- og hjemmekamper.
First is first, second is nothing

Gulløl

April 27, 2023, 11:47:49 AM #16629 Last Edit: April 27, 2023, 12:17:13 PM by Gulløl
Det store spørsmålet er hva Kalvenes mener når han sier at de med partoutkort vil bli prioritert når det gjelder billetter er om det kun er før "vanlige folk" uten partoutkort. Eller slik det var i 2004 og 2011 at de med partoutkort var klinkende klart bak Bataljonen-kvoten + Sponsor-kvoten + Investor-kvoten + Spiller-kvoten + Ansatte kvoten. Summert opp et stort antall billetter. Jeg tror det er slik som i den første setningen, at nye partoukortinnehavere nå blir vil villedet i profittens navn, at det ikke blir nok tilgjengelig billetter til alle som nå tror de er garantert billett. Er det ikke nok billetter til alle partoutkort innehaverne blir selvsagt ansiennitetsprinsippet brukt. Noe for medias å ta tak i å få klarlagt om Brann ikke gjør det selv og presiserer mer nøyaktig.

Tillegg. Ser at BA skriver dette nå:
- Det er en større sjanse for å kunne kjøpe cupfinalebillett dersom man har partoutkort, sier kommersiell leder i Brann, Therese Rygg.


Større sjanse ja, hehe, vil heller kalle det nærmere null sjanse for de ferske partoutkort innehaverne. Ikke snilt av Brann å lure kundene sine.


Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

mbs

Husk at det i år er flere billetter til rådighet for brann enn tidligere år.
Derfor er støyen mindre.
I 2011 var det fortsatt litt hype rundt Brann, og det ble solgt flere partoutkort enn i år.

Jeg tror ikke det blir like mye støy rundt cupfinale billetter. Beskattningen er også strammet inn for bedrifts kunder.


8500 tilgjengelig via Brann
xxx  sponsorer
YYY til Partoutkort  (BT oppgir 7300 partoutkort) er tallet litt høgt?
500 spillere og trenere 10 pr. stk- 30 rundt a-stallen også ex spillere(Moberg))
200 Bataljonen (Veldig mange har partoutkort), dekker de med lang ansiennitet
200 Medlemmer i Brann, Noen har rett på billetter, mange har patourkort
(tipper det kommer omtrent like mange til bataljonen og Brann medlemmer)



Quote from: Billy Elliott on April 27, 2023, 11:05:46 AMBrann oppgir i eget salgsmateriale at kjøp av partoutkort gir:
"Forkjøpsrett til en eventuell cupfinale"
https://brann.ticketco.events/no/nb/e/sk_brann__partoutkort_2023

Det samme gjentas i denne BT-artikkelen:
Alle med partoutkort til Brann stadion har automatisk forkjøpsrett til kjøp av cupfinalebilletter.
https://www.bt.no/sport/ballspark/i/nQOlW5/brann-faar-flere-billetter-enn-lillestroem

I samme artikkel avsløres det at man har solgt 398 nye p-kort siden kampslutt i går. Spent på hvor mange nye man ender på ved dagens slutt.

Gulløl

April 27, 2023, 12:25:24 PM #16631 Last Edit: April 27, 2023, 12:29:46 PM by Gulløl
Quote from: mbs on April 27, 2023, 12:16:11 PMHusk at det i år er flere billetter til rådighet for brann enn tidligere år.
Derfor er støyen mindre.
I 2011 var det fortsatt litt hype rundt Brann, og det ble solgt flere partoutkort enn i år.

Jeg tror ikke det blir like mye støy rundt cupfinale billetter. Beskattningen er også strammet inn for bedrifts kunder.
Om det eventuelt blir en del mindre støy rundt årets fordeling av billetter enn i 2011 betyr det ikke at det blir synlig mindre støy av den grunn for den gang var det enorm etterspørsel. Her står det om hvordan NFF fordelte cupfinalebillettene i 2011. Verdt å merke seg at Brann-supportere hadde 34.400 bestillinger(søknader) på 2.500 billetter i fritt salg (loddtrekning). Totalt var det 62.047 bestillinger - på tilsammen 224.436 billetter.
https://www.nrk.no/vestland/sma-odds-for-cupfinalebilletter-1.7827646

Slik fordelte Brann sine tildelte 7.032 billetter til sine supportere i 2011.
https://www.ba.no/brann/slik-fordeler-brann-cupfinalebillettene/s/1-41-5759586
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Man kan da ikke prioritere Bataljonsmedlemmer uten partoutkort, foran ikke-Bataljonsmedlemmer_med_partoutkort.

Jeg er forøvrig betalende medlem i Bataljonen for andre år på rad, har vært medlem i Brann i en del år (dog ikke alltid betalt, men betalt i år) og hatt partoutkort siden 2001/2004, inkludert i Covid, så jeg regner med jeg er innenfor.
Tren på langskudd

Billy Elliott

April 27, 2023, 12:39:36 PM #16633 Last Edit: April 27, 2023, 12:42:30 PM by Billy Elliott
Da BT snakket med Rygg like før klokken tolv torsdag formiddag hadde de solgt nesten 7300 partoutkort totalt.
https://www.bt.no/sport/ballspark/i/nQOlW5/brann-faar-flere-billetter-enn-lillestroem

Her har det gått unna.

Også fra artikkelen:
"Den sikreste veien til cupfinalebillett er så langt å ha partoutkort. Alle som har det, får tilbud om å kjøpe billetter først.
- De får tilbud først. Så får vi se hvor mange som er igjen etterpå, sier hun."
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Superjack

Velger å ikke si så mye før jeg ser hvordan Brann velger å løse dette.

Igjen, da Brann var klar for semifinalen skulle Brann ha vasket og oppdatert lister og mulige forkjøp.

Orker ikke gjenta denne listen.
Men det dette nesten garantert medfører er flere solgte partoutkort. Også for neste sesong, for partoutkort og ansiennitet vil bety noe.
Dette er totalt glemt siste 10 årene. Tydeligvis både i befolkningen og i klubben.




Brannsupporter.

Superjack

Quote from: Billy Elliott on April 27, 2023, 12:39:36 PMDa BT snakket med Rygg like før klokken tolv torsdag formiddag hadde de solgt nesten 7300 partoutkort totalt.
https://www.bt.no/sport/ballspark/i/nQOlW5/brann-faar-flere-billetter-enn-lillestroem

Her har det gått unna.

Også fra artikkelen, om p-kortinnehavere:
"- De får tilbud først. Så får vi se hvor mange som er igjen etterpå, sier hun.

Den sikreste veien til cupfinalebillett er så langt å ha partoutkort. Alle som har det, får tilbud om å kjøpe billetter først."

Dette blir bråk.

TicketCo takler ikke massivt press på siden sin.

Her må de i såfall legge inn basert på ansienitet om hvem som får gå inn og kjøpe.
Om det er 9000 partoutkort som kan få 7000 billetter og skal gå inn samtidig så krasjer systemet og det er mulig at gamle travere med 20+ år ansienitet ikke får seg billett.
Brannsupporter.

Billy Elliott

Quote from: Superjack on April 27, 2023, 12:43:51 PM
Quote from: Billy Elliott on April 27, 2023, 12:39:36 PMDa BT snakket med Rygg like før klokken tolv torsdag formiddag hadde de solgt nesten 7300 partoutkort totalt.
https://www.bt.no/sport/ballspark/i/nQOlW5/brann-faar-flere-billetter-enn-lillestroem

Her har det gått unna.

Også fra artikkelen, om p-kortinnehavere:
"- De får tilbud først. Så får vi se hvor mange som er igjen etterpå, sier hun.

Den sikreste veien til cupfinalebillett er så langt å ha partoutkort. Alle som har det, får tilbud om å kjøpe billetter først."

Dette blir bråk.

Ja, lukter litt bråk når de insinuerer (nærmest garanterer) at man så godt som er sikret billett om man kjøper p-kort nå.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Nixon

Quote from: Superjack on April 27, 2023, 12:43:51 PMOm det er 9000 partoutkort som kan få 7000 billetter og skal gå inn samtidig så krasjer systemet og det er mulig at gamle travere med 20+ år ansienitet ikke får seg billett.

Salget har aldri foregått på denne måten og neppe heller i år. Det blir vel slik at man får beskjed om at man får billett og så en frist for å hente ut.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Lasaron

Slik jeg forstår det, men det kunne i så fall blitt sagt enda klarere, vil alle som har partoutkort nuh, få anledning til å kjøpe. Er det riktig forstått?
Tren på langskudd

Nixon

Brann later å tro at de kan gi alle blodferske partoutinnehavere billett, så alle som for eksempel kjøpte før sesongen startet er garantert trygge.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Billy Elliott

Men denne e-posten med koden skal ikke gå før om en uke. Hva om man på det tidspunktet har flere partoutkortinnehavere enn tilgjengelige billetter?

7300 ble oppgitt kl. 12 i dag. At det tallet er over 8510 om en ukes tid er vel ikke helt usannsynlig. Spesielt om man fremstiller det som at p-kort = garantert tilbud om cupfinalebillett.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Superjack

Quote from: Nixon on April 27, 2023, 13:44:10 PMBrann later å tro at de kan gi alle blodferske partoutinnehavere billett, så alle som for eksempel kjøpte før sesongen startet er garantert trygge.

Og her kommer det til å bli bråk

Om 8000 partoutkortinnehavere
500 bataljonenmedlemmer
og 1500 medlemmer
Totalt 10000 stk skal kjempe seg til 8000 billetter så vil noen ende uten.
Om Brann ikke nå besinner seg så blir jeg ikke overrasket om Brann har mange 100 kanskje 1000 flere solgte partoutkort.

Han stakkar jækelen som har sittet på samme sete siden 2003 risikerer å ikke få billett, fordi han ikke stresset, eller ikke kom igjennom systemet i tide.

Nå må Brann eventuelt stoppe all salg av sesongkort og medlemskap mm til de vet.

Glimt stoppet sitt sesongkortsalg på 4600 plasser da de så at det kunne bli problemer med å overholde garanti om billett.
Brannsupporter.

Corran

Jeg er også litt forundret over at de kjører så hardt ut med at en blir prioritert om en kjøper partoutkort for det kommer et sted hvor noen blir dritt forbannet.

Jeg håper også at den linken og kode de sender ut kl 12 fredag 12 mai varer lengre enn et par timer.
Det er mange som er på jobb og ikke kan logge på PC (eller gp inn via mobil) før ut på kvelden en gang.

Og hvordan forholder unge mennesker seg til dete med at det kommer på epost?
Er ikke mange dagene siden jeg så en rundt 18 år si at de hadde sendt sin første epost
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Corran

Quote from: Superjack on April 27, 2023, 13:54:55 PM
Quote from: Nixon on April 27, 2023, 13:44:10 PMBrann later å tro at de kan gi alle blodferske partoutinnehavere billett, så alle som for eksempel kjøpte før sesongen startet er garantert trygge.

Og her kommer det til å bli bråk

Om 8000 partoutkortinnehavere
500 bataljonenmedlemmer
og 1500 medlemmer
Totalt 10000 stk skal kjempe seg til 8000 billetter så vil noen ende uten.
Om Brann ikke nå besinner seg så blir jeg ikke overrasket om Brann har mange 100 kanskje 1000 flere solgte partoutkort.

Han stakkar jækelen som har sittet på samme sete siden 2003 risikerer å ikke få billett, fordi han ikke stresset, eller ikke kom igjennom systemet i tide.

Nå må Brann eventuelt stoppe all salg av sesongkort og medlemskap mm til de vet.

Glimt stoppet sitt sesongkortsalg på 4600 plasser da de så at det kunne bli problemer med å overholde garanti om billett.
Veldig mange av de som er medlemmer i bataljonen og SK Brann har partoutkort så tallene er ikke så gale

Men hvor mange medlemmer er det i Bataljonen
Lite utklipp fra Wiki
Forgjengeren BST hadde 1642 medlemmer da den gikk konkurs i 2003.[trenger referanse] Bataljonen hadde i 2007 litt over 4000 medlemmer.[2] I 2016 hadde medlemstallet vokst til 23000 medlemmer, ifølge supporterklubben selv.[3]
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Erlend

Quote from: Corran on April 27, 2023, 14:05:26 PM
Quote from: Superjack on April 27, 2023, 13:54:55 PM
Quote from: Nixon on April 27, 2023, 13:44:10 PMBrann later å tro at de kan gi alle blodferske partoutinnehavere billett, så alle som for eksempel kjøpte før sesongen startet er garantert trygge.

Og her kommer det til å bli bråk

Om 8000 partoutkortinnehavere
500 bataljonenmedlemmer
og 1500 medlemmer
Totalt 10000 stk skal kjempe seg til 8000 billetter så vil noen ende uten.
Om Brann ikke nå besinner seg så blir jeg ikke overrasket om Brann har mange 100 kanskje 1000 flere solgte partoutkort.

Han stakkar jækelen som har sittet på samme sete siden 2003 risikerer å ikke få billett, fordi han ikke stresset, eller ikke kom igjennom systemet i tide.

Nå må Brann eventuelt stoppe all salg av sesongkort og medlemskap mm til de vet.

Glimt stoppet sitt sesongkortsalg på 4600 plasser da de så at det kunne bli problemer med å overholde garanti om billett.
Veldig mange av de som er medlemmer i bataljonen og SK Brann har partoutkort så tallene er ikke så gale

Men hvor mange medlemmer er det i Bataljonen
Lite utklipp fra Wiki
Forgjengeren BST hadde 1642 medlemmer da den gikk konkurs i 2003.[trenger referanse] Bataljonen hadde i 2007 litt over 4000 medlemmer.[2] I 2016 hadde medlemstallet vokst til 23000 medlemmer, ifølge supporterklubben selv.[3]

Bataljonen sin handlingsplan (tilgjengelig fra forsiden under meny-fanen) fra 2021 melder om 1157 medlemmer per mai 2021. Sliter med å tro at det skal ha økt noe drastisk siden den gang



Gulløl

April 27, 2023, 14:37:30 PM #16646 Last Edit: April 27, 2023, 14:51:07 PM by Gulløl
Bataljonen vil nok selge sin kvote etter ansiennitet, uavbrutt medlemskap. Ingen annen rettferdig og oversiktlig måte å gjøre det på. Mener å huske at vi måte ha noen års ansiennitet i 2004 og 2011. Husker de gikk nedover fra 7 år til 6 år og deretter til 5 år eller noe i den dur. Var det ikke slik at det ble solgt fysisk og utdelt ved Stadion puljevis av Bataljon-ledelsen til det var tomt ? Blir sikkert en elektronisk løsning denne gang, verden har gått fremover. Husker også at det ble vasket lister opp mot partoutkort, at ingen skulle få dobbelt opp. Hvordan dette ble gjort er diskutert i denne tråden i ukene før cupfinalene i 2004 og 2011, finnes altså info om noen av oss får tid å bla tilbake å lese. Denne historiske infoen kan også være grei opp mot å gjøre eventuelle forbedring i fordelingen og unngå samme eventuelle feil som den gang.

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

Det er jo ganske enkelt selv om det nok er en del utdaterte lister i forskjellige systemer.
Men om Bataljonen får 250 billetter (bare et eksempel) så kan de jo da sende inn en liste over 3-400 (eller alle) medlemmer etter ansiennitet.
Brann sjekker da denne opp mot de som får via partoutkort
Samme gjøres med medlemslister i Brann

På den måten har en full kontroll.



In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

opplett

Jeg velger å tro at de har kontroll og satser på at jeg får en link neste fredag som varer i 12 timer eller noe.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Nixon

Quote from: Erlend on April 27, 2023, 14:18:44 PMBataljonen sin handlingsplan (tilgjengelig fra forsiden under meny-fanen) fra 2021 melder om 1157 medlemmer per mai 2021. Sliter med å tro at det skal ha økt noe drastisk siden den gang

De har nok bikket 2000 siden alle som har partoutkort på Frydenbø automatisk blir medlem i Bataljonen.

I tillegg må folk huske på at det slett ikke er alle som henter ut billetten sin. Så godt mulig at lovnader fra Brann er innenfor.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Go Up