• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fredrikstad Vil Ha Kvisvik!!!

Started by oleberg, September 27, 2004, 08:45:36 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Karsten

Vi var det beste høstlaget i fjor? (
Vi vinner ikke serien i år..


2rB

Quote from: "Tois"
Håper dette var ironisk...
For - det ville jo vært like fornuftig som å "bytta" Soma med Kouakou...

Brann e livet mitt :)

At ffk vinner serien neste år e jo like sansynlig som at Raymond kvisvik går til ffk i år. Og like sansynlig som at sogndal ikkje rykker ned. Nei, måtte ffk rykke ned i år.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

oleberg

Quote from: "Geir"Legg 30 mill på bordet FFK-folk, så kan vi snakke, ikke før. Kvisvik er verd det og mer til for Brann, og har enda 2 år igjen av kontrakten

enavgutta

La oss stenge denne diskusjonen. Vi takker for engasjementet til Fredrikstadsupporterene. Dere har en artig klubb med et flott publikum. Men SuperRay blir oss, det tror jeg vi kan slå fast med en gang.

Kagain

Quote from: "2rB"Håper dette var ironisk...
For - det ville jo vært like fornuftig som å "bytta" Soma med Kouakou...


Hadde ikke sagt ned til Kouakou jeg, kanskje dog ikke om en måtte bytte han vekk med Soma. Men men.

Felt F forever

Vi beholder Kvisen i to år til, og så kan han dra hjemover - då er Erlend Storesund eller kanskje tilbakevendte Erik Mjelde klar til å lage helvete for landets høyrebacker. Ekte Bergensgutter er de og...

Geir

Quote from: "oleberg"
Quote from: "Geir"Legg 30 mill på bordet FFK-folk, så kan vi snakke, ikke før. Kvisvik er verd det og mer til for Brann, og har enda 2 år igjen av kontrakten


Kjære Oleberg. Dette var bare en pen måte å si "FINGRENE FRA FATET" på.  :evil:
ndelig SERIEMESTER

Tois

++  Peter Kopteff forlat Viking.. Brann kan tilbyr han kontrakt. Han er bosmann...

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=69085

Brann e livet mitt :)

Herregud då, Raymond blir hos oss en stund til. Han har jo saGt d sjøl, tviler på at han gidd gå t ffk enno. Han avslutter kanskje karrieren sin hos dere, men d e lenge til, vi får nyte han leeenge enno. Så kanskje d e på tide å legge drømmene på hyllen for en stund?? E jo ikkje sikkert dere e sikret ny kontrakt i tippeligaen heller.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

oleberg

Quote from: "Brann e livet mitt :)"E jo ikkje sikkert dere e sikret ny kontrakt i tippeligaen heller.


Nå har vi det!!!!

Så nå starter kronerullingen!!! :P

KennethS

Quote from: "oleberg"
Quote from: "Brann e livet mitt :)"E jo ikkje sikkert dere e sikret ny kontrakt i tippeligaen heller.


Nå har vi det!!!!

Så nå starter kronerullingen!!! :P


Bare til og rulle kroner så mye du vil, hvis Kvisvik spiller i ffk til neste år skal eg printe ut denne tråden og spise den.
tå på Brann


Nixon

Quote from: "KennethS"
Quote from: "oleberg"
Quote from: "Brann e livet mitt :)"E jo ikkje sikkert dere e sikret ny kontrakt i tippeligaen heller.


Nå har vi det!!!!

Så nå starter kronerullingen!!! :P


Bare til og rulle kroner så mye du vil, hvis Kvisvik spiller i ffk til neste år skal eg printe ut denne tråden og spise den.


Nå er vel ikke du helt til å stole på KennethS? Du var jo ganske bombastisk tidligere i år på at du aldri skulle skrive flere innlegg på denne siden. Er vel noen hundre innlegg siden...:)
Rød makt på Hansa

DrMeland

Hele denne tråden er latterlig. Kvisen er en av våre beste spillere og er selvfølgelig under kontrakt. Brann kommer aldri til å selge han for under et "profftilbud" dvs ca 10 mill og det kommer FFK aldri til å betale. Skulle det ramle inn et tilbud på 10 mill er det bare å selge og bruke pengene på en ny og bedre venstreving.

Men seriøst: hvorfor skulle Kvisen gå fra et topplag som Brann med alle forutsetninger for å vinne serien neste år, til et bunnlag som FFK?

To sesonger til i Brann så kan han dra hjem til FFK og avslutte karrieren sin der. En ordning som passer alle parter...
rMeland

Go Up