• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Savnet: Fotballgud og høyrekant

Started by Lennono8, July 30, 2005, 21:25:18 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lennono8

Trenger jeg si mer?
Hvis funnet, ta kontakt med Espen Steffensen eller Mons Ivar Mjelde.


Lennono8

Hehe...lurte på hvor lang tid det tok før den kom...

Mr_Soma

Vi eier jo ikke kanter før om flere uker/mnd -

Dette går til helvete om ikke Mjelde gjør noe revolusjonerende snart.

Noen må ta TAK!

Lurkin

Markering!

Noe som ikke er savnet er personlige feil og panikk.
Berømte Brann fra Bergen

davew_uk

Midtbane: Siste sett mot Ham Kam på 3. juli.

Lennono8

Jeg stiller meg også spørsmålet om hvor lenge Mjelde er fredet...

-Hvor lenge skal en spiller få holde på uten å holde posisjon uten at noen gir beskjed?
- MÃ¥ kapteinen spille bare fordi han er kaptein?
- Er det rett å introdusere en ukjent formasjon to dager før årets viktigste kamp?
- Bør treneren være passiv en hel omgang, for så å prøve "å få liv i" spillerne i pausen?

Som dere ser så sitter jeg med mange spørsmål etter dagens kamp...

Alexåsane

Savner: KVISVIK!!! GUD HJELPE MEG!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Lurkin

For første gang stiller jeg også et stille spørsmål og Mons sin posisjon, men å gjøre noe med dette før sesongen er ferdig fucker opp ting uansett. Hvem vet, vi kan jo ende opp med 3. plass og cupgull i år også. Eller bare 5. plass. Det kan vi ta i november.
Berømte Brann fra Bergen

rødesk

vist det fortsetter sÃ¥nn sÃ¥ dette mÃ¥ mons gÃ¥..  Brann blir aldri noe gull lag med en middels trener!
oen må gå...!

Skotten

Quote from: "Lennono8"Jeg stiller meg også spørsmålet om hvor lenge Mjelde er fredet...

-Hvor lenge skal en spiller få holde på uten å holde posisjon uten at noen gir beskjed?
- MÃ¥ kapteinen spille bare fordi han er kaptein?
- Er det rett å introdusere en ukjent formasjon to dager før årets viktigste kamp?
- Bør treneren være passiv en hel omgang, for så å prøve "å få liv i" spillerne i pausen?

Som dere ser så sitter jeg med mange spørsmål etter dagens kamp...
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Xminator

For å si det slik, bytter Brann trener de neste 3 årene starter jeg mentale forberedelse for nedrykk og det som verre er. Sett det før for å si det slik.

Vi stiller med de 4 beste friske midtbanespillerene i dag. Best for laget var det ihvertfall ikke. Neste gang bør to av firkløveret Miller, Scharner, Guntveit og Haugen starte. Og bruk spillere som faktisk holder bredden på kantene... Knudsen og Sanne hadde gjort en bedre jobb i dag! Walde var ikke noen åpenbaring på kant han heller, men det var ikke verdens beste arbeidsforhold da han kom inn...

Tapet: 30% spillere som ikke kan spille kamp, 40% innsats og 30% uflaks.

Da var det Tromsø og Bodø/Glimt - borte, "normalt" 2 sikre tap. Og en sikker 3-poenger mot Aalesund. For å si det slik, det er som jeg ventet/fryktet etter 2 av de 5 nøkkelkampene i midtsesongen. Vi kan ikke gi flere poeng til VIF nå, og har rotet bort sjansen til å selv avgjøre medaljene. Nå må vi ha litt flaks med resultatene resten av sesongen!

KennethS

Quote from: "Lurkin"For første gang stiller jeg også et stille spørsmål og Mons sin posisjon, men å gjøre noe med dette før sesongen er ferdig fucker opp ting uansett. Hvem vet, vi kan jo ende opp med 3. plass og cupgull i år også. Eller bare 5. plass. Det kan vi ta i november.


Eg har stilt mons sin posisjon til ? flere ganger. Idag e han 100% skyld i at vi taper.
tå på Brann

Xminator

Forklar KennethS. Hvorfor er det Mjeldes feil ene og alene? Hvilke lag satt du opp før kampen? Har veldig vanskelig for å se for meg at du ville startet med Sanne eller Knudsen, så hva er alternativet ditt? Spesielt siden du (sitat annen tråd) ikke ville eksperimentert med laget.

Venter i spenning...

TERD

Quote from: "KennethS"Eg har stilt mons sin posisjon til ? flere ganger. Idag e han 100% skyld i at vi taper.

Enig. I dag må Mjelde ta på seg en stor del av skylden for tapet mot et ikke imponerende Vålerenga:
- Hvordan kan det være mulig å ikke skjønne før 10 min før kampslutt at Brann må ha ving-spill?
- Hvorfor må treneren, igjen, i en av årets viktigste kamper, piske spillerne til innsats i pausen. Dette er et mønster, og det er Mjelde sitt ansvar.

Forøvrig holdt denne formasjonen til å føre til nedrykk dengang Mjelde var ung og uerfaren; har an virkelig ikke lært noen ting?
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

Brannfrelst

Hent Hassan nå!
2.10.07-Gullet kom hem!

Lennono8

Han skal jo til Tyskland, men vi kan jo høre om BMG er keen på å selge en de nettopp har kjøpt

KEO

Nu kør vi!

naitsirk

blir alt for lett å skulda på formasjon og plassering av enkelte spelarar.
såg på scharner i går og han stod som regel i ro og gjekk aldri inn i duellane med meir enn 30 % innsats.

vif tok oss nok ein gong på innsats og i dei to siste kampane har brann virka nesten apatiske.

mim mangle noko på motivering, men eg begynne og å stilla spørsmålsteikn ved kvar enkelt spelars innstilling.

Go Up